Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.03.2021 în toate secţiunile
-
Salutare lume, Pentru ca Golful GTD pe care il aveam inainte nu imi mai satisfacea nevoile (piticii) si alte motive (scuze) am purces la vanzarea lui. In mod evident asta a lasat un gol greu de inlocuit dar stiam ca nu mai vreau diesel si de asemenea eram gata sa incerc un soi de tractiune integrala. Din momentul vanzarii si chiar cu cateva luni inaintea ei, am inceput sa ma documentez despre ce as putea avea ca urmatoarea masina. Aveam minim 2 criterii de baza unde nu era dispus sa negociez (cu mine insumi) si anume, sa nu mai fie hatchback si sa nu fie motorina. Golful 7.5 R a iesit din ecuatie pentru ca l-am gasit prea scump (sh) pentru un model deja "anterior" plus ca vizual interior cat si exterior in mare parte era +/- aceeasi masina. Am cugetat mult asupra unui Audi S4 B9 , modelul 3.0 T (benzina) dar nu am reusit sa gasesc una la un pret decent cu optiuni pe care le consider must cum ar fi ACC si faruri led matrix. La momentul acesta era deja peste tot .. de la skoda superb sportline la mazda 6 2.5 si bmw 135i ... eram debusolat complet, nici eu nu mai stiam ce vroiam. Intra @Sabrina In urma unei discutii in care i-am spus ca "parca" as incerca un 8R daca as reusi sa il iau ca si pret final bun, a aparut ideea de S3. Asa ca am inceput sa discutam inainte si inapoi si am estimat ceva costuri pentru o dotare mai modesta da in urma discutiilor cu Sabrina si cu inca cativa posesori de Audi, unii chiar patiti in ceea ce priveste cumpararea fara dotarile dorite ( @cristi511 ) am hotarat ca pentru cateva mii in plus nu are sens sa ma zgarcesc. Asta plus faptul ca planuiesc sa tin masina in cauza minim 7 ani asa ca ar fi bine sa iau cu tot ce trebuie pentru ca la astea noi retrofiturile sunt extrem de scumpe / grele .. sau chiar imposibile plus ca ... cine mai stie daca imi voi mai permite vreodata o "aroganta" de genul acesta. Am pus in miscare rotitele ... am pus pentru golf diferenta si ... a inceput asteptarea . Fast FW 3 luni de chin ... va prezint noua masina, Audi S3 8Y Dayona Gray , 2.0T 310cp/400Nm, quattro, S-tronic Lista de dotari: 6I6 Adaptive cruise assist incl. emergency assist 8T8 Adaptive cruise control ACC IT3 Audi connect Navigatie & Infotainment UH2 Audi Hold Assist 9ZV Audi Phone Box Light - Wireless Charging 7W1 Audi pre sense basic 9S9 Audi virtual cockpit plus 3NT Bancheta spate rabatabila 40:20:40 KA2 Camera video pentru mersul inapoi 1S1 Cric si trusa de scule PXC Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem de spalare faruri QL5 Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass) 7B9 Mufe USB pentru incarcare in spate 4L6 Oglinda interioara cu functie automata antiorbire, fara rama 6XI Oglinzi exterioare antiorbire,rabatabile electric si incalzite WTK $W1 Pachet Business Selection PG3 Pachet cheie confort si sistem de alarma WCA $W2 Pachet Comfort Selection QQ2 Pachet iluminare ambientala multicolora 4ZD Pachet optic negru la exterior 4GF Parbriz cu protectie termica 7X5 Park assist & Parking Control Plus KS4 Pregatire pentru Head-up Display 1G9 1S1 Roata de rezerva compacta si cric 9VS Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W N2B Tapiterie din Alcantara/piele ecologica VC2 Telecomanda garaj PC2 Etriere frana de culoare rosie PDE Suspensie sport cu amortizoare reglabile Si in cele din urma as vrea sa ii multumesc din nou @Sabrina-ei pentru ajutorul acordat in realizarea unui vis PS : in mod voit am ales fara panorama, fara nimic electric la scaune si rotile pe 18 care vin in standard.20 points
-
Weekendul asta a incept dragut. Un pic de zapada, potential de fun cu 4motion-ul, insa a sfarsit cu jeg major 🤣 La intoarcere insa, daca tot a fost cald si frumos duminica, am curatat si hidratat oleaca scaunele, aspirat, spalat interiorul. Exteriorul nu am mai apucat sa il fac. Insa in masina stai, pana la urma. Recunosc, au fost unele ganduri cu un anume GTI rosu de pe aici la vanzare, insa un drum cu Golful asta usor absurd, ma aduce la realitate 😃8 points
-
5 points
-
3 points
-
Saptamana trecuta a venit vremea unei noi revizii (52300 Km) la Brady: schimb ulei Mobil 1 ESP, filtru ulei, buson ulei si inspectia tehnica aferenta. Am vrut sa fac si o igienizare AC dar cica aveam nevoie de min 20 gr C afara, asa ca am amanat pentru alta data. In plus, ca de obicei, am inlocuit eu filtrul aer si filtrul polen. Nu avem nici o alta problema, asteptam sa treaca vremea rea care ne impiedica sa trecem la gumele de vara. Deocamdata ne mai bucuram de confortul suplimentar al rotilor pe 17” 🙂 Peste vreo 2 sapt am o programare pentru un mini detailing interior (fara scos scaune insa), mai ales pentru aplicarea unui tratament pentru “piele” pentru ca este timpul, a trecut mult timp de la singura mea aplicare DIY.. Edit: dupa cum se vede, avem si un nou capacel in compartimentul motor 😄3 points
-
2 points
-
Sa mai ștergem praful pe aici. Mașina luna viitoare face doi ani și in momentul de față are 39k km iar în curând voi face a treia revizie. În toți acești km consumul este 9.2 conform Spritmonitor, în ultima perioadă circulând mai mult în oraș. Până în momentul de față nu am avut nici o problema cu mașina. Uleiul pe joja a rămas întodeauna aproape de maxim așa cum a fost lăsat la schimbul de ulei. Antigel am completat o singură dată pe la 35k km, aprox. 150 ml, era aproape de minim. Ca și noutăți de la ultima postarea avem așa: - camera video Bluelens 24/7 Am ales această cameră pentru ca are un aspect ascuns, montată sub oglinda retrovizoare, legată la tabloul de siguranțe, fără fire la vedere și își face treaba fără intervenția mea. Calitatea video este decentă, probabil în acest buget sunt altele cu o calitate video mai bună. - cameră video marșarier Inițial am cerut oferte de la toate reprezentanțele din București și am primit același răspuns, nu este posibil pentru mașina mea sau producătorul nu oferă kit de instalare pentru cameră... Nu am înțeles care a fost treaba, nu aveau nevoie de bani sau era prea complicat pentru ei sa comande piesele... Imi doream această cameră deoarece am atins puțin bara spate iar senzorii nu au piuit la momentul respectiv. Așa că am apelat la @sabinx (căruia vreau să-i mulțumesc pe această cale) și totul s-a rezolvat în câteva ore cu piese originale, inclusiv cu spălător. - navigație Amundsen Tot cu @sabinx am rezolvat și cu navigația, a fost necesar doar înlocuirea unității Bolero din torpedou cu una Amundsen + codarea necesară, ecranul rămânând același nefiind necesar schimbarea lui. Dupa doi ani pot sa spun ca sunt foarte mulțumit de achiziție, încă mă bucur de fiecare dată când o conduc, mai ales cu această motorizare este ce trebuie, poate consuma și 5% dar poate consuma și 14%.2 points
-
Fain tare utilajul! Insa pentru necunoscatori, poate ar trebui sa spui, cilindree, putere, cuplu, transmisie, alea-alea Ce nu stiam, ca opf-ul are asa un impact negativ asupra sunetului evacuarii...1 point
-
1 point
-
Multumesc pt urari. @skodamen sunt dispus sa discut multe dar nu si pretul. 😂 @andrei.toledo sigur 😁1 point
-
Ma interesasem si eu acum cateva saptamani, de una de la DasWelt, doar ca hatchback, dar la fel...nu prea avea dotarile pe care le voiam. super masina..1 point
-
Tare fain arata culoarea asta iar petele rosii de culoare sunt cireasa de pe tort Arata spectaculos pe drum imediat ce apune soarele , cam cand ies vampirii la plimbare , dar pana sa se intunece A trecut in sens opus un Q8 culoarea asta cand veneam de la Sibiu aseara pe la ora 18 de era sa pup in coada tirul din fata care se oprise sa intre in parcare ... eu cu ochii in oglinda ca ... copilul cretin care nu a mai vazut masini Sa te bucuri de ea , may force be with you 💪1 point
-
Salut si scuze de raspunsul intarziat la distanta de o luna, dar intru mai rar...nici o problema, distributia am schimbat-o la 180000km, prima si singura data, acum ma apropii de 200000 km. Teoretic incep sa cada piese mai grele, dar tin cont ca au 14 ani, deci nu este cu suparare...pompa apa cea cu dublu clutch pt supercharger, si pompa de inalte...merge ceas in continuare, doar ca e cam jegoasa si imi e rusine cu ea asa, bag o poza dupa prima baita. brgds1 point
-
@cristi511dublez...la cum il stiu, coace ceva pana la vara🤣🤣🤣. Asteptam cu interes.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Bebeee cum sa fie un golf R mk8 mai rapid..asa..of the shelf? N-as putea...ntZ ntz ntz1 point
-
Zilele trecute imi reparasem trapa fotovoltaica ca nu mai faceau contact switch-urile insa pana la urma am facut din 2 una mai "better". Trapa la care aveam scurgerile rupte avea fotocelulele fara acele "pete" galbuie si am facut un transfer. In dreapta sticla cu acele "pete" urate si in stanga sticla fara.1 point
-
Si tot n-ai luat scaunele alea electrice...auzi la el, because reiscar...ntz ntz ntz. Sa o stapaniti sanatosi! ps: sunt invidios, recunosc.1 point
-
Hai noroc, te saluta si GTD'u 😅😅. Sa va poarte sanatosi si voiosi, plini de zambete si fara incidente. Asteptam lista cu modificari. 😅😅 Oare care va fi prima?😜😜1 point
-
1 point
-
Hai ca a meritat asteptarea Schimba dracu titlu topicului, sa vada lumea ce zace aici, ceva frumos sa iasa dusmanii pe interval cu downvotes si nebunii 😏 Trebuia sa te stresez si mai mult sa bagi si panorama aia, dar acum ce mai conteaza, e blana si asa masina 😍 Zi cu planurile alea... ce urmeaza ? nici o modificare nu ?1 point
-
Noul asigurator va face o noua inspectie de risc. Depinde de ce se intampla in evenimentul ulterior cu spoilerul. Daca va trebui, sa zicem, revopsit, cred ca va invoca acea julitura. Daca il inlocuieste in urma unei lovituri, nu cred sa fie pb. Oricum, toate "bubele" vor fi trecute atunci cand face evaluarea ptr noua asigurare. Daca tot vrei sa schimbi asiguratorul, deschide dosar de dauna si nu te mai complici. Chiar daca nu il repari pana treci la noul evaluator, din cate stiu ai 2 ani in care poti efectua reparatia.1 point
-
Si pentru ca ieri a fost o zi frumoasa, ne-am abatut de la ruta uzuala spre parinti cu cateva zici de kilometri. Astfel, am ajuns intr-un loc interesant, vizitand o biserica parasita, o locatie pe care o aveam in plan de ceva vreme. Accesul este ok pentru o masina avand garda la sol ceva mai mare, panorama din varful dealului e superba... Aveam si ceva saci pentru gunoi la indemana, asa ca le-am dat o mana de ajutor localnicilor care s-au bucurat de ceva pet-uri cu bere la umbra nucului din apropiere.1 point
-
Astazi se implineste fix 1 an de cand suntem in posesia variant-ului, an in care am parcurs cu ea 12500km fara nici o problema. Ca sa rezum experienta cu ea , este o masina confortabila, spatioasa si cu materiale ok la interior. Ca minusuri ar fi cutia care schimba foarte jos treptele, in rest este foarte comoda si lina in schimbari. Alt minus ar fi sa zic partea electrica mai firava , mi-a aprins de cateva ori dupa ce am facut curat in masina si am miscat scaunul soferului martorul de airbag si check engine din cauza la carburant de cateva ori. Pe tester masina are relantiul foarte stabil, nu are missfire sau alte probleme de genul doar ca este sensibila la benzina. Ulei nu a consumat deloc de la primul schimb facut pana acum (i-am completat odata sa fie joja la maxim undeva la 200ml maxim pe care nu il consider consum). Ca si mentenanta i-am facut revizia in urma cu 12500km cand a fost adusa de afara, schimbului de ulei la cutie optional ca am dorit eu si amortizoarele spate pentru ca era scurs unul din ele. km actuali 159500. De ziua ei a primit o binemeritata baie sa dam sarea jos si 2-3 poze.1 point
-
Wow, 50000 euro pentru o Skoda de 180CP, 4X2! Am configurat un X3 20d 4x4 cu piele, trapa, faruri LED adaptive, scaune incalzite, asistent parcare, geamuri fumurii, Hi Fi, volan incalzit, ACC, incalzire auxiliara samd putin sub 60000 euro, Tva inclus. Dupa reducere (cca 20%) ajung la pretul unei Skoda, cu o masina net superioara, mai mare, mai rapida, mult mai bine finisata, mai confortabila, ce se va conduce mult mai bine si cu un sistem 4x4 performant. Hmm.1 point
-
Au trecut 8 luni de la achizitia din februarie, foarte multumit de masina, am parcurs pana acum cu ea undeva la 9000km desi am zis ca nu o sa faca foarte multi km masina. In afara de revizia de ulei si filtre plus uleiul la cutie nu a mai necesitat nimic masina, doar un tester de vreo 2 ori, s-a aprins odata check engine dupa ce am alimentat de la lukoil si odata senzorul de airbag dupa ce am facut curat in ea si am miscat scaunul soferului. In rest foarte confortabila si placuta la condus , amortizeaza foarte ok drumurile mai rele se simte suspensia independenta pe spate ca lucreaza mult mai rafinat fata de seatul meu unde am fixa. Pe viitor voi schimbat protectiile de praf de la amortizoarele spate, este unul rupt si cred si amortizoarele deoarece cand este incarcata rau are un zgomot pe partea dreapta la diferite denivelari. Pe partea de consum nu este cea mai performanta dar media este undeva la 7.8% pe bord de cand o am, in vara asta am avut un proiect mai mare unde am parcurs 1000km aproape pana la geoagiu bai si inapoi, plina cu echipamente undeva la 150kg plus 2 trolere decente pt 10 zile si 2 adulti, mers cu aer non-stop pe drum si fara menajamente deoarece benzina era decontata pe proiect si a iesit 7.3 la dus si 7.2 la intors cu drumul facut pe brasov-sibiu plus autostrada sibiu-orastie la 130km/h pe pilot. Ce am reusit sa ii fac si ma bucur ca se vedeau foarte urat(patate), chederele de aluminiu sau din ce sunt ele, am reusit sa le curat cu solutia de la autosol (pro detailing) foarte usor se aplica cu o manusa si se maseaza cu degetul ca sa zic asa. Spor.1 point
-
Daca simte.. cum zici tu ca motorul regenereaza .. exista o problema. In afara de turatia la relanti crescuta.. consum putin marit.. gaze f fierbinti la evacuare.. nu ar trebui sa simti nimic.1 point
-
Salut.ce cod de piesa au acele mansoane?1 point
-
e ciudat. eu in aglomeratie merg cu ACC si mi se pare cea mai confortabila senzatie. bara-la-bara pana la birou pe cei 2-3km a devenit o placere.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00