Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.03.2021 în toate secţiunile
-
Acesta o sa fie un update mic... iată că am intrat si in 2021, a trecut si covidul peste mine... cu ceva zbateri si dubii am reușit să ma externez în final într-o stare bună. Perioada asta cu timp de cugetare m-a făcut sa reconsider prioritatea care contează cu adevărat, familia, restul (munca... workaholic) trebuie să cadă in secundar, e bun un duș rece din când in când! Oricum, e bine sa fiu "înapoi", mergem inainte cu optimismul neafectat! Mașina, subiectul topicului, a staționat o lună întreagă pusă pe redresor, apucasem înainte de acest "eveniment" să îi fac revizia completă la 60k, toate filtrele, ulei cutie, ulei haldex la cererea mea cu verificare interior pompă. Totul a fost în parametri, uleiul la cutie ok, parcă schimbă ceva mai bine dar nu simt o diferență wow, poate e mai mult placebo, uleiul la haldex a fost curat cu mici depuneri nesemnificative. Și pentru că mai trebuia sa stau izolat niste zile, având curte am putut să-i fac un detailing interior să mai alung monotonia, arată ca nouă, yummy! Pentru un pic de culoare pe topic, las câteva poze de la începutul anului, drumul Roman - Piatra Neamț, ceva poze mai importante de la revizie si un clip cu un start chill de la semafor, evident că nici un indicator de viteză nu a fost deranjat in timpul aceastei filmări (este indicată utilizarea unui echipament audio cu ceva joase). Pe final de postare nu pot decât sa vă urez să vă mențineți sănătoși, că e mai important decât orice altceva.7 points
-
2 points
-
2 points
-
Tu stii mai bine cu ce te impaci la condus si ce vrei de la masina, insa cum a zis si colegu o data ce te urci in 2 tsi nu o sa vrei mai putin. Si la mine se aude frumos cu evacuarea insa la tine simfonia e alta si asculti numai muzica clasica🙂. Masina ta va dainui mult peste timp cum si mie imi vine greu sa dau G4 care va pleca de la mine la vara insa trebuie ca nu am ce face cu atatea masini.2 points
-
Buna ziua ! M-a declar total nemulțumit de acest personal care după părerea mea sunt total nepregătiți de la Cibernet La anceputul lunii Decembrie am solicitat sa fac schimbul de ulei la un audi A6 2017 2000cm Diesel . Am fost am schimbat uleiul iar după 100 km au a-nceput problemele și anume eruari la greu cutie defecta ba nu recunoștea mașina vitezele când pornea când nu . Am raportat problema după care m-au chemat an Servis și au a-nceput sa spună ca nu au umblat acolo ca ei nu sunt de vina m-au pus sa semnez un contract ca nu am pretenții și așa mai departe . Au zis ca au calibrat un senzor și gata . După 30 km iar aceleași probleme . M-am dus la alt service sa văd ce are și ce sa vezi an loc de 4,5 litri de ulei am găsit doar 2,2 litri de ulei și cine știe dacă mi-au schimbat filtru de ulei , deci fraților pentru ca nu a avut cutia de-ajuns ulei mi-a prăjit calculatorul de la cutie și Anca ceva cabluri pe acolo la o săptămâna distanță sa aflu ca Anca o mașina Audi A 6 cu alta cutie stricata făcut schim de ulei la cybernet . La fel lipsa ulei cutie categoric nu va rămâne așa am luat legătura cu proprietarul celei dea doua mașina stricata și vom cere daune care sunt destul de mari1 point
-
1 point
-
Este normal sa fie 0 fiindca nu exista fizic pe masina la modelul tau.1 point
-
Pui capatul superior al cheii ( de preferat cel opus siglei ) pe butonul de "start" si apesi cu cheia butonul. Asa spune in manual ca poti porni masina daca ai bateria din cheie consumata.1 point
-
Fff pe scurt. Este peste asteptari masina... nu ma asteptam sa fie chair peste asteptari :). Si pozele chiar nu ii fac cinste, arata mult mai bine decat in poze... oricum as vrea sa o pozez, e f diferita in real life. Totul functioneaza impecabil (am luat-o vineri si m-am dat vreo 250 km deja :)... ma abtin tare pt ca are anvelope de vara si deh iarna tocmai a venit ... tinuta de drum e f buna (cu tot cu greutatea in plus, pe care chiar nu o simt... nu se inclina pe viraje... evident acum nu fac rally cu ea dar este above average lejer). Suspensii ferme dar mult mai silentioase decat ma asteptam pt DCC in grupul VAG (cand am testat mi s-a parut parca mai zgomotoasa suspensia). Nu prea m-am dat la ea ca deh "rodaj"... dar este excelent cat de fin trece din electric in benzina si invers, iar daca ai nevoie de putere, e toata acolo oricand ai nevoie. Ce nu am reusit si nu inteleg nici din manual ... cum sa fac Apple Carplay sa functioneze wireless. (cartea zice ca merge, dar asa cum e tradus eu nu am inteles sau am interpretat gresit). Sunt foarte multe de testat/setat fiind destul de tech masina (fara butoane)... sunt cu manualul dupa mine ... cand in casa cand in masina :). (desi pare destul de intuitiva). Plus ceva legat de consum f interesant ... desi am incarcat bateria la greu cu motorul termic (in special pt a testa, adica pana acum aprox 60% din baterie adica multi km mersi doar pe benzina)... consumul mediu long term este undeva la 7,2... si f tare, pe un drum efectiv bara la bara din Nord in Dr Taberei (pt cine cunoaste e un dezastru traficul... de obicei nu ai cum sa scoti sub 12 pe benzina si un 9-10 pe diesel)... scadea consumul cu cat stateam mai mult evident pt ca modul hybrid comuta in electricc (masina nu are start/stop traditional, start/stop-ul ei este de fapt sa functioneze electric). Ah ah ... si inca ceva... super tare... desi nu are incalzire stationara... pot da drumul la clima... dezaburire geamuri... din aplicatia de pe telefon... pot sa o incui/descui si daca sunt in Australia si masina e in Romania :)... cool. Imi place f mult... nu as alege alta motorizare si nici alta masina in gama compacta (in mom asta bineinteles).1 point
-
@Akaiu07 partial adevarat. @Ioanid Constantin Cauta display H52 sau H53 si problema ta dispare...si nici nu mai apare. Bafta!1 point
-
Frumos grafic! Astazi am lasat masina la FRM Garage, iar a ramas ca de luni sa se apuce sa o desfaca, si o sa ma tina la curent cu ce a gasit in interior, iar eu la randul meu o sa va tin la curent si pe voi cu ce s-a gasit in motor. Am intrebat de putere de curiozitate, deocamdata vreau sa parcurg cu ea 10.000-20.000km sa ma asigur ca totul este bine, iar abia dupa aceea sa ma gandesc la o resoftare. Multumesc frumos de raspuns! Acum m-am lamurit.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pe scurt, alezarea inseamna marirea gaurii cilindrului, honuirea inseamna realizarea unui model de zgarieturi foarte fine pe peretii cilindrului.1 point
-
@Tintin Am ajuns la pretul acesta deoarece refac tot motorul, pistoane, segmenti si tot ce mai trebuie ca sa fie ca unul nou, + manopera. @yeeeeman Motorul o sa fie refacut cu piese noi, si da, se schimba ce ai mentionat tu si alte neprevazute. Sunt sanse sa mai apara si alte neprevazute si sa sara costul de 2000 de euro. Sincer sa fiu, decat sa dau 8000 de lei pe un motor de pe OLX cu 16x.000km "Reali", mai degreaba prefer sa-l refac de la 0 si sa pastrez masina. In starea in care este acum, daca as mai lua 5000-5500 de euro pe ea, as fi fericit, asa ca prefer sa-i refac motorul si sa o mai pastrez 2-3 ani cel putin, stiind ca nu o sa mai am probleme practic cu un motor nou. Mie imi place benzina 😁 D-aia umblu cu uleiul vegetal in portbagaj 😋 Lasand gluma la o parte, da, daca as mai cumpara o data masinuta asta, as cumpara-o 2.0 TDI 170cp DSG. Mi-am dorit un TSI deoarece m-au "dat pe spate" din punct de vedere al performantelor, este un motor frumos cat merge si atat. @Ursu82_kiki Distributia a fost schimbata pe OEM VW in urma cu maxim 30.000km in urma, am schimbat distributia, patine, intinzator mic si intinzator mare si tot ce mai era pe langa ea.1 point
-
Multumesc Doomy. M-am dus cu lista asta la dealer. Am incercat fiecare varianta, cat se putea, iar varianta 5 a fost castigatoare pentru mine. S-a facut reglarea hayonului si din acel moment nu mai intra apa. PS: vorbesc de cel mai mare dealer din Bucuresti, care nu a stiut ce are masina, pana cand le-am prezentat solutiile venite din partea forumului. Am senzatia ca nu le mai pasa de masinile noastre.. Multumesc din nou! O zi buna!1 point
-
aia e o baterie de un sfert de kwh, are 250Wh, cat crezi ca mare greutate are? si cum adica, cand se termina? nu se simte ca la un hibrid din ala de merge numai electric. aici iti da niste cai si niste cuplu, pe cateva secunde. la plecare si in acceleratii puternice cand simte sistemul ca ai nevoie.1 point
-
Salutare, cu permisiunea dvs. am sa va spun ce am vazut prin microscop si ce a fost masurat cu multimetrul pe chinezariile LED dezmembrate: LED-urile (chinezariile) CANBUS au 2 probleme mari si in ziua de azi si se manifesta imediat la masinile facute sa mearga pe becuri si cu centrala electrica pentru becuri: desi au canbus, se infierbanta foarte tare din cauza consumului diferit de curent (indiferent de cat au radiatorul, acesta nu face fata la disiparea caldurii), canbusul (balastul suplimentar) poate ceda in timp si inevitabil avem eroarea de bec ars, chiar daca ledurile acelea, alimentate separat la 12 volti, functioneaza. Ce sesizeaza centrala electrica e faptul ca acel LED cu CANbus nu are consumul minim de curent pentru care respectivul circuit a fost proiectat. A doua problema (intalnita la 90% din cazuri) o reprezinta lipiturile reci la LED-uri (lipitura neconforma), care fac in timp ca acel contact sa cedeze, formand "open circuit" la LED. Mai exista o problema la aceste LED-uri cu CANBUS: padurile de pe placuta electronica nepopulata sunt prost dimensionate in raport cu piciorusele sau contactele LED-urilor; astfel, dupa popularea placutei electronice cu componente, lipitura prin pasta de cositor nu se realizeaza corect si, in timp, din cauza vibratiilor, aceasta cedeaza si se formeaza acelasi "open circuit". Dintre toate LED-urile schimbate pe masina din semnatura, cele de la placuta de inmatriculare spate au cedat cel mai des (cca. 8-9 luni); toate becurile LED ce au apucat sa cedeze, au cedat din cauza lipiturilor reci, desfacand bulbii s-a constatat dupa masuratori ca balasatul si integratul ramasesera intacte. Majoritatea becurilor LED (orice "P" ar fi, sau W"x"W) au problema de lipituri reci, la mine au fost date jos toate LED-urile de pe acei bulbi si am pus leduri de la OSRAM, de atunci...nicio problema, n-am mai schimbat absolut niciun bec LED. Repet, la toate balastul si sistemul inteligent prin integrat nu a cedat, doar lipiturile" de cacao" la LED-uri. Si un aspect foarte important, chinezariile din Carrefour sau de pe "Ali" au led-uri de o foarte slaba calitate, de aceea le-am si scos afara. Nu va uitati la cat de "superbright" sau ce "multi-LED COB" se potriveste la masina dvs. pentru a va inlocui becul cu filament, acestea nu au ajuns inca la maturitate, cele mai fiabile au fost si raman (deocamdata) acele ledurile singulare cu capsula robusta.1 point
-
Si eu am selectarea modului de conducere....e diferenta mica intre moduri, dar este.In schimb, nu am testat modul de accelerare al ACC sa vad daca difera!1 point
-
Aceeasi problema o am si eu? Ai gasit cumva cauza,mentionez ca nu da nici o eroare1 point
-
Incet, incet, se repara si astea cu succes. imi amintesc de inj Delphi de la Logan, in urma cu multi ani. aceeasi treaba, nu se pot repara, decat altele noi. povesti comerciale. asa si cu aceste inj siemens- vdo. au inceput multi sa le repare si cu succes, dar nu se recunoaste pe aici pt ca sint interese comerciale ale unor membri. asa ca, sapati adanc, nu aruncati cu banii.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00