Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.02.2021 în toate secţiunile

  1. Ceva frumos pt unii, kitchos pt altii - schimbat toate becurile cu leduri ( plafoniere, parasolare, torpedo, portbagaj ) - montat footwell lights cu led si activare cu vcds ( oemish style, apar si in CB'ul masinii ) - montat lumini ambientale rosii sub trimuri ; sunt perfect ascunse, ca de fabrica, vizibile doar cand sunt pozitiile / faza scurta aprinse ; intensitatea se poate regla din rotita clasica - montat leduri ambientale in manerele interioare Modificarile nu le'am facut eu, ci la un servis specializat in asa ceva, de care ma declar fff multumit in raport calitate / pret. Sunt de parere ca in realitate se vad mai frumos, intrucat camera telefonului le face sa para mai puternice decat sunt.
    3 points
  2. @TeodoreanuImi cer scuze ,insa Tarraco este in aceasi clasa cu Tiguan Allspace si Kodiaq. D.p.m.d.v ar trebui la pret+ echipari (mai ales la TD) sa compari Ateca cu Tiguan & Karoq.
    3 points
  3. 112000 km: Dupa cum ziceam in postarea anterioara, am vrut sa schimb distributia - zis si facut: 03C109509P - Sina ghidaj lant distributie OE 03C109469K - Patina lant distributie OE 03C109507BA - Intinzator lant distributie OE 03C109158A - Lant distributie OE 038103085E - Simering distributie arbore cotit fata OE 03C109287G - Garnitura distributie OE Mecanicul mi-a aratat patinele originale si aratau ok, schimbul a fost oarecum prematur, dar vorba aia, better safe than sorry Una din rolele de la cureaua de accesorii incepuse sa faca zgomot, deci a fost schimbat si ansamblul respectiv: 6PK1733 - Curea accesorii Continental VKM31044 - Rola ghidare curea accesorii SKF VKM31047 - Rola intinzatoare curea accesorii SKF Au trecut ~65000 km de cand au fost schimbate bujiile ultima data, deci le-am schimbat si pe ele: 5758NGK - Bujii NGK Au trecut si 2 ani de cand n-a mai fost schimbat lichidul de frana, deci am facut si operatiunea asta. Legat de ulei, bineinteles ca am ramas la Motul 8100 X-Clean+ 3W30, n-a fost nevoie de nicio completare de la ultima revizie Ultima chestie de pe lista a fost antigelul, s-a pus Motul Inugel
    2 points
  4. Am postat acum cateva pagini o rugaminte ca sa fie pinned un post care sa solicite un tipar de postare pt fiecare post si mi-am luat minusuri ... Cred in continuare ca ar fi util pt toata lumea. Multi nu au updatat nici profilul cu masina actuala si nici aici nu scriu model, motor, an, km etc asa ca nu stiu cum vor ajutor...
    2 points
  5. Salutare! Sunt la prima postare pe forum, dar urmaresc de ceva vreme masinile din comunitate, deci sper sa nu ma abat de la reguli cu topicul asta. De pe la finalul lui 2019 tot cautam o benzinara coupe SH. Fiind impresionat de invincibilitatea masinii anterioare, un Golf 5 1.9 TDI BKC, m-am orientat tot catre ceva din grupul VAG si am ajuns la un EOS facelift din 2011. Cautarea n-a durat putin deloc, ajungand sa iau masina abia in iulie 2020, dar avand in vedere pandemia, starea de urgenta si toate cele, n-a avut rost sa ma grabesc, si eu zic ca rabdarea a dat roade N-aveam eu ganduri de o decapotabila, mai ales ca e daily car, dar fiind hardtop, facelift, si avand motorul pe benzina pe care aparent il lauda multi ca fiind cel mai fiabil la bugetul meu, am sunat imediat ce a aparut anuntul. Vazut, testat / verificat, vandut! Destul cu povestile, sa vorbim despre masina. A fost comandata in 2011, are tot istoricul in Romania, motorul este 1.4 TSI, cel de 122 CP si la exterior avem un veritabil Rising Blue. Ca si dotari remarcabile (cel mai probabil la vremea ei) ar fi farurile DRL cu bi-xenon si dynamic bending light (8IM), scaunele incalzite, volanul multifunctional, RCD510, senzorii de ploaie si cei de parcare. Revin cu un reply legat de ce am facut la masina din vara pana acum.
    1 point
  6. Prima revizie la una din masini. A "bagat" aprox 22.000km in aprox 4 luni. Cost total aprox 1350lei. Ce m a frapat a fost sa au pus ulei 0w20 in 2.0tdi 115cp ( norma 508/509 ).
    1 point
  7. Super culoarea si mai ales LED-urile de zi, arata epic 🤩
    1 point
  8. Salutare dragi pasionați auto! Un pasionat nu doarme niciodată și cauta sa pună ceva mai nou și mai frumos pe mașina personală. Astfel, nu am putut rezista tentației și am montat un Volan de Octavia 4 VRS, ce părere aveți?
    1 point
  9. Da corect nu sunt in aceias clasa dar daca nu sunt convins de Tarraco am sa merg pe Tiguan pe care trebuie sa platesc mai mult cu dotari mai putine . Tarraco are avantajul la mai multa masina , dotari mai bune si pret mai mic . Dar trebuie sa vad masina live si sa fac drive test nu cumpar o masina noua in baza pozelor si a datelor tehnice de pe net .
    1 point
  10. Haideti ca am intrebat la dealer si m-am lamurit (sper): Radio Composition - Ecranul mic cu 2 rotite (vine cu varianta Life) Ready 2 Discover - Ecranul mare - Fara navigatie, se poate face update ulterior la Discovery Media. Discovery Media - Ecranul mare - Cu navigatie (nu poate afisa harta in virtual cockpit) Discovery Pro - Ecran mare - Cu navigatie, poate afisa harta in virtual cockpit. Style vine cu Ready 2 Discover, upgradabil ulterior din software la discovery media (Cu we-upgrade, direct din masina). De pe configuratorul din cehia: Infotainment Ready2Discover 10 "color touch screen third generation of MIB infotainment 3 We Upgrade - possibility to activate map data and other functions directly in the infotainment system for a fee Bluetooth (handsfree, music transfer) 4x USB-C port front and rear speakers (6 + 1) Streaming & Internet function App-Connect Wireless wireless connection of smartphone with car infotaintment (radio, navigation Wireless function for Apple CarPlay only Apple CarPlay and Android Auto are not officially supported in the Czech Republic Discover Media Navigation 10 "color touch screen third generation of MIB infotainment 3 Bluetooth (handsfree, music control) 4x USB-C port front and rear speakers (6 + 1) free updates Volkswagen Media Control Streaming & Internet function traffic sign recognition App-Connect Wireless wireless connection of smartphone with car infotaintment (radio, navigation Wireless function for Apple CarPlay only Apple CarPlay and Android Auto are not officially supported in the Czech Republic Discover Pro Navigation 10 "touch screen assigned voice control traffic sign recognition predictive cruise control - adapts to the car's driving speed based on the signs (can be deactivated) DAB + Streaming & Internet Wireless App-Connect front and rear speakers (6 + 1)
    1 point
  11. Va salut. Am rezolvat problema cu programarea telecomenzii de rezerva. Prima data se da factory reset .Apoi se baga new value 2 pe canal 1 si se programeaza ambele telecomenzi.
    1 point
  12. Calculele in general sunt mai complexe decat energia/carburantul consumat. Trebuie sa fii destul de curajos sau sa ai foarte multi bani sa mergi cu ID3 fara CASCO si daca nu o iei cu banii jos nici nu se pune problema sa nu ai CASCO. Doi la mana, devalorizarea masinii cine crezi ca o plateste ?; intrebare retorica, evident tot tu. In partea de intretinere apar cosutri mai mari la anvelopele de ex., masina vine cu jante pe 18 sau chiar 19 si nu cred ca ai dimenisunile astea la Caddy. Pe scurt toate astea se aduna si o sa ai costuri totale mai mari cu un ID3 decat cu masina ta curenta, dar o sa ai o masina mai noua si cu un confort sporit. Daca esti in cautarea unei masini noi, atunci da, achizita unui ID3 merita, dar daca te gandesti sa iei ID3 ca faci economie pentru ca ar consuma mai putina energie, te pacalesti singur.
    1 point
  13. Sigur sunt mai mici costurile cu reviziile la electrice (filtrele la 1-2 ani, placutele odata la Pastele Cailor). Discurile de frana la masina mea sunt cam ruginite . Daca pica curentul, probabil ca nu mai merg nici benzinariile. Poti sa tii motorina in casa, e adevarat, dar nu stiu cati fac asta. Eu imi pun masina la incarcat cand ajung acasa, deci masina mea e tot timpul cu plinul facut, ceea ce nu era valabil la cea termica, care era alimentata cand se termina rezervorul. Daca stai la apartament si depinzi de statiile de incarcare publice, e mai complicat in caz de cadere de curent. Dar probabil nici motorina nu ai in casa sau pe balcon. Daca stai la casa, mi se pare ca electrica e deja net superioara si dpdv costuri si dpdv confort in utilizare zilnica. Daca ai panouri fotovoltaice, deja e mult mai bine.
    1 point
  14. E culoarea specială și schimba total mașina 😅 a ieșit bine de tot evacuarea!
    1 point
  15. Gata , am alarma oem instalata , operativa 100% , pacat ca nu are si inclinometric, dar asta e, daca e prevazuta asa, asta e !!!
    1 point
  16. Update de soft modul DCC ,de la sw 3C0907376 0069 la sw 3C0907376A 0071. Multumesc pentru suport tehnic colegilor @Mecatronic si @spido Dupa update e nevoie de fisier parametrizare si basic settings
    1 point
  17. Noxele ii trag pe toti in jos... in ograda vecina de ex, C63AMG va veni cu 4cil 2000cmc supraalimentat + hybrid... deci? Daca luam in calcul toti factorii poluanti, cel din industria auto ( masini mici ) procentul nu este chiar atat de mare precum se crede... Parerea mea e ca se bate calul gresit, pentru poluarea altora... fabrici, vapoare, avioane, etc
    1 point
  18. octavia 4 clar. orice alta varianta are deja 6-7 ani de la lansare pe piata si la anul risti deja sa ai o masina care este veche cu o generatie. desi octavia 4 este nou aparuta nu te lasa influentat usor de bolile copilariei. majoritatea problemelor raportate au fost software si rezolvate intre timp. e singurul model care te va tine "modern" cel putin 5 ani. si oricum nu stiu cat te mult te incadrezi la 28.000 la un superb sau passat bine dotat. si cu octavia 1.5 tsi full dotata te duci peste 30k
    1 point
  19. Sau..cum ti s-a mai sugerat, uita-te si la alti producatori, cum ar fi Hyundai, Kia, au niste masini super bine echipate la preturi mult mai mici decat ce cere VAG.
    1 point
  20. Octavia 4, daca vrei niste dotari pentru 2021. Restul sunt mai scumpe si prea mari pentru o familie cu doi copii.
    1 point
  21. Omul a spus destul de clar ce tinteste si ce buget are ; unii considerati 3000e o nimica toata, dar poate deja s`a facut un efort pana la aia 27k, dupa cum se poate deduce din ultimul post al lui. Cristi, mie mi se pare ca doar tu ai comentat pe langa subiect pt ca 3 ani vechime, 4x4, marca premium in adevaratul sens al cuvantului...presupune niste cheltuieli extra ; cred ca numai diferenta la casco este dubla pt acel E classe ; si eu sunt fan al modelului E pt ca le cam are pe toate, insa cand vorbim de upgrade de la Jetta la un Passat / Superb, chiar si O4, este un upgrade sesizabil ; iar avantajul celor din urma este ca sunt noi cu garantie, premium wannabe si presupun costuri mici de intretinere. Daca introducem factorul SH in aceasta alegere...devine o discutie interminabila, iar nevoile proprietarului cu siguranta nu se muleaza pt acest brand.
    1 point
  22. Ai grija Cataline ca ti-o verifica in reprezentanta sau te miri ce alte nebunii!☺️
    1 point
  23. Incepand de azi ,pentru urmatoarele 10-15 zile, masina intra la vanzare. Se vinde doar in cadrul forumului.
    1 point
  24. Dupa cum am promis, revin cu un reply legat de ce s-a intamplat cu masina in ultima jumatate de an: La scurt timp dupa ce am luat-o a fost facuta revizia la filtre si ulei (~102000 km) - acum are ~111000 si nu a consumat ulei. Uleiul era de la Motul, dar nu mai stiu exact produsul, dau un edit cand ajung in masina si ma uit pe factura. Tot la revizia asta am schimbat si bucsele de pe fata. Imediat dupa revizie a urmat o incarcare cu freon si aplicarea unor folii de protectie pe faruri. La scurt timp dupa achizitie am schimbat si bateria - bordul era pom de craciun, dadea tot felul de erori care dispareau dupa ce mergeam putin cu masina. Am schimbat bateria si a disparut permanent anomalia. Nu trece mult timp si apare problema de care ma temeam cel mai tare: infiltratiile de apa. Intra pe langa stalpul A ("boala lor"), deci am trecut rapid la concluzia ca e de la imbinarea furtunului de scurgere. M-am pus sa desfac tot ce e in jurul plafonierei ca sa aflu ca e totul ok cu furtunul si imbinarea (nu m-a dus capul sa torn mai intai apa acolo ca sa fiu sigur ca aia e problema, eram prea convins). In cele din urma testez cu apa si imi dau seama ca de fapt era de la parbriz, care nu mai era bine lipit in partea de sus-dreapta - parbriz remontat, problema rezolvata. Oare cauza sa fie starea multor drumuri din Bucuresti? (sine de tramvai si toate cele) Apoi am inceput sa cumpar tot felul de chestii mai mult sau mai putin importante: set nou de covorase, stergatoare noi, suporti fara rama pentru placutele de inmatriculare (cu velcro), LED-uri noi pentru plafoniera, desfacatorul de sticle / separatorul de la suportul de pahare care lipsea si o solutie pentru bluetooth audio. Am observat ca multa lume isi monteaza un kit de bluetooth, eu am ales sa merg pe o varianta mai simpla (poate nu la fel de eleganta) - am cumparat un Fiio uBTR care sta conectat permanent la auxiliarul din cotiera. Calitatea muzicii este foarte buna (de asta am luat Fiio), bateria tine mult si daca am vreodata nevoie sa vorbesc la volan are si microfon si il poti prinde ca pe o lavaliera de guler. Din cand in cand trebuie incarcat (USB-C), iar priza din spatele cotierei e perfect localizata pentru asta, nefiind nevoie sa trag firul usb de la cea din fata. In orice caz, tot mai confortabil e sa ai muzica de pe un microSD de 32GB (maximul suportat de RCD 510 afaik) pentru ca pe AUX nu poti controla nimic din butoanele masinii. Bluetooth-ul a ramas util pentru atunci cand pune altcineva din masina muzica, din moment ce telefoanele din ziua de azi nu prea mai vin cu mufa Jack. Pe la inceputul lui octombrie incep deja sa ma gandesc la pregatirea de iarna si trec pe la Expert Detailing pentru o protectie ceramica si punctarea cu vopsea acolo unde era sarita de la pietrecele. N-am eu vreun interes sa le fac reclama, dar am fost foarte multumit, mai trec pe la ei 👍 In noiembrie m-am apucat eu de curatat chedere si aplicat Krytox. Totusi, vine luna decembrie si se intampla ce pateste probabil orice posesor de Eos la un moment dat: se infunda scurgerea de la stalpul A si apa se prelinge inapoi inauntru pe stalp la ploi abundente. Am crezut ca am prevenit asta cu aer comprimat suflat pe la capetele scurgerilor, dar nu cred ca a fost eficient. Problema s-a rezolvat cu o sarma de intins rufe luata de la Auchan si impinsa usor pe furtun pana a iesit pe partea cealalta (e nevoie de multa rabdare) + o seringa cu care am impins cu presiune apa pe scurgeri, de test. Nu in ultimul rand, cea mai recenta achizitie este o camera de bord 70mai PRO + modul GPS, sper sa nu imi fie utila vreodata 😒 Acum masina sta sub o semi-prelata si asteapta sa vada ce-i cu codul asta galben de ninsoare. Nu arata prea bine, dar e impermeabila si are un strat soft pe interior, deci protejeaza bine hardtop-ul de zapada. Dupa ce am facut poza am prins mai bine prelata in spate ca sa nu o ia vantul pe sus 😅
    1 point
  25. Buna dimineata! Retrofiturile la Octavia 3 VRS se apropie de final, după o perioada destul de stresanta, pot afirma ca împreuna cu o echipa de 7 persoane am dovedit Predictive ACC . Astfel, sunt fericitul posesor de Skoda Octavia VRS din 2015 cu pACC și totodata prima Octavia din Europa cu aceasta funcție. Atașez câteva poze cu mesajele afișate in diferite situații. Weekend frumos va doresc
    1 point
  26. Operatiunea a durat aproape două ore..pe acolo trece cablajul stop suplimentar,bec marsarier,furtun apa stergator,cupla cu patru fire comanda încuietoare hayon, fir luneta partea pasager, un fir masa...deci o grămadă... Manșonul se schimba extrem de greu extrem de greu . Trebuie demontat si apărătoarea cupola să ai loc de decuplat siguranțele plastic ale mansonului partea caroseriei. Firele trebuie scoase din mufe ori tăiate și relipite ca nu trec prin el..daca știam ce e de munca îl lăsăm așa rupt pe jumătate.. oricum operațiunea e făcută la un atelier. Un novice nu o poate face e clar..Am postat ca sa se știe...mai am un amic ce are tot asa deteriorat Manson hayon partea dreapta pasager.
    1 point
  27. salut.. am si eu o problema cine ma poate ajuta dau o bere :icon_thumright: am avut ventilatorul ala mic de la clima stricat am mers asa cu el ceva timp pina am facut rosta de bani si am cumparat altul ...mi lam schimbat si acuma nu se mai opreste merge incontinu chear daca opresc motorul si scot cheia..am fost la un electrician sa uitat si a vazut ca compresorul de ac este cuplat si merge incontinu nu se opreste si din cauza aia merge ventilatorul ..din ce cauza a ramas ala cuplat si cum se poate opri ...va rog cine poate sa ma ajute ..e un touran din 2004 1,9 tdi
    1 point
  28. @adrian001... greu, daca nu imposibil, de argumentat afirmatia asta... La cata resetare se gandesc astia prin USA, adica trecere la transportul cu electrice, nu as avea nicio surpriza ca, peste 5 ani, costurile pentru impozite si accize la diesel sa creasca foarte mult, astfel incat sa nu mai doreasca omul sa-si pastreze masina si s-o schimbe. Sunt de acord mai mult cu afirmatia lui @Sparkyson: "Pe de alta parte, daca vrei sa schimbi masina in viitorul apropiat, probabil acum e momentul sa o mariti, inainte sa nu mai valoreze nimic, in cazul in care se vor interzice dieselurile in orase. "
    0 points
  29. Tot e ceva, nu stiu cum ai putut sa stai in jegul ala 6 luni, dezinfectia asta sa o faci a 2 a zi dupa achizitie, pentru sanatatea ta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!