Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.02.2021 în toate secţiunile

  1. Din punctul meu de vedere cea mai buna varianta ce se incadreaza in bugetul tau si indeplineste toate conditiile e asta: https://www.autovit.ro/anunt/mazda-6-g165-ID7GFULc.html#cff8e527cf . As lua fara ezitare Mazda 6 sau as merge pe Toyota Camry 2.5 Hybrid (daca iti place designul): https://www.autovit.ro/anunt/toyota-camry-2-5-ID7GHxKf.html#gallery-open Cu ambele scoti consum sub 6 pe dn-uri, ai spatiu suficient, garantie +5 ani, faruri led, dotari actuale si confort. Fara turbo, fara cutii cu dublu ambreiaje, in schimb ai motoare pe benzina simple si eficiente. In plus, nu trebuie sa iti faci griji pe viitor din cauza revanzarii (ca si in cazul in care ai cumpara un motor diesel).
    3 points
  2. @detinator 1. Passatul meu B6 din 2010 "Euro 5", avea soft care truca emisiile de noxe. Degeaba erau cu adblue câteva motoare, că și acelea aveau soft trucat. Plus că Mercedes folosea adblue din 2005, deci nu e invenție a VW. 2. S-a dovedit că emitea de 20 de ori mai mult NOx decât valoarea declarată, nicidecum că erau înaintea normelor de poluare. 3. Prima mașină electrică cu patru roți, a fost produsă în 1888, deci nici aici nu au fost primii 4. Ce credibilitate mai are ceea ce declarau ei? Odată ce au fost prinși cu o asemenea înșelătorie, e foarte posibil să fi trucat testele și înainte. 5. Este un whataboutism. Faptul că au mințit și alții, nu este o scuză. 6. Cea mai ieftină mașină electrică e Renault Twizy. Urmează Smart fortwo și Citroen C-zero. E și normal ca o companie care inovează un domeniu, să nu aibă la început posibilitatea de a scoate un produs de masă (urmează). Dar meritul de a da un șut în fund producătorilor tradiționali, o să rămână în istoria automobilului. Normal că lucrurile nu sunt alb și negru, depinde foarte mult unghiul din care privești. Plus că percepția realității este foarte mult influențată de convingerile anterioare.
    3 points
  3. Discutia asta va evolua ca orice alta discutie asemanatoare d epe oricare alt forum. Cineva arunca o idee, un anumit numar de oameni vin cu raspunsuri, fiecare incearca sa-si impuna punctul sau de vedere, iar initiatorul sta pe margine. Oricum va alege independent de ce se scrie aici. Adica, mi se pare ciudat din partea initiatorului ca el sa nu intre in vreo reprezentanta sa ceara niste oferte, abia apoi sa ceara parerea mai multor oameni. Cel mai realist sfat pe care i l-as da ar fi sa-si pastreze Jetta din 2016 pe care o are, e cea mai economica varianta si sa astepte evolutia masinilor electrice pana la momentul cand vor satisface criterii gen pret atractiv si autonomie mare.
    2 points
  4. Nu mai incerca sa iti explici. Ma vad pe mine pana sa imi fac curaj sa ii schimb pistoanele. Citeste frumusel tot topicul asta, de la pagina unu, pana in prezent si ai sa te lamuresti. Am avut si noi bujii la fel sau chiar mai rau (cazul meu) am schimbat si una si alta, am bagat bani pana sa schimb pistoanele si am bagat degeaba. Asculta si la noi, ca am trecut prin aceeasi situatie.
    2 points
  5. Ceva ce trebuia facut inca de la achizitie..dar deh... mai bine mai tarziu decat niciodata 😀 A primit detailing interior: curatare scaune/bancheta, mocheta, covorase, portabagaj, bord etc + polishare ceasuri etc.
    2 points
  6. Eu ma mir ca nu ai luat platfus de la scaunele alea 😄 Trecand peste, imi place f mult cum arata masina
    1 point
  7. Toyota Camry 2.5 HSD are cutie de viteze CVT. Testeaza inainte sa dai banii pe asa ceva.
    1 point
  8. Update de soft modul DCC ,de la sw 3C0907376 0069 la sw 3C0907376A 0071. Multumesc pentru suport tehnic colegilor @Mecatronic si @spido Dupa update e nevoie de fisier parametrizare si basic settings
    1 point
  9. Putin offtopic: @Rave Ce abonament ai de platesti doar 0,357 RON/KWh (TVA inclus) ? Tot e acum nebunia cu piata concurentiala si energia electrica iar in Bucuresti pe comparatorul de la ANRE pretul final pentru 1 KWh variaza intre 0,61 RON - 1,14 RON.
    1 point
  10. https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW19/V/detail/075/CD14LM48/5K5K/BD/@$ST@2H5@7Y1@KA2@PF5@WW1/@?GrossNetSwitch=GROSS&variant=STYLE New Golf in town, astept livrarea in Iunie-Iulie Cat despre acel Pachet Utility (care poate fi ales la dealer din sistemul lor), e inutil pe Style, pt ca include deja Discover Media, iar daca selectezi Pachet Iarna si Privacy Glass, iesi mai ieftin
    1 point
  11. Cati Km are masina ? ... sau stai ca poate ghicim 500.000 - 600.000 Km ?
    1 point
  12. Este ca nu ai citit ce scrie mai sus, nu? Tocmai ca VAG non-premium este la fel de scump la intretinere ca marcile consacrate (Bmw, MB, Audi). Ce spui tu acolo nu se aplica nici macar pt intretinerea in locatii non-reprezentanta. Mqb-ul este scump la intretinere, daca vrei sa folosesti piese bune sau de origine. Si vorbesc din experienta personala.
    1 point
  13. @xtcr1st1 Trebuia sa iei tot AGM din mai multe motive, practic ai facut downgrade.
    1 point
  14. Eu am reusit sa maresc puterea avizata de la 6 la 9 kw. Locuiesc la casa. Am initiat toata procedura online pe site-ul e-distrbutie pe data de 13.10.2020 si am finalizat inainte de Craciun.
    1 point
  15. Directia e verificata , dar o voi mai verifica in cateva saptamani ca deja trebuie sa fac iar revizia La mine uzura e cauzata de cum conduc pe viraje si de anvelopele moi dar si de faptul ca imi e lene sa ma duc sa schimb rotile intre ele odata pe an macar Nici nu bag mai mult de 2.3 presiune pe fata , prefer confortul Nu prea folosesc frana , ma ajut mereu de inertia masinii si anticipez , dar unde drumul imi permite , ii dau sa zboare pe dealuri si curbe E prea faina masina ca sa ma abtin dar niciodata nu scap banda mea intr-o curba Trebuia sa le schimb de cel putin o luna dar a fost frig si nu am avut chef E ok o pereche de anvelope premium la doi ani jumate , aprox 90 lei / luna , altii dau de N ori mai mult pe bere si tigari
    1 point
  16. Scapa de dieselgate. Vezi cum merge dupa .. apoi vezi daca resoftezi.
    1 point
  17. 😅 depinde ce intelegi prin jeg sau dezinfectie, nu ca ma justific dar pozele uneori spun alta poveste, scaunele erau patate de cafea insa nu se observau decat in lumina sau in poze si aici nu-mi explic de ce, insa confirmat si de cel care a facut detailing. Cat despre sanatate noroc ca sunt vaccinat la timp 😁
    1 point
  18. o informatie cred eu f utila tuturor detinatorilor de electrice: se poate cere cresterea puterii instalate cu 50% GRATIS (pe cheltuiala operatorului de retea): https://lege5.ro/gratuit/gqydknjtg4/ordinul-nr-87-2014-pentru-modificarea-si-completarea-metodologiei-de-stabilire-a-tarifelor-de-racordare-a-utilizatorilor-la-retelele-electrice-de-interes-public-aprobate-prin-ordinul-presedintelui-aut
    1 point
  19. Pe principiul asta te trezesti ca ajungi la masina de 40 000 de euro. In bugetul lui si legat de faptul ca are deja asteptarile setate avand o O III, cred ca Superb e alegerea logica. In functie de rualaj, as calcula daca nu cumva ies mai bine cu o motorizare pe benzina daca se urmareste stric aspectul economic.
    1 point
  20. ROTAC Race 5 - Transilvania Motor Ring Cu destula intarziere (am sperat sa pot pune si o poza cu trofeul/cupa de anul trecut), revin cu rezumatul ultimei curse ROTAC 2020. A fost o cursa foarte interesanta si palpitanta, avand in vedere faptul ca ziua a inceput cu pista uda (s-a zvantat dupa 30 min) iar prognoza anunta ploaie torentiala incepand cu ora 12. Din acest motiv, a fost tinuta o singura sesiune de antrenamente, iar apoi au inceput sesiuni de curse fara pauza de pranz, avand in vedere ca oricand cursa se putea intrerupe si orice sesiune putea fi ultima (era inutil sa mai tii sesuni pe ploaie torentiala dupa ce s-au stabilit timpi pe uscat). Batalia a fost foarte stransa, eu schimbandu-ma in fruntea clasamentului cu Alex (Megane 4RS) si luptandu-ne la 1-2 zecimi, iar Megane-ul 3RS fiind un pic in urma pe 3. In ultima sesiune dinainte sa inceapa ploaia am mers toti 3 la maxim, iar la final ordinea a fost 1. Megane 4RS, 2. Megane 3RS 3. eu, distanta de la loc 1 la 3 fiind de 0.189 secunde Asadar un loc 3 pentru care nu-mi pare rau deloc, desi ecartul fata de 1 a fost foarte mic, pentru ca nu cred ca mai puteam scoate ceva din masina in ziua aia (poate va veti da seama din clipul turei). Pentru mine a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului, pe care de asemenea l-am incheiat pe locul 3. Rezultatul este pe de o parte sub asteptarile mele de la inceputul campionatului, dar pe de alta parte sunt multumit avand in vedere concurenta cu care m-am luptat dar si experienta placuta a concursului, care mi-a oferit multi prieteni noi. In final pun si filmul cu ultima tura. Imbunatatirea best-ului pe Mures (acum 1.46.238) se explica prin temperaturi mai mici, faptul ca am mers mai bine, rezervor mai gol (aprox. 15l) si probabil cauciucurile FZ-201 latime 235 pe fata, care desi sunt mult mai grele decat AR-1, sunt si cu aprox. 8mm mai late si mai aderente pe viraje (spun probabil pentru ca nu stiu daca avantajul aderentei crescute depaseste dezavantajul greutatii mai mari). Bafta!
    1 point
  21. Nu-i bai ! E dreapta ! 😀
    1 point
  22. Salutare. Am o problema cu keyless-ul in sensul ca nu mai pot debloca masina din mâner și nici sa deschid hayonul când masina este încuiată, in schimb dacă vreau sa o deschid de la butonul de pe cheie merge. Bateria este buna iar la închidere merge prin kessy doar la deschidere nu vrea. A mai pățit cineva?
    1 point
  23. Done si eleronul. Multumit 80%.. are o mica abatere in coltul din stanga..daaar pot sa traiesc cu asta (asa e cand faci tuning de pe aliexpress) In viitor un set de jante negre si poate niste praguri si pot sa o consider 100% gata😀
    1 point
  24. Update: Diffuser Maxton Design & Anulat finala + 2 iesiri stanga dreapta cu tips-uri si manopera PILOT. Super multumit de sunet (gros doar peste 2.3-2.4 RPM si pe frana de motor ) 😄 Soon: Sa fie look-ul complet..zilele astea montez si eleronul AERO si elimin sigla "LEON" de pe haion pe un look mai clean.
    1 point
  25. Salut! Deși am părăsit de vreo 2 ani gradina grupului și am ales altceva. Am ajuns din nou la nevoia de a mai cumpăra o mașină. Am de ales între vw golf 6, Passat b6, skoda octavia facelift. Toate au în comun motorul 1.4tsi 122cp sau mai rar găsesc și varianta de 1.4tsi 140cp., euro 5 (asta din urma ar fi criteriu de baza, sa fie euro 5 și benzina...) 1) as dori sa aflu pe scurt fiabilitatea, probleme la aceasta motorizare, consum d ulei(dacă are), la ce sa fiu atent când verific mașina înainte sa o cumpăr. 2) mașina v a fi cam 2010-2012. Rulaj 180-2xx.000km! Nu caut ceva cu km puțini sau condusa pana la piață. Sunt conștient ca au în jur de 200k km sau puțin peste. 3)la ce prag d km se recomanda schimb kit d lanț. Cum îmi dau seama dacă a fost sau nu schimbat 4)la aceasta varianta d motor exista problema specifica d volant și zgomot k la diesel?? 5)un cost aproximativ de schimbare kit distribuție piese + manopera. Cam asta îmi vine pe moment. Sper sa găsesc un exemplar OK, carte service. DC benzina?! Pentru ca mașina va merge aproape 50% în oraș. Drum scurt 2-3km.oras mic. La Sf de săptămâna drum DN, spre București și retur. 2-3 vacante decente munte mare. Rulaj anual undeva 10-15.000km. Condusa de o persoana învârsta. Eu am avut cândva 1.6tdi, iese din discuție, motor bun. Dar la acest rulaj nu e un câștig wow. Mașina va fi folosita cam 5-6ani, întreținută de mine, tipicar, f atent și din scurt. Vreau sa o pot și revinde. Tind sa cred ca peste 5ani... Ps: nu ma sperie consumul d oraș de 10%.! Nu ma sperie dacă e nevoie sa i schimb distribuția dacă e nevoie, o fac. Dar sa fie unica problema și apoi doar benzina filtre și drum sa ceara. Și evident sa fie un preț d achizie decent încât sa fac aceasta investiție. Cam ce alte probleme au aceste motoare? Are 80% din fiabilitatea lui 1.6tdi? Mulțumesc frumos!
    0 points
  26. Cand recomandati variante SH, mai luati in considerare si costurile de intretinere. Un BMW nu are aceleasi costuri de intretinere cu o Skoda. O regula de bun simt cand iti iei masina si pe care de regula romanul o rateaza cu succes este sa nu iti o masina de toti banii. Sa mai lasi o marja pentru costuri adiacente, costuri neprevazute, samd.
    0 points
  27. Salut ! Am Octavia 3 din 2015 1,6 diesel, cu echiparea style. De vreo lună a venit și Octavia 4 2,0 diesel, ambition. USB – urile de la O4 sunt pentru telefon, micro usb, ptr mașină usb c. Pentru camera video de bord i-am cumpărat tot așa un cablu pentru care am pierdut ceva timp, culmea este că nu reușesc să conectez camera de bord MiVue 792 la O4. Îmi arată pe camera….usb connecting…..deci nu o deschide. Sun la cei cu camera de bord. Îmi spun să folosesc cablul original al camerei. E ok și au dreptate. Cum să mă învețe să bag alte cabluri în camera lor ? Da, dar camera mergea la priză 12V și nu am priză 12V decât în portbagaj ( să vezi distracție dacă va trebui să umflu vreo anvelopă și nu-mi ajunge cablul compresorului auto ). Așa că nu merge. Sun la un dealer. Mă învață că găsesc o mufă usb la oglindă. O fi în echiparea style, dar la ambition, nu. Întrebare pentru cei care merg cu Octavia 4 ambition. Voi aveți această problemă ? Cum ați rezolvat ?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!