Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor! Scriu din postura de viitor posesor de Octavia 4 RS 2.0 TSI DSG 245 cai. Dupa 8 ani in care am condus si am fost extrem de multumit de o Octavia 3 1.2 TSI a venit timpul sa fac un mic upgrade. Motivul pentru care am trecut direct la RS - vreau sa ma distrez un pic, pana cand ne vom mari familia Pe data de 3 Februarie 2021 am dat comanda la Brady in Bucuresti. Masina a primit intre 20 si 25 de saptamani termen de livrare asa ca urmeaza o lunga (sper cat mai scurta) perioada de asteptare. Nu am avut si alte masini luate in calcul, am vrut sa dau comanda chiar de anul trecut, dar na, pandemia si zis cuvantul si a cam dat de pamant cu mine financiar :). Ca si optiuni alese le-am luat pe toate cu exceptia: airbag-uri laterale spate, incalzirea stationara si parbriz incalzit (am garaj incalzit), parking assistant, stergator luneta si ACC 210km. Pretul final al masinii cu tot cu optiuni a fost 40.767 euro. Nu pot pune pretul final de achizitie al masinii datorita conditiilor preferentiale primite de la dealer (chiar am fost rugat expres sa nu o fac) dar il recomand cu toata increderea pe Radu Kiliment de la Brady care mi-a facut cea mai buna oferta dupa ce i-am pus in fata alte 4 oferte de alti 4 dealeri diferiti. Nu am luat jantele pe 19 - dupa 8 ani cu masina punte spate vreau tot confortul posibil. Culoarea este Steel Grey. Sunt extrem de nerabdator sa vina, este a doua masina comandata de noua si imi este dor de satisfactia momentului cand te duci sa o ridici Comanda detaliata este atasata, va voi tine la curent cu progresul livrarii si bineinteles cu poze si review cand va ajunge.
    4 points
  2. Un mic sfat daca mai exista doritori....evacuarea akrapovic te intinereste si merita fiecare € cent din punctul meu de vedere
    3 points
  3. Singurul minus pe care il vad eu este tracțiunea doar pe față. Si la cum am văzut in alte topic-uri, probabil se va închide până ai ce prezenta efectiv. Iar 20-25 săptămâni de așteptare este killer, eu nu as reuși chiar o jumătate de an, sa fie o așteptare cât mai plăcută!
    2 points
  4. Ei lasa ca nu e chiar asa. Lasand la o parte platforma (pe acelasi principiu si Porschele e un VW), interiorul (mai ales in prezent ! ) e din alta clasa si asta conteaza pentru multa lume. Iar sedanul (fata de hatch) e ceva aparte.. O sa te satisfaca pe deplin in urmatorii ani
    2 points
  5. Da Una peste alta , eu va sfatuiesc asa : - va aflati in giratoriu si mergeti inainte de pe banda 2 , uitati-va intotdeauna in dreapta ce face cel de pe banda 1 - indiferent daca are dreptul sau nu sa va taie calea pe banda 1 , nu merita sa va riscati masina - nu accelerati brusc in giratoriu sau la intrarea in giratoriu doar sa prindeti o secunda de banda libera , niciodata nu stiti ce face altul , accelereaza si el brusc si va treziti amandoi cu masinile lovite - nu fortati intrarea in giratoriu doar ptr ca e aglomerat si nu aveti loc , procedati ca mine , asteptati si comentati : " nu se mai termina astia , parca merg la nunta impreuna " , "unul dupa altul , nu stiu de unde au bani ca toti sunt in masini la orice ora , nu munceste nimeni " ...
    2 points
  6. Masinuta a ajuns la vopsitorie. Va urma un vopsit integral si cateva modificari.
    2 points
  7. Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.
    1 point
  8. Da, normal ca se poate. Trebuie sa vedem cam unde gasim un Passat donator si cat cere pe instalatie, sa ai toate piesele.
    1 point
  9. Da, dar implica destule modificari, adaugare senzori temperatura, servomotoare, modificare cablaj, panou clima, etc
    1 point
  10. Nu, nu doar la reprezentanta. Se face cu odis, panou de calibrare, etc. Adica asa...
    1 point
  11. Foarte multa masina pentru banii dati. Foarte frumoasa si spatioasa. Asteptare usoara
    1 point
  12. @blordc Masina veche merge ca unsa in continuare, isi cauta un propietar nou @B_U_T Cea noua este 2.0 TSI 245 cai DSG, voi crea un topic nou astazi de prezentare, incepand cu Comanda masinii
    1 point
  13. Greu cu sensul asta giratoriu! https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/intersectia-cu-sens-giratoriu
    1 point
  14. exista un canal pe youtube, "atelierul de detailing". si au un review la o skoda scala in care un tip care stie bine ce inseamna un motor explica multe despre 1.5 tsi 150. deschide capota si le ia bucata cu bucata. cred ca raspunde macar la o parte din intrebarile tale.
    1 point
  15. Te batea gandul la golful rosu al meu? Nu ai fi dat gres si m-as fi bucurat sa ajunga pe maini bune insa si VR ul tau e foarte frumos chiar am urmarit topicul tau si ai avut grija de masina, chiar apreciez mult asta la cei care se straduiesc sa tina o masina cat mai bine. +1
    1 point
  16. @Cocojambo1 nici noi nu ducem jumate de casa, dar cu copil mic, doar ca ex, acum iarna, mers la cabana, dus pat mobil/pliabil+saltea mica, saniuta, bagaje normale pt 2+1, s-a umplut, fara excese. Dupa ce va creste va fi mai simplu, dar cat e mic... e mai... greut
    1 point
  17. Ce greierasi am rezolvat eu in aproape 7 luni de cand am trecut la G7: - partea dreapta a bordului (zona capacului unde este si dezactivarea airbag-ului din dreapta): am dat jos acel capac si am pus pe toate zonele de contact intre bord, acel capac, fasia de plastic de pe stalp, banda textila. - ornamentul exterior lucios, de pe rama usii de la sofer (am rezolvat si la pasager, ca sa fiu eu linistit). Pentru ca VW a considerat ca poate castiga in reducerea greutatii masinii si automat, obtinerea unui consum redus de combustibil, s-a gandit ca acel ornament sa nu mai fie prins in 3 suruburi cu cap T20 (ca la G5 si G6), ci cu niste cleme de plastic, in care se insurubeaza un fel de surub de plastic pt a le cracana. Si cum usa de la sofer e cea mai folosita, cu timpul, de la scuturaturi, acel ornament incepe sa aiba joc, flexeaza foarte putin, se mai freaca si de rama de metal a usii, iar in timpul mersului ai un scartait fix la urechea stanga de iti vine sa te dai cu capu de volan. Pentru ca avem clema de plastic, cu surub de plastic, pe ornament de plastic. Care nu se poate strange super bine si ajungi sa iti tai venele de nervi. Rezolvare: dat geamul pana jos, departat chederul, scoase cele 3 cleme, scos ornamentul. Pe urma, eu am pus banda textila pe rama de metal a usii, ca sa nu mai culce ornamentul ala direct pe metal. (el vine cu o dunga de spuma/burete pe dos din fabrica, da ii fix pix, coapta de la soare si fara niciun efect). Montat ornamentul la loc, iar in alea 3 cleme de plastic eu nu am mai insurubat acele "surubele" cu care vin ele, ci am pus 3 holsuruburi. Ca sa se cracaneze bine de tot clemele alea si sa stranga bine ornamentul. Liniste totala. La mine, daca apasam cu mana pe acel ornament, scotea sunete neplacute. Asa am reusit sa depistez ce naiba imi tot chitzaia la ureche.
    1 point
  18. Intrebam in ideea in care si eu am o fetita de aproape 2 ani, si cand mergem undeva chiar si pt 1 noapte sau 2, se umple portbagajul chiar si la un Passat Variant Cel putin cand cel mic e... mic, trebuie duse mai multe decat 1 troller pe cap Oricum, felicitari pt alegere, Mazda 3 in varianta cu facelift arata foarte bine. Nu stiam ca taxele de drum se platesc in functie de greutate... interesant ( si logic oarecum )
    1 point
  19. Polițistul aflat în mașina personală și poate în timpul liber poate să oprească mașini? Conducătorul Seatului era obligat să oprească la datul din mână a unei persoane îmbrăcată în uniformă de poliție care se dă jos dintr-o mașină civilă?
    1 point
  20. O hotarare judecatoreasca care da dreptate celui de pe banda 1 ( in alt caz fata de cel prezentat aici). http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=889.msg334035#msg334035
    1 point
  21. Din discutia asta reise un singur lurcru, legistlatia e neclara si ar trebui modifciata in asa fel incat sa nu lase loc de interpreatre. Din moment ce nu exista o intelegere comuna chiar si intre cei care aplica legea, este clar ca avem o problema mai mare decat accidentul asta in sine. De curiozitate, m-am uitat putin si cum se desfasoara lucrurile in tarile cu apa calda si am ramas surprins sa aflu ca nu e diferit fata de ce avem noi. Mai jos aveti regulile din Germania: "Traffic rules on the European continent are rather identical among the countries based on the Vienna convention [2] from 1968" "Different from the British offside‐priority rule (see: [4]) in Germany there is no advice which lane should be used by the drivers nor is their any regulation for conflicts within traffic on the circle. This means: on multilane roundabouts conflicts between vehicles on the inner side and vehicles near the exterior of the circle are not guided by specific rules" Citatele sunt din articolul de aici: http://teachamerica.com/RAB14/RAB14papers/RAB14ppr045_Brilon.pdf
    1 point
  22. Am cerut oferte pe e-mail de la reprezentanțele din București/ Ilfov și cele de până în 200 km. Toate ofertele au conținut reducerea de 2.800 euro dată de Skoda. Unele doar atât (nimic din partea vânzătorului). Am negociat cu cei care au oferit cele mai bune oferte. Am reușit să obțin un preț de 39.000 euro la o valoare de listă de puțin peste 44.000 euro. Am încercat și cu Autovantage. Am primit doar două răspunsuri: 39.700 și 40.500 euro.
    1 point
  23. Asteptam noua achizitie cu speranta ca nu o sa scrii despre ea din 7 in 7 ani , ca la cea veche !!
    1 point
  24. Mai adaug 2 poze cu iluminatul ambiental 😁
    1 point
  25. Zilele trecute imi reparasem trapa fotovoltaica ca nu mai faceau contact switch-urile insa pana la urma am facut din 2 una mai "better". Trapa la care aveam scurgerile rupte avea fotocelulele fara acele "pete" galbuie si am facut un transfer. In dreapta sticla cu acele "pete" urate si in stanga sticla fara.
    1 point
  26. La astea se rezolva cu restart, ca la Windows?
    1 point
  27. Am avut o unitate de TD de Formentor 2.0 TSI de luni dupa-masa pana marti dimineata in "joyride", si am zis sa revin cu cateva pareri personale, daca tot am fost mult timp chitit pe model, la cateva zile dupa TD tinuta pe drum ireprosabila, chiar si R19 DCC isi face treaba, nici pe Cupra Mode nu am avut plangeri din dreapta (sotia), pe confort oricum mai confortabil decat Ateca R19 fara DCC Motorul este fun factor, ultra cunoscut, nu are rost sa intru in detalii Neplacut insa sunet de "vajait" in habitaclu intre 4 si 6 ture in bord, indiferent daca viteza de rulare era 40km/h sau 100km/h, la acceleratie "blana" si intre acele turatii intra cam la fel in habitaclu Bord simplist, design modern, display central mare Neplacuta zona de clima/sunet neilumunata noaptea, neplacuta zona de pozitii/faruri ceata cu touch, am prins ninsoare/ceata pe autostrada la cruise control pe 130km/h, am incetinit sub 70km/h instant, a durat ceva pana sa nimeresc butonul de ceata, initial apasand dezaburire parbriez&luneta Pachet contemporan, intoarce priviri si ca sofer, cand o parchezi, sa vezi cum arata din "alt unghi" insa parca nefinisat, scos pe banda rulanta inainte, "fortat" Inca imi place modelul, este unul care mi l-am dorit si am aspirat cateva luni bune la el, insa din punctul meu de vedere incomplet (pe motorizarea 2.0TSI 310ps - fara incalzire auxiliara, fara parbriz degivrat, restrictii la Area View/Top View Camera, din ce am prins acuma si cu probleme la haionul actionat electric - ori asta la un pret de lista de masina "dotata" care sare bine de 50k€, mi se pare trist...) Din nou, o placere sa o conduci, insa parca mai merita putin timp investit in produsul final, parca resursele si timpul necesar pentru produs a fost transferat bugetul in marketing - desigur parere pur personala si subiectiva
    1 point
  28. Am facut pasul si am comandat ID4 pentru familie cu copii, utilizare preponderent in oras, dar si in afara orasului la bunici sau alte iesiri cu distanta de 250-300km dus intors: ID4 1st edition varianta simpla, pe culoare alba. Pentru incarcare sunt in proces de rezolvare sa ridic puterea ca sa duca +11kW. Pentru statia de incarcare acasa am vorbit la ev-mag. In rest... rabdare pana prin Aprilie 2021.
    1 point
  29. Astazi am ajuns la Tismana si dupa-amiaza am facut o plimbare prin Valea Suseni, un loc extraordinar !
    1 point
  30. Azi a venit randul Transalpinei si am luat contact cu 8.5 gr C ⛄️
    1 point
  31. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!