Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2021 în toate secţiunile
-
9 points
-
In sfarsit a ajuns bestia si in sfarsit am gasit niste timp sa va arat si voua cateva poze cu ea. Long story short, in afara de trapa are absolut orice pe ea, as cauta si brief`ul de la dealer dar e in germana si nu imi e putin lene sa stau sa traduc totul Impresii din prima saptamana: Rosul asta e bestial, bate mai mult spre visiniu si e vede super bine atat in lumina cat si seara Super bine plantata pe drum, in special in serpentinele de aici in Elvetia. Ah, am si niste clipuri facute cu interiorul, insa nu stiu unde sa le fac upload. Ah, si inca o poza bonus2 points
-
@tavitara are dreptate: ,, Trebuie sa intelegi ca in momentul in care vrei sa intri in giratoriu si in acel giratoriu se afla DEJA alta masina , indiferent unde se afla pozitionata , indiferent ca merge mai incet sau mai tare , esti OBLIGAT sa ii acorzi prioritate daca te intersectezi cu ea". Multi gresesc (gen skodamen) si cred ca, daca celalalt este pe banda II in giratoriu, si ei se baga pe banda I fara a acorda prioritate, atunci au dreptate. Ei bine, daca traiectoriile masinilor se intersecteaza, nu mai au dreptate, pentru ca trebuie sa ii acorde prioritate celui deja aflat in giratoriu, indiferent unde se afla el. Bine, tu poti sa te bagi in giratoriu pe banda I, ignorandu-l pe cel de pe banda II, dar daca acela intra in tine, atunci esti de vina. Acest lucru mi s-a intamplat mie intr-un giratoriu din Buc, era o masina in giratoriu pe banda II (cu sofer grabit) eu am intrat in giratoriu pe banda I crezand ca cealalta masina isi pastreaza banda, ei bine nu si-a pastrat-o ptr ca a schimbat chiar in momentul in care eu intram cu botul in giratoriu ca sa iasa pe o strada laterala. Prin urmare a intrat cu botul masinii lui in roata stanga fata a masinii mele, si a avariat-o. A venit politia, eu am iesit vinovat fara discutii. Trebuia sa ii acord prioritate celuilalt, asta e regula in giratorii.2 points
-
Am cerut oferte pe e-mail de la reprezentanțele din București/ Ilfov și cele de până în 200 km. Toate ofertele au conținut reducerea de 2.800 euro dată de Skoda. Unele doar atât (nimic din partea vânzătorului). Am negociat cu cei care au oferit cele mai bune oferte. Am reușit să obțin un preț de 39.000 euro la o valoare de listă de puțin peste 44.000 euro. Am încercat și cu Autovantage. Am primit doar două răspunsuri: 39.700 și 40.500 euro.2 points
-
@adrian001 Nu, categoric parbrizul nu are astfel de fire. @icenameNu exista motive legate de masina. Daca as vinde masina repede, as investi bani ca avans la un apartament, altfel ne vom plimba incontinuare.1 point
-
1 point
-
@Bogdan_wrc Corect, daca e conectata la statie, incalzeste doar masina. De aici am tras concluzia ca incalzirea bateriei e un efect secundar al incalzirii habitaclului. Statia este OpenEVSE, de 22 kW. @Silviu_7 Nu include preincalzirea (nici a interiorului, nici a bateriei) in calculul consumului in deplasare, decat daca preincalzirea se intampla in timp ce mergi (daca pleci cu bateria rece si e obligata sa o incalzeasca in mers). Statia incarca cu 11 kW. Concluzia mea: incarci bateria cand ajungi acasa si apoi o deconectezi. Așa, incarci bateria cand e calda, deci e mai bine pentru ea. La fel, cand pleci si preincalzesti masina, incalzeste si bateria si iar e mai sanatos pentru masina. In plus, ca incalzirea se face din statie sau din baterie, tot cam aia e dpdv costuri (considerand pierderile din incarcarea-descarcarea bateriei neglijabila), dar e mai sanatos pentru baterie sa fie calda cand pleci la drum. Problema ramasa: daca vrei sa pleci cu bateria calda, dar cu nivelul la 100%, trebuie sa preincalzesti masina pe baterie si apoi sa o bagi iar la incarcat, ca sa ajungi inapoi la 100%.1 point
-
1 point
-
O hotarare judecatoreasca care da dreptate celui de pe banda 1 ( in alt caz fata de cel prezentat aici). http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=889.msg334035#msg3340351 point
-
Probabil corect ar fi sa consideram si cat din baterie a consumat preincalzirea si vazut daca e inclus consumul in calculul mediei. Eu nu urmaresc consumul sau detaliile de genul, mi se par irelevante. Cand ajung acasa cu sub 60%, pun masina in priza pana la 80% si repeat. ABC - "Always be charging"1 point
-
Dunlop SP Sport Blue Response se comporta foarte bine in primii 3 ani de utilizare. AL 4-lea nu stiu daca il mai prinzi cu ele daca mergi mai mult, uzura e relativ rapida. Daca vrei anvelope care sa se comporte decent dupa 3 ani si sa reziste la uzura, alegerea e Michelin.1 point
-
@tavitara Exact asta vrea sa demonstreze omul in filmuletul postat de tine. Incerc sa il citez : "Indiferent ca este sens giratoriu, esti tot o intersectie, singura deosebire este prioritatea de intrare, fata de o intersectie normala"1 point
-
@bgd_b92 ai un articol de lege care sa sustina ce zici? Eu n-am spus ca procedez ca cel cu Seat-ul alb, ci ca soferul Seat-ului alb nu putea fi sanctionat decat daca un marcaj de obligare dinaintea sensului giratoriu il obliga sa procedeze in sensul dorit de politist. Era de ajuns sa te asiguri si sa iesi, ceea ce politistul nu a facut.1 point
-
Ce e ciudat ca nimeni nu a venit sa vada masina insa toti negociau la telefon sau prin mesaje. Incep sa caut ce cauciucuri de vara sa imi cumpar avand Goodyear Eagle F1 Asymmetric care au fost bune pana anu trecut insa ca sa nu apara discutii multe despre cauciucuri voi posta in aria dedicata cauciucuri de vara 2021, aici. Sanse mari sa merg tot pe acelasi model comportanduse bine la puterea care o am eu, insa vor fi luate mai spre vara pentru a gasi cu DOT 2021.1 point
-
Foarte bine ai făcut, era păcat să ajungă pe mâna vreunui cumpărător de carton, care nu poate întreţine o astfel de maşină, dar care se pricepe la a pune un preţ pe bunul tău. Cunoaştem. Dacă nu ai alte constrângeri, păstreaz-o, va deveni o maşină rară. Eu regret uneori că l-am vândut, dar nici nu puteam ţine două maşini. Mulţi km fără probleme!1 point
-
Am incercat sa o vand pentru un pret correct din punctul meu de vedere pentru un model mai spatios insa citind despre modelele noi sh cu diferite tipuri de probleme am zis sa raman cu ce am ca sunt multumit cu ea si am rezolvat problemele cunoscute la modelu asta(intinzatorul de lant si admisia, ambele fiind schimbate cu ultima revizie) si pana la urma o sa ma descurc cu spatiul cum m-am descurcat si pana acum. Am mai adunat cativa km ajungand la 93400 km insa nu multi ca am 2 masini si trebuie sa le rotesc. O sa vand Golful 4 la vara (in August expira asigurarea) cuiva cunoscut ca e o masina care merita si apoi o sa fac ceva mai multi km cu GTIul.1 point
-
1 point
-
Saptamana trecuta a venit vremea unei noi revizii (52300 Km) la Brady: schimb ulei Mobil 1 ESP, filtru ulei, buson ulei si inspectia tehnica aferenta. Am vrut sa fac si o igienizare AC dar cica aveam nevoie de min 20 gr C afara, asa ca am amanat pentru alta data. In plus, ca de obicei, am inlocuit eu filtrul aer si filtrul polen. Nu avem nici o alta problema, asteptam sa treaca vremea rea care ne impiedica sa trecem la gumele de vara. Deocamdata ne mai bucuram de confortul suplimentar al rotilor pe 17” 🙂 Peste vreo 2 sapt am o programare pentru un mini detailing interior (fara scos scaune insa), mai ales pentru aplicarea unui tratament pentru “piele” pentru ca este timpul, a trecut mult timp de la singura mea aplicare DIY.. Edit: dupa cum se vede, avem si un nou capacel in compartimentul motor 😄1 point
-
Sa mai ștergem praful pe aici. Mașina luna viitoare face doi ani și in momentul de față are 39k km iar în curând voi face a treia revizie. În toți acești km consumul este 9.2 conform Spritmonitor, în ultima perioadă circulând mai mult în oraș. Până în momentul de față nu am avut nici o problema cu mașina. Uleiul pe joja a rămas întodeauna aproape de maxim așa cum a fost lăsat la schimbul de ulei. Antigel am completat o singură dată pe la 35k km, aprox. 150 ml, era aproape de minim. Ca și noutăți de la ultima postarea avem așa: - camera video Bluelens 24/7 Am ales această cameră pentru ca are un aspect ascuns, montată sub oglinda retrovizoare, legată la tabloul de siguranțe, fără fire la vedere și își face treaba fără intervenția mea. Calitatea video este decentă, probabil în acest buget sunt altele cu o calitate video mai bună. - cameră video marșarier Inițial am cerut oferte de la toate reprezentanțele din București și am primit același răspuns, nu este posibil pentru mașina mea sau producătorul nu oferă kit de instalare pentru cameră... Nu am înțeles care a fost treaba, nu aveau nevoie de bani sau era prea complicat pentru ei sa comande piesele... Imi doream această cameră deoarece am atins puțin bara spate iar senzorii nu au piuit la momentul respectiv. Așa că am apelat la @sabinx (căruia vreau să-i mulțumesc pe această cale) și totul s-a rezolvat în câteva ore cu piese originale, inclusiv cu spălător. - navigație Amundsen Tot cu @sabinx am rezolvat și cu navigația, a fost necesar doar înlocuirea unității Bolero din torpedou cu una Amundsen + codarea necesară, ecranul rămânând același nefiind necesar schimbarea lui. Dupa doi ani pot sa spun ca sunt foarte mulțumit de achiziție, încă mă bucur de fiecare dată când o conduc, mai ales cu această motorizare este ce trebuie, poate consuma și 5% dar poate consuma și 14%.1 point
-
Evident ca electricele sunt mai putin poluante decat cele cu combustibili fosili, dar nu atat de curate cum cred unii. Legat de placerea de a conduce, aici e o confuzie mare de tot cu comoditatea de a conduce, cuplu motor disponibil instantaneu, liniste la interior, cutie automata, multa electronica ce ajuta un sofer comod. Nu inteleg ce placere la condus poate oferi o masina compacta (de genul lui ID3), fara nicio legatura cu sportivitatea, foarte grea, inalta, lenta, cu pozitie de conducere de minivan, cu frane ciudate, cu anvelope inguste si cu o cutie de viteza rudimentara. Sigur e amuzant cum lasi in urma la semafor masini cu motoare mai mari pe primii zeci de metri, dar pana si o banala Mazda MX5 cu motor frontal, tractiune spate, cutie manuala, greutate mica si un motor aspirat pe benzina te va face sa zambesti si te va implica in condus in moduri in care o electrica nu poate. Cati dintre voi ar merge pe Transfagarasan cu o compacta electrica si cati cu un hot hatch?1 point
-
ROTAC Race 5 - Transilvania Motor Ring Cu destula intarziere (am sperat sa pot pune si o poza cu trofeul/cupa de anul trecut), revin cu rezumatul ultimei curse ROTAC 2020. A fost o cursa foarte interesanta si palpitanta, avand in vedere faptul ca ziua a inceput cu pista uda (s-a zvantat dupa 30 min) iar prognoza anunta ploaie torentiala incepand cu ora 12. Din acest motiv, a fost tinuta o singura sesiune de antrenamente, iar apoi au inceput sesiuni de curse fara pauza de pranz, avand in vedere ca oricand cursa se putea intrerupe si orice sesiune putea fi ultima (era inutil sa mai tii sesuni pe ploaie torentiala dupa ce s-au stabilit timpi pe uscat). Batalia a fost foarte stransa, eu schimbandu-ma in fruntea clasamentului cu Alex (Megane 4RS) si luptandu-ne la 1-2 zecimi, iar Megane-ul 3RS fiind un pic in urma pe 3. In ultima sesiune dinainte sa inceapa ploaia am mers toti 3 la maxim, iar la final ordinea a fost 1. Megane 4RS, 2. Megane 3RS 3. eu, distanta de la loc 1 la 3 fiind de 0.189 secunde Asadar un loc 3 pentru care nu-mi pare rau deloc, desi ecartul fata de 1 a fost foarte mic, pentru ca nu cred ca mai puteam scoate ceva din masina in ziua aia (poate va veti da seama din clipul turei). Pentru mine a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului, pe care de asemenea l-am incheiat pe locul 3. Rezultatul este pe de o parte sub asteptarile mele de la inceputul campionatului, dar pe de alta parte sunt multumit avand in vedere concurenta cu care m-am luptat dar si experienta placuta a concursului, care mi-a oferit multi prieteni noi. In final pun si filmul cu ultima tura. Imbunatatirea best-ului pe Mures (acum 1.46.238) se explica prin temperaturi mai mici, faptul ca am mers mai bine, rezervor mai gol (aprox. 15l) si probabil cauciucurile FZ-201 latime 235 pe fata, care desi sunt mult mai grele decat AR-1, sunt si cu aprox. 8mm mai late si mai aderente pe viraje (spun probabil pentru ca nu stiu daca avantajul aderentei crescute depaseste dezavantajul greutatii mai mari). Bafta!1 point
-
nu stiu ce sa zic dar nu as blama acest motor, 1.4 tsi caxa, cred ca important e si cum a fost utilizat si cum a fost intretinut. Al meu are 250 k si merge super ok si nu consuma ulei. Probleme am avut cu pompa de inalte, baga benzina in ulei.In rest schimb ulei <10 000,si sa nu il turam peste 2500 la rece,pt. distributie indicat ar fi frana de motor cat mai putin, si frana de mana neaparat cand e parcata in panta. Nu zic ca ar fi cel mai fiabil motor dar sa ne uitam si pe cate modele a fost montat.1 point
-
1 point
-
Tin minte ca VW au spus atunci cand au lansat precomenzile ca exemplarele 1st vor fi hand-made, asa ca nu ma surprinde ca nu sunt imbinate perfect. Referitor la modul in care presa auto germana se ia de VW, e sigur din cauza a ceea ce s-a intamplat datorita VW. Producatorii auto germani nu au dorit sa renunte la motoarele cu combustie interna si transmisiile pentru ele in care au avantaje competitive mari fata de alti producatori. Masinile electrice produse de ei pana nu demult erau doar de complezenta, sa mentina nivelul de emisii de CO2 la nivelul intregii flote de masini vandute intr-un an sub un anumit nivel. Intre timp au tot facut loby-ul pe langa guvernul german si implicit la EU sa prelungeasca cat de mult se poate intervalele de timp pana cand noile norme EURO intrau in vigoare, tot plangandu-se cat de mult ii costa si amenintand ca se vor pierde job-uri din industria auto. Scandalul cu VW insa le-a forat mana politicienilor in cele din urma si i-a prins pe producatorii auto europeni (nu numai pe nemti, ci si pe francezi si italieni) pe picior gresit, chiar nu se asteptau sa li se traga presul de sub picioare asa repede. Producatorii auto din Europa au crezut ca lucrurile se vor calma dupa furtuna insa, si vor putea continua sa faca ce au facut si pana atunci. Vedeti cat de nepregatiti au fost anul trecut cand testarea WLTP a devenit obligatorie - aceeasi aroganta ca vor reusi sa faca loby si sa evite introducerea noului regim de testare i-a facut sa se trezeasca in septembrie ca nu au omologat mai nimic si nu aveau ce sa vanda, desi se stia de doi ani de intrarea in vigoare a normelor WLTP la finele lui august. N-a mai mers cu loby-ul sa tot intarzie introducerea de noi restrictii de emisii sau sa le reduca prevederile, n-a mai mers cu testele alea de forma NEDC unde umflau cauciucurile cum nu face nimeni cu masina cand ruleaza in realitate, ca sa nu mai spunem de softul de control al motorului care se comporta diferit la toti producatorii in teste fata de conditii reale. Iar politicienii nemti si-au dat si ei seama in cele din urma ca daca industria auto din Germania nu e fortata, vor ajunge intr-o situatie in care nu vor mai putea sa isi revina in fata Tesla si a coreenilor. Madam Merkel isi exprima prin primavara nemultumirea de cat de greu se misca ceilalti cu exceptia lui VW. VW e acum paria la nemti, nu numai ca vremurile bune la toti cei care traiau din mulsul motoarelor termice s-au terminat din cauza lor (e o intreaga armata in spate, nu numai marcile vizibile gen BMW, sau Mercedes, dar o multime de suppliers de componente auto) dar sunt si singurii care sunt pregatiti in prezenti in Europa pentru trecerea in masa la modele electrice. Tineti minte cum Sergio de la FCA se ruga sa nu cumpere lumea Fiat 500e ca fiecare masina vanduta insemna bani pierduti pentru FCA, sau cum Tavares de la PSA se plangea anul asta prin primavara ca e prea scump sa faca modele elctrice... Anyway, sa vorbim despre altceva... Zeperfs e un site francez care urmareste datele referitoare la performantele dinamice ale masinilor publicate de revistele de specialitate auto, le inregsitreaza si si iti permite sa compari masinile intre ele pe baza lor. Asteptam ca sa preia datele despre ID3 de undeva, si se pare ca le-au luat de la AutoBild. Iata un comparativ al performantelor dinamice ale ID3 vs Kona EV 64kWh si cateva modele hibride si plugin-hibride: http://www.zeperfs.com/en/match8463-7609-8766-7837-7806-8632.htm Tip: in comparativ sunt listate doar item-urile pentru care exista date la toate masinile din comparativ (de pilda, se arata care este timpul de accelerare de la 80 la 120 km/h doar daca au gasit aceste date la toate masinile intre care se face comparatia). Momentan, nu au prea multe date despre ID3, asa ca sunt listate putine item-uri in comparatie. Puteti sa deschideti pagina fiecarui model auto in parte ca sa vedeti mai multe date pentru acel model.1 point
-
1 point
-
salut, eu am un golf 7 cu motorul de 1.4 TSI (CZC) de 125 CP cu DSG si pot spune ca nu sunt asa de multumit cu el in zona colinara (drumul catre Thassos si zona de deal a Romaniei). Se simte lipsa de putere la turatii de 2.500-3.000. La depasiri trebuie dus in 3.500 ca sa poti prinde un demaraj rezonabil ... ca sa nu mai zic ca cutia de viteze sare cu 2 trepte inapoi ca sa ajute motorul. cred ca un motor 150 CP este mult mai potrivit pe Golf dar sub conditia ca CP sa fie disponibili pana in 3.000 rot.1 point
-
Presupunand ca banda 1 era libera, presupunand ca seatul alb si golful negru nu exista, si ca viteza acelui vito era mica, astfel incat audi se trezeste cu el pe banda 1. Ce face politiotul? Deci vito intra si merge inainte.0 points
-
Bai baieti mi se increteste mintea cand citesc ca soferii dau dreptate seat`ului alb...mai bine inchideti topicul asta in baza articolului legii ca e o discutie total inutila...singura " greseala a politistului " ar putea fi aceea ca l`a sanctionat pe conducatorul seat`ului alb ( atributii serviciu, purtarea mastii, etc ), dar nu cunosc detalii iar concluzia asta o vor trage organele competente. Pt cei din Bucuresti, care cunosc zona Pta rondul alba iulia, ganditi`va ca v`ati putea repara masina o data la 5 minute datorita bizonilor care habar n`au reguli elementare de circulatie...ati mai facut pe aici o discutie inutila si despre semafoarele INTERMITENTE din intersectii...nu am pretentii de la gastele de pe facebook care dezbat asa ceva sa stie cu ce se mananca soferia basic, dar de la un pasionat / forumist...... p.s : @halamadrid o tii pe una si buna...pacat ca nu se pot da amenzi online pt sustinatori..dupa mintea ta, daca eu as fi fost in locul politistului, ma invarteam in cerc in sensul giratoriului pana mi se termina motorina.-1 points
-
Hai sa le luam pe rand ca altfel nu se mai intelege nimic , eu incerc sa prezint logic totul A. Sens giratoriu fara marcaje la intrare , cu 2 benzi si 4 iesiri pe 2 drumuri perpendiculare ( nu discutam de giratorii mai complexe ) 1. intru in giratoriu si vreau sa ies pe prima iesire ( dreapta ) - ma incadrez ( recomandare nu obligatie ) pe banda 1 2. intru in giratoriu si vreau sa ies pe prima iesire dar din orice motiv sunt pe banda 2 - ori am liber si pot trece pe banda 1 , ori ma preseaza masini din spate , nu blochez giratoriul , dau un ocol pe banda 2 la tot giratoriu si apoi acordand prioritate celor de pe banda 1 , ies pe drumul dorit de mine 3. intru in giratoriu si vreau sa o iau inainte ( a doua iesire ) - daca sunt pe banda 1 imi continui drumul si merg inainte , daca sunt pe banda 2 acord prioritate oricui vine pe banda 1 4. intru in giratoriu si vreau sa o iau la stanga ( a treia iesire ) - ma incadrez ( recomandare , nu obligatie ) pe banda 2 5. intru in giratoriu si vreau sa o iau la stanga ( a treia iesire ) dar din orice motiv sunt pe banda 1 - ori am liber si trec pe banda 2 , ori merg pe banda 1 linistit pana la iesirea pe care o doresc dar am grija mare la cei care vin pe banda 2 ptr ca ei cred ca au prioritate si ma vor lovi 6. intru in giratoriu si vreau sa ma intorc pe unde am venit din orice motiv - identic cu punctul 4 sau 5 B. Sens giratoriu cu marcaje la intrare , cu 2 benzi si 4 iesiri pe 2 drumuri perpendiculare ( nu discutam de giratorii mai complexe ) Marcajele : - banda 1 ma obliga inainte sau la dreapta - banda 2 ma obliga inainte sau la stanga 1. intru in giratoriu si vreau sa ies pe prima iesire ( dreapta ) - ma incadrez ( obligatie ) pe banda 1 2. intru in giratoriu si vreau sa ies pe prima iesire dar din orice motiv sunt pe banda 2 - ori am liber si pot trece pe banda 1 , ori ma preseaza masini din spate , nu blochez giratoriul , dau un ocol pe banda 2 la tot giratoriu si apoi acordand prioritate celor de pa banda 1 , ies pe drumul dorit de mine 3. intru in giratoriu si vreau sa o iau inainte ( a doua iesire ) - imi vad de drum , am voie sa merg inainte pe ambele benzi 4. intru in giratoriu si vreau sa o iau la stanga ( a treia iesire ) - ma incadrez ( obligatie ) pe banda 2 5. intru in giratoriu si vreau sa o iau la stanga ( a treia iesire ) dar din orice motiv sunt pe banda 1 - ori am liber si trec pe banda 2 , ori acord prioritate oricui merge inainte pe banda 2 , ori sunt presat din spate si atunci ies din giratoriu , ma duc inainte si intorc unde pot pe acel drum , nu blochez giratoriul ptr ca m-am razgandit sau nu cunosc drumurile 6. intru in giratoriu si vreau sa ma intorc pe unde am venit din orice motiv - identic cu punctul 4 sau 5 Daca nu respect sagetile indicatoare si fac accident din aceasta cauza sunt VINOVAT No ... sper ca acum e clar care sunt diferentele-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00