Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.03.2021 în toate secţiunile
-
Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.4 points
-
Weekendul asta a incept dragut. Un pic de zapada, potential de fun cu 4motion-ul, insa a sfarsit cu jeg major 🤣 La intoarcere insa, daca tot a fost cald si frumos duminica, am curatat si hidratat oleaca scaunele, aspirat, spalat interiorul. Exteriorul nu am mai apucat sa il fac. Insa in masina stai, pana la urma. Recunosc, au fost unele ganduri cu un anume GTI rosu de pe aici la vanzare, insa un drum cu Golful asta usor absurd, ma aduce la realitate 😃3 points
-
2 points
-
Da Una peste alta , eu va sfatuiesc asa : - va aflati in giratoriu si mergeti inainte de pe banda 2 , uitati-va intotdeauna in dreapta ce face cel de pe banda 1 - indiferent daca are dreptul sau nu sa va taie calea pe banda 1 , nu merita sa va riscati masina - nu accelerati brusc in giratoriu sau la intrarea in giratoriu doar sa prindeti o secunda de banda libera , niciodata nu stiti ce face altul , accelereaza si el brusc si va treziti amandoi cu masinile lovite - nu fortati intrarea in giratoriu doar ptr ca e aglomerat si nu aveti loc , procedati ca mine , asteptati si comentati : " nu se mai termina astia , parca merg la nunta impreuna " , "unul dupa altul , nu stiu de unde au bani ca toti sunt in masini la orice ora , nu munceste nimeni " ...2 points
-
@Cocojambo1 nici noi nu ducem jumate de casa, dar cu copil mic, doar ca ex, acum iarna, mers la cabana, dus pat mobil/pliabil+saltea mica, saniuta, bagaje normale pt 2+1, s-a umplut, fara excese. Dupa ce va creste va fi mai simplu, dar cat e mic... e mai... greut2 points
-
1 point
-
Te batea gandul la golful rosu al meu? Nu ai fi dat gres si m-as fi bucurat sa ajunga pe maini bune insa si VR ul tau e foarte frumos chiar am urmarit topicul tau si ai avut grija de masina, chiar apreciez mult asta la cei care se straduiesc sa tina o masina cat mai bine. +11 point
-
La wob service, q service sau Ionuț Fola aș zice să mergeți doar cu chestii simple, adica daca vă permiteți să fiți luat expeditiv, să nu fiți ascultat să descrieți problema, să nu vi se constate problema reclamată ci să se repare prin constatări parțiale și prin metoda eliminare (schimbarea pieselor) pe banii clientului. Asta din experiența proprie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astazi vs ieri au fost vreo 3/4 grade mai putin + umezeala pe jos care sigur nu ajuta la incalzirea bateriei + probabil ai stat mai mult in trafic deci incalzirea interiorului a consumat putin mai mult per km.1 point
-
Mda ... oferta la plug-in-ul de 204cp e apropiata de cea de la 1.5 tsi (pentru ca scazi mult prin rabla). Dar 345L .... no.1 point
-
Eu ti-am urat mai sus sa te bucuri de ea cat este stock... Ca apoi sa te poti bucura si mai mult Mai pune poze! Pachetul ala black optics este extraordinar, sincer 😍1 point
-
1 point
-
1 point
-
@acidone77 Asa am fost si noi pt vreo jumate de an, dupa ne-am dat seama ca totusi nu ai nevoie de chiar atat de multe lucruri. Poate si din cauza ca ne-am mutat mai spre vest, dar chiar nu am mai simtit nevoia sa caram totul dupa noi cand totul era relativ disponibil. In Ro eram altfel, n-aveam incredere in nimic, sotia cara dupa ea prosoape si asternuturi indiferent de hotelul sau pensiunea la care mergeam, geanta de medicamente etc, cred ca ai prins idea 😅 Acum am mai scapat de paranoia cand vezi ca totul merge cum trebuie si am incercat sa ne adaptam. De ex primul carut pt copil era prea mare pt masina asa ca l-am schimbat cu unul "modular" care se facea mai mic cand il strangeai. A fost mai scump, dar alternativa era sa cumpar o masina mai mare la care am fi pierdut mai multi bani pe termen lung, asa ca am vandut primul carut si am luat unul care sa ne ajute cu spatiul. N-as zice ca suntem minimalisti, de departe, dar parca e mai fain un weekend sau o vacanta in care nu stau stresat de lucruri de care nu am nevoie, doar pentru "las ca cine stie..." @Adi_vw N-am avut curaj, poate daca luam una noua... In ultimele 3 luni (de cand am dat polo-ul) am tot inchiriat un Renault Zoe (au o chestie faina de ridesharing aici si masina era la 2 strazi de casa); e interesant condusul intr-o masina full electric, dar nu e pentru ce nevoi sau "pitici" avem noi acum, iar o Tesla Model 3 sau un S la mana a 2-a sunt inca prea scumpe si nu ne-am permite. Legat de hibride, prima masina la care m-am uitat a fost un Passat GTE, dar sotia a zis ca arata ca un dric si acolo s-a terminat discutia, Golf GTE si A3 e-tron au portbagajul prea mic la 270l iar e-golf este exclus (vezi GTE plus range mic). Am mai aruncat un ochi la noua corola dar nu prea mi-a mie placut interiorul.1 point
-
Multumesc Doomy. M-am dus cu lista asta la dealer. Am incercat fiecare varianta, cat se putea, iar varianta 5 a fost castigatoare pentru mine. S-a facut reglarea hayonului si din acel moment nu mai intra apa. PS: vorbesc de cel mai mare dealer din Bucuresti, care nu a stiut ce are masina, pana cand le-am prezentat solutiile venite din partea forumului. Am senzatia ca nu le mai pasa de masinile noastre.. Multumesc din nou! O zi buna!1 point
-
Nu stiu ce sa zic...poate fi un bug de soft...dar e posibil ca problema sa fie putin mai complexa decat pare la prima vedere... Cele 2 incalzitoare impreuna ajung la vreo 10 kW...incarcatorul intern AC/DC are putere maxima 11 kW... Cred ca majoritatea utilizatorilor nu au 11 kW disponibili pentru masina, posibil ca statiile de incarcare sa fie de puteri mai mici... Si aici lucrurile se complica. Daca ai doar 2 kW de la wallbox....ce prioritizezi? Incalzirea habitaclului? Incalzirea bateriei? Le pornesti pe amandoua si vor trage 2 kW de la priza si 8 kW din baterie...? Mie nu mi-e foarte clar care este raspunsul corect...1 point
-
Ca sa il citez pe @tavitaraMin. 5:25. Explica foarte clar omul. In sensul giratoriu, ca si in intersectie normala, marcajele respective, NU sunt marcaje de delimitare a benzii 1 sau 2, ci sunt marcaje de GHIDARE.1 point
-
@Sparkyson Atat incalzirea bateriei cat si incalzirea habitaclului consuma cu o putere medie de aproximativ 5 kW. Impreuna iau 8 - 10 kW. Este extrem de discutabil cum e mai bine pentru baterie: A. sa faca un ciclu partial de aprox. 5% din capacitate in fiecare zi de iarna B. sa mearga 15 minute rece Eu desi am studiat destul de mult subiectul bateriilor li-ion, n-as putea sa dau un raspuns categoric. @Rave Nu este adevarat ce spui. In primul rand, fizic nu exista posibilitatea de a face un astfel de bypass. Exista un DC BUS pe care sunt conectati la gramada atat consumatori cat si surse de energie electrica. Consumatorii sunt incalzitoarele PTC, compresorul A/C, convertorul DC-DC 400 / 12V si invertorul motorului Surse de energie sunt bateria si chargerul AC / DC. Sursa cu tensiunea cea mai mare va alimenta cu prioritate consumatorii, pana la limita curentului maxim pe care il poate debita. In cazul preincalzirii de ex. incarcatorul AC/DC isi moduleaza tensiunea la iesire asa incat sa satisfaca cerinta incalzitorului dar sa nu incarce bateria. Daca statia de incarcare ofera mai putin de 5 kW, cat ia incalzitorul de habitaclu, atunci chargerul AC/DC al masinii o sa-si limiteze curentul la iesire, tensiunea pe DC BUS va scadea si incalzitorul o sa consume diferenta din baterie. In al doilea rand, bateria este incalzita intentionat, acest lucru se poate verifica urmarind temperatura lichidului de incalzire/racire SI curentul consumat de incalzitorul PTC al bateriei. Ambele informatii se vad in OBDEleven. In al treilea rand, incalzitorul de habitaclu are 5 kW. Bateria are un randament de sa zicem 90% la rece. Asta inseamna ca pierderea care iti ramane ca incalzire va fi de ordinul a 500 W (0.5 kW). Compara acesti 0.5 kW cu incalzitorul de baterie care are vreo 5 kW....Pierderea care iti ramane ca si caldura in baterie e de 10 ori mai mica... Incalzitorul PTC de habitaclu trage vreo 12 Amperi...un mizilic. NU incalzesti o baterie de 62 kWh si 400 Kg cu un curent de 12 Amperi...vine primavara si nu termina de incalzit...Gandeste-te ca motorul de tractiune poate trage pana la 300 - 400 Amperi din baterie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pt 2 adulti si un copil este destul de decenta, cel putin pentru nevoile actuale e destul (pentru noi). De fel nu plecam cu multe bagaje dupa noi, chiar si cu VW Polo nu am simtit nevoia de mai mult spatiu in portbagaj. Pt o vacanta de 2 sapt nu am luat niciodata mai mult de 1 troller d-ala mare si eventual 1 sau 2 mici. Singura grija pe care o am e daca mai vine un copil (desi cu cat trece timpul devine din ce in ce mai putin probabil), posibil sa fie mai complicat, dar cred ca o rezolv cu o cutie d-aia pusa pe masina si aia e. Personal as fi vrut una mai mare, dar nevasta a zis ca in 90% din timp suntem doar noi 3 fara bagaje in masina si n-are rost sa mai caram un 200kg de fier dupa noi doar pt 10% din timp cand poate ar fi fost nevoie de ceva mai mare. Apoi ar fi fost taxe mai mari (aici platesti taxele de drum in functie de greutatea masinii), intretinerea mai scumpa plus ca zice ca si ei i-ar fi mai greu cu ea... N-am putut sa argumentez nimic contra asa ca am ramas la un hatchback.1 point
-
Eu imi aduc aminte ca la examen, chiar era o intrebare legata de circulatia in sensul giratoriu, fara a fi specificat vreun marcaj, doar ca era cu 3 benzi. Un exemplu mai sus. https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/intersectia-cu-sens-giratoriu Cu sau fara marcaje, eu asa am invatat: banda 1, inainte si la dreapta, banda doi, inainte si la stanga.1 point
-
Sper sa nu ma intalnesc in trafic cu cel care mi-a dat downvote , mai clar decat am explicat nu cred ca se poate Am deschis topicul doar ca sa intreb colegii din Oradea daca sunt marcaje in acest moment pe carosabil , pe acea strada , inainte de acel giratoriu ca sa inteleg daca s-a procedat corect In functie de acest raspuns se stabilieste si comportamentul corect , asa cum am explicat In fata mea la un giratoriu mare de aici , un XC60 de pe banda 2 a virat sa iasa pe o iesire si a pocnit un golf care inconjura giratoriul pe banda 1 Nefiind niciun marcaj inainte de giratorii , in afara ca XC60 a sarit ca o broasca la impact iar golful a stat cuminte pe drum , tot XC60 a fost vinovat desi soferul a sarit si el ca o broasca la cel din golf Sofatul e in giratoriu este foarte usor de inteles pentru cei care gandesc si aproape imposibil de inteles pentru majoritatea soferilor1 point
-
Bai baieti mi se increteste mintea cand citesc ca soferii dau dreptate seat`ului alb...mai bine inchideti topicul asta in baza articolului legii ca e o discutie total inutila...singura " greseala a politistului " ar putea fi aceea ca l`a sanctionat pe conducatorul seat`ului alb ( atributii serviciu, purtarea mastii, etc ), dar nu cunosc detalii iar concluzia asta o vor trage organele competente. Pt cei din Bucuresti, care cunosc zona Pta rondul alba iulia, ganditi`va ca v`ati putea repara masina o data la 5 minute datorita bizonilor care habar n`au reguli elementare de circulatie...ati mai facut pe aici o discutie inutila si despre semafoarele INTERMITENTE din intersectii...nu am pretentii de la gastele de pe facebook care dezbat asa ceva sa stie cu ce se mananca soferia basic, dar de la un pasionat / forumist...... p.s : @halamadrid o tii pe una si buna...pacat ca nu se pot da amenzi online pt sustinatori..dupa mintea ta, daca eu as fi fost in locul politistului, ma invarteam in cerc in sensul giratoriului pana mi se termina motorina.1 point
-
dupa 8 ani in care masina asta minunata m-a deservit de minune a venit timpul pt un upgrade. Am comandat acum cateva zile noua Octavia RS benzina. Va veni probabil in luna mai si voi face un topic separat si pt aceas masina.1 point
-
Mie mi s-a parut o critica buna in contextul infrastructurii din SUA. Sa iti programeze o oprire de incarcare de 10 ore e hilar. Trebuie cineva ca Tesla sa ridice stacheta, altfel ramaneam toti cu masini fosile pentru ca nu aveam infrastructura de incarcare si nu aveam infrastructura pentru ca nu aveam masini electrice. Deocamdata Tesla este standardul la care ceilalti producatori trebuie sa se ridice, cel putin in SUA.1 point
-
Mersi mult! Intre timp am hotarat sa pun la vanzare rotile de cupra si sa revin la cele omologate. In Bucuresti s-au inmultit verificarile RAR in trafic iar Porsche pare ca nu poate elibera documentele necesare omologarii celor de 19 pe Leon. Nu am inteles f bine de ce pe GTD se poate si pe Leon nu. Daca aveti vreun sfat pentru mine, imi puteti lasa un PM. Tocmai am trecut de pragul psihologic de 100k km iar in ~5000km urmeaza o revizie majora: revizia anuala + revizie DSG + schimb placute si discuri frana.1 point
-
1 point
-
Mai este si pe Corneliu Coposu o vulcanizare care indreapta, putin mai scumputi dar am fost multumit de ei.1 point
-
Pai si daca la regenerare nu se ajunge pe 0, iar in 110 km a adunat 6 grame sa zicem, unde poate fi problema? De ex la mine chiar si dupa regenerarea facuta pe autostradă la 140 km/h nu-mi scade shoot measured sub 4-5 g. (Nu am softul diesel gate)1 point
-
eu ziceam de intinzatorul curelei de TRANSMISIE , nu al celei de distributie. Daca la tine e dovedit ca e de la sdistributie, bine ca l au gasit mai verifica in alta parte pe cel de la transmisie.. sa nu schimbi degeaba distributia... zic si io1 point
-
@halamadrid colegul Adi_vw a pus o poza in care marcajele sunt existente pe carosabil ; explicatiile au fost destul de clar date si de catre alti membri ; daca politistul ar fi parasit sensul giratoriu la prima iesire si l`ar fi calarit pe cel cu seat, atunci era politistul vinovat ; in conditiile date, conform marcajului, seatul avea optiunea de a vira dreapta la prima iesire sau a merge inainte la a 2a ( cea in care intentiona sa faca stanga ) ; nu stiu ce articol de lege vrei pt amenda corect aplicata de catre politist privind incadrarea benzilor, dar daca te duci intr`o intersectie de genul si procedezi la fel, tare imi este ca iti dai RCA`ul. Eu nu am nimic de adaugat, simteam nevoia sa ma afirm ca mi se pare tragica indisciplina din trafic si lipsa cunostintelor basic ale conducatorilor..lasand la o parte acest nimic din postare, personal am renuntat si sa ma mai cert / explic altora care mi`o dau la *#*$ in trafic cand tot ei gresesc, caci ori mor cu dreptatea in mana ori ajung la puscarie...acum 2 zile mi`a sosit si mie o camera de bord xioami 70MAI, era oferta la altex ( 150 lei ), vi`o recomand tuturor, pt ca pana si politistii pot interpreta gresit si sa va scoata culpa comuna in functie de declaratiile bizonului care v`a lovit, si fara o dovada...nu prea ai cum sa contesti spusele lui ; sper sa n`am niciodata nevoia de ea, dar ca idee...cam pe aici am ajuns.0 points
-
Daca sunt marcaje de ghidare, dispare notiunea de banda de mers. Tot politistul e singurul vinovat, deoarece a schimbat directia de mers fara sa se asigure. Fara un marcaj de obligare privind incadrarea inainte de se intra in giratoriu, toti se incadreaza cum le vine la indemana si ii duce capul, fara a incalca regulamentul de circulatie, care reglementeaza doar prioritatea la intrarea in sensul giratoriu.-1 points
-
Nu exista vreo prevedere legala care sa te impiedice sa stai pe zona exterioara a giratoriului, indiferent la a cat-a iesire ai de gand sa parasesti sensul giratoriu. Fara vreun marcaj initial suplimentar, Seat-ul alb se afla acolo perfect regulamentar. Poate nu si moral, dar legea nu pedepseste asta.-1 points
-
@bgd_b92 ai un articol de lege care sa sustina ce zici? Eu n-am spus ca procedez ca cel cu Seat-ul alb, ci ca soferul Seat-ului alb nu putea fi sanctionat decat daca un marcaj de obligare dinaintea sensului giratoriu il obliga sa procedeze in sensul dorit de politist. Era de ajuns sa te asiguri si sa iesi, ceea ce politistul nu a facut.-1 points
-
Fara marcaje, Seat-ul nu e vinovat. Nimeni nu e obligat sa ghiceasca ce se afla SUB asfalt sau cum sunt marcate alte intrari in giratoriu.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00