Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.03.2021 în toate secţiunile

  1. Si pentru ca ieri a fost o zi frumoasa, ne-am abatut de la ruta uzuala spre parinti cu cateva zici de kilometri. Astfel, am ajuns intr-un loc interesant, vizitand o biserica parasita, o locatie pe care o aveam in plan de ceva vreme. Accesul este ok pentru o masina avand garda la sol ceva mai mare, panorama din varful dealului e superba... Aveam si ceva saci pentru gunoi la indemana, asa ca le-am dat o mana de ajutor localnicilor care s-au bucurat de ceva pet-uri cu bere la umbra nucului din apropiere.
    7 points
  2. La astea se rezolva cu restart, ca la Windows?
    2 points
  3. Nu înlocui jantele, sunt spectaculoase acestea!
    2 points
  4. Clar nu inlocui jantele cu altele, asa trebuie sa arate un R32, si oricum la reconditionare vor iesi ca noi
    1 point
  5. Astazi am plasat comanda Seat Tarraco 2.0 TDI 150 cp cutie manuala varianta de echipare Xcellence pe langa dotarile standard am mai bifat ca optionale : - Alarma cu,controlul habitaclului si senzor de inclinare - Connectivity box - Scaune fata , spate incalzite - Pachet Safe & Driving L - Parbriz incalzit - Sound System Beats audio - Top View Camera - Volan incalzit - Culoare verde Camouflage
    1 point
  6. Nu este ecu de vina,il schimbi degeaba.
    1 point
  7. @tavitara - Daca mergi cu rezervorul aproape gol va consuma si mai mult - cum vine asta?
    1 point
  8. Mersi @rudiRUD ! ABS-ul nu o sa-l scot cat timp masina mai este si daily-drive, pentru ca sunt momente cand ABS si mai ales ESP pot face lucruri pe care tu nu le poti face (controlul franei independent pe fiecare roata), utile mai ales cand se intampla ceva neprevazut. Daca masina va deveni track-car exclusiv, ABS va disparea insa voi avea nevoie de un repartitor reglabil si ceva teste ca sa vad setarea potrivita (fara repartitor nu se poate merge, pentru ca pompa de frana din cate stiu da 50/50 intre punti si blochezi spatele instant). Eu din pacate nu am optiunea franarii dupa denivelari, daca vreau sa raman pe partea gri Mersi frumos! Da, mare pacat... probabil am fi avut prezentarea unui Cayman 718 GT4 aici pe forum. Va las sa va delectati cu o filmare din fostul lui Cayman, care se auzea absolut demential
    1 point
  9. Update: 120.021km (puțină simetrie) A mai trecut o iarnă fără nimic de semnalat. Am mai schimbat un set de becuri Osram Night Breaker Laser pe faza scurtă. Am făcut o excursie prin Moldova în perioada vacantei școlare. Mai aștept puțin și voi reveni la jantele de 16” cu anvelope de vară. În continuare foarte mulțumit de mașină. Până în toamnă mă voi decide cu ce o înlocuiesc.
    1 point
  10. Dupa 1000km in 2 luni, pun si eu primele poze cu masinuta, 1.5TSI - manuala, culoare moon white ( cam dezamagit de perla care-i cam lipsa in vopsea ) . Masinuta merge foarte ok, exceptand eroarea care mi-a aparut in cateva randuri cu front assist / ACC , nu am avut alte probleme. Legat de eroarea de la front assist mi-a fost recomandat sa merg in reprezentanta pentru update soft, insa am hotarat sa nu o fac, cel putin nu momentan. Consum foarte ok, media in 1000km ( 7.6% km ) . Prima impresie, una placuta, ramane de vazut pe parcurs.
    1 point
  11. Salut, Vestea proasta: m-a zgariat unul cu o remorca. Vestea buna: avem cauciucuri noi. Trebuie doar sa reconditionez jantele, parca nu as lua unele noi, imi place look-ul clasic.
    1 point
  12. Fun fact: Daca Timisoara ar fi avut transport in comun ca Budapesta, eu as fi renuntat la masina. Dar in momentul de fata, in Timisoara cu masina personala ajungi oriunde mai rapid si mai comod decat cu transportul in comun. Am dat la reciclat o fosila si mi-am luat un EV in primul si in primul rand pentru modul in care se conduce. Restul avantajelor sunt doar secundare pentru mine. Mi-am luat Volkswagen si nu Peugeot sau Opel sau Renault din acelasi motiv: tinuta de drum. Si spre norocul meu, VW nu m-a dezamagit.
    1 point
  13. VW a insistat si ca vechile motoare diesel pot fi curate. Poate sunt de data asta, nu zic, dar legislatia o sa le interzica in orase, oricat de curate sunt, pentru ca genereaza particule fine, foarte periculoase pentru sanatate. Tot mai mult, masina in oras devine privita nu ca un drept, ci ca un privilegiu, oricat de curata ar fi, cu foarte putine exceptii. Separat de poluare (noxe, praf, praf de la cauciucuri si placutele de frana, zbomot, trotuare necirculabile, strazi periculoase, ), orasele pe care le consideram cele mai civilizate se indreapta catre transport in comun si alternativ, degrevand zone mari din oras si transformandu-le in zone pietonale, in care oamenii, nu masinile, se simt bine. Cum ar veni orasele sunt pentru oameni, nu pentru obiecte parcate.
    1 point
  14. @rrobert: avand in vedere ca iti pui si DSG, eu zic sa iti comanzi si selectarea modului de conducere. Va pune si mai bine in evidenta motorul si cutia. Directia progresiva e chestie de obisnuinta. Te vei obisnui cu ea astfel incat pana la urma ti se va parea ceva normal. Mai rau e daca te intorci la o masina fara directie progresiva, atunci chiar ca risti sa o busesti la parcari.
    1 point
  15. Nu am mai scris de ceva timp, la aproximativ 5500 km cu range ramas de 2k km am mai adaugat 10L de Pipi de rechin(AdBlue)=> range de 15k km. Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o spalare ca la carte(prima a masinii) : -Sonax Full Efect pt jante+cauciucuri -Autobrite Magifoam pt pre-spalare -2 bucket method cu Chemical Guys Black Light shampoo -Sealent de la 303(putin dezamagit de acesta,o sa incerc altceva) -Meguair's tyre gel Suplimentar am inlocuit suportii de numar cu varianta slim.
    1 point
  16. Salut. Am montat o cameră de bord MIO MiVue 846 și am întâmpinat o problemă foarte ciudată, care a declanșat o avalanșă de erori și dureri de cap. Alimentarea am făcut-o în grabă, de la prima siguranță la care am observat că se oprea alimentarea odată cu oprirea motorului. Este vorba despre siguranța 45, de 5A, din tabloul aflat în stânga bordului. Toate bune și frumoase la primele drumuri scurte prin oraș. Problemele însă au apărut la 250 km de casă, când la o scurtă oprire în Constanța am observat cu stupoare că motorul nu se mai oprea. La apăsarea butonului Start&Stop se opreau ceasurile din bord, se oprea radioul, totul, așa cum ar fi trebuit, numai că motorul refuza să se oprească. Nu puteam opri motorul deloc. Mi-am zis că e mai bine așa, decât să nu mai pornească și, oricum, e bine că pot ajunge acasă. Mi-am continuat drumul către București, iar la semafoarele din oraș am observat că motorul se oprește cu funcția Start&Stop. M-am gândit că asta e soluția, ajung în parcare, opresc motorul cu Start&Stop și imediat îmi scot centura. Gata, l-am păcălit! Nu a funcționat decât parțial, deoarece luminile rămâneau aprinse exact ca la Start&Stop, la semafor. Evident, nu puteam lăsa mașina în parcare cu luminile aprinse toată noaptea și chiar mai mult. Așa că am început să caut soluții pe net și ajutor. Apropo, era într-o sâmbătă seara... După mai multe căutări pe forumuri, am încercat să rezolv problema prin deconectarea bornei negative a bateriei, ușor accesibilă prin fanta din fața scaunului șoferului. După deconectarea bornei negative a bateriei a început coșmarul! Funcția Start&Stop nu a mai fost disponibilă, motorul a devenit imposibil de oprit, iar bordul a devenit un pom de Crăciun prin cu mesaje și lumini de eroare. Problemele cele mai relevante erau acestea, dar scanarea completă este atașată: Address 19: CAN Gateway 3 Faults Found: 4888 - Camera control module U107A 00 [008] - No communication Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 6653 - Image processing control module U1079 00 [008] - No communication Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 0020 - Terminal 15 via CAN B11D8 29 [008] - Signal Implausible Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 La sfatul unui utilizator amabil de pe acest forum, pe care nu-l indic ca să nu-i fac reclamă, am scos din nou borna de la baterie. Spunea el, râzând de îndoiala mea, că nu are cum să mai funcționeze motorul dacă scot borna de la baterie. Nimic mai fals, pentru că motorul mergea în continuare, doar că nu mai putea încărca o baterie deconectată. I-am șters numărul din agendă... Marele meu noroc a fost să întâlnesc tot pe acest forum un om deosebit de amabil, care mi-a rezolvat problema. Acest om se numește Alexandru, iar aici pe forum îl puteți găsi cu nickname-ul Spido. Mulțumesc Spido! În final vă sfătuiesc să aveți grijă de unde alimentați camera de bord. Apropo, ulterior am găsit cu ușurință siguranța pentru brichetă :-))) Treg1 23.01.2021.txt
    1 point
  17. Update la putin peste 2 luni si 2000 km parcursi. Nimic de raportat, nu am avut, din fericire (sa nu cobim), din problemele despre care am tot citit. Am avut o singura data warning de bateria de 12V dar s-a rezolvat de la sine si de 2 ori s-a aprins becul de airbag, dar tot asa, s-a rezolvat la urmatoarea inchidere a masinii. Singura schimbare a fost ca am schimbat anvelopele de iarna din Dunlop in Continental TS 850P Seal Inside, cele cu marcajul +, recomandate de VW. Schimbarea a fost facuta fiindca cele Dunlop erau RoF, pe langa duritatea lor, masina nu are senzori cantitativi de presiune in roti.
    1 point
  18. Masina a primit si echiparea de iarna sub forma unui set de jante VW Loen pe 18" incaltate cu Dunlop Winter Sport 4D plus efectuarea unei geometrii fiindca aveam impresia ca volanul nu este perfect drept la mers drept, operatie facuta pe garantie. Dupa 700km, nimic semnificativ de raportat
    1 point
  19. 1 point
  20. Azi dimineatza, dupa o noapte de ploaie, am observat pe presul dreapta fatza o balta cat palma. M'am uitat atent si apa s'a scurs de la pragul ushii. Am deschis usa, chederul de sub usha era ud cam 20 cm, fiind clar ca apa a curs DIN usa. Dupa consultari cu rvacaru si cautari pe alte forumuri, rezulta ca apa se scurge pe langa geam si cheder (sagetile albastre), se acumuleaza in partea de jos a ushii, iar tabla care separa usha de capitonaj are o garnitura pe ea (linia roshie) care fiind deteriorata, permite apei sa se scurga spre interior. Rezolvare - se desface capitonajul, se face o garnitura de silicon sanitar intre panoul metalic si usha(de la orice magazin de sanitare), se monteaza la loc. Atentie , e problema veche, la toate fabiile, verificati ushile cand ploua.
    1 point
  21. Iti multumesc pt ironie. Chiar aveam nevoie de ceva amar sa imi indulcesc ziua. Daca ai fi citit cu atentie ai fi observat "amanuntul" ca "am vazut preturi mai mici vehiculate de VOI", nu cautate de mine. Iar legat de schimbat placutele de frana in spatele blocului nici nu am spus ca voi face asta desi daca ai da un search pe forum ai vedea ce de "uameni" fac asta f usor. Dar na... poate ca ei au avut Solenza la viata lor si nu gandesc ca adevaratii romani cu mertz-uri. Mersi de atentie, totusi.
    1 point
  22. Confortul suplimentar costa, cine vrea sa dea 30 mii euro pe un golf n-are decat sa se joace la optiuni, insa daca-l faci la pret de Mercedes, apoi mai bine iei Mercedes... Parerea mea...
    -1 points
  23. Bogdan , nu e vorba de jignire ptr masina Masina asta consuma mult comparativ cu una mica Daca mergi cu rezervorul aproape gol va consuma si mai mult si oricum nu e indicat din cauza vaporilor care se formeaza mult mai usor avand mai mult spatiu
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!