Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.02.2021 în toate secţiunile

  1. Nu-i bai ! E dreapta ! 😀
    1 point
  2. Opinie personala: O masina la final de generatie sau pana in facelift este o masina matura, cu mai putine "problemute", ce vor influenta experienta pe termen lung.
    1 point
  3. Incepand de azi ,pentru urmatoarele 10-15 zile, masina intra la vanzare. Se vinde doar in cadrul forumului.
    1 point
  4. Mi am luat de pe emag Set stergatoare Bosch Aerotwin, 65/45 cm preg 95 de lei cu tot cu transport. Sunt super ok Modelul este A 863 S Aveti idee cum reglez duza de la jetul de apa de la stergator? Imi bate prea sus ..
    1 point
  5. Cu scuzele de rigoare si fara sa vreau sa fiu carcotas, tin sa precizez ca din cate stiu Skoda Octavia 3 si mai ales modelele FL nu au avut niciodata motorizarea 1.6 MPI. Chiar si la rapid pun sub semnul intrebarii motorizarea sus numita. Cred ca ati gresit MPI-ul acela.
    1 point
  6. Pregatiri pentru soft, voi merge pe softul celor de la APR ecu + dsg. Dupa experiente cu alternative de intercoolere mai ieftine upgrade de pe ebay si de prin Bucovina care nu veneau chiar plug and play si nu mi-au placut cum erau facute, am optat pentru: 1. Intercooler plug & play APR model IC100012 2. Pompa HPFP de la Autotech 3. Supapa de retur de RS4 cod 079130757 Masina este pregatita hardware pt soft stage 2+ cu urmatoarele upgrade-uri: admisie, evacuare, intercooler, pompa hpfp, supapa retur rs4.
    1 point
  7. In Romania politia se deplaseaza la fata locului doar daca sunt victime (raniti sau morti). Altfel, soferii au obligatia sa se prezinte la politie, in caz ca nu se inteleg amiabil. Deci fuga de la locul accidentului se considera doar in cazul in care exista victime.
    1 point
  8. Da, ii urmaresc de mult pe baieti si acum o luna cam asa a filmat o Vlad, a durat putin pana au urcat clipul.
    1 point
  9. Pai daca nu folosesti masina in oras si faci drumuri lungi, mai degraba TDI.
    1 point
  10. sunt masini bune si in romania, intretinute corespunzator, service facut numai cu piese originale, etc - dar sunt putine si nu sunt ieftine...aici e problema.
    1 point
  11. Mai ramane sa o dai o sapatamana in drive test. Masina se conduce de proprietar, daca se doreste un test, nu de catre orice necunoscut.
    0 points
  12. Masina personala nu e cobai, sa faca oricine vine teste pe ea, unde s-a vazut asa ceva, o proba de drum , verificare dupa VIN, istoric revizii, inspectie vizuala. Sunt tot felul de dubiosi, ai curajul sa dai masina de peste 10k. pe mana oricui doar asa sa vada ce? In Vest la parc iti prezinta masina si cam atat, nu te lasa nimeni sa pui calculatorul pe ea, diagnoze, erori stocate sau alte verificari, pe rampa sau stiu eu ce, o tura mica prin parc unde nu schimbi decat 3 viteze si cam atat. Dupa toata grozavia abia iti lasa 150 eur. din pret, nici nu sta la discutie. Nu mai spun ca toate au revizia nefacuta de peste 25k. plus altele care trebuie facute imediat dupa achizitie, anvelope uzate, curatat interiorul, placute la limita.... stiu ei cand sa le vanda.
    0 points
  13. De acord cu testarea, dar, no offence, nu stiu cine te-ar lasa sa scoti bujiile. Eu unul, in nici un caz nu as permite asa ceva din partea unui potential cumparator.
    0 points
  14. Mie nu mi se pare ca ar consuma mult deloc. Nu e la subiect, insa vreau sa evidentiez diferenta fata de un motor mult mai slab ca performante. Al meu G4 1.6 16V in extraurban ia in jur de 5,5 la mers normal (viteza medie intre 50 si 65) si 6-6.5 (intre 60 si 70), iar in oras depinde f mult de distanta parcursa. La mine pana in 5 km parcursi ia si 10-12, insa la acelasi stil de mers si acelasi trafic( mediu spre aglomerat in Bacau), dar daca fac sa zicem macar 10 km, ajung si la 8.3, iar daca e traficul mai lejer si sub 8 ( asta mai rar cei drept). Deci per total nu mi se pare un consum deloc mare pt al tau G7, mai important pt mine e cat de fiabil e motorul comparativ cu tdi-urile. Sa fim seriosi, la un asemenea consum, 1-1.5 l diferenta fata de un diesel nu e un capat de tara. Desigur, daca te raportezi procentual fata de un diesel, in acest caz procentele sunt destul de mari in favoarea diesel-ului. Dar sa lasam factorul psihilogic deoparte, totusi e un motor ce tine cu casa. Important e sa fii multumit de ce-ti ofera masina si desigur, sa nu fie diferente mari de consum intre a ta si una identica. Dar mai am o intrebare: consumurile tale cu ce sortiment de benzina le-ai facut? Cumva cu 95? Poti avea surpriza cu 98+ sa obtii un consum mai bun. Cel putin la aspirate, indeosebi cand merg incarcat, se simte la consum un avantaj de pana 0.5L atunci cand pun 98.
    -1 points
  15. Salut Codz, Masina pe care o ai tu, cu motorul de 1.4 tsi + DSG, consuma oficial in oras 6,2 litri. Din cele spuse si de colegul nostru aurel.banu, in general, in conditii normale de utilizare (oras, trafic, pietoni, semafoare) e recomandat sa iei in calcul un consum cu aproximativ 2 litri in plus la suta de km. Prin aceasta deductie cosumul tau se situeaza exact asa cum ti-a iesit tie 8,2 litrii la suta de km. Nu consider ca este general valabil, insa promit ca in noiembrie cand imi vine masina revin si eu cu impresiile mele in diferite situatii. Dar pana atunci sunt ochi si urechi la toate topicurile acestui forum :tuktuk:
    -1 points
  16. Eu am fost in test drive cu motorul tau si implicit motorul pe care l-am comandat si eu, iar consumul scos a fost de 7,5 cu AC pornit. Distanta parcursa a fost de 15 km. Pentru motorul asta un consum de 8, zic ca este normal in oras, cu atat mai mult cand distanta parcursa este sub de 15 km. De asemenea este de stiut ca dupa 3-5 mii de km motorul se mai lasa, iar consumul mai poate scadea usor.
    -1 points
  17. Ce-as putea face cu el in Roamania? :10[1]:
    -1 points
  18. @Alexs: sigur au acelasi pret? Intreb ptr ca Octavia Ambition 1.5 TSI are pret de catalog de 22000 euro, iar Octavia 1.4 TSI PHEV are pret de aprox 31000 euro. Cat sa fie subventia in 2021 ptr plug-in Hybride sa ii scada pretul de la 31 000 euroa la sub 22000 euro?! In 2020 a fost de 20 000 RON (4100 euro). Ce este deranjant la plug-in hybride este faptul ca au portbagajul si rezervorul mai mici. Spre ex Octavia 1.5 TSI are portbagaj de 600l si rezervor de 45l. In schimb, Octavia 1.5 TSI PHEV are portbaaj de 450l si rezervor de benzina de 41litri. E o diferenta (in minus), nu-i asa? Octavia e facuta sa iti pui cat mai multe lucruri in portbagaj, nu sa cari acumulatorii dupa tine. O alta diferenta este la viteza maxima, care este in devafoarea hibridului (230km/h vs 220 km/h). La Octavia IV nu prea se simte, dar la alte modele de hybride se simte. O a treia diferenta (in opinia mea) este ca putini isi iau Octavia sa mearga cu ea la serviciu si in oras. Octavia e o masina de drum lung si de concedii, iar la drumuri lungi ai mai mare nevoie de portabagaj mare decat de motorul hybrid. Parerea mea!!
    -1 points
  19. Sub 30K decent-binisor ... discount peste 7% + rable stat roman ... dar discutia era intre 1.5eTSI si PHEV, iar in cazul Seat-ului castiga lejer PHEV-ul si cu optionale si fara. De ce spui ca nu ar fi cu mult mai ieftin decat Octavia (ca Style-ul PHEV vs FR-ul PHEV) e cu aprox 2-2,5KEUR din start mai sus, diferenta ce se mentine probabil si la pretul final cu optionale, dupa discount-uri etc. La ce pret ar deveni un PHEV VAG interesant ? ca sincer nu cred ca gasesti masina ca sa le bifeze pe toate (in aceasta categorie decenta, pt ca nu ma uit la BMW MERC...). Masina (ma refer si la Octavia si la Leon) este extrem de versatila dpdv mecanic/consum/putere/practica, pret ok vs ce mai e pe piata: Hyundai KIA, Toyo, Honda.
    -1 points
  20. Salut ! Felicitari pentru alegere. Eu am comandat masina pe linie de fabricatie undeva prin 15 dec 2020 si am primit-o pe 24 dec. in Ajun de Craciun. 1.5 TSI MT6 Ambition cu ceva dotari. Dar din start fac urmatorul comentariu. Acelasi pret in Germania sau oriunde in afara Romaniei vine cu dotari mult mai bune. Acum pe scurt. Pret platit dupa discount rabla 20267 euro. In realitate 20680 de euro la curs de schimb Porche. Dotari Ambition cu Cleverpack. Esential: Driving mode, Lane assist, Light assist, Park assist, priza 230V spate, 4 cauciucuri de iarna pe 94T( v.max !!!!) restul neesentiale: plase bagaje, umbrela, covorase textile, suport tableta si telefon in locasul pahare. Minusuri observate comparativ cu modele sosite in showroom recent. Geamuri spate si luneta in tenta inchisa, valabil pe Style la data decembrie 2020. Foarte ciudat: lipsa iluminat pedalier si sub scaune si iluminat pe buzunare usi, valabil pe toate modelele vechi lipsa cotiera spate lipsa camera spate Ceasuri de bord model clasic fata de virtualcockpit pe modelele Ambition din UE ( ieri am vazut insa in showroom o Ambition cu geamuri tenta verde inchis si virtual cockpit la 20330 euro.) O observatie ar fi ca LCD-ul pe timp de noapte ar fi cam deranjant = fluorescent( mai cu seama pentru cei care poarta ochelari de citit). De aceea personal sun mai multumit de cadranele clasice. Acum o recomandare pentru toti colegii de forum care sunt interesati de o astfel de masina. Am condus in ultimii 2 ani si jumatate 5 Skode ( 2 Rapid si 3 Octavia 3 facelift) in total cam 120000 de km. Toate au avut motoare 1.6 MPI, cutii DSG. In trecut VW Pasat 2TDI,VW GOLG 1.9 TDI si TOURAN. Din cand in cand Seat Toledo. Cam in ultimii 15 ani numai VAG. Skoda a fost de departe modelul care la pret comparabil ofera mult mai multe noutati decat restul. Si cel mai important pentru mine, un portbagaj imens cu deschidere totala pentru bagaje mari ( cazul meu care calatoresc f. mult) In opinia mea ca sofer nu prea ai timp de joaca pe display, de modificat tot felul de setari din mers, etc care sunt doar un pas spre accident. Ca sa nu o lungesc. O masina este pentru deplasare de la A la B in maxima siguranta. Ce face una de 28-35000 euro face si cea de 20000. La aceeasi motorizare si aceeasi siguranta pasiva. Eu personal nu am intentia sa o vand foarte curand. In plus viata m-a invatat o lectie. Toate extradotarile si accesoriile sunt platite de primul cumparator. Apoi devin istorie ! In final: Recomand 1.5TSi MT6, pina la proba contrarie cand vor apare ( sper sa nu) probleme pe motor, in special consumul de ulei. Ca o recenzie: 24 dec 2020- 18 februarie 2021, cca 4400 km parcursi din care cca 1400 km extraurban. Consum urban cca.8.6 L/100 si extraurban 6.2L/100 cu tendinta spre 5.9 L/100. Problema pe Romania este ca extraurban reprezinta in realitate cca 50% urban sau satesc. Plusuri: Cuplu f bun la turatie joasa, similar diesel. Acceleratie foarte buna, Foarte silentioasa Tinuta de drum excelenta, si f precisa in sport mode. Farurile full led si proiectoare sunt mai mult decat suficiente. Foarte eficace. Minusuri: Lampile spate led aspect saracacios pe timp de noapte ( parca neterminate). Sincer nu m-as crampona de semnalizari dinamice, dar mai mult rosu pe lampile de pe hayon putea fi standard. Astept cu nerabdare update pe Aliexpres sau ceva SH din daune totale in viitor. Sper ca cei care vor citi postatea mea sa traga cea mai buna concluzie si sa aleaga varianta optima motorizare/dotari/ pret. Recomandare amea este daca nu te grabesti, cauta ceva pe stoc. Sunt multe cazuri cu dotari extra pe Ambition, la pret ca atare 20000+ Farurile Full Led sunt standard de la Ambition in sus
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!