Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.02.2021 în toate secţiunile
-
ROTAC Race 5 - Transilvania Motor Ring Cu destula intarziere (am sperat sa pot pune si o poza cu trofeul/cupa de anul trecut), revin cu rezumatul ultimei curse ROTAC 2020. A fost o cursa foarte interesanta si palpitanta, avand in vedere faptul ca ziua a inceput cu pista uda (s-a zvantat dupa 30 min) iar prognoza anunta ploaie torentiala incepand cu ora 12. Din acest motiv, a fost tinuta o singura sesiune de antrenamente, iar apoi au inceput sesiuni de curse fara pauza de pranz, avand in vedere ca oricand cursa se putea intrerupe si orice sesiune putea fi ultima (era inutil sa mai tii sesuni pe ploaie torentiala dupa ce s-au stabilit timpi pe uscat). Batalia a fost foarte stransa, eu schimbandu-ma in fruntea clasamentului cu Alex (Megane 4RS) si luptandu-ne la 1-2 zecimi, iar Megane-ul 3RS fiind un pic in urma pe 3. In ultima sesiune dinainte sa inceapa ploaia am mers toti 3 la maxim, iar la final ordinea a fost 1. Megane 4RS, 2. Megane 3RS 3. eu, distanta de la loc 1 la 3 fiind de 0.189 secunde Asadar un loc 3 pentru care nu-mi pare rau deloc, desi ecartul fata de 1 a fost foarte mic, pentru ca nu cred ca mai puteam scoate ceva din masina in ziua aia (poate va veti da seama din clipul turei). Pentru mine a fost cea mai frumoasa cursa a sezonului, pe care de asemenea l-am incheiat pe locul 3. Rezultatul este pe de o parte sub asteptarile mele de la inceputul campionatului, dar pe de alta parte sunt multumit avand in vedere concurenta cu care m-am luptat dar si experienta placuta a concursului, care mi-a oferit multi prieteni noi. In final pun si filmul cu ultima tura. Imbunatatirea best-ului pe Mures (acum 1.46.238) se explica prin temperaturi mai mici, faptul ca am mers mai bine, rezervor mai gol (aprox. 15l) si probabil cauciucurile FZ-201 latime 235 pe fata, care desi sunt mult mai grele decat AR-1, sunt si cu aprox. 8mm mai late si mai aderente pe viraje (spun probabil pentru ca nu stiu daca avantajul aderentei crescute depaseste dezavantajul greutatii mai mari). Bafta!6 points
-
4 points
-
@Ursu82_kiki Nu neaparat. Cauta pe facebook FRM Garage sa vezi ce treaba buna face baiatu si nu cred ca sare de 2500 in functie de dificultate. Eu nu am nici o legatura cu el, nu am facut masina acolo, dar pot aprecia un om cu adevarat pasionat si priceput.2 points
-
2 points
-
Da ai dreptate. Aceasta motorizare nu mai este valabila pe Romania si Europa de ani buni. Insa am uitat sa precizez ca masinile in cauza erau inchiriate de la Europcar Belarus. An lucrat acolo cc 2,5 ani. Si pentru piata rusa inca se mai echipau asa. Cele Rapid erau fabricate feb - martie 2018 iar modelele Octavia au fost prin 2019. Interesanta a fost combinatia 1.6 MPI cu DSG. interesant. Timisoara?2 points
-
Eroare absolut nimic. Am spus ca cel mai bine ii fac un test de compresie, oricum ma astept la ce este mai rau. ”Intinzator mare OEM VW” ”Intinzator mic OEM VW”. Imi apar pe factura.1 point
-
Incepand de azi ,pentru urmatoarele 10-15 zile, masina intra la vanzare. Se vinde doar in cadrul forumului.1 point
-
Merita, totul functioneaza cum trebuie. Si nu am cumparat toate piesele odata, impactul financiar nu a fost asa mare. Am cautat sa le gasesc la pret bun, in principiu afara, la noi sunt mai scumpe.1 point
-
Salutare, Într-un final am reușit sa termin ce mi-am propus. Am inlocuit radarul ACC ( bine nu eu @sabinx) eu doar m-am uitat. și într-un final am Predictive ACC pe B8 functional, codat, parametrizat atât pe cluster analog cât și pe AID pus ulterior. Pana găsesc sa le urc undeva va las un mic link. https://youtu.be/ShivU3XUu_0 http://gofile.me/6N0iI/si9MY2Cyr @OviValexista mib2std delphi și technisat care știu Most pentru duna audio sau AiD.1 point
-
Pregatiri pentru soft, voi merge pe softul celor de la APR ecu + dsg. Dupa experiente cu alternative de intercoolere mai ieftine upgrade de pe ebay si de prin Bucovina care nu veneau chiar plug and play si nu mi-au placut cum erau facute, am optat pentru: 1. Intercooler plug & play APR model IC100012 2. Pompa HPFP de la Autotech 3. Supapa de retur de RS4 cod 079130757 Masina este pregatita hardware pt soft stage 2+ cu urmatoarele upgrade-uri: admisie, evacuare, intercooler, pompa hpfp, supapa retur rs4.1 point
-
1 point
-
Chiar daca nu am mai postat de ceva timp nu inseamna ca nu s-a mai intamplat nimic 🙂 astazi cei 62000 km îi jubilăm cu cateva noi update-uri sw: - Air Conditioning (08) a primit o nouă actualizare de la sw version 2005 la 2202 - Driver Seat (36) sw version de la 23 la 24 - Gateway (19) a primit noul Software number 3Q0907530AG cu sw version 5422 (de la 5323) si cu ultimul odx 013026. Ca de obicei totul a decurs fara probleme si la final zero erori. Rezultatul: MY2018 cu sw 2021 🙂mulțumită colegului @sabinx1 point
-
1 point
-
norma este aceeasi w504-507,vascozitatea este alta,mai buna la rece(mai usor pt pompa) ,aceeasi la cald1 point
-
1 point
-
imi pare rau nu am intrat de ca timp pe forum , va pot ajuta cu orice informatie sau cu montajul aerului conditionat tel: 07301068101 point
-
Sper ca nu incalc regulamentul forumului... daca exista o asemenea incalcare, rog un moderator sa stearga acest topic. Am gasit pe forumul din UK manualul de reparatii pt skoda superb 3V varianta english. Cum si la noi sunt destui utilizatori care isi doresc acest manual, atasez link-ul de descarcare: [moderat] Succes!1 point
-
Dupa ce i-am amintit in repetate randuri ca orice vanzator profesionist in europa trebuie sa dea 2 ani de garantie si am fost ignorat complet, am apelat la o organizatie care se ocupa cu medierea disputelor de genul asta intermediind discutiile cu ANPCul European/Nemtesc. In vederea acestor discutii, am tradus contractul incheiat la cumpararea masinii unde scria ca masina are garantie un an. Prin urmare i-am dat vanzatorului mail cu noua "descoperire", si de atunci a devenit semi-cooperant. I-am pus masina pe platforma si i-am trimis-o in service. Au tinut-o vreo saptamana, timp in care au inlocuit motorul, turbocompresorul, si alte cateva zeci de repere, deranjul total fiind de aproximativ 11000 euro. Vanzatorul sustine ca ~3000e i-a platit el, restul VW. Cand l-am intrebat eu de culanta la VW, nu s-a putut... atunci as fi platit eu cei 3000e, dar deh... (btw, vanzatorul insurat cu o clujeanca, poate d-aia ne-a tratat cu atata sictir si ignoranta) Pana la urma, avand in vedere ca nu m-a costat decat o galeata de nervi si probabil ~1000e deranjul cu constatari, platforme prin tara si p-afara etc, zic ca se putea mai rau. Invatatura de minte sa nu cumperi masina decat de la autohausuri mari.1 point
-
Ok, probabil ca de persoane cu acelasi tip de gandire am dat si pe la VW RO, dar poate am noroc si nemtii nu m-or considera si ei cel mai prost din curtea scolii. Poate. Sunt inginer mecanic iar pe cartea de vizita scrie Lead Engineer - Rotating Equipment la o companie din Fortune 500, poate trebuia sa incep cu asta...? Din pacate discutia a divagat de la una pur tehnica, acesta fiind aspectul care ma intereseaza, la o judecata. Am incercat sa-mi pledez cazul in fata Dvs. fara sa fi fost necesar, deci imi asum vina. Parerea generala pare a fi ca eu am ignorat mesaje repetate de a opri motorul etc Eu sustin ca nu a existat niciun astfel de mesaj pana cand era mult prea tarziu. In acest caz, eu, personal, consider dezbaterea deschisa in continuare, poate cineva cu o intelegere mai adanca a EMS VW isi va da cu parerea. Celor care au postat pana acum, va multumesc pentru input.1 point
-
-1 points
-
Motoarele astea duc mult si bine ... schimba-i filtrul de aer cu unul mai permisiv si baga stage1 cel mai puternic pe care il gasesti. My 2 cents PS: cere o oferta si la APR (Claudiu Motea)-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00