Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.03.2021 în toate secţiunile

  1. Si pentru ca ieri a fost o zi frumoasa, ne-am abatut de la ruta uzuala spre parinti cu cateva zici de kilometri. Astfel, am ajuns intr-un loc interesant, vizitand o biserica parasita, o locatie pe care o aveam in plan de ceva vreme. Accesul este ok pentru o masina avand garda la sol ceva mai mare, panorama din varful dealului e superba... Aveam si ceva saci pentru gunoi la indemana, asa ca le-am dat o mana de ajutor localnicilor care s-au bucurat de ceva pet-uri cu bere la umbra nucului din apropiere.
    4 points
  2. Salut, important este sa iti placa tie si celor apropiati tie. Eu unul nu prea am inteles niciodata de ce ai alege o astfel de masina in varianta fara tractiune integrala. Inteleg aspectul financiar insa nu as face compromisul, mi se pare ca-i lipseste cea mai importanta caracteristica. Mai ales cand stii ca nu va iesi de pe asfalt aproape deloc... Cand vad astfel de masini fara 4x4...mi se par neterminate. Nu incerc sa demonstrez nimic, stiu ca e doar parerea mea si ma repet, doar parerea ta conteaza in povestea ta.
    2 points
  3. Eu am doua schimburi cu ravenol vmp usvo si daca sta 2-3 zile, la pornire se aud tachetii. Nu mi se pare ca ofera prea multe la ce pret are. Pentru urmatorul schimb am cumparat original VW norma 0w30, la un pret mult mai mic.
    2 points
  4. Adunam km... ba chiar ma trecut de 5500 km impreuna. Ne bucuram pe deplin de spatiu din interior... dar si de optiunea pe care o consideram inutila si mult prea scumpa la un moment dat, respectiv incalzirea stationara. In tot acest sezon rece am folosit o singura data incalzirea parbrizului si asta pentru ca am decis in mod expres sa verific functionarea lui. Altfel, as spune ca in momentul in care bifezi incalzirea stationara, parbrizul incalzit e doar moft, poate ca si incalzirea in scaune. Am avut si prima ocazie sa murdaresc masina, pe un drum forestier de aproximativ 500 m, ma bucura senzatia la volan oferita de masina pe acea sectiune de drum. Cand am luat masina am stiut ca nu va iesi aprope deloc de pe asfalt, asa ca dupa scurta aventura am spalat masina, aducand-o la starea cu care este obisnuita Pentru ca am fost cuminte am primit si un KODI "dulce" si la scara redusa. Sau seamana cu Karoq/Kamiq? Nu ma pot decide. Asteptam finalul lunii martie... sa fiu sigur ca pot incalta jantele de vara, cu care am rulat putin peste 200 km, cand am luat masina.
    2 points
  5. Mai pun niște benzina pe foc:
    2 points
  6. Salutare. Azi am schimbat discurile si placutele de frana la Passat B8 Variant 2.0 TDI 140 kW 4motion iar costurile au fost urmatoarele: - discuri frana fata - 2 x 205 lei - disc frana spate - 2 x 235 lei - set placute fata - 250 lei - set placute spate - 175 lei Toate piesele au fost Zimmermann. Manopera a fost 300 lei in service multimarca.
    2 points
  7. Nu înlocui jantele, sunt spectaculoase acestea!
    2 points
  8. Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.
    1 point
  9. Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.
    1 point
  10. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
    1 point
  11. Deci : AM - nu e ok OE - foarte scump curatare - “ 1000 de lei...nu ma dau banii afara din casa” Deci ? Alte pareri !?
    1 point
  12. Dezmembrata din nou🤣 Începe treaba la exterior: trapa, portbagaj electric, senzori parcare fata, vopsit integral intr-o nuanta putin mai speciala 🙂
    1 point
  13. Cred ca e mai usor de verificat acum ca nu mai conteaza daca cumperi saptamanal sau o singura data de 500ron Problema e ca va fi si mai usor de fraudat sistemul. Oricum, Kaufland a ascultat si a tinut seama de absolut toate sugestiile noastre. Valabilitate marita, cumparaturi fara numar etc...
    1 point
  14. Lucru bun: sunt valabile pana pe 3 aprilie, nu pana la sfarsitul lunii ca inainte. In felul acesta sper sa nu mai existe cate o saptamana in care ramai fara cupoane, cum se intampla inainte. Plus, alt lucru bun: e mult mai usor acum sa primesti cupoane, pentru ca nu mai trebuie sa cumperi saptamanal. Sper ca, acum ca lucrurile s-au imbunatatit cu cupoanele gratuite, sa nu inchida programul de tot pentru ca vor fi prea multi care beneficiaza de el .
    1 point
  15. Nu, numai la sofer
    1 point
  16. Eu nu inteleg ce rost are sa mai venim noi cu recomandari, avand in vedere ca tu vrei Golf Mk2. Ia unul si gata... Mk2-ul o sa fie bun ca masina de oras doar pentru un nostalgic, intr-o zi de primavara cu 20 de grade afara, intr-un oras liber. In rest si ca nostalgic o sa suferi, daca iesi cu masina sa mergi undeva cu treaba, nu doar sa te plimbi. Asa ca daca vrei masina de oras cu care sa mergi confortabil, iei un Golf 5 minim.
    1 point
  17. Chiar si Porsche toarna un pic de "synthetic fuel" pe foc: https://newsroom.porsche.com/en/2020/company/porsche-siemens-energy-pilot-project-chile-research-development-synthetic-fuels-efuels-23021.html
    1 point
  18. O sa fiu putin offtopic, dar uite fix asta e una din cauzele pentru care la noi piata auto e cum stim cu totii ca e. Daca vedeai in bord 400 000 km si masina mergea bine cum zici tu, o mai luai ?
    1 point
  19. Am gasit ceva foarte interesant - https://www.speakev.com/threads/iddatalogger-and-ios-widget-using-the-weconnect-api.157114/ Sper ca ME 2.1 o sa aduca update-uri si la aplicatie. Daca nu, as incerca sa fac un widget.
    1 point
  20. Daca ati condus manuale, la ce rapoarte catastrofal de lungi are 1.5 TSI, cu care prinzi 170km/h in treapta a treia (vezi Germania), cred si eu. Deja pe generatia anterioara treptele inferioare sunt prea lungi, dar pe cea noua e ridicola situatia. Normele de consum au distrus cutiile de viteza, era suficienta o treapta a 6-a lunga si restul scurte, pentru ca motorul merge fara sughituri la 70km/h in treapta a 6-a.
    1 point
  21. https://www.dropbox.com/s/m5cfbla3nj9wsj9/manual_ID3_beta.pdf?dl=0
    1 point
  22. Clar nu inlocui jantele cu altele, asa trebuie sa arate un R32, si oricum la reconditionare vor iesi ca noi
    1 point
  23. La octavia am avut "problema" asta, doar ca acolo se auzea doar cand era plin, daca era jumatate nu se mai auzea. In perioada asta am avut rezervorul aproape pe rosu si plin ochi, zgomotul a fost prezent in ambele cazuri.
    1 point
  24. La astea se rezolva cu restart, ca la Windows?
    1 point
  25. Mai am plangeri noi: - nu se mai conecteaza la GSM ("Unable to check connection status") - ma scoate din sarite ca, atunci cand activez recircularea (pentru ca Bucuresti), se dezactiveaza singura dupa o vreme; stiu ca s-a dezactivat pentru ca inca nu am geamurile aburite Lucrez in tehnologie si stiu cat de complicat e cu softul. Sper ca ME2.1 sa fie mai putin beta decat ME2.0.
    1 point
  26. @yeeeeman ce treaba are 320d cu 1.4 tsi, cand eu ti-am expus o relicva a tehnologiei aka Skoda Rapid echipata cu un motor la fel de relicva (1.4 tdi e acelasi din 2000 la care au pus injectie cr, ba chiar pe fostul a2 simteam 1.2 cu un raspuns mai bun) fata de o masina o masina care este cam top-ul tehnologiei in electrice (sau ma rog la rex, hibride).. comparatia nu are loc nici in cele mai negre vise (Elon Musk a comaprat i3 ca si tehnologie peste Boeing ! ), dar se pare ca la tine se poate.. Macar daca ai compara 320d cu cu 2.0tdi pe a3/golf. Sunt fan vag, dar ca si inginer vad si realitatile. Nu mai zic, ca in RO PBN adopta o politca totala anticlient. Sa iti spun ca la prima reclamatie la BMW AG in sub o zi am fost sunat de la AB Bavaria pentru rezolvarea amiabila a situatiei? La PBN a trebuit sa ne judecam pentru asa ceva.
    1 point
  27. Pentru ca schimbul volanului s-a facut la cererea mea, fiind beneficiarul direct, pot spune ca nu exista castig de fuctionalitate sau ca era o necesitate. Cel mult un grip mai bun si prin faptul ca este ceva mai gros fata de modelul stock. Nu cred ca ai de ce sa iti ceri scuze, dar nu intotdeauna un retrofit inseamna o imbunatatire a functionalitatii sau a necesitatii. In acest caz, pentru majoritatea este vorba doar de o piesa cu design diferit si actualizata la gama 2021.
    1 point
  28. Ai sesizat vreo diferență de confort între jantele de 19” și cele de 17”?
    1 point
  29. Problema rezolvata. Vibratiile proveneau de la volant uzata. Am schimbat volant si nu mai se simte nici o vibratie la turatii joase
    1 point
  30. M-am intors scu bine si de la cele doua zile de distractie la Mures Ring, Track-day+Rotac, si pana apar pozele de la organizatori si povestesc mai multe, va las cate un video de la Track-day-ul de vineri unde ne-am strans mai multi ca in vremurile bune ( @fuscobal @Zyx @Bogdan_wrc @zGb @rex @cipsony) In primul clip sunt urmarit de Rex in Cayman. Enjoy.
    1 point
  31. Multumesc frumos de aprecieri! Am mai completat cu ceva solutii Simply Clever, a venit si tavita de portbagaj. Si o poza cu scorul Think Blue...
    1 point
  32. Omasina clasica, cu tractiune spate si motor in fata, DA, are probleme la plecarea de pe loc pe gheata si la urcarea pantelor deoarece pe fata ai 900 kg si pe spate vreo 400. Pe cand la una electrica, cu bateriile montate in podea, deci echilibrata, si cu motorul electric pe spate, deci spatele mai greu decat fata, nu o sa fie cazul sa ajungem in prima situatie.
    1 point
  33. Mie dealerul mi-a spus "Iulie - August". Poza de pe pagina anterioara e de la ceva lansare oficiala in Spania, cica e proaspata, de ieri seara. Termenul de livrare ma cam streseaza putin, pentru ca actuala masina, pe care eventual o s-o dau la Rabla, are ambreiajul terminat. Reparatia e vreo 2000 RON si nu cred ca mai rezista pana in Septembrie. Deja patineaza aproape la fiecare plecare de pe loc...Mi-e teama ca o sa raman pieton cu rabla-n curte pana vine ID.3-ul...
    1 point
  34. Salut, Sunt posesor de rezervare de ID.3 1St Edition, varianta de baza (36.000 EUR). Dupa mai multe drive-teste cu tot felul de masini electrice, m-am decis ca urmatoarea mea masina o sa fie electrica, motivul principal fiind usurinta cu care se conduce si confortul. In tinerete am fost un pic petrolhead, si un pic mai mult car geek, dar acum m-am plictisit de mestecat in benzina prin oras, pe unde fac 95% din rulaj. M-am dus la un dealer VW sa cumpar un e-Golf Mk7.5, era masina care mi-a placut cel mai mult. Eram hotarat sa iau un exemplar de pe stoc. Nu prea ma intereseaza briz-briz-urile la masina. Mi-a placut foarte mult designul interior, materialele, modul cum este compartimentat interiorul, scaunele, amplasarea comenzilor, etc. Erau doar doua chestii majore care nu imi placeau la aceasta masina, dar eram oarecum impacat cu ele stiind ca nici la concurenta nu gasesc ceva mult mai bun: autonomia reala 200 Km...m-ar fi obligat sa tin totusi si o masina pe combustibili fosili in curte lipsa incalzire / racire la baterie ... sunt genul care tine o masina multi ani (actuala e la mine de 12 ani) si aveam unele retineri referitor la cum se va pastra bateria > 10 ani fara racire. In acel moment, dealerul mi-a pus pe masa doua variante: e-Golf cu baterie 32 kWh utilizabil din 35.8 kWh total, motor 134 CP, la 34.500 EUR. ID.3 1St, cu baterie 58 kWh utilizabil din 62 kWh total, motor 204 CP, la 36.000 EUR Diferenta de pret este mica. Diferenta de autonomie si performanta este insa foarte mare. Asa ca am riscat si am ales a doua varianta. Teoretic cu o autonomie de pana la 420 Km, asta poate sa fie singura masina din familie. Nu cred ca va trebui sa tin fosila. O s-o dau la Rabla. Am studiat foarte multe articole si am vizionat foarte multe filmulete cu ID.3. Efectiv nu am ce sa-i reprosez. Nu am gasit ceva care sa ma deranjeze. Stiu ca plasticele la interior nu par sa fie la fel de calitative ca la e-Golf, stiu ca designul exterior este foarte "cuminte", neutru, fara nici un pic de agresivitate...nu ma deranjeaza. Singurul mare dezavantaj si mare risc la ID.3, din punctul meu de vedere, este ca o sa fiu beta-tester pentru VW. Pentru ca stim cu totii ca tot timpul prima generatie la o masina e mai ... cu cantec. Update-uri, rechemari in service, samd. Vom vedea...
    1 point
  35. La ce ajuta un burete acolo?
    1 point
  36. articolul asta e foarte bun pentru oamenii care se tot jeluiesc si critica ca de ce scoate tesla si astia mari nu (ma refer in special la unii de pe automarket.ro). uite de ce. cere timp ca sa o faci cum trebuie. evident ca au fost si prinsi cu garda jos, dar cand se pun pe treaba, o fac cum trebuie. nu e simplu sa ai si materia prima si bateriile si oamenii instruiti, totul trebuie sa mearga ca uns pentru a scoate zeci de mii de masini pe an. unora li se pare ca e din cauza ca nu sunt capabili. da, nu sunt nemtii capabili. am trait sa o aud si pe asta. si cine ii critica, romanii, "campionii" lucrurilor facute la timp. hilar de-a dreptul. plus ca ei pun bazele si pentru ce va veni dupa id3. ca mai sunt si alte electrice in plan. eivdent ca vor mai fi si mici pasi inapoi, ca asa e cand muncesti, mai si gresesti. doar daca stai degeaba nu poti face greseli.
    1 point
  37. Cred ca orice producator sanatos la cap, cand acorda o garantie, pune niste cifre care sa il scuteasca de multe cheltuieli. Asta inseamna ca doar in cele mai rele cazuri o sa ajungi la 70% din capacitatea bateriei dupa 8 ani sau 160k km. Daca ne uitam prin ograda Tesla, bateriile tin mult, chiar foarte mult - https://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/ - 93% dupa 400k km, folosit in regim de taxi.
    1 point
  38. Pentru a merge tot pe OE,economisind bani....cam 65% puteti incerca sa inlocuiti doar lamele(gumele).Costa 30 ron buc,deci puteti sa schimbati doar unul.Operatiunea nu dureaza mai mult de 2 min.Codul gumelor este 1K0955429B si au inclus in punga si capetele acelea din plastic(in cazul in incare pocneste vreunul).Ar trebui sa le gasiti mai peste tot.Pentru luneta nu exista aceiasi posibilitate
    1 point
  39. Salut tuturor, E prima mea postare. Fac asta pentru nopțile mele nedormite în care am citit pe forumuri din Romania și străinătate, pentru timpul și banii pierduți prin service-uri, pentru toți 'meșterii' cu aere de profesioniști din târa. Nu doresc la nimeni sa treacă prin ce-am trecut eu. Acum doua luni am cumpărat un Passat 2.0 TDI CR , DPF - 110CP din anul 2009, 180.000km , adusa din Germania. Arata si mergea impecabil. Toate bune și frumoase la început. Dupa 3-400 de km am realizat ca are o mare problema: CONSUMUL (undeva la 12-14% in realitate, iar pe computerul de bord arata 6%). Niciun bec aprins în bord, doar vedeam cu ochiul liber acul de la motorina cum scade și RANGE-ul din bc la fel. Alte simptome: după ce plecam după loc, turația nu mai revenea la 800rot/min, ci undeva la 980rot/min, ventilatoarele de la radiator pornite, iar evacuarea se încălzea excesiv (ca și cum as fi avut un cuptor sub mașina). Am făcut programare la service: 1. Porsche București Nord - Dupa ce le-am prezentat simptomele (cea mai importanta era CONSUMUL) mi-au facut : diagnoza( mașina n-avea nicio eroare), verificat scurgeri motorina (nu curgea deloc), mi-au băgat o la un test de noxe (a ieșit ok). Un domn Filip de la service mi-a explicat ca mașina mea nu are nimic, e perfecta din toate punctele de vedere, iar consumului este datorat traficului, greutății mari a mașinii, a stilului meu de condus etc. Toată abureala m-a costat in jur de 200 RON. Auzisem ca sunt incompetenți, dar n-o simțisem pe pielea mea. Am mers mai departe cu căutatul problemei, dar și cu consumul de uriaș Am zis ca e problema de soft și m-am decis sa merg la niște băieți 'deștepți' sa verific dacă am softul original al mașinii (dacă n-a avut vreo tentativa de tuning) plus o diagnoza la o firma de tuning cu tradiție. 2. TCM Turbo . Dupa ce le-am prezentat simptomele (consum mare, evacuare incinsa excesiv, turatie crescuta, ambele ventilatoare de la radiator rămâneau pornite după ce opream motorul și scoteam cheia) domnilor Voinea si Bortun, aceștia mi-ai verificat softul (era cel original , iar in plus fusese adus la zi de cei de la PBN ). Am plecat cu mașina în teste cu laptopul conectat sa vedem ce-ar putea avea. Au recunoscut ca 'are ceva', dar nu știau ce. Mi-au zis ca se mai documentează și sa revin cu un telefon. Cost verificare soft+diagnoza = 50RON. Nu și au dat seama ca filtrul meu de particule era în regenerare activa, pe postinjectie (chiar dacă nu aveam becul de la DPF aprins), in condițiile in care ei se considera 'specialiști' in DPF OFF , chiptuning .... De aici denota lipsa de cunoștințe in materie de filtre de particule. Multi de pe acest forum îl ridica în slavi pe acest domn Voinea. Eu însa îl aduc cu picioarele pe pământ și ii bat obrazul prezentându-i adevarul. 3. Tot în aceeași zi am apelat și la domnul Florin (din comunitatea vwforum). Cu programul de diagnoza vagcom am încercat fără succes sa regeneram în mers DPF-ul. S-a oprit la 0.8 grame , dar s-a încărcat la loc în câțiva km la 20-22g. Tot atunci am constatat ca EGR-ul stătea in permanenta blocat pe închis (am citit ulterior ca asa trebuie sa fie la regenerare). Cost tentativa regenerare =100RON 4. SEAT Ploiești. Seful de service credea ca e de la debitmetru, injectoare, nu știa cum funcționează DPF. In final a zis ca mașina n-are nimic. 5. Raiman Bosch Târgoviște - si-au dat seama ca este într o regenerare haotica, eram aproape siguri ca problema vine de la DPF. La sfatul lor am înlocuit senzorul diferențial de presiune al DPF, numit G450. Problema postinjectiei și a regenerării permanente a persistat. Au acceptat returnarea senzorului. Am plătit doar diagnoza și manopera schimbării senzorului. Cost aprox 100 RON 6. Cardinal Motors Ploiești Nu stiau de ce se regenereaza filtrul, din moment ce becul nu e aprins. Au regenerat-o pe loc, in mers, au readaptat senzori, clapete... etc. (Intre 18 si 24 g incarcare se regenereaza activ prin postinjectie fara ca vre-un bec sa se aprinda in bord) Au salvat log-urile. Mi-au zis ca revin ei cu un telefon cand au rezolvarea problemei. Nu m-au mai sunat, dar nici nu m-au pus sa platesc. 7. Beda Service Targoviste. La sfatul unui membru vwforum(domnul Ionut) am demontat filtrul si i-am dat 4 gauri in 'miezul' filtrului de jos in sus, intr-o zona in care nu erau senzori. Gaurile nu au afectat catalizatorul situat intr-o camera separata in partea superioara. Gaurile au fost date cu un burghiu vidia de 12, fara percutie. Tabla fitrului a fost penetrata cu un spiral normal. Dupa gaurire a fost suflat cu aer pentru a se elimina toata cenusa si rezidurile. Astupate gaurile cu o bucata de tabla sudata in argon, montat la loc filtrul. Cost = 300RON . SURPRIZA : nu s-a aprins niciun bec in bord, dar la cativa km, cand a reinceput postinjectia a scos un fum negru spre albastru de o mare splendoare, ca la tractoare. Intre timp am descoperit ca atunci cand mai avea doar vreo 4-5 litri de motorina in rezervor nu mai intra pe regenerare (consum normal, fara fum). Cateva zile am mers 'pe rosu' cu motorina. Ii puneam doar cate 3-4 litri si mergea ok, intre timp s-a aprins si becul la DPF care imi spunea sa urmez instructiunile din manual. 8. TurboCHIP Bucuresti. Domnul Banu mi-a citit softul cu un program numit Byteshooter, l-a modificat astfel incat sa nu mai intre in regenerare(aici e tot secretul), l-a rescris, a resetat nivelul cenusei cu programul VAS ca si cum ar fi fost filtrul schimbat. Turatia a ramas la 800, ventilatoarele n-au mai pornit, consumul a revenit la normal (6%). Pret 300EUR CONCLUZII DUPA DPF OFF: Singurul dezavantaj sesizat este mirosul neplăcut la pornire. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum deloc.
    1 point
  40. cum spune si colegul, masina are vreo 350.000 km reali, si costurile cu demontatul curatarea si remontarea sint mari mai bine inlocuit cu unul nou, costa cam tot pe acolo, pe asta vechi poate il poti vinde pe la cei care cumpara DPFuri e putin probabil dupa 350.000km sa mai il poti spala si aduce in parametri...
    0 points
  41. Bogdan , nu e vorba de jignire ptr masina Masina asta consuma mult comparativ cu una mica Daca mergi cu rezervorul aproape gol va consuma si mai mult si oricum nu e indicat din cauza vaporilor care se formeaza mult mai usor avand mai mult spatiu
    -1 points
  42. aia e o baterie de un sfert de kwh, are 250Wh, cat crezi ca mare greutate are? si cum adica, cand se termina? nu se simte ca la un hibrid din ala de merge numai electric. aici iti da niste cai si niste cuplu, pe cateva secunde. la plecare si in acceleratii puternice cand simte sistemul ca ai nevoie.
    -1 points
  43. Eu as lua aftermarket, nu cred ca nu rezista macar 150.000km, valoare care ar insemna cam 10 ani de utilizare masina... Ar fi suficient
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!