Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.03.2021 în toate secţiunile

  1. Dupa o lunga perioada in tabara bavareza am avut un impuls sa schimb barca (F10) cu un e-golf. Vazut pe site-ul unui dealer vineri, mers la drive-test, batut palma sambata, livrat marti. E vorba de un 2017 e-golf, Comfortline (singura echipare existenta in Canada), cu pachetul tech si culoare speciala (atat de impulsiva a fost cumpararea ca nici nu stiu codul ei...). 96k km e cu siguranta unul din cele mai rulate, insa e inca sub garantia VW la tenul de rulare electric (8 ani/160k km). Unele din dootarile standard: Adaptive light System (AFS) Parbriz incalzit Termopompa Kessy Extra: ACC Light assist Park assist Discovery pro 2 Digital cockpit Ambient lighting Legat de incarcare, va fi exclusiv acasa (priza L2 in garaj). Pretul curentului este extrem de mic iar aproximativ 99% din electricitatea Quebecului este din surse regenerabile. In cazul in care am nevoie, L2/L3 se gasesc pe toate drumurile. Nevoia zilnica e de ~80km, realizabili chiar si la -30 de grade (da, e ceva normal iarna...). Ca si nemultumiri, scaunele standard in North America sunt cele de baza. Poate le schimb cu unele de A3 daca gasesc schemele electrice. In alta ordine de idei, imi era dor de Golf si de forum (nu de VW, avem si o Jetta 2019 si noua cutie automata in 8 trepte e o gluma proasta).
    6 points
  2. Este este... cam asa arata acuma. Nu am pierderi prin acele crepaturi dar nu mai prezinta o siguranta.
    3 points
  3. @blordc, @medley multumesc Dupa nr de kilometri obligatorii pe zi, am trecut si la pozat
    2 points
  4. Si pentru ca ieri a fost o zi frumoasa, ne-am abatut de la ruta uzuala spre parinti cu cateva zici de kilometri. Astfel, am ajuns intr-un loc interesant, vizitand o biserica parasita, o locatie pe care o aveam in plan de ceva vreme. Accesul este ok pentru o masina avand garda la sol ceva mai mare, panorama din varful dealului e superba... Aveam si ceva saci pentru gunoi la indemana, asa ca le-am dat o mana de ajutor localnicilor care s-au bucurat de ceva pet-uri cu bere la umbra nucului din apropiere.
    2 points
  5. Salutare tuturor! Scriu din postura de viitor posesor de Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG 245 cai. Dupa 8 ani in care am condus si am fost extrem de multumit de o Octavia 3 1.2 TSI a venit timpul sa fac un mic upgrade. Motivul pentru care am trecut direct la RS - vreau sa ma distrez un pic, pana cand ne vom mari familia Pe data de 3 Februarie 2021 am dat comanda la Brady in Bucuresti. Masina a primit intre 20 si 25 de saptamani termen de livrare asa ca urmeaza o lunga (sper cat mai scurta) perioada de asteptare. Nu am avut si alte masini luate in calcul, am vrut sa dau comanda chiar de anul trecut, dar na, pandemia si zis cuvantul si a cam dat de pamant cu mine financiar :). Ca si optiuni alese le-am luat pe toate cu exceptia: airbag-uri laterale spate, incalzirea stationara si parbriz incalzit (am garaj incalzit), parking assistant, stergator luneta si ACC 210km. Pretul final al masinii cu tot cu optiuni a fost 40.767 euro. Nu pot pune pretul final de achizitie al masinii datorita conditiilor preferentiale primite de la dealer (chiar am fost rugat expres sa nu o fac) dar il recomand cu toata increderea pe Radu Kiliment de la Brady care mi-a facut cea mai buna oferta dupa ce i-am pus in fata alte 4 oferte de alti 4 dealeri diferiti. Nu am luat jantele pe 19 - dupa 8 ani cu masina punte spate vreau tot confortul posibil. Culoarea este Steel Grey. Sunt extrem de nerabdator sa vina, este a doua masina comandata de noua si imi este dor de satisfactia momentului cand te duci sa o ridici Comanda detaliata este atasata, va voi tine la curent cu progresul livrarii si bineinteles cu poze si review cand va ajunge.
    1 point
  6. Merci! Nu are de ales, trebuie sa se descurce. Nu ma stresez pentru cat am nevoie de ea zilnic. Oricum va sta in garaj incalzit la incarcare L2 pentru pre-incalzire. Merci! E greu sa gasesc local scaune de orice fel. Cele de la Audi imi plac pentru protectia de plastic din spate (mai atenueaza din "masajul" oferit de cei mici) Merci de urari. La cat a fost chiar daca schimb bateria la un service independent tot ies ok.
    1 point
  7. @Raveintr-adevar, Leaf-ul nu a fost prea placut, a stat la noi doar 6 luni. @GabiB77 da, si bateria e inclusa. Ca si idee, pot spune ca a fost cel mai ieftin e-golf 7.5 din America de Nord si nu numai. Pretul inainte de taxe a fost de ~10.000 Euro. Poate si asta a fost un impuls suplimentar
    1 point
  8. Decapotabila. S-au demontat geamurile,inclusiv cele mici fiindca se va pune geamuri ionizate oem. Zilele urmatoare urmeaza sa puna noul plafon cu trapa fotovoltaica. Azi cu mare mare noroc mi-a ajuns intreg un parbriz incalzit adus de la capitala. Am avut noroc ca nu prea a dat rugina la praguri, abia incepuse si se va inlatura atat mecanic cat si chimic(nu cu deruginol) Din pacate pernele va trebuie sa le schimb, deja au inceput sa apara mici crepaturi.
    1 point
  9. Durabilitatea in timp depinde de multi factori, cu ce speli masina, cati km faci, cat de multi se contamineaza (mediu in care circula, garaj etc). Pe masina mea a rezistat fara probleme vreo 2.5-3 ani, dar km relativ putini, spalat manual si QD dupa fiecare spalare, garaj. Dar pot spune ca rezista bine la multe chimicale. Cu intretinerea trebuie sa ai grija la petele de calcar, sa nu lasi apa sa se usuce pe masina, dar asta este valabil la orice ceramic. Eu folosesc QD/spray-wax dupa orice spalare, doar pentru ca face uscarea mai usoara si adauga un plus de stralucire, dar nu este necesar. Stralucirea depinde mai mult de cum este pregatita masina. Daca masina este polishata nu o sa adauge mare lucru ca aspect. Ca si conditii de aplicare, trebuie garaj, nu l-as aplica afara. Dupa aplicare cel mai bine este ca masina sa fie ferita de umiditate 7 zile. Ei zic 24h umiditate si 7 zile spalare, dar daca aplici Reload imediat dupa. Eu as sari peste Reload complet si nu as uda masina timp de 7 zile. Tot la conditii, trebuie sa ai grija sa degresezi bine suprafata inainte de aplicare iar in timpul aplicarii sa ai iluminare buna incat sa nu lasi zone in care nu indepartezi toate reziduurile.
    1 point
  10. Cat timp nu sunt temperaturi negative poti folosi wet cot oricand. Din experienta proprie iti recomand sa folosesti aplicarea cu o manusa de microfibra, cum este exemplificata in filmuletul asta .
    1 point
  11. Când am scris ultima oară eram la începutul pandemiei. De atunci am făcut cred maxim 1000 km cu mașina într-un an. Am vândut cauciucurile de iarnă. Am fost în martie la TUV si mi-a dat reîntoarcere deoarece nu ținea frâna de mână pe dreapta, se pare că de la stat pe loc a ruginit un cablu și s-a blocat. Am schimbat ambele cabluri la mecanicul meu, să-i dea Dzeu sănătate, și am trecut apoi rapid, singura chestie că e tare frig și trebuie să montez la loc cotiera, că am scos-o ptr montat cablurile. Dar am TUV ptr Inca 2 ani.
    1 point
  12. Da, dar implica destule modificari, adaugare senzori temperatura, servomotoare, modificare cablaj, panou clima, etc
    1 point
  13. Singurul minus pe care il vad eu este tracțiunea doar pe față. Si la cum am văzut in alte topic-uri, probabil se va închide până ai ce prezenta efectiv. Iar 20-25 săptămâni de așteptare este killer, eu nu as reuși chiar o jumătate de an, sa fie o așteptare cât mai plăcută!
    1 point
  14. @blordc Masina veche merge ca unsa in continuare, isi cauta un propietar nou @B_U_T Cea noua este 2.0 TSI 245 cai DSG, voi crea un topic nou astazi de prezentare, incepand cu Comanda masinii
    1 point
  15. Eu personal aplic regula de la benzile de circulatie in sens, adica daca schimb banda in sens sau tai o alta banda cand ies semnalizez si ma asigur. Practic, daca aplici regula asta, te feresti de un caz similiar cu cel prezentat la inceput. Cine intra primul in sens, este o metoda neviabila de a determina prioritatea la ierirea din sens, mai ales la sensuri giratorii mari si cu mai mult de doua benzi.
    1 point
  16. Da Una peste alta , eu va sfatuiesc asa : - va aflati in giratoriu si mergeti inainte de pe banda 2 , uitati-va intotdeauna in dreapta ce face cel de pe banda 1 - indiferent daca are dreptul sau nu sa va taie calea pe banda 1 , nu merita sa va riscati masina - nu accelerati brusc in giratoriu sau la intrarea in giratoriu doar sa prindeti o secunda de banda libera , niciodata nu stiti ce face altul , accelereaza si el brusc si va treziti amandoi cu masinile lovite - nu fortati intrarea in giratoriu doar ptr ca e aglomerat si nu aveti loc , procedati ca mine , asteptati si comentati : " nu se mai termina astia , parca merg la nunta impreuna " , "unul dupa altul , nu stiu de unde au bani ca toti sunt in masini la orice ora , nu munceste nimeni " ...
    1 point
  17. @acidone77 Asa am fost si noi pt vreo jumate de an, dupa ne-am dat seama ca totusi nu ai nevoie de chiar atat de multe lucruri. Poate si din cauza ca ne-am mutat mai spre vest, dar chiar nu am mai simtit nevoia sa caram totul dupa noi cand totul era relativ disponibil. In Ro eram altfel, n-aveam incredere in nimic, sotia cara dupa ea prosoape si asternuturi indiferent de hotelul sau pensiunea la care mergeam, geanta de medicamente etc, cred ca ai prins idea 😅 Acum am mai scapat de paranoia cand vezi ca totul merge cum trebuie si am incercat sa ne adaptam. De ex primul carut pt copil era prea mare pt masina asa ca l-am schimbat cu unul "modular" care se facea mai mic cand il strangeai. A fost mai scump, dar alternativa era sa cumpar o masina mai mare la care am fi pierdut mai multi bani pe termen lung, asa ca am vandut primul carut si am luat unul care sa ne ajute cu spatiul. N-as zice ca suntem minimalisti, de departe, dar parca e mai fain un weekend sau o vacanta in care nu stau stresat de lucruri de care nu am nevoie, doar pentru "las ca cine stie..." @Adi_vw N-am avut curaj, poate daca luam una noua... In ultimele 3 luni (de cand am dat polo-ul) am tot inchiriat un Renault Zoe (au o chestie faina de ridesharing aici si masina era la 2 strazi de casa); e interesant condusul intr-o masina full electric, dar nu e pentru ce nevoi sau "pitici" avem noi acum, iar o Tesla Model 3 sau un S la mana a 2-a sunt inca prea scumpe si nu ne-am permite. Legat de hibride, prima masina la care m-am uitat a fost un Passat GTE, dar sotia a zis ca arata ca un dric si acolo s-a terminat discutia, Golf GTE si A3 e-tron au portbagajul prea mic la 270l iar e-golf este exclus (vezi GTE plus range mic). Am mai aruncat un ochi la noua corola dar nu prea mi-a mie placut interiorul.
    1 point
  18. Michelin dupa 2, maxim 3 ani, se intaresc foarte tare, si scad dramatic in performante. Cand sunt noi, si in primul an cel putin, sunt exceptionale, dar cam atat Deja la a doilea contact cu Michelin, si acelasi comportament ( Primacy3 si PS4 ) GY ( Assymetric3 ) a tinut mult mai bine in timp, dar oricum mai mult de 4 veri nu am tinut nicio anvelopa ( din cauza uzurii ) Continental n-am avut personal, dar am vazut ca sunt f moi, si la o utilizare intensa se pot duce (uza) si in 25-30k km... adica 2 veri la unii...
    1 point
  19. Au aparut preturile, de la 42k..si in standard ca un GTI (plus e drept jantele de 18). Slabut. Apoi R-ul poate sa fie doar alb, negru sau lapiz blue..atat. Evacuarea este 3900euro (in germania este 3700)..si 1900 pachetul pt diferential cu optiunea de drift, eleron spate si jante 19. Per total, ridicol de mult cand un S3 incepe de la 44..si de data asta VW nu vine cu dotari standard cine stie ce.
    1 point
  20. Eu pun in touran 2012, 236000 km reali, ulei original 0w30, si nu imi consuma.
    1 point
  21. Recomand norma care ai folosit pana acum 5w30, nu vad care e avantajul acestei schimbari. Sunt atatea uleiuri corecte gen Valvoline, Ravenol, Mobil 1, L. Molly.... cu norma 5w30.
    1 point
  22. Salut! Revin cu un update asa cum am promis. Pana la urma, s-a ales sa se repare ce este pe masina in locul unui motor nou. S-a refacut chiulasa si se pare ca a revenit la viata. Bineinteles, asta asa pe scurt. In detaliu, a fost destul de multa munca si o groaza de alte chestiute pe langa. Am sa las jos un link cu cateva poze de la operatiune pentru cei interesati.(Calitatea.. asa cum s-a putut) Ca si side note, dupa service am luat-o la testat putin si parea sa se comporte in regula, doar ca dupa aproximativ 50km incepuse sa dea diferite erori, sa nu mai stea la relanti, am observat si EPC-ul cum flashuia, scurtut ce-i drept si am zis ca panica. VW is dead, long live VW. Am pus VCDS-ul si am fost intampinat de P164b, p2187 si P0341. S-a observat ca masina pierdea ulei din cauza garniturilor conductei de ulei retur turbo.(Parca asa se numea). S-a rezolvat si asta rapid si de atunci cam 200KM fara nicio eroare si nicio alta problema, fingers crossed. Am invatat ca martorul CEL de la VW, cu cat il accepti mai repede in viata ta cu atat mai linistit vei fi. Urmeaza un drum lung saptamana aceasta si o sa revin cu un update sa vedem daca influenteaza catusi de putin consumul de ulei, deoarece pistoanele au ramas aceleasi. (Ah da, compresia sta ~13 in toate 4 acum). Momentan, nivelul pare sa stea acolo unde l-am lasat. Stiu ca sunt doar 200KM, dar la 200-300KM inainte, chiar si 500ml tot trebuia sa completez. (Am aici o curiozitate fara sa fac OT, poate imi poate raspunde cineva prin PM, daca stie ce valori ar trebui sa indice in VCDS nivelul la ulei. 100mm este full? Momentan mie imi indica 80mm iar pe joja pare OK. Scuze pentru OT.) Un cost total pe toata distractia, cu distributie schimbata, ulei, filtre, chiulasa refacuta, garnitura de chiulasa, un injector, fel si fel de suruburi si garnituri + manopera, am ajuns la ~1000e, ceea ce eu consider un pret decent pentru starea actuala a masinii. Tot respectul mecanicului. Ca si nota de "final", personal, cu toate problemele expuse si toata istoria acestor motoare, mie mi se pare unul foarte interesant si cand totul functioneaza in parametri este o adevarata placere sa-l alergi asa ca pot spune pe viitor ca nu m-am invatat minte si l-as mai alege odata.(Fara hate, pur strict parere personala). https://imgur.com/a/brjW8OL Va multumesc pentru sfaturi si timpul acordat, sa auzim numai de bine! Cu respect, A.V.
    1 point
  23. Daca folosesti un prosop de stergere de calitate nu ar trebui sa ai probleme mai ales daca doar il aplici pe suprafata si ii permiti sa absoarba apa fara a freca.
    0 points
  24. Lasa masina in pace, nu te mai lua dupa toti mecanicii de colt de bloc. Requested regenerations nu are nici o treaba cu vreo regenerare ratata, eu am oil ash 180 ml si am avut si regenerari la 1200 km interval, in general sunt la 700 - 800 km. Urmereste KM intre regenerari si eventual revin-o cu conluzia aici, nu cauta probleme unde nu sunt.
    0 points
  25. @CristiALF e doar un golf cu portbagaj @RazvR si mie imi pare un pachet complet care vreau sa ma tina fericit multi ani
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!