Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.02.2021 în toate secţiunile
-
Update: 120.021km (puțină simetrie) A mai trecut o iarnă fără nimic de semnalat. Am mai schimbat un set de becuri Osram Night Breaker Laser pe faza scurtă. Am făcut o excursie prin Moldova în perioada vacantei școlare. Mai aștept puțin și voi reveni la jantele de 16” cu anvelope de vară. În continuare foarte mulțumit de mașină. Până în toamnă mă voi decide cu ce o înlocuiesc.4 points
-
2 points
-
Ceva frumos pt unii, kitchos pt altii - schimbat toate becurile cu leduri ( plafoniere, parasolare, torpedo, portbagaj ) - montat footwell lights cu led si activare cu vcds ( oemish style, apar si in CB'ul masinii ) - montat lumini ambientale rosii sub trimuri ; sunt perfect ascunse, ca de fabrica, vizibile doar cand sunt pozitiile / faza scurta aprinse ; intensitatea se poate regla din rotita clasica - montat leduri ambientale in manerele interioare Modificarile nu le'am facut eu, ci la un servis specializat in asa ceva, de care ma declar fff multumit in raport calitate / pret. Sunt de parere ca in realitate se vad mai frumos, intrucat camera telefonului le face sa para mai puternice decat sunt.2 points
-
Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta2 points
-
Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.1 point
-
Cheia a fost de vina și s-a înlocuit cu alta noua. Totuși nu inteleg care a fost cauza dar bine ca s-a făcut pe garanție.1 point
-
a reaparut in configurator motorul TSI de 190 de cai care acum este disponibil si pe echiparea SPORTLINE.1 point
-
Dupa 1000km in 2 luni, pun si eu primele poze cu masinuta, 1.5TSI - manuala, culoare moon white ( cam dezamagit de perla care-i cam lipsa in vopsea ) . Masinuta merge foarte ok, exceptand eroarea care mi-a aparut in cateva randuri cu front assist / ACC , nu am avut alte probleme. Legat de eroarea de la front assist mi-a fost recomandat sa merg in reprezentanta pentru update soft, insa am hotarat sa nu o fac, cel putin nu momentan. Consum foarte ok, media in 1000km ( 7.6% km ) . Prima impresie, una placuta, ramane de vazut pe parcurs.1 point
-
1 point
-
Strict dintre cele doua, golful. Mult mai putini km, are si istoric in reprezentanta la noi. Cat despre Cata Auto, poate fi si corect, dar de regula ei aduc masini care arata bine si au f multi km, eventual probleme mecanice. Trebuie sa mergi personal sa verifici masina ca sa te lamuresti ce si cum. Ambele sunt facute pe aceeasi platforma, MQB. Ambele folosesc suspensie independenta pe spate, deci suspensia e similara. Asa ca tinuta de drum n-are cum sa fie foarte diferita intre ele. Daca discutam de audi a4 b9 cu mai multe brate fata/spate si suspensie magnetica, da, e alta tinuta de drum. Totodata, ai mare grija la ce iei, avand in vedere ca dai o suma destul de mare de bani pe o masina SH. Eu personal mi-as lua doar ceva cu sub 100k km, luata din Ro, cu istoric complet, decat una samsarita din afara.1 point
-
Am fost la drive test la PBN. Ne-am plimbat 30 de minute, doar noi fără agent, cu FR 2.0 TDI 200 CP. Mașina este dotată cu DCC (jantele pe 19”) și m-a convins că pe modul confort își merită banii. Motorul silențios, ținuta de drum bună (traseu dealer - bd. Pipera - giratoriu intrare Tunari și retur). Nu am sesizat zgomote sau vibrații suspecte. Am pus de două ori frână cu stângul de s-a oprit mașina. 🤣 După ce am predat mașina ne-am dus și la Skoda unde am găsit în showroom un Kodiaq. Ne-am dat seama că ne place mai mult 😀. Nu pot să zic că este o diferență de calitate între cele două mărci/ modele. Ca să parafrazez un dicton celebru: Testați, testați și iar testați! Nu se compară cele văzute/ citite cu senzația de a conduce sau sta în mașină. Dacă sunt întrebări, vă stau la dispoziție.1 point
-
Nu cred, nu vad cine ar colectiona asa ceva. E doar un Volkswagen ridicol de scump, o masina obisnuita cu ceva mai multa putere si tractiunea pe puntea gresita.1 point
-
1 point
-
Va multumesc tuturor pt. aprecieri si ma bucur ca macar tura aia v-a distrat un pic (stiu ca din pacate nu prea se transmite pe video ce se intampla in masina, si asta e cam plictisitor la turele in care merg la timp/n-am masini prin jur). @GabiAB Ma bucur sa aud ca iti fac pofta de circuit ... e cel mai sigur si mai distractiv mod de a te bucura de o masina, zic eu @Rave la 1:07 doar pare exagerata frana, insa la 1:30 am destabilizat-o un pic prea mult. Din fericire, trasa overall si viteza pe viraj au fost ok. Tura a fost la 0.15s de optimal best-ul zilei, iar timpul pierdut a fost culmea, in sectorul 2, care nu are nicio sicana. Este insa foarte greu sa faci o tura egala cu optimal best-ul, iar daca incerci asta, trebuie sa faci toate sectoarele la limita, ceea ce am si incercat in tura aia, dar riscul sa strici tura din cauza asta e foarte mare. In final, 0.15s fata de optimal e rezultat foarte bun pt. pretentiile mele. Problema cu franele are cred doua cauze: 1. Cand o usurez pentru circuit, spatele se ridica. Pe frana, se descarca spatele si mai mult si incepe sa danseze. Am pus placute bune pe spate si etrieri noi ca sa fie eficienta frana pe spate si sa tina spatele asezat, dar asta imi cauzeaza problema -> 2. La frane puternice sau pe denivelari, placutele "prea bune" de pe spate blocheaza rotile, iar modulul ABS nu prea mai gestioneaza ok situatia (nu le deblocheaza foarte rapid) si pierd eficienta si pe fata (pedala tremura si se intareste de la ABS si raman cu 60-80% din frana). Exemplu aici: 981 Porsche Cayman Black Edition chasing Stefan la 3:15 @bgd_b92 Masina e foarte ok setata pentru un FWD greu pe fata, si la viteze pe viraj se uita multi cu uimire la banalul G5, dar sunt intr-adevar in spate la unele capitole. LSD inca nu am, dar urmeaza in curand. M-ar mai ajuta si un DSG, dar pe ala nu-l am in plan deocamdata. Mica diferenta de circumferinta la roti nu e o problema pentru ESP, care sta dezactivat oricum, iar problemele mai mari la frana le-am descris mai sus... sper sa le rezolv. @Bogdan_wrc Vine 2021 si din pacate masina inghite bani cu nemiluita numai pt. consumabile, sa nu mai vorbesc de upgrade-uri; de asta camera e mereu pe ultimul loc la investitii... stiu, calitatea filmarilor este penibila, dar sper sa se schimbe si asta. La 1:26 fac bolta aia spre dreapta pentru ca stiam ca voi frana bursc si puternic, si voiam sa evit interventia ABS (apropo de ce am scris mai sus) pe denivelarile din zona de frana, care sunt mai accentuate pe stanga.1 point
-
Nu am mai scris de ceva timp, la aproximativ 5500 km cu range ramas de 2k km am mai adaugat 10L de Pipi de rechin(AdBlue)=> range de 15k km. Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o spalare ca la carte(prima a masinii) : -Sonax Full Efect pt jante+cauciucuri -Autobrite Magifoam pt pre-spalare -2 bucket method cu Chemical Guys Black Light shampoo -Sealent de la 303(putin dezamagit de acesta,o sa incerc altceva) -Meguair's tyre gel Suplimentar am inlocuit suportii de numar cu varianta slim.1 point
-
eu am condus la drive-test cu progresiva. si am simtit pe dos. ca in trafic e misto, la parcari nu am reusit sa fac o parcare cum trebuie, ziceai ca sunt beat. misca atat de mult rotile la orice usoara miscare de volan, ca m-a derutat total. probabil in timp te obisnuiesti, dar la cat timp am avut eu la dispozitie, mai mult m-a incurcat. insa cand intri intr-un giratoriu e misto. in final, mi se pare de gustibus. problema apare cand conduci si masini care nu au asa ceva. devine extrem de derutant.1 point
-
Este obligatoriu pentru masinile cu spalator de faruri. Cum ID.3 a scapat cumva cu faruri LED, dar fara spalator, nu e obligatoriu legal. Așa ca au redus costurile (apropo de costuri reduse, 1st normal nu are nici macar rulou in consola centrala, ceea ce mi se pare exagerat). Eu am Max si parca imi amintesc martorul asta aprins:1 point
-
Pentru ca schimbul volanului s-a facut la cererea mea, fiind beneficiarul direct, pot spune ca nu exista castig de fuctionalitate sau ca era o necesitate. Cel mult un grip mai bun si prin faptul ca este ceva mai gros fata de modelul stock. Nu cred ca ai de ce sa iti ceri scuze, dar nu intotdeauna un retrofit inseamna o imbunatatire a functionalitatii sau a necesitatii. In acest caz, pentru majoritatea este vorba doar de o piesa cu design diferit si actualizata la gama 2021.1 point
-
Deci in 2021 trebuie sa ma duc la un dealer pentru o configurare completa? Foarte...clever.1 point
-
Vezi in aria prestari servicii sau daca este vreun topic cu intalnirile vw ale timisorenilor. Daca nu stiti ce faceti cu interfetele,de ce insistati sa umblati cu ele?1 point
-
1.8 TSI 2015 are distributia pe lant si, daca nu apar probleme, nu se inlocuieste. Probleme cu distributia au avut primele 2 generatii de 1.8 TSI, cea de-a treia (cum ai tu) se pare ca nu are probleme. Da, s-a mai discutat pe larg aceasta problema pe forum, dar nu-mi scade rangul si nici nu pierd bani daca iti raspund si nu te pun si pe tine sa cauti in forum. As fi un dobitoc frustrat daca ti-as pretinde si tie sa parcurgi tot forumul in cautarea raspunsului pentru ca, vezi Doamne, asa am facut si eu! Ba mai mult, as fi la fel de dobitoc daca as sti raspunsul, dar ti-as ignora intrebarea. Dar nu! Daca pot, te ajut. 🙂 De aceea este forum, ca sa ne ajutam. Nu doar ca sa facem "biznis" sau sa epatam cu cunostintele noastre in topic-uri ultrainteligente.1 point
-
1 point
-
Nu cumva sa aiba doua locuri pe unde se scurge uleiul. De exemplu, la o2 1.9tdi manuala 5 trepte, mi-a curs vreo 7-800 ml pe la buson si restul (mai mult de 1 litru) pe la suportul de furca de sub cutie. Masina era ridicata pe 2 capre, deci doar botul era saltat. Daca ai aflat ca are capacitatea mai mare (1 litru mi se pare putin si mie), urmatoarea intrebare ar fi daca mecanicul tau intr-adevar stie sa scurga tot uleiul din acea cutie, ca doar nu s-a speriat si a fugit pe tavan.1 point
-
probleme care pot apare din cauza aderentei slabe la puntea spate se pot evita foarte usor conducand cu viteza redusa astfel incat aderenta sa fie suficienta insa faptul ca nu poti pleca de pe loc din zapada sau gheata pt. ca ai cauciucuri slabe pe fata nu ai cum sa compensezi cu nimic ci numai cu cauciucuri cat mai bune pe fata1 point
-
0 points
-
NU exista pompa cu senzor si pompa clasica . Exista DOAR pompa care rezulta din seria VIN si alta pompa de la alt cod de motor . Sigur o sa ai probleme .-1 points
-
@Codri Pai si iti mai merge motorul ? Despre ce masina vorbim ? Daca da, fa ceva cat mai poti pentru ca altfel o sa schimbi tot sistemul de injectie.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00