Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.02.2021 în toate secţiunile
-
4 points
-
Va multumesc tuturor pt. aprecieri si ma bucur ca macar tura aia v-a distrat un pic (stiu ca din pacate nu prea se transmite pe video ce se intampla in masina, si asta e cam plictisitor la turele in care merg la timp/n-am masini prin jur). @GabiAB Ma bucur sa aud ca iti fac pofta de circuit ... e cel mai sigur si mai distractiv mod de a te bucura de o masina, zic eu @Rave la 1:07 doar pare exagerata frana, insa la 1:30 am destabilizat-o un pic prea mult. Din fericire, trasa overall si viteza pe viraj au fost ok. Tura a fost la 0.15s de optimal best-ul zilei, iar timpul pierdut a fost culmea, in sectorul 2, care nu are nicio sicana. Este insa foarte greu sa faci o tura egala cu optimal best-ul, iar daca incerci asta, trebuie sa faci toate sectoarele la limita, ceea ce am si incercat in tura aia, dar riscul sa strici tura din cauza asta e foarte mare. In final, 0.15s fata de optimal e rezultat foarte bun pt. pretentiile mele. Problema cu franele are cred doua cauze: 1. Cand o usurez pentru circuit, spatele se ridica. Pe frana, se descarca spatele si mai mult si incepe sa danseze. Am pus placute bune pe spate si etrieri noi ca sa fie eficienta frana pe spate si sa tina spatele asezat, dar asta imi cauzeaza problema -> 2. La frane puternice sau pe denivelari, placutele "prea bune" de pe spate blocheaza rotile, iar modulul ABS nu prea mai gestioneaza ok situatia (nu le deblocheaza foarte rapid) si pierd eficienta si pe fata (pedala tremura si se intareste de la ABS si raman cu 60-80% din frana). Exemplu aici: 981 Porsche Cayman Black Edition chasing Stefan la 3:15 @bgd_b92 Masina e foarte ok setata pentru un FWD greu pe fata, si la viteze pe viraj se uita multi cu uimire la banalul G5, dar sunt intr-adevar in spate la unele capitole. LSD inca nu am, dar urmeaza in curand. M-ar mai ajuta si un DSG, dar pe ala nu-l am in plan deocamdata. Mica diferenta de circumferinta la roti nu e o problema pentru ESP, care sta dezactivat oricum, iar problemele mai mari la frana le-am descris mai sus... sper sa le rezolv. @Bogdan_wrc Vine 2021 si din pacate masina inghite bani cu nemiluita numai pt. consumabile, sa nu mai vorbesc de upgrade-uri; de asta camera e mereu pe ultimul loc la investitii... stiu, calitatea filmarilor este penibila, dar sper sa se schimbe si asta. La 1:26 fac bolta aia spre dreapta pentru ca stiam ca voi frana bursc si puternic, si voiam sa evit interventia ABS (apropo de ce am scris mai sus) pe denivelarile din zona de frana, care sunt mai accentuate pe stanga.3 points
-
In Sport masina se misca simtitor mai bine. Am testat pe acelasi traseu urban, la turatii reduse. La turatii medii, in continuare se simte o diferenta, dar cea mai mare diferenta este la turatii mici, adica in oras sau la drum lung, unde depasesc mai usor un camion in treapta a 6-a pe Sport, de exemplu, ceea ce se traduce in confort suplimentar.2 points
-
Salut, Dupa 5 ani de pauza in care am condus doar masini inchiriate, am ales un R32. E greu de explicat cat de mult am vrut masina asta si de cand. Unii vor intelege, altii vor pune in balanta costuri vs beneficii comparativ cu alte modele, dar pentru mine a fost doar acest model sau nimic. Nu am luat mai devreme ca nu mi-am permis si aveam alte prioritati. Dar acum, cand folosesc masina doar in weekend, am decis sa o iau. Pozele sunt de pe siteul dealerului de la care am luat-o, acum 5 luni. Si acum arata la fel, nu vreau sa ii modific nimic. Defapt poate jante, dar inca sunt indecis. Am cautat 6luni una fara modificari de nici un fel si tratata omeneste. Adica nu mers incet sau putin, ci service-ata la timp, la oameni care stiu ce fac si piese de calitate. Si am gasit-o. Nu m-a speriat ca a avut 8 proprietari inaintea mea sau ca are 160k km, ci m-a interesat cartea service plina pana la ultima pagina si dosarul cu facturi de la service-uri. M-a interesat ca istoricum Mot(in UK, Rar la noi) zice ca l-a luam mereu din prima fara advisories (chestii care necesita atentie in viitor). M-a interesat ca dealerul cumpara si vinde doar masini R,S,RS,M,AMG si nu face volum, ci calitate. Am vrut cateva lucruri la ea: 2usi, cotiera si dsg. Restul can pielea, trapa, culoarea, maxi dotul imi erau indiferente. Dar le are si pe alea. M-am gandit la una albastra dar sare in ochii asa cansi la asta am dat jos badgeul cu r32 din fata si din spate. Tevile sunt acolo dar poate ma confunda lumea cu un kit r32 si ma lasa in pace. Am luat-o pentru sunetul motorului si nu pot sa nu zambesc de fiecare data cand o conduc, pur si simplu nu pot. Am schimbat, pt linistea mea, lanturile de distributie desi are fi lifetime si bag benzina in ea+revizie la 5k mile. Am fost cu ea in tara, 10l/100km consum cu viteza legala peste tot si cat se poate acolo unde e voie in DE. Nu consuma sub 9 orice as face si 19 daca e in Sport cutia, insa consumul nu m-a interesat, e chiar sub asteptari. Il mentionez ca poate intereseaza pe unii. Masina e de UK si se conduce in UK. Oamenii daca o recunosc dupa tevi se opresc in parcari si vb despre ea, in Ungaria am luat un thumbs up de la un baiat cu M3. A fost 7500£, costa road tax(impozit) 560£ an, asigurarea e 113£/luna si sta in garaj. Da, e mai grea decat gti si mai scumpa la tot. Da, e greu si scump de tunat motorul. Da, e cam mult 14la suta cand iese vreo 200km in weekend doar cu benzina astora premium dar astea nu conteaza pentru mine, nu pt ca ma scald in bani(caci evident nu ofac) dar senzatia pe care o am cand o conduc e ceea ce conteaza. Am luat in calcul masini mai noi, mai puternice, mai economicoase, noi noute dar ,pt mine, sunetul si simplitatea unei masini mai vechi, cu motor aspirat, care te lasa sa conduci fara sa te anunte ca depasesti banda, ca trebuie sa franezi, ca e mai important sa ai iluminat frumos cu led in X culori la interior, ca etc, este ceea ce a primat. Poate manuala era mai potrivit pentru un driver's car dar cred ca dsgul se descurca mai bine decat o faceam eu in manual. Cred ca ce putea fi pus pe ea si nu are sunt:scaune wingbacks si oglinzi rabatabile electric+mfd2 si poate ceva upgrade la sistemul audio in rest are xenon(standard pe modelul asta oricum) piele, dsg, oglinzi electrice incalzite, trapa, senzori lumina/ploaie, coming -leaving home, cotiera, maxidot, volan multifunctional cu padele. Pentru mine, e perfecta si se misca perfect pt o masina de 13ani. Daca aveti intrebari, cu mare placere, daca stiu, ca raspund.1 point
-
Am fost la drive test la PBN. Ne-am plimbat 30 de minute, doar noi fără agent, cu FR 2.0 TDI 200 CP. Mașina este dotată cu DCC (jantele pe 19”) și m-a convins că pe modul confort își merită banii. Motorul silențios, ținuta de drum bună (traseu dealer - bd. Pipera - giratoriu intrare Tunari și retur). Nu am sesizat zgomote sau vibrații suspecte. Am pus de două ori frână cu stângul de s-a oprit mașina. 🤣 După ce am predat mașina ne-am dus și la Skoda unde am găsit în showroom un Kodiaq. Ne-am dat seama că ne place mai mult 😀. Nu pot să zic că este o diferență de calitate între cele două mărci/ modele. Ca să parafrazez un dicton celebru: Testați, testați și iar testați! Nu se compară cele văzute/ citite cu senzația de a conduce sau sta în mașină. Dacă sunt întrebări, vă stau la dispoziție.1 point
-
Buna seara ! Acuma m-am intors de la Bucuresti . Am facut drive test masina este ok pentru mine m-am adaptat usor la dimensiunile ei . Pozitie inalta la condus ruliu clar mai mic ca la Kodiaq mai sportiva . Calitatea materialelor si asamblarea la acelas nivel cu Tiguan fara nici un dubiu . Din punctul meu de vedere arata mai bine ca Tiguan sau Kodiaq . 90 % saptamana viitoare am sa pasez comanda .1 point
-
1 point
-
Cineva trebuie sa plateasca si amenda pentru depasirea emisiilor.1 point
-
1 point
-
Pe surse am aflat ca Seat va închide producția pentru Tarraco in octombrie 2022. Succesul comercial nu a fost cel scontat. Din nefericire nu va apărea un facelift.1 point
-
bravo domnu'. lasa ca vine si 2021. abia astept sa te vad la antrenamente alaturi de fratele "Sabine". felicitari pt munca depusa in atatia ani si unde ai ajuns. imi plac trasele...darao camera cand iei si tu? Nu iesi cam larg la 1:26? ca dupa aia te duci mult la stanga la 1:29.1 point
-
WOW...Felicitari ! Ce abordare, mai ales la 1:30...bagi mk5 TDI in cartea recordurilor curand deja stransesem eu din b... pe scaun cand am vazut 190km/h si frana aia maxima + curba..sunt greu de constientizat din fata unui monitor aceste manevre si pilotajul acestui golf...mai ales ca, din perspectiva de detinator a 2 mk5 ( 2.0 tdi bkd stage 2 210 cp si 2.0 tfsi GTI 241 cp ), pot sa spun cu mana pe inima ca masinile astea nu exceleaza la nimic...un megane RS le da rusine pe circuit la orice ora ; subvireaza ingrozitor, " balangane " la frane agresive, etc...stiu, ca masina ta e pregatita de track ( suspensie, frane, cauciucuri, LSD sau ce mai ai tu ), dar chiar si asa, megane sau type R dpmdv sunt ce trebuie pt circuit, de aceea sustin inca o data ca timpii pe care reusesti tu sa ii scoti sunt aproape incredibili ( in raport cu concurenta ), si faptul ca diferentele alea intre locul 1 si 3 au fost ca si cum n`ar fi, in ochii mei esti castigator p.s : poate niste anvelope 235/40/17 ar fi mai indicate ( si poate vorbesc in necunostinta de cauza, dar indicat ar fi sa fie toate 4 identice, pt ca de aici apar si balansurile la franari foarte agresive )1 point
-
Felicitari! Esti o inspiratie si sper ca in urmatorii ani sa incep si eu o astfel de aventura. BTW Intrarea in sicana m-a ridicat din scaun !1 point
-
Nu am mai scris de ceva timp, la aproximativ 5500 km cu range ramas de 2k km am mai adaugat 10L de Pipi de rechin(AdBlue)=> range de 15k km. Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o spalare ca la carte(prima a masinii) : -Sonax Full Efect pt jante+cauciucuri -Autobrite Magifoam pt pre-spalare -2 bucket method cu Chemical Guys Black Light shampoo -Sealent de la 303(putin dezamagit de acesta,o sa incerc altceva) -Meguair's tyre gel Suplimentar am inlocuit suportii de numar cu varianta slim.1 point
-
Acea optiune o vad obligatorie (oricum costa putin) pentru ca iti permite sa iti configurezi un mod de conducere cat mai apropiat de ce iti doresti, cu raspuns mai bun de la directie, cutie, motor, eventual sasiu.. Directia progresiva e un chilipir si te va ajuta mult la manevre de parcare, unde invarti putin volanul fata de directia standard si cred ca nu e la fel de mortita ca cea standard (eu am progresiva).1 point
-
Ceva frumos pt unii, kitchos pt altii - schimbat toate becurile cu leduri ( plafoniere, parasolare, torpedo, portbagaj ) - montat footwell lights cu led si activare cu vcds ( oemish style, apar si in CB'ul masinii ) - montat lumini ambientale rosii sub trimuri ; sunt perfect ascunse, ca de fabrica, vizibile doar cand sunt pozitiile / faza scurta aprinse ; intensitatea se poate regla din rotita clasica - montat leduri ambientale in manerele interioare Modificarile nu le'am facut eu, ci la un servis specializat in asa ceva, de care ma declar fff multumit in raport calitate / pret. Sunt de parere ca in realitate se vad mai frumos, intrucat camera telefonului le face sa para mai puternice decat sunt.1 point
-
Directia e verificata , dar o voi mai verifica in cateva saptamani ca deja trebuie sa fac iar revizia La mine uzura e cauzata de cum conduc pe viraje si de anvelopele moi dar si de faptul ca imi e lene sa ma duc sa schimb rotile intre ele odata pe an macar Nici nu bag mai mult de 2.3 presiune pe fata , prefer confortul Nu prea folosesc frana , ma ajut mereu de inertia masinii si anticipez , dar unde drumul imi permite , ii dau sa zboare pe dealuri si curbe E prea faina masina ca sa ma abtin dar niciodata nu scap banda mea intr-o curba Trebuia sa le schimb de cel putin o luna dar a fost frig si nu am avut chef E ok o pereche de anvelope premium la doi ani jumate , aprox 90 lei / luna , altii dau de N ori mai mult pe bere si tigari1 point
-
Am configurat si eu o O4 okeiutza si a iesit 28k ( https://configurator.skoda.ro/cc-ro/ro_RO_SKODA20/C/detail/505/NX34JD03/9P9P/CB/@4A4@5MN@7X2@8VQ@PFC@PFE@PHB@PJ5@PLF/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=STYLE ) Faptul ca B8 & Superb sunt " modele vechi " este un avantaj privind pretul de achizitie, pentru ca sa fim seriosi, acum 2-3 ani aceleasi modele ajungeau la ~ 40k in configuratiile de mai sus, iar acum o iei cu 30k ; daca nu poti sa acoperi diferenta de 4k euro pt un passat mai dotat, dpmdv ai 2 optiuni : 1. Sa cauti un B8 / Superb dotat bine 2019-2020 pt care te vei bucura de o depreciere de ~ 20% fata de pretul unuia nou, iar astfel de incadrezi in bugetul tau maxim si ai si o masina aproape noua, DOTATA ( dau un exemplu rapid, probabil sunt si oferte mai bune, nu am stat sa caut prea mult : https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-2-0-ID7GDN0R.html#xtor=SEC-81 ) 2. Sa iei O4.1 point
-
Dupa o varsta, am invatat sa conduc masina, din interior. 😀 Stiu, vizual nu agreez nici eu. Sa mi fie ierat daca deja sunt off topic!1 point
-
Salut dinou. Inaintea acestui post am recitit regulamentul pentru ca nu as vrea sa il incalc si m-am oprit asupra acestei fraze: "Postează numai dacă ești sigur că informațiile interesează și sunt într-adevăr utile celorlalți membri." Bun, risc ca postez ceva ce probabil nu intereseaza pe prea multi dar daca cumva cineva are rabdare sa afle cateva lucruri despre cum e sa detii o astfel de masina second hand, am facut un clip. E filmat cu telefonul, in masina doar , ne editat pentru ca asa vorbesc eu, asta imi e botul, asta imi e parul actual si nu are sens sa le-nflorim ca pe instagram. daca asta e realitatea. E 20 de minute. Daca vocea, fata sau continutul nu sunt pe placul celor ce aleg sa il vada, va inteleg. VW Golf 5 R32 - la ce te poti astepta1 point
-
Nu sunt doar mai late, sunt și mai înalte, chiar dacă cu puțin. 245/45 este mai înaltă decât 235/45. 45 reprezintă raportul de înălțime nu este o măsura fixa. 45% din 245 e mai mare decât 45% din 235 Aici https://www.wheel-size.com găsiți toate dimensiunile omologate in funcție de model mașina, și un calculator pt a vedea diferențele.1 point
-
Deranjand linistea Scotiei. P.s-Nu am ajuns la viteze care sa depaseasca limita legala pe acea portiune de drum, scopul a fost sunetul. VID-20190925-WA0000.mp41 point
-
Urmeaza sa demontez cotiera si am extras din Elsa procedura. Poate foloseste si altcuiva. Demontare Cotiera.pdf1 point
-
200 de euro, sistemul AdBlue am anulat nu filtru de particule din soft acuma este normal ca un vw cu acelasi tip de motor1 point
-
Sistemul Adblue trebuie eliminat din soft asa am procedat si am facut 60000 km fara nici o problema1 point
-
Deci nu este tocmai plug & play decat daca nu vrei sa beneficiezi de navi pe fundal ... ceea ce este impotriva religiei !1 point
-
1 point
-
1 point
-
O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.1 point
-
Nu cred, nu vad cine ar colectiona asa ceva. E doar un Volkswagen ridicol de scump, o masina obisnuita cu ceva mai multa putere si tractiunea pe puntea gresita.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Probabil nu stie sa conduca, sau era zapada mult prea mare si tare si a ramas masina cu burta pe sus... si sotia a ramas blocata, am urcat la volan si in 3 secunde eram iesit...-1 points
-
E diferență mare dintre o mașină făcută pentru Germania și una pentru Romania la antifonare . La confort nu pot compara B8 cu B6 pentru ca la asta am DCC (CONFORT / NORMAL / SPORT) iar la B6 aveam suspensie clasica SPORT + ARCURI SPORT K&W . NU pot compara cu A6 ca nu am mers cu A6 .-1 points
-
Am achizitionat un set de jante cu anvelope pe 235 / 45 r17. Ele dau foate bine pe masina, dar in cartea masinii am doar 215 / 50 r17. Ce parere aveti ?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00