Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.03.2021 în toate secţiunile
-
Mersi mult! Intre timp am hotarat sa pun la vanzare rotile de cupra si sa revin la cele omologate. In Bucuresti s-au inmultit verificarile RAR in trafic iar Porsche pare ca nu poate elibera documentele necesare omologarii celor de 19 pe Leon. Nu am inteles f bine de ce pe GTD se poate si pe Leon nu. Daca aveti vreun sfat pentru mine, imi puteti lasa un PM. Tocmai am trecut de pragul psihologic de 100k km iar in ~5000km urmeaza o revizie majora: revizia anuala + revizie DSG + schimb placute si discuri frana.4 points
-
In asteptarea interiorului de la retapitat, care de la 1 saptamana jumate de lucru, s-a ajuns la 3, am luat-o razna asa ca mi-am comandat trim-urile de mahon de Elegance non-facelift. Sunt in stare impecabila, scrumimerele se inchid / deschid. Initial am crezut ca sunt ca si primele trim-uri cu care a venit Superbul meu dar se pare ca sunt mult mai inchise la culoare. Deci pe non-fl, au existat 2 tipuri de trimuri de mahon (Interesting fact pentru mine.. probabil plictisitor pentru voi ). Nu planuiesc momentan sa le pun pe masina, dar imi place ideea sa am mai multe trim-uri in caz ca vreau vreodata sa fac o schimbare . Alt lucru interesant e faptul ca nu sunt din plastic nici astea. Interiorul e gata pe luni, mai trebuie doar sa vad cum rezolv cu transportul. Revin cu updates odata ce e sus.3 points
-
Deci : AM - nu e ok OE - foarte scump curatare - “ 1000 de lei...nu ma dau banii afara din casa” Deci ? Alte pareri !?3 points
-
trebuia sa incerci vsw 0w-30 pt vw. si pe urma comparat cu originalul.2 points
-
Parbrizul are o tenta verzuie fata de restul geamurilor. Totusi nu stiu sa fie prezentat si cu un factor de protectie solara. @haro stiu ce spui, am primit multe opinii similare. Insa totusi nu am reusit sa imi dau seama cu ce m-ar fi ajutat 4x4 in aglomeratia urbana, mi-as fi dorit motorul de 2l dar acesta forta la 4x4. Insa nu trebuie ca eu sa am dreptatea absoluta si apreciez modul corect in care ai pus problema. Am ales masina pentru ca imi place modelul, in bugetul meu a bifat cele mai multe puncte, fiind mai inalta ca un turism iti ofera o senzatie de siguranta la condus in general dar si atunci cand vine vorba de urcat o bordura sau condus pe un drum prost asfaltat. @detinator cand am comandat masina in august dealerul nu mi-a spus ca masina va venii cu acest model. Cand am aflat in prima faza a fost o dezamagire. Vazand volanul in Octavia 4 am considera ca e gluma proasta. Usor usor m-am obisnuit cu noua forma si cu noile comenzi, iar acum imi par mai simplu de operat fata de primul contact. Pielea este ok, plasticul este ok. Recunosc ca lipsa spitei 3 a generat in cazul meu tentatia ca la drum lung sa imi odihnesc cotul pe usa sau cotiera si sa controlez volanul de jos, fix din zona cu acel ornament negru lucios, lucru periculos si pe care il combat cu greu. Consumul de la achizitie pana acum 8.4% pentru aprox 5500 km2 points
-
cat ai condus id3? eu l-am condus vreo 7k km, inclusiv tare pe curbe, inclusiv sportiv. si fiind pilot de curse (cu participari in campionatul national de turisme) tind sa te contrazic. o masina care scoate 7s pana la 100, care accelereaza puternic si in reprizele 40-80-120, nu mi se pare deloc lenta. la fel, pozitia la volan este f joasa, fata de alta electrice, si chiar normala fata de alte masini ICE. nu mi s-a parut mai inalta decat la Golf 8. o masina de 204 cai, RWD, desi are ~1800kg mi se pare sportiva...cat poate reprizele pe care le poate id3, in special pana la viteza legala. foarte grea? 1800kg e greutatea unui passat. o masina care pe primii 2-300m bate un GOLF GTI mi se pare sportiva. au fost drumuri virajate unde nu mi-a stat in fata masina (legal vorbind, DNuri), doar cei care depaseau ilegal pe banda continua. inclusiv golf GTIuri. chiar si prin oras, masina iti poate da ameteli la acceleratii puternice. eu zic sa o conduci ...si vei intelege. e la fel ca la cutia automata. pentru ca un amator, nu va putea obtine din masina ce poate face un soft setat. pt ca un sofer, plin de emotii si sentimente de siguranta, nu va putea obtine mereu acelasi punct/loc de franare. nu va putea obtine mereu acelasi timp, aceeasi performanta pt ca daca vrei performanta, de exemplu, nu vei putea invinge un algoritm matematic. pentru ca tu, ca sofer, sa te poti concentra pe trase, pe reactii, pe mutarea de mase, pe multe alte lucruri. sau ti se pare ca un roller coaster nu este deloc ...plin de senzatii? de ce crezi ca masinile alea...de curse au multe automatizari? gt3/wrc/f1 nu au cutii manuale? pt unii..senzatia e data de altele, nu doar de frana... de ce exista calculatoare? de ce nu folosim ABAC? unde mai e placerea de calcul? dar prin asta putem face calcule mult mai multe, mult mai complexe, la care nici nu ne-a fi gandit pana acum. compara o mazda mx5 (masina pe care am condus-o pe curbe si mi-a palcut) cu un roller coaster...si spune-mi daca simti diferenta. dintre o mazda mx5 si un taycan turbo s, (daca ignoram difernta de bani, dar luam in calcul doar ideea de condus) as alege oricand taycan turbo s...2 points
-
Eu am doua schimburi cu ravenol vmp usvo si daca sta 2-3 zile, la pornire se aud tachetii. Nu mi se pare ca ofera prea multe la ce pret are. Pentru urmatorul schimb am cumparat original VW norma 0w30, la un pret mult mai mic.2 points
-
Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut1 point
-
Mă distrează la culme cum, cu Travel Assist activat (setat pe viteza minima), mașina pleacă singura de pe loc, apoi se apropie rapid de mașina din față, iar apoi imi arată o alertă că o să ne bușim .1 point
-
Tu nu cauti cel mai fiabil Golf, tu cauti cel mai fiabil Golf pe care sa il iei la 5000 de Euro. Cel mai fiabil Golf e evident un MK8 nou la are ai garantie si cu care o sa mergi ani la rand fara sa repari ceva la el. Dat fiind bugetul/asteptarile si eu as merge tot pe un MK6 1.6 MPI cu cat mai putini KM, desi un model din 2010 in stare buna cu 100 000 km nu intra in bugetul asta.1 point
-
Nu, doar se Golf 4 , Passat b5 si B5.5, Bora. Restul, sunt tot felul de variante pe china, cu buton de G6....G5....etc.1 point
-
@Yasmin protectia ceramica ajuta foarte mult. Comparativ cu Leon ST la aceasi spalatorie eram nevoit sa folosesc 4 fise pentru exterior, in timp ce la Kodi cu 3 fise am terminat. Avanatajul este dat de faptul ca nu trebuie insistat cu jetul de apa pentru a elimina pete si depuneri de mizerie, iar masina se lipezeste mai repede.1 point
-
@Bogdan_wrc toate “cutiile” fac același lucru: negociază cu mașina un curent de încărcare și apoi închid circuitul ca să lase curentul de la priză să se ducă prin cablul de încărcare, fix sau mobil, la mașină. Unele au opțiuni în plus și protecții suplimentare. Dar toate fac, în mare, același lucru.1 point
-
La ID3 se poate pune carlig dar nu se poate tracta rulota. Carligul se poate folosi doar pentru suport de biciclete sau cutie de bagaje de pana la 75 Kg in total. La ID4 se poate pune carlig si poate tracta pana la 1900 Kg, dupa unele surse...1 point
-
Salut, important este sa iti placa tie si celor apropiati tie. Eu unul nu prea am inteles niciodata de ce ai alege o astfel de masina in varianta fara tractiune integrala. Inteleg aspectul financiar insa nu as face compromisul, mi se pare ca-i lipseste cea mai importanta caracteristica. Mai ales cand stii ca nu va iesi de pe asfalt aproape deloc... Cand vad astfel de masini fara 4x4...mi se par neterminate. Nu incerc sa demonstrez nimic, stiu ca e doar parerea mea si ma repet, doar parerea ta conteaza in povestea ta.1 point
-
Adunam km... ba chiar ma trecut de 5500 km impreuna. Ne bucuram pe deplin de spatiu din interior... dar si de optiunea pe care o consideram inutila si mult prea scumpa la un moment dat, respectiv incalzirea stationara. In tot acest sezon rece am folosit o singura data incalzirea parbrizului si asta pentru ca am decis in mod expres sa verific functionarea lui. Altfel, as spune ca in momentul in care bifezi incalzirea stationara, parbrizul incalzit e doar moft, poate ca si incalzirea in scaune. Am avut si prima ocazie sa murdaresc masina, pe un drum forestier de aproximativ 500 m, ma bucura senzatia la volan oferita de masina pe acea sectiune de drum. Cand am luat masina am stiut ca nu va iesi aprope deloc de pe asfalt, asa ca dupa scurta aventura am spalat masina, aducand-o la starea cu care este obisnuita Pentru ca am fost cuminte am primit si un KODI "dulce" si la scara redusa. Sau seamana cu Karoq/Kamiq? Nu ma pot decide. Asteptam finalul lunii martie... sa fiu sigur ca pot incalta jantele de vara, cu care am rulat putin peste 200 km, cand am luat masina.1 point
-
Eu nu inteleg ce rost are sa mai venim noi cu recomandari, avand in vedere ca tu vrei Golf Mk2. Ia unul si gata... Mk2-ul o sa fie bun ca masina de oras doar pentru un nostalgic, intr-o zi de primavara cu 20 de grade afara, intr-un oras liber. In rest si ca nostalgic o sa suferi, daca iesi cu masina sa mergi undeva cu treaba, nu doar sa te plimbi. Asa ca daca vrei masina de oras cu care sa mergi confortabil, iei un Golf 5 minim.1 point
-
Exact acelasi huruit in treapta 1 si 2 in mers la relanti il aveam/am si eu. Am schimbat cutia de viteze cu una sh. In acem moment am schimbat si discul de ambreiaj, placa presiune, rulment pt ca oricum am umblat pe acolo. Dupa vreo 3000km si cutia sh a inceput sa faca la fel. Cutia schimbata era de pe un golf cu aprox. 40 mii km. Ce am observat: cu uleiul original VW G052527A2 pt cutie zgomotul este foarte pregnant, uleiul fiind subtire pt economie combustibil. Initial am umplut cutia cu 75w90 (ulei de tip vechi, care cica nu e recomandat pt astfel de cutie) si nu exista zgomot deloc. La schimbarea uleiului 75w90 cu ulei original VW, a inceput sa apara si zgomotul cutiei sh inapoi si sa faca la fel ca cea intiala de pe masina. 1600 lei pret cutie SH + 520 lei 2 litri ulei original. Golf 7 2014 1.6 TDI CRKB, cod cutie MWW Cutia veche inca nu am desfacut-o ca sa o repar, dar din moment ce si cea SH face la fel cred ca asa fac toate1 point
-
La astea se rezolva cu restart, ca la Windows?1 point
-
Am fost la dealer si varianta facelift apare in decembrie probabil la vanzare din 2022 . In vara apare facelift la Kodiaq1 point
-
1 point
-
Salut si multumesc mult! Am fost la service urile din oras, Constanta. Momentan masina eate la Autorol pt schimbul de ulei si filtru la DSG. 1200lei. Urmeaza vineri s o duc la Darius motors rep VW pt revizie la haldex. 500lei. Din cate mi a zis la tel., nu se schimba filtrul... Uleiul la grup nu se schimba.. Are 320.000km 2015.Filtrul de particule este ok, esapamentul curat pe interior. La motor are revizia facuta, dar pe viitor este ok Mobil 1 ESP 5w30? volant este noua, schimbata recent.1 point
-
Update la putin peste 2 luni si 2000 km parcursi. Nimic de raportat, nu am avut, din fericire (sa nu cobim), din problemele despre care am tot citit. Am avut o singura data warning de bateria de 12V dar s-a rezolvat de la sine si de 2 ori s-a aprins becul de airbag, dar tot asa, s-a rezolvat la urmatoarea inchidere a masinii. Singura schimbare a fost ca am schimbat anvelopele de iarna din Dunlop in Continental TS 850P Seal Inside, cele cu marcajul +, recomandate de VW. Schimbarea a fost facuta fiindca cele Dunlop erau RoF, pe langa duritatea lor, masina nu are senzori cantitativi de presiune in roti.1 point
-
1 point
-
Cu Polo nu am probleme :icon_thumright: . In schimb pot sa spun ca la Passat-ul pe care l-am dat am avut o problema cu releul. Era dus - adica becurile ( far ) palpaiau. Incarcarea era de 12.7 / 13.4 V. Erau carbunii dusi. Norocul meu ca nu era rotorul defect. Tot cautand ce sa cumpar am gasit pe site-ul producatorilor doua tipuri de releu pentru modelul meu de alternator. Unul era 13.8/14.1 V al doilea era de 14.4/14.6 V. Recomandarea vanzatorului a fost sa-l iau pe cel cu tens. mai mare. Si a fost OK. In final incarcarea se facea 14.0/14.2 V turata sau nu. Daca as fi cumparat pe cel de tens. mica probabil ca si incarcarea ar fi fost cu un prag mai jos. De ce exista doua relee diferite pentru acelasi alternator ? Exista o explicatie ? Poate sa fie pentru tarile nordice si pentru cele cu clima calduroasa ?1 point
-
Statia go-eCharger are cateva facilitati care nu sunt utile utilizatorilor obisnuiti. permite controlul accesului cu pana la 10 carduri RFID (util daca statia este instalata intr-un loc accesibil pentru prea multa lume) contabilitate curent consumat contabilizeaza curentul consumat separat pe fiecare card RFID (util daca statia este instalata de ex. la scara unui bloc si 10 locatari vor sa-si imparta corect costurile cu curentul load sharing: mai multe statii pot comunica intre ele sa imparta puterea totala maxima disponibila pe un bransament incat sa nu se depaseasca puterea bransamentului. De ex. o parcare subterana, pui 10 statii pe un circuit electric de 22 kW...Ele comunica sa-si imparta puterea incat totalul sa nu depaseasca 22 kW. acces WiFi prin retea locala si prin cloud pentru configurare si monitorizare HTTP API pentru monitorizare si control din aplicatii scrise de utilizatori (exista de ex. aplicatii care comanda statia sa incarce cu surplusul de la panouri fotovoltaice) toate protectiile sunt incluse (deconecteaza masina daca depaseste curentul maxim setat, protectii la curent rezidual AC 30 mA si DC 6 mA) Are si adaptoare pentru a putea fi folosita la diverse tipuri de prize (casnice, industriale, 16A, 32A, etc). Nu e mica (e mai mare decat pare in poza) si nu e usoara (nu am cantarit-o dar la mana e destul de grea).0 points
-
In gluma: 710 lei. Cea mai scumpa are display si posibilitatea programatii incarcarii (timp si ora pornire), daca ai abonament diferentiat. Pare ca are si o protectie la temperatura, dar nu stiu daca are si protectie diferentiala (merita intrebat). Cea mai ieftina are protectie diferentiala incorporata (detecteaza curent scurs in pamant si poate salva viata) – sau poate iti dau o cutiuta separata cu protectia diferentiala, nu stiu – si poti sa alegi protectie tip B (ei zic DC) pentru putin in plus (care este recomandata pentru incarcarea trifazata). Ambele au selectie de curent maxim de incarcare, ca sa nu arzi priza sau sa sara siguranta.0 points
-
@ionus2007 Cei 241 km sunt parcursi majoritatea in oras judecand dupa Soot mass calc. In rest eu zic ca e real kilometrajul , DPF se prezinta foarte bine si ma refer la incarcarea de 0.09l. Prin comparatie eu la 140.000 km am incarcare 0.09l. In concluzie ar trebui sa te mai tina cel putin inca atati km, cu conditia sa ii dai ulei si combustibil bun si sa nu "omori" masina doar in oras.0 points
-
Cand vei putea gasi o electrica sport la pretul unei Mazda MX5 si care sa iti ofere implicarea acelui model? Niciodata. Pentru ca masinile se transforma in niste obiecte de folosinta indelungata, la fel de incitante precum un frigider cu toate functiile posibile. De ce ar trebui o masina sa franeze singura inainte de curbe sau de semafor? Placerea de a conduce sau placerea de a fi condus?0 points
-
Evident ca electricele sunt mai putin poluante decat cele cu combustibili fosili, dar nu atat de curate cum cred unii. Legat de placerea de a conduce, aici e o confuzie mare de tot cu comoditatea de a conduce, cuplu motor disponibil instantaneu, liniste la interior, cutie automata, multa electronica ce ajuta un sofer comod. Nu inteleg ce placere la condus poate oferi o masina compacta (de genul lui ID3), fara nicio legatura cu sportivitatea, foarte grea, inalta, lenta, cu pozitie de conducere de minivan, cu frane ciudate, cu anvelope inguste si cu o cutie de viteza rudimentara. Sigur e amuzant cum lasi in urma la semafor masini cu motoare mai mari pe primii zeci de metri, dar pana si o banala Mazda MX5 cu motor frontal, tractiune spate, cutie manuala, greutate mica si un motor aspirat pe benzina te va face sa zambesti si te va implica in condus in moduri in care o electrica nu poate. Cati dintre voi ar merge pe Transfagarasan cu o compacta electrica si cati cu un hot hatch?0 points
-
Nu cred, nu vad cine ar colectiona asa ceva. E doar un Volkswagen ridicol de scump, o masina obisnuita cu ceva mai multa putere si tractiunea pe puntea gresita.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00