Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.02.2021 în toate secţiunile

  1. Ceva frumos pt unii, kitchos pt altii - schimbat toate becurile cu leduri ( plafoniere, parasolare, torpedo, portbagaj ) - montat footwell lights cu led si activare cu vcds ( oemish style, apar si in CB'ul masinii ) - montat lumini ambientale rosii sub trimuri ; sunt perfect ascunse, ca de fabrica, vizibile doar cand sunt pozitiile / faza scurta aprinse ; intensitatea se poate regla din rotita clasica - montat leduri ambientale in manerele interioare Modificarile nu le'am facut eu, ci la un servis specializat in asa ceva, de care ma declar fff multumit in raport calitate / pret. Sunt de parere ca in realitate se vad mai frumos, intrucat camera telefonului le face sa para mai puternice decat sunt.
    9 points
  2. Nu am mai scris de ceva timp, la aproximativ 5500 km cu range ramas de 2k km am mai adaugat 10L de Pipi de rechin(AdBlue)=> range de 15k km. Ieri am profitat de vremea frumoasa si am facut o spalare ca la carte(prima a masinii) : -Sonax Full Efect pt jante+cauciucuri -Autobrite Magifoam pt pre-spalare -2 bucket method cu Chemical Guys Black Light shampoo -Sealent de la 303(putin dezamagit de acesta,o sa incerc altceva) -Meguair's tyre gel Suplimentar am inlocuit suportii de numar cu varianta slim.
    4 points
  3. Pe surse am aflat ca Seat va închide producția pentru Tarraco in octombrie 2022. Succesul comercial nu a fost cel scontat. Din nefericire nu va apărea un facelift.
    2 points
  4. 112000 km: Dupa cum ziceam in postarea anterioara, am vrut sa schimb distributia - zis si facut: 03C109509P - Sina ghidaj lant distributie OE 03C109469K - Patina lant distributie OE 03C109507BA - Intinzator lant distributie OE 03C109158A - Lant distributie OE 038103085E - Simering distributie arbore cotit fata OE 03C109287G - Garnitura distributie OE Mecanicul mi-a aratat patinele originale si aratau ok, schimbul a fost oarecum prematur, dar vorba aia, better safe than sorry Una din rolele de la cureaua de accesorii incepuse sa faca zgomot, deci a fost schimbat si ansamblul respectiv: 6PK1733 - Curea accesorii Continental VKM31044 - Rola ghidare curea accesorii SKF VKM31047 - Rola intinzatoare curea accesorii SKF Au trecut ~65000 km de cand au fost schimbate bujiile ultima data, deci le-am schimbat si pe ele: 5758NGK - Bujii NGK Au trecut si 2 ani de cand n-a mai fost schimbat lichidul de frana, deci am facut si operatiunea asta. Legat de ulei, bineinteles ca am ramas la Motul 8100 X-Clean+ 3W30, n-a fost nevoie de nicio completare de la ultima revizie Ultima chestie de pe lista a fost antigelul, s-a pus Motul Inugel
    2 points
  5. Sa zicem ca prioritizez exteriorul si ca la un anumit moment urmeaza si AID-ul... 😎
    1 point
  6. Ce tichet sa iei tu acum daca nu s-a lansat programul Rabla? Pentru sincronizare cu venirea masinii, vorbesti cu dealer-ul, asa cum ti-a zis si BeciAcustic, si iti face rost de tichet, acelasi lucru l-am facut si eu, desi masina am luat-o de la un dealer din Bucuresti, eu fiind din Iasi. La dosar, pentru insciere in PSIPAN e nevoie de: -actul de identitate, original și copie, atât pentru beneficiar cât și pentru proprietarul rablei; -certificatul de înmatriculare al mașinii vechi în copie legalizată; -cartea de identitate a rablei în copie legalizată; -certificat de atestare fiscală emise de către direcțiile de taxe și impozite locale din cadrul primăriilor de pe raza unde domiciliază atât proprietarul rablei cât și cumpărătorul noului autovehicul, rezultând faptul că nu au datorii. Pe certificatul fiscal al proprietarului trebuie specificat că are în proprietate rabla ce urmează a fi casată. Tu ai nevoie de certificat fiscal de la finantele locale, de restul documenteleor va face rost dealerul, de la un cetatean onest care isi va dona dreptul de a beneficia de prima de casare, tu doar le vei semna.😀 TERMENE: În termen de maxim 30 de zile de la introducerea în aplicația PSIPAN a datelor, proprietarul de vehicul uzat trebuie să prezinte agentului certificatele de distrugere și radiere ale mașinii vechi. După radierea din circulaţie a autovehiculului uzat, tot în termenul celor 30 de zile, proprietarul revine la producătorul care a eliberat nota de înscriere pentru completarea dosarului cu certificatul de distrugere în original sau copie legalizată şi certificatul de radiere, în original. In termenul de valabilitate a notei de înscriere (120 de zile ) producătorul validat şi proprietarul înscris persoană fizică efectuează formalităţile de vânzare-cumpărare şi predare-primire a autovehiculului nou, producătorul validat scăzând din preţul de comercializare a acestuia cuantumul primei de casare. Daca masina intarzie mult, din diverse cauze, se poat depasi termenul de valabilitate al notei de inscriere, iar tu vei pierde dreptul la prima de casare. N-am auzit inca de vreun caz, dar asta nu inseamna ca, teoretic, nu e posibil.
    1 point
  7. Sper sa ma incadrez si eu pe aici...daca nu, poate muta cineva discutia...interesant cum acest golf pe care eu l`am luat cu 5000 euro in august 2019 si in care am investit ceva bani ( ~ 2500e ), dar nu am primit 6000euro la revanzare, care are ~80.000 km dati inapoi vizibili pe rarom, lucru pe care eu l`am mentionat la vanzare, si care din momentul in care a plecat de la mine a trecut prin 4 maini ( din aprilie 2020 pana in august 2020 ), costa acum 8000 euro desi nu mai are jantele BBS CH R18 Imi place faptul ca eu cand am fost sincer nu interesa pe nimeni masina...acum poate se vinde pe un pret de 7k ; sper ca nu unuia dintre voi. Astia suntem, ca natie, ncsf. p.s : poate va amuzati si voi de unele afirmatii..cu costurile alea...nu mai zic ; vopsitoria a fost 800e, nu 2000 ( inclusiv chestiile " piano black " ), nuca a fost 10 dolari pe aliexpress...garanteaza pt km cu raport carvertical....dar se vede pe rarom, frumos...omul cunoaste istoricul masinii, deci e inselatorie pe fata. https://www.olx.ro/d/oferta/volkswagen-golf-5-gti-IDeBpXZ.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=7
    1 point
  8. Se schimba EGR. se monteaza doar EGR OEM si garniturile aferente.
    1 point
  9. https://www.piesetv.ro/fotky6274/fotov/_ps_67227P---D3E8029B383-Maintenance.pdf
    1 point
  10. Omul a spus destul de clar ce tinteste si ce buget are ; unii considerati 3000e o nimica toata, dar poate deja s`a facut un efort pana la aia 27k, dupa cum se poate deduce din ultimul post al lui. Cristi, mie mi se pare ca doar tu ai comentat pe langa subiect pt ca 3 ani vechime, 4x4, marca premium in adevaratul sens al cuvantului...presupune niste cheltuieli extra ; cred ca numai diferenta la casco este dubla pt acel E classe ; si eu sunt fan al modelului E pt ca le cam are pe toate, insa cand vorbim de upgrade de la Jetta la un Passat / Superb, chiar si O4, este un upgrade sesizabil ; iar avantajul celor din urma este ca sunt noi cu garantie, premium wannabe si presupun costuri mici de intretinere. Daca introducem factorul SH in aceasta alegere...devine o discutie interminabila, iar nevoile proprietarului cu siguranta nu se muleaza pt acest brand.
    1 point
  11. Când ai mașina de cinci ani și încă îi faci poze după ce o parchezi 🥰
    1 point
  12. ROTAC Race 5 - Transilvania Motor Ring Cu destula intarziere (am sperat sa pot pune si o poza cu trofeul/cupa de anul trecut), revin cu rezumatul ultimei curse ROTAC 2020. A fost o cursa foarte interesanta si palpitanta, avand in vedere faptul ca ziua a inceput cu pista uda (s-a zvantat dupa 30 min) iar prognoza anunta ploaie torentiala incepand cu ora 12. Din acest motiv, a fost tinuta o singura sesiune de antrenamente, iar apoi au inceput sesiuni de curse fara pauza de pranz, avand in vedere ca oricand cursa se putea intrerupe si orice sesiune putea fi ultima (era inutil sa mai tii sesuni pe ploaie torentiala dupa ce s-au stabilit timpi pe uscat). Batalia a fost foarte stransa, eu schimbandu-ma in fruntea clasamentului cu Alex (Megane 4RS) si luptandu-ne la 1-2 zecimi, iar Megane-ul 3RS fiind un pic in urma pe 3. In ultima sesiune dinainte sa inceapa ploaia am mers toti 3 la maxim, iar la final ordinea a fost 1. Megane 4RS, 2. Megane 3RS 3. eu, distanta de la loc 1 la 3 fiind de 0.189 secunde Asadar un loc 3 pentru care nu-mi pare rau deloc, desi ecartul fata de 1 a fost foarte mic, pentru ca nu cred ca mai puteam scoate ceva din masina in ziua aia (poate va veti da seama din clipul turei). Pentru mine a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului, pe care de asemenea l-am incheiat pe locul 3. Rezultatul este pe de o parte sub asteptarile mele de la inceputul campionatului, dar pe de alta parte sunt multumit avand in vedere concurenta cu care m-am luptat dar si experienta placuta a concursului, care mi-a oferit multi prieteni noi. In final pun si filmul cu ultima tura. Imbunatatirea best-ului pe Mures (acum 1.46.238) se explica prin temperaturi mai mici, faptul ca am mers mai bine, rezervor mai gol (aprox. 15l) si probabil cauciucurile FZ-201 latime 235 pe fata, care desi sunt mult mai grele decat AR-1, sunt si cu aprox. 8mm mai late si mai aderente pe viraje (spun probabil pentru ca nu stiu daca avantajul aderentei crescute depaseste dezavantajul greutatii mai mari). Bafta!
    1 point
  13. Am montat si rama ,multumesc @alin 105 Zapada mare,desi am coborat garda la sol ,nu am avut dificultati
    1 point
  14. Am zis ca prind o poza la 111111km, mi-am adus aminte la 111121 😅 In alta ordine de idei, sa tot avem parte de temperaturi de 15 grade si 0 nori in februarie 😎 Desi au rasarit in ultima vreme spalatoriile self service ca ciupercile, la una singura am gasit pana acum POS - mult mai convenabil decat sa ma lupt cu un aparat care vrea doar bancnote impecabile 👍 Urmeaza foarte curand revizia si schimbarea distributiei... din ce am observat in topicul pentru 1.4 122cp, nu scapa motor CAXA fara distributie schimbata dupa ~100k km, asa ca o fac preventiv. LE: Am zis la postarea anterioara ca revin cu un edit legat de uleiul folosit, a expirat timpul de edit asa ca mentionez aici: Motul 8100 X-Clean+ 5W30
    1 point
  15. Da, consider ca, daca tractiunea este pe fata si masina este subviratorie, stiu/stim mai bine ca americanii..., iar voi ce sustineti altceva, va inselati.
    1 point
  16. fata are prioritate pt. ca ai 3 elemente esentiale: franare, directie, tractiune spatele e secundar, doar se taraie dupa fata asa ca nu are nevoie de aderenta foarte buna concluzia: fata bate cu 3-0
    1 point
  17. Americanii sunt in legea lor. Degeaba se zice ca subvirarea e mai controlabila, daca nu te pricepi putin la control in derapaje e la fel de kaput situatia ca si la supravirare. DAR ceea ce stiu eu e ca automobilele cu tractiune pe fata, exceptand americancele de acest fel, au caracter subvirator, tocmai pentru ca au spatele usor fata de americancele cu happy-tail, si inertia puntii fata e mai mai mare decat a celei de pe spate care are masa mica, deci logica imi spune ca pe fata, am eu nevoie de aderenta mai buna. Normal ca la o masina cu caracter supravirator sa pui cauciucuri mai bune pe spate, de obicei sunt cele cu tractiune pe spate. Oricum eu personal m-am lovit doar de subvirare in toate sezoanele si pe orice fel sau tip de drum, drept sau virajat, deci practica si instinctul de conservare nu ma lasa sa-mi pun cauciucurile bune pe spate. Supravirare am efectuat doar voluntar si de fiecare data am ramas cam dezamagit de masinile europene cu tractiune pe fata deoarece acestea sunt antitalent la asemenea arta cinematografica :bom: Concluzia e una simpla: la tractiune fata se pun cauciucuri mai bune pe fata!
    1 point
  18. Si riscurile cu rotile fata uzate? Acele riscuri sunt mereu cand pleci cu masina, nu doar cand ploua :)
    1 point
  19. Nu te cred, nu ai argumente solide... Sa te si contrazic, fata franeaza intotdeauna mai tare, pe fata ai directia, si de cele mai multe ori si tractiunea...
    1 point
  20. mere cu pere despre ce vb aici? subvirare sau supravirare? sub=bune pe fata supra=bune pe spate eu zic sa fie bune toate 4 TOPIC CLOSED!
    1 point
  21. @acidone77 deja multe tari, precum austria, olanda, UK au bagat limitari pentru acces in capitale sau orasele mari pt diesel, si euro <6. ce crezi ca urmeaza? crezi ca vor fi singurele tari? crezi ca Germania va sta degeaba? https://europe.autonews.com/automakers/german-electric-car-sales-triple-2020 ia uite https://www.cleanenergywire.org/news/thousands-diesel-driving-ban-infractions-german-cities https://www.bavariannews.com/blog/2019/01/09/everything-you-need-to-know-about-diesel-bans/ mai sunt 9 ani pana aici https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/german-states-want-ban-petrol-and-diesel-cars-2030 deja Euro 5 e atacat de asta https://medium.com/@blazej.kupec/german-cities-ban-old-diesel-cars-but-is-the-air-any-cleaner-f7d185021508 cred ca omul vrea sa gandeasca putin in avans, nu sa ia masina si peste 2-3-4 ani sa aiba surprize neplacute. nu e neagra acum situatia...dar poti garanta ca va fi asa si peste 5 ani? producatorii deja opresc liniile de diesel (Dacia inclusiv)... nicio miscare masiva nu se poate face brutal si pe moment, dar adu-ti aminte cum ti s-ar fi parut imaginea de azi cu electricele, daca ti-o prezenta cineva acum 3-4-5 ani. si daca iti spunea cineva acum 5 ani ca azi vor fi atatea masini electrice. si ca intr-un 2020 cu scaderi masive de vanzari, electricele s au vandut cu cresteri masive. doar un articol de luat in gand https://www.ev-volumes.com/ https://europe.autonews.com/automakers/german-electric-car-sales-triple-2020 https://www.iea.org/commentaries/how-global-electric-car-sales-defied-covid-19-in-2020 si la final, gandeste-te ca facem parte din UE si vor exista presiuni similare si pt RO. poluarea din orase trebuie redusa si BUC nu va face exceptie
    0 points
  22. plot twist: cheltuie banii pe altceva si mergi cu transportul public
    0 points
  23. Tot e ceva, nu stiu cum ai putut sa stai in jegul ala 6 luni, dezinfectia asta sa o faci a 2 a zi dupa achizitie, pentru sanatatea ta.
    0 points
  24. În plus față de cele de mai sus, sistemul Adblue funcționează impecabil, nu m-a deranjat niciodată cu nimic, iar rostul lui e cel pe care presupun că-l știi. Filtrul dpf îl mai ai? Lasă sistemele astea să lucreze așa cum le-a gândit constructorul, că nu sunt puse degeaba acolo.
    0 points
  25. Iti garantez ca asta, la 30k, bate orice din lista de mai sus la confort. Defapt, nu bate, este pur si simplu din alta galaxie. Acum, vor fi multi care vor comenta pe langa subiect...dar esențialul este despre ceea vrei si despre cat iti permiti sa cheltui anual cu masina ( casco, intretinere, combustibil, etc).
    -1 points
  26. Din punctul meu de vedere cea mai buna varianta ce se incadreaza in bugetul tau si indeplineste toate conditiile e asta: https://www.autovit.ro/anunt/mazda-6-g165-ID7GFULc.html#cff8e527cf . As lua fara ezitare Mazda 6 sau as merge pe Toyota Camry 2.5 Hybrid (daca iti place designul): https://www.autovit.ro/anunt/toyota-camry-2-5-ID7GHxKf.html#gallery-open Cu ambele scoti consum sub 6 pe dn-uri, ai spatiu suficient, garantie +5 ani, faruri led, dotari actuale si confort. Fara turbo, fara cutii cu dublu ambreiaje, in schimb ai motoare pe benzina simple si eficiente. In plus, nu trebuie sa iti faci griji pe viitor din cauza revanzarii (ca si in cazul in care ai cumpara un motor diesel).
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!