Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.02.2021 în toate secţiunile
-
12 points
-
ROTAC Race 5 - Transilvania Motor Ring Cu destula intarziere (am sperat sa pot pune si o poza cu trofeul/cupa de anul trecut), revin cu rezumatul ultimei curse ROTAC 2020. A fost o cursa foarte interesanta si palpitanta, avand in vedere faptul ca ziua a inceput cu pista uda (s-a zvantat dupa 30 min) iar prognoza anunta ploaie torentiala incepand cu ora 12. Din acest motiv, a fost tinuta o singura sesiune de antrenamente, iar apoi au inceput sesiuni de curse fara pauza de pranz, avand in vedere ca oricand cursa se putea intrerupe si orice sesiune putea fi ultima (era inutil sa mai tii sesuni pe ploaie torentiala dupa ce s-au stabilit timpi pe uscat). Batalia a fost foarte stransa, eu schimbandu-ma in fruntea clasamentului cu Alex (Megane 4RS) si luptandu-ne la 1-2 zecimi, iar Megane-ul 3RS fiind un pic in urma pe 3. In ultima sesiune dinainte sa inceapa ploaia am mers toti 3 la maxim, iar la final ordinea a fost 1. Megane 4RS, 2. Megane 3RS 3. eu, distanta de la loc 1 la 3 fiind de 0.189 secunde Asadar un loc 3 pentru care nu-mi pare rau deloc, desi ecartul fata de 1 a fost foarte mic, pentru ca nu cred ca mai puteam scoate ceva din masina in ziua aia (poate va veti da seama din clipul turei). Pentru mine a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului, pe care de asemenea l-am incheiat pe locul 3. Rezultatul este pe de o parte sub asteptarile mele de la inceputul campionatului, dar pe de alta parte sunt multumit avand in vedere concurenta cu care m-am luptat dar si experienta placuta a concursului, care mi-a oferit multi prieteni noi. In final pun si filmul cu ultima tura. Imbunatatirea best-ului pe Mures (acum 1.46.238) se explica prin temperaturi mai mici, faptul ca am mers mai bine, rezervor mai gol (aprox. 15l) si probabil cauciucurile FZ-201 latime 235 pe fata, care desi sunt mult mai grele decat AR-1, sunt si cu aprox. 8mm mai late si mai aderente pe viraje (spun probabil pentru ca nu stiu daca avantajul aderentei crescute depaseste dezavantajul greutatii mai mari). Bafta!11 points
-
3 points
-
@acidone77 Daca isi ia masina noua, astea vor fi costurile...ca garantie si revizii la reprezentanta. Asta fiind masina de lucru, acolo ma pune ALD sa o duc. Dar comparat cu BMW F30-ul personal, pe care il servisez tot in reprezentanta la Bavaria sau ProLeasing Ploiesti, preturile sunt aceleasi.2 points
-
Scopul e clar, dar mijlocele prin care faci profitul ala pot fi puse la indoiala. Sa "otravesti" o planeta intreaga cu buna stiinta ca sa faci profit ti se pare normal ? Ca si in cazul dieselgate, VW se inhameaza la practici menite sa aduca un avantaj concurential care nu exista cu scopul de a manipula pontentialli cumpratori. Eu sincer m-am cam saturat de VAG, atat la nivel administrativ, cat si la nivel tehnic si de suport clienti. Sincer, singurul mod in care putem profita de chestia asta e sa ne luam masini electrice de la alti producatori care nu incearca cu orice pret sa te minta pe fata.2 points
-
Vedem, nu mai cred nimic :))) Asa au zis multi aici si cand aveam B8-ul si cand am pus-o la vanzare, a stat 1 luna jumate pe autovit :)))2 points
-
38 900 km Primul control oficial, totul in regula Pe ultimii 3300km din iarna asta, majoritatea facuti extraurban, consum de 7.5 l/100km, la o medie de 51km/h2 points
-
2 points
-
2 points
-
Am finalizat un retrofit pe care mi-l doresc de cand am luat masina - ACC cu Front Assist Greseala mea ca n-am dat importanta cand am cautat masina, sa am de la inceput de fabrica, dar sunt multumit de cum a iesit. Piese: - radar cod 3AA907567A - 1150 lei - pompa ABS compatibila ACC cod 3AA614109AJ - 500 lei; - grup manete cod 3C9953501BM - 290 lei; - sigla de B8 pentru ACC cod 3G0853601A - 240 lei (cea de B7 e 1200 noua, sh nu am gasit dar merge f bine cea de B8 cu mici modificari); - suporti 3x3C0907179A sau 3x3AA907179 - 62 lei/buc, 3x3C0907179B - 62 lei/buc, 3AA971303 - 21 lei, surub N 90817003 - 2 lei; Manopera: - schimb pompa ABS + lichid frana + aerisire - 500 lei; - instalare ACC + codari - 700 lei. Piesele le-am gasit la pret bun, zic eu, daca radarul ar fi avut si suporti as fi economisit 400 de lei.2 points
-
Daca ati primit smdb, alegeti ce doriti dvs. Daca smdb sunt facuti de domniile voastre, alegeti si cu, capul, nu doar cu inima. 🙂 Cu Passat sau Suberb, este votul meu. In cinci ani, piata auto va fi mult diferita de ce este acum... Poti sa te uiti si la o japoneza buna, suv sau suv ulet. Ps. A vorbit si parintele din mine.1 point
-
@Nynysincer am fost multumit de ea,a facut asa de cand am cumparat o. era de 2 ani la mine de obicei asa le tin intre 2 si 3 ani,nu mai mult. nu asta a fost motivul vanzarii,dar in alta ordine de idei nu i da nimeni de cap,sincer iti spun.1 point
-
Eh, uiti instant de golf daca poti un 911 iti dai seama. Si daca nu poti, merge si un S5 curat 😬. In fine, vedem. E vis oricum.1 point
-
Daca vrei intretinere la reprezentanta, astea sunt costurile... ulei 400+lei, placute 850+lei, discuri aproape 1200lei... astea fara manopera... hilar. Nu cred ca intretinerea masinii consta doar in preturile de reprezentanta. O intretinere ca la carte nu inseamna sa arunci cu banii la preturi duble sau triple Over all, parerea mea e ca in bugetul tau maxim de 28000 sa cauti un Superb sau un Passat, chiar si de max 1 an si pana in 10-15k km, si sigur vei gasi oferte. Genul asta de masini sunt finantate de multe firme de leasing, fiind aproape noi, daca tot nu vrei sa o iei cu banul jos, si nu esti dispus sa dai 30+k pe o masina nou nouta.1 point
-
1 point
-
Hmm.. mhh... Nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc ca ai 28.000 euro dar nu ai alti 3.000 care se considera efort ... Efort sunt 28.000 nu ... 3.000 Iti iei Superb-ul , TDI , ca faci 40.000 km anual minim si te scalzi in ea cat spatiu are Iti scoti efortul ala de 3.000 de euro din consumul mai mic , daca e un efort Daca nu e asa efort mare insa , poti pune 4.000 peste si ptr B81 point
-
https://www.autoexpress.co.uk/cupra/formentor/354339/new-five-cylinder-cupra-formentor-vz5-celebrates-brands-third-anniversary Formentor 2.5 tfsi...1 point
-
Multam fain ! Se pot adauga si ulterior, l-am prins la pret prea bun pentru a fi ratat, si n-am mai stat pe ganduri.1 point
-
Evident Cand aud pe cate un Dorel din asta ca raspunde el pentru improvizatii ....1 point
-
In principiu, Octavia 4 e dezavantajata, dupa cum ti-au spus si altii de faptul ca e o masina noua, cu probleme software. Ca spatiu, Octavia 4 si Passat B8 sunt asemanatoare. Superbul este peste amandoua. Ca aspect, Passat mi se pare de persoane trecute de 40 de ani, no offense. Are un aspect business care e placut, insa Superbul sau Octavia arata mult mai spectaculos la design. Ca platforme, toate 3 sunt pe platforma MQB, toate au McPherson pe fata, diferenta fiind pe spate. La Passat/Superb ai independenta pe spate (mi se pare ca Passat are chiar multilink) comparativ cu punte pe Octavia. Daca o sa mergi pe drumuri proaste, o sa simti diferenta. Apoi, la izolare fonica, da, Passat-ul ar trebui teoretic sa fie cel mai bine insonorizat, urmat de Superb si Octavia. Daca iti iei motor pe benzina, o sa simti si mai tare diferenta de insonorizare. Cred ca discutia se poarta pentru masini noi. Daca intram in sfera de SH...treaba se complica foarte mult. Deci daca o iei noua, Octavia o iei cel mai bine echipata in banii tai. Asta ar fi un plus mare pentru Octavia. Concluzia ar fi ca ar trebui sa mergi sa faci TD cu toate 3, sa vezi care iti place mai mult si pe aia sa o alegi, fiindca per total toate 3 sunt masini OK.1 point
-
Parerea mea, doar parerea mea si atat. Nu poti compara Octavia cu Superb-ul, sau Octavia cu Passat-ul. Sunt clase diferite de masini, cine si ce n-ar spune. Din mai multe puncte de vedere. 1. Izolarea fonica e clar mult mai buna la Passat si Superb 2. Superb-ul pluteste ca o barca pe drum. Nu si Octavia. 3. In Superb ai spatiu peste Passat si desigur peste Octavia. 4. Motoarele TDI sunt tractoare, daca dai atatia bani, cred ca vrei comfort. Cu atat mai mult ca 1.4 tsi si 1.5 tsi nu sar peste 6l/100km pe DN Nu cred ca trebuie sa asculti pasionatii de anumite modele. Dar sa mergi pt un Test Drive cu fiecare. + Sunt banii tai si doar tu hotarasti ce sa cumperi. Ideal ar fi sa mergi pt un TD.1 point
-
Un model nou apărut foarte recent (octavia 4 in cazul de față) are un mare dezavantaj si anume „bolile copilariei”. Cine e interesat poate arunca un ochi pe sectiunea octavia 4, golf 8 sau chiar id3 si sa citeasca pe acolo cu ce probleme s-au mai confruntat alti posesori. Din ce am vazut eu pe acolo, bug-urile de software sunt la ordinea zilei, inclusiv la chestii de baza precum climatizarea. Passat-ul si superb-ul sunt trecute de faza asta, fiind deja la facelift. Eu personal as merge pe varianta passat sau superb pt ca detin un sedan compact/facut pe platforma de compacta (adica cum e si octavia) si nu se compara cu un sedan din clasa medie cum sunt cele doua, atat dpdv al spatiului, cat si dpdv al suspensiei/mecanicii/antifonarii.1 point
-
Cu tot respectul pentru oamenii care raspund pe aici, nu mai comparati mere cu pere. Singurul aspect din care poate fi comparata o masina MQB cu oricare alta masina Premium este pretul. Restul e gargara si can can sau justificare pentru alegerea proprie. Dpmdv 28k sunt multi bani. Daca aia sunt toti banii atunci trebuie reconsiderata cheltuiala integrala pe o masina. Revenind la topic, dintre variantele enumerate, Passatul este masina care, in cazul meu caci d aia ne dam cu parerea, ar castiga concursul. Orice altceva, A4/6, Seria 3/5 sh sunt din alt film si nu trebuie puse in aceeasi oala. Si, cel mai important aspect, mergi la TD cu masinile pe care le tintesti. Asa se cumpără, nu de pe forumuri sau YT sau alte platforme de genul.1 point
-
1 point
-
Poate nu m-am exprimat corect: daca o masina la 42k euro (dupa reduceri) merge la fel de zgomotos ca una de 12-15k euro atunci avem o problema. Si crede-ma, am mers cu 2 tarraco, la ceva ani diferenta, cu acelasi impresie finala: pacat de mașină, este prea zgomotoasa pentru pretențiile de preț emise. Astept cu interes impresiile altora. Ps: ateca mi s-a parut mai rafinata si mai silentioasa in mers1 point
-
Well, DLA ala, din ce citesc, face aceeasi chestie pe care farurile led deja o fac: autoreglare sus-jos (sau joc de lumini, cum vreti sa ii ziceti). Ele nu se misca si in lateral (stanga-dreapta) pentru ca nu au posibilitatea asta. Cand ma mai jucam la faruri prin obd, am setat sa se miste si stanga-dreapta. Si, de atunci am o eroare permanenta de care nu reusesc sa scap. Farurile functioneaza bine-mersi, isi fac autoleveling-ul, insa cand intru in Obd si scanez masina, eroarea persista. Precizez ca respectiva eroare nu apare pe ecranele masinii, doar in Obd. Si, ca tot vorbeam de bateria telecomenzii, vinerea trecuta, pe 12, am ramas fara baterie, in benzinarie fiind. Noroc cu un alt skodar care mi-a dat bateria lui si am reusit sa pornesc masina. Citisem in manual, dar nu memorasem: cand ramai fara baterie la telecomanda, apasa pe butonul de pornire (asa cum avem noi) cu telecomanda.1 point
-
Eroare absolut nimic. Am spus ca cel mai bine ii fac un test de compresie, oricum ma astept la ce este mai rau. ”Intinzator mare OEM VW” ”Intinzator mic OEM VW”. Imi apar pe factura.1 point
-
1 point
-
Incepand de azi ,pentru urmatoarele 10-15 zile, masina intra la vanzare. Se vinde doar in cadrul forumului.1 point
-
Salutare, Într-un final am reușit sa termin ce mi-am propus. Am inlocuit radarul ACC ( bine nu eu @sabinx) eu doar m-am uitat. și într-un final am Predictive ACC pe B8 functional, codat, parametrizat atât pe cluster analog cât și pe AID pus ulterior. Pana găsesc sa le urc undeva va las un mic link. https://youtu.be/ShivU3XUu_0 http://gofile.me/6N0iI/si9MY2Cyr @OviValexista mib2std delphi și technisat care știu Most pentru duna audio sau AiD.1 point
-
Pregatiri pentru soft, voi merge pe softul celor de la APR ecu + dsg. Dupa experiente cu alternative de intercoolere mai ieftine upgrade de pe ebay si de prin Bucovina care nu veneau chiar plug and play si nu mi-au placut cum erau facute, am optat pentru: 1. Intercooler plug & play APR model IC100012 2. Pompa HPFP de la Autotech 3. Supapa de retur de RS4 cod 079130757 Masina este pregatita hardware pt soft stage 2+ cu urmatoarele upgrade-uri: admisie, evacuare, intercooler, pompa hpfp, supapa retur rs4.1 point
-
Pentru ca schimbul volanului s-a facut la cererea mea, fiind beneficiarul direct, pot spune ca nu exista castig de fuctionalitate sau ca era o necesitate. Cel mult un grip mai bun si prin faptul ca este ceva mai gros fata de modelul stock. Nu cred ca ai de ce sa iti ceri scuze, dar nu intotdeauna un retrofit inseamna o imbunatatire a functionalitatii sau a necesitatii. In acest caz, pentru majoritatea este vorba doar de o piesa cu design diferit si actualizata la gama 2021.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Revizia numarul 3... Data aceasta am fortat putin intervalul de schimb al uleiului si am ajuns la 12,150 km cu uleiul celor de la Valvoline. Dupa Rowe Multi-formula, Valvoline SynPower am zis sa dau o sansa si celor de la Ravenol VST Usvo, poate gasesc un ulei sa se preteze cel mai bine pe motoras. Astfel, l-am necajit din nou pe colegul Catalin, si am fost in vizita la farmacie. Masina e in parametri si a primit un mic cadou pe care mi-l si sugerau unii colegi inca de la inceput - volanul de piele. Aduce o nota frumoasa la interior, si ofera o priza mult mai buna la prindere, ma declar multumit de micul upgrade.1 point
-
M- am edificat asupra problemei. Cu cat setezi din clima temperatura mai ridicata in habitaclu cu atat creste intensitatea incalzirii auxiliare pentru a atinge temperatura presetata.1 point
-
@acidone77 Am grija de ea ca sa aibe si ea grija de mine 😛 In primul rand, la multi ani! Sa fie un an bun si fara incidente si multe drumuri lungi si bune! 😛 Zilele trecute am gresat si coloana de directie si pot spune ca acum pot intoarce volanul de la cap la cap mult mai usor si fin M-am suparat putin ca mai "smucea" masina la anumite schimbari de viteza si am inteles ca, cauza ar fi un tampon minunat de la cutie care "flexeaza" prea mult asa ca am cumparat de la 034 Motorsport din SUA un dogbone insert (upper si lower) care au venit foarte bine ambalate si care sper sa il montez vineri, daca nu, in weekend si revin cu pareri. Va recomand daca comandati din non-ue sa va inzestrati cu rabdare, si sa vorbiti cu cei de acolo sa nu va retina taxe, doar pretul produsului deoarece veti plati TVA-ul la intrarea in tara a produselor (cel de 19% de la noi) + ca va dura ceva pana intra produsul in tara. Pe langa astea, am reusit sa ma intalnesc si cu un coleg care detine aceeasi masina minunata sa impartim durerea si problemele dar mai ales fericirea adusa de aceasta masina1 point
-
Nu e nevoie de inlocuit garniturile. In caz ca te gandesti ca ar fi afectate de tratamentul la cuptor, polimerizarea se face la temp controlata 180-190gr. Temperaturi similare pot fi atinse de etrier, de ex cand "fierbi" lichidul de frana, dar garniturile nu sunt afectate. Eu nu le'am inlocuit si nu am avut probleme. Foliatec a fost o optiune si ptr mine, dar pretul nu mi s'a parut convenabil, iar vopsitul electrostatic mi'a tinut masina pe dreapta, fara etriere, 2 zile, nu a fost o problema1 point
-
1 point
-
Da, nu stiu ce are telefonul asta... daca filmez wide (definitie execrabila - oricum nu pot alege wide in Racechrono) nu vibreaza deloc. Asa, o ia EIS-ul razna cred.. naiba sa-l ia . La 2.20 se aude "Hai Porshulica" :). Incetinesc inainte de zona de franare, pentru ca nu eram la o distanta sigura. Noi nu ne intrecem, e mai mult un "follow" in care cel din fata trage cat poate, iar cel din spate incearca sa se tina aproape, dar nu un-safe de aproape1 point
-
1 point
-
Eu am montat bari thule wingbar edge si ‘coparseu’ thule motion 800, dar nu am trapa panoramica... trebuie avut grija deoarece barile , plus clemele de la ce pui pe ele coboara destul de aproape de plafon. Calitatea la barile thule, sincer nu mi pare waw, protectia zonelor de imbinare cu prinderile pe bari este cauciucata si nu se aseaza nicicum perfect. Se simte un zgomot dar cu un pic de muzica e acoperit. La consum nu am sesizat o crestere/modificare dat fiind si ritmul de mers un pic alert de cand a fost montat.1 point
-
Primele 2 sunt cele pe can, cu specificatia de mai sus, al 3-lea este cel care nu se strica, dar nu e pe can si nu le inlocuieste pe celelalte 2.1 point
-
E-ul e revizia lui D. F-ul e varianta mai noua, Etka nu-l da ca inlocuitor pentru E sau D.1 point
-
Cand ai 28.000 de euro disponibili, nu cred ca merita sa te uiti la sh-uri, fie ele si premium. Nu se cumpara cea mai mare masina cu mai putine dotari doar pentru ca incape in bugetul respectiv.0 points
-
In bugetul tau incape doar Octavia 4, ca masina noua. Asta ar fi alegerea mea.0 points
-
Ce tare, am primit si dislike.. Eu am citit pe forum in afara unde baietii spuneau ca Helix > Dynaudio, cel ptuin la putere si bass. Daca realitatea e alta, nu stiu. E misto insa ca Dynaudio face casa buna cu roate de rezerva intr-adevar. Se poate pune doar subwoofer-ul de la Dynaudio cumva ca si retrofit in roata de rezerva sau mai trebuie si alte chestii?-1 points
-
Salutare! Niste consumuri enorme! Ai talpa prea grea, mergi prea sportiv cu ea, părerea mea asta e. Eu cu a mea când vreau sa scot consum bun și merg 100% pe DN am in jur de 5. Cel mai bun a fost 4.8, iar când merg mai tare am in jur de 6. Scot consumuri foarte mari când "merg" prin oras, dar asta este o alta discuție. O sa fac un screenshot la ultimele consumuri pe care le am și să le postez. O seara făină!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00