Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.02.2021 în toate secţiunile
-
7 points
-
Pregatiri pentru soft, voi merge pe softul celor de la APR ecu + dsg. Dupa experiente cu alternative de intercoolere mai ieftine upgrade de pe ebay si de prin Bucovina care nu veneau chiar plug and play si nu mi-au placut cum erau facute, am optat pentru: 1. Intercooler plug & play APR model IC100012 2. Pompa HPFP de la Autotech 3. Supapa de retur de RS4 cod 079130757 Masina este pregatita hardware pt soft stage 2+ cu urmatoarele upgrade-uri: admisie, evacuare, intercooler, pompa hpfp, supapa retur rs4.5 points
-
5 points
-
236.000 km : schimbat azi termostat ( facea figuri cateodata, scadea apa cu ~ 10 grade cand stateam pe loc cu clima ON, si parca urca greu in conditii de trafic normal ; verificare pe rampa de rutina, totul perfect. P.s: am vandut in sfarsit audi Pejoul e nepornit de 1 luna + dar bag mana in foc ca o ia la sfert 😄😄😄 Asteptam vremea buna sa dau din nou un glaze pe ambele.4 points
-
Da, ii urmaresc de mult pe baieti si acum o luna cam asa a filmat o Vlad, a durat putin pana au urcat clipul.4 points
-
Salutare tuturor. Astazi am finalizat un retrofit inceput acum cateva saptamani impreuna cu @b94uri si anume volan 2021 montat pe tiguan 2020 R line. Dupa ce am citit si recitit bloguri intregi m-am gandit ca solutia este relativ simpla - update gateway la verisunea AG, apoi parametrizare si codare. FALS! Toata operatiunea pana in acest punct a fost facuta cu ODIS 9.2.2 / dupa comparari de loguri, telefoane in strainatate...etc update la ODIS 12.2 am codat volanul. Stergem erori si la final ne alegem cu ACC nefunctional. Am luat-o pe firul logic si m-am gandit ca ACC trebuie dus la ultima versiune 2021 / am luat-o de la capat update, parametrizare si codare = same shit (ACC nefunctional) Iar m-am apucat de citit, conversatii in strainatate, sfatul "batranilor" impreuna cu @B98XAL. Ajung la concluzia ca problema este legata de cablaj. Ne apucam si comparam cablajul 2020 cu cel 2021 (cablajul de airbag) unde gasim problema. Producatorul (cel mai probabil a schimbat spira) si totodata locul pinului de ACC. Pe pinul respectiv avem 10V constant. In momentul in care dam o comanda, coboara in 0V. Pinul neaflandu-se unde trebuia normal a aparut eroarea pe motor, apoi pe ACC. Am repinuit si voila (treaba rezolvata intr-un final cu succes). In poze se gaseste toata operatiunea. Primele 3 poze sunt de pe modelul 2021/ urmatoarele 2 de pe 2020. Multumiri colegului @F l o r i n (eu unul nu am reusit sa indepartez airbagul model 2020). @b94uri sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina. 236c62be-daea-480e-9c34-e0848a82b946.jfif 18696e9f-058e-4a3b-886f-0f5f2a483f8d.jfif3 points
-
@yeeeeman, legat de depasirile regulamentare si mai mult decat atat , in siguranta : - nu depasesti niciodata doar ca sa depasesti ci doar cand e nevoie si doar cand e posibil , in niciun caz la limita - nu depasesti doar ptr ca masina din fata e mai ieftina si nu te simti bine - cate cazuri .... - nu depasesti doar ptr ca masina din fata e mai sumpa si vrei sa ii demonstrezi ce poti - cate cazuri ... - nu depasesti cand se mege in coloana doar ca sa fii cu o pozitie mai in fata Si ar mai fi multe ... @ili2k2, ai dreptate2 points
-
@Cristi2186: Ai uitat sa enumeri un mare minus de la varianta Ambition: lipsa scaunelor cu suport lombar si imposibilitatea de a configura scaune sport (adica vrei, nu vrei, ai disponibile doar scaunele clasice, fara suport lombar). Pentru mine a fost un deal breaker, desi gasisem masina la un preț f bun (aprox 18300 euro). In al doilea rand masina nu e chiar asa silentioasa: zgomotul motorului la plecarea de pe loc se aude ca la un diesel, si pe autostrada se cam aude zgomot de rulare. In curbe mi s-a parut ca se inclina, poate e din cauza faptului ca are suspensii mai moi si mai confortabile fata de Octavia 3. Alt lucru care nu mi-a placut a fost vizibilitatea slaba in luneta. Privitor la Virtual cockpit, el a fost doar la Ambition first edition. Acum first edition a trecut, optiunea trebuie platita.1 point
-
Sper ca stai bine cu pitpalacul. O sa te coste mai mult decat un Casco pe an ce ai specificat mai sus.1 point
-
Cei de la service mi-au spus ca au comandat cutia de la fabrica din Cehia, cam in 5 zile a venit piesa, iar pt schimbarea cutiei am dus masina intr-o zi la pranz si a fost gata a 2-a zi la ora 17. Insa dupa schimbarea cutiei, nu am mai avut probleme in treapta 4, dar au inceput problemele in treapta 1 si marsarier, zilnic mi se intampla sa nu pot baga in aceste trepte, efectiv se agata si nu intra pana la capat, trebuie sa repet operatiunea de 1-2 ori. Acum masina este in service de 3 zile si nu reusesc sa o rezolve, nu stiu ce sa-i mai faca.1 point
-
1 point
-
Ala de origine de pana acum tot Castrol era, daca ai fost multumit, nu schimba. Nici cu Mobil1 nu gresesti, la prima revizie am ales Mobil1 doar ca 0w20, pentru ca cel "de origine" acum e fabricat de Shell. Pana acum, multumit de Mobil1 in 1.5TSI. Inainte de masina asta, am folosit Mobil1 0w40mai mult de 15 ani in alte motoare, deci pot spune ca mi-am facut o parere despre brand.1 point
-
Super... un fel de "și piticul cand imi vine pun volanul de r line". 🤘1 point
-
Sansele sunt mari ca electricele sa fie viitorul, dar nu pot sa nu imi imaginez, o lume plina de masini electrice...care sunt inoperabile din cauza conditiilor meteo, a lipsei energiei, etc. Adica, te plimbi cu EV dar mori de frig in casa. 😐 Schimbarile au si ele rolul lor daca se fac cu cap, nu intr-un ritm alarmant de galopant. Si nu e vorba de EV aici, ci de trecerea brusca si exagerata la "green energy" care numai "green" nu e atunci cand le impui politic.1 point
-
Si cel mai important retrofit de pana acum: volanul. Dupa ceva amanari, un covid, treburi soft si hard, treaba inceputa anul trecut s-a finalizat astazi. Multumiri colegului @sabinxpentru rabdare, pasiune si devotament! Pozele fac cat o mie de cuvinte. PS: Din prea multa relaxare si plictisit de atata work from home, intr-o seara am 'reusit' sa o sifonez putin onduland usa fata stanga de un bolard de beton dintr-o parcare exterioara. Am deja dosarul de dauna avizat pentru inlocuire, urmeaza sa ajung si in service.1 point
-
1 point
-
Salutare, De un an detin o Skoda Octavia Octavia III productie septembrie 2014, motor 1.6 TDI 110 CP, cod motor CRKB, fara resoftare, cutie de viteze manuala in 6 trepte. Masina are 200.500 km din care 14.000km facuti de mine intr-un an de cand o am. In ultimele luni, de 3 ori am patit sa mi se aprinda in bord "check engine" pentru eroarea "19226 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold" de fiecare data fara alte simptome (nu a crescut consumul de carburant, nu limita puterea) asa ce de fiecare data am sters-o din VCDS. Recent mi s-a aprins iar "check engine" de data asta cu alta eroare: "20169 - Exhaust Pressure Sensor 1 P0471 00 [237] - Implausibile Signal". Am verificat valorile date de senzor cu motorul oprit, contactul pus: avea offset 2 hPa iar valoarea adaptata -1. Am cumparat un senzor nou, OEM (este facut de Denso Japonia) l-am montat, i-am dat adaptare din VCDS, dar nu am reusit sa sterg valorile inregistrate pentru ca nu aveam functia activa. Am verificat noile valori: offsetul a devenit -3 hPa si valaorea adaptata 2 hPa (tot cu motorul oprit) Dupa 3 drumuri prin oras pe distante scurte, s-a aprins din nou "check engine" de data asta 3 erori pentru senzorul acela, pe care le postez mai jos, alaturi de valorile de la DPF. 3 Faults Found: 19226 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 200443 km Date: 2021.02.18 Time: 13:49:54 Engine speed: 2171.00 /min Normed load value: 51.8 % Vehicle speed: 41 km/h Coolant temperature: 93 °C Intake air temperature: 79 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.720 V Unlearning counter according OBD: 40 Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: 23.568 Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 34.3 kg/h Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: 158.6 hPa Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 8.7 hPa Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Act.value: 45.01 % Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 50.62 % 9764 - Exhaust Pressure Sensor 1 P0470 00 [032] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 58 °C Intake air temperature: 49 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.380 V Unlearning counter according OBD: 38 Mass airflow sensor 1 bank 1 airflow: raw value: 0.0 mg/stroke Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Spec.value: 0.00 % Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Act.value: 0.00 % Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback -Offset closed.: 0.18 % Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bits 0-7: 0 Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bits 0-7: 0 Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bits 0-7: 55 Exhaust recirculation valve 2 bank 1: monitoring - status-Bits 0-7: 0 Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Uncnd vlt: 693.8 mV 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [032] - Elect. Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 58 °C Intake air temperature: 49 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.380 V Unlearning counter according OBD: 38 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 1057 hPa Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value: -7 hPa Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 7 hPa Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: 11 hPa Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 2.5 °C Particle filter: soot mass measured: 13.76 g Particle filter: soot mass calculated: 16.88 g Ma poate ajuta cineva cu o parere, va rog?1 point
-
Nu cred ca este o legatura directa intre a avea sau nu reducere si daca masina este sau nu inmatriculata. La fel nu vad de ce ar fi discutia daca au fortat inmatricularea in 2020. Bine ca au avut ce sa inmatriculeze. Alte companii au cumparat credite verzi de la alti producatori care au emisii mult mai joase. M-am uitat pe statisticile End of Year de la DRPCIV. Este destul de trista statistica, dar nu este topicul pentru a detalia. On topic: In tara, la sfarsitul lui 2021, erau 353 bucati inmatriculate dintre care 114 in B si 60 in Ilfov.1 point
-
@tavitara - si soferii gen B , care accelereaza fara nici un motiv cand sunt depasiti sunt la fel de "adevarate bombe" !1 point
-
Am cumparat Octavia 4 1.5TSI Style si am 14k km parcursi din August 2020. Au fost ridicate niste intrebari de-a lungul celor 17 pagini care au fost clarificate mai mult sau mai putin. Va spun parerea mea si ce info am eu. - Jante Rotare Aero de 17" standard pe Style ofera aerodinamica foarte buna. (cauciucuri de iarna pe alte jante din comert fix aceleasi dimensiuni si caracteristici si se simte la consum si la zgomot). - Oferta O3 Style cu optiuni de 2.2k euro si acelasi motor/cutie in 2018 - 22k euro (si Rabla 20.5k euro). Comparativ cu O4 26k euro, minus sabla si reduceri dealer - 23k euro - In O4 se gasesc MULT mai multe optiuni, numai Infotainment-ul Columbus e +1k euro. Cutia manuala este una noua conceputa pt consum mai redus si performante mai ridicate. Se gasesc detalii pe net despre asta. - Calitatea materialelor si a contructiei este peste O3. Chiar se vede o diferenta clara si fata de Skala care cu o configuratie similara ar ajunge aproape la acelasi pret. - Nivel de zgomot eu as spune redus la viteze normale (legal pana in 130). Situatia se schimba pe jante aftermarket si cauciucuri de Iarna. - Viteza maxima 231km/h insa limitata electronic. Reprize de acceleratie decente si cutie destul de elastica. Cursa cam lunga a schimbatorului. - Lipsa comenzilor de climatronic se simte la inceput insa te obisnuiesti repede si e destul de OK. - Consum decent pt dimensiune si motorizare - Media totala la aproape 14k KM este de 6.4l/100km. - Confortabila pt pasagerii din fata cat si din spate doar ca nu recomand 3 adulti in spate. 2 adulti stau foarte bine. 2 adulti si un copil stau OK, 3 adulti, poate si putin peste media de greutate, nu se simt OK. - Volan in 2 spite arata foarte bine si e mai classy, cel sport in 3 se potriveste la RS. - Farurile basic LED sunt foarte OK, Matrix LED sunt si mai bune dar la un prea care mie mi s-a parut cam piperat pt adaosul de performanta asa ca nu am luat packetul de 1300euro. Adaptive cruise control e inutil la cutie manuala parerea mea asa ca i-am dat skip. Pilot automat inclus si e destul pt cutie manuala. - Prefer sa amestec in mamaliga si sa fiu stapan pe masina cand si cum vreau eu. DSG mi-ar fi placut mai mult pt oras insa nu fac km predominant urban. - Prefer benzina in orice situatie asa ca nici nu am luat in calcul motorina. Am facut un drum de @ 2000km cu masina plina (5 adulti din care 3 mai maricei ) si bagaje pt 5 zile, pe drumurile de munte, serpentine, localitati, autostrada si s-a comportat excelent masina. Confortabila la denivelari, rezerva de putere cand era nevoie, si consul final mediu de 5.8l/100km. Recomand Brady in Bucuresti. Am incercat la mai multe reprezentante si la ei am avut cea mai buna oferta. Nu zic ca Avia nu are oferte insa imi vindeau la celasi pret Ambition si mai putine dotari extra, fara nici o reducere din partea lor, imi recomandau masini rulate ca o alternativa . Sper ca va ajuta mini review-ul meu. Daca mai aveti intrebari, va stau la dispozitie.1 point
-
Back from Bansko, 6.8l/100 media daca mai conteaza, deja 100500km and going smooth @nsmpana cand o mai tin? din moment ce merge atat de bine si am trecut de 100mii probabil nu mai este de vandut ci de tinut in familie .. dar pentru mine inca nu stiu, am facut un test drive cu CX5 (benzina 2.5, fara turbo) si m-a dezamagit (tinuta de drum, balansul la viteza - mi s-a parut efectiv nesigura la miscarile volanului, zgomotul si acceleratiile, atat de pe loc cat si din mers), ma intreb pana la urma daca un SUV este de mine sau nu, asa ca gandul meu ramane tot la un A4 quattro (daca e sa ma iau dupa sfaturi) motorizarea Ultra (190cp) oricum .. nou e ff scump (50k+), sh se gasesc greu cu tot ce vreau eu (AH, AC 3 zone, ACC, full LED, alcantara, gri manhattan) mai ales in Romania (ca sa am un istoric cat se poate de real) prin urmare, ca sa nu fac offtopic, deocamdata merg cu G7, la primavara ii mai fac o ceara si mai detaliez si pielea din interior si e ca noua1 point
-
O sa apara din nou dupa ce parcurgi o anumita distanta (100 km sau ceva de genul). Asa e si la modele mai vechi, dupa ce deschizi capota martorul dispare chiar daca nu completezi cu ulei.1 point
-
Conteaza cum au fost facuti cei 14k km, daca s-a mers preponderent urban si 15k mi se pare mult sa stai pana la revizie, nu mai vorbesc de cei 30k cum recomanda producatorul Tot astept intervalele de service dinamice ca la avioane, cu nr de ore de mers. Ca motorul si daca sta pe loc si nu face km el tot merge...1 point
-
Dieselul intotdeauna se va misca foarte bine la puteri relativ mici, deci nu ai motive de ingrijorare. Cuplul de diesel va rezolva "problema".1 point
-
Arcuri sport Eibach Sportline E20-85-014-02-22 bucse bascule pline originale Audi RS3 8P - 8Z0407183A Suruburi bucse bascule noi - N10579702 N91039802 Ghiduri fixe 034motorsport pentru eliminarea zgomotelor si deplasarea cadrului motor/bucsilor Distantieri fata spate H&R 10mm + prezoane mai lungi. Am luat si bielete antiruliu, flanse si rulmenti fata noi. Am avut noroc ca bieletele s-au desfacut usor iar rulmentii si flansele le-am lasat pe cele originale ale masinii pt ca aratau foarte bine. Piesele care nu s-au schimbat le-am pastrat pt ca pe viitor va urma sa mai umblu acolo. Am facut geometria la Autosoft. Pe spate am facut camber sau inclinarea negativa a rotilor la -2.2* (la limita maxima pe verde) La sfarsit a iesit fitmentul pe care il doream fara sa atinga chiar daca sunt persoane in spate. Masina si-a schimbat tinuta de drum si este mai rigida fata de alte masini cu arcuri sport. Pe viitor urmeaza o suspensie reglabila serioasa, dar pana atunci nu imi place cum arata asa inalta.1 point
-
Impropiu spus AC, functioneaza doar sistemul de ventilatie, compresorul de AC e oprit. Nu mi se pare ca suntem offtopic, discutia despre SS este strict legata de consum.1 point
-
O prezenta mai deosebita fata de restul B8-urilor de pe strada si cred ca e cea mai buna decizie sa fie hibrid in ziua de azi si nu full electric, la noi cel putin. Eu as zice ca nu e un plus ca a fost masina de demo. Asta inseamna ca a fost folosita intensiv si cu o talpa grea, doar era de demonstratie.1 point
-
asa cred ca ziceau si aia prin 1800 cu carbunii si locomotivele...0 points
-
Nu-mi fac eu griji de talpa grea a eventualilor "forjatori" care s-au dat cu aceasta masina. Si Slava Domnului, nu-s fudul ca sa fi dat in plus 20.500euro doar ca sa-mi urc eu primul fundul in masina asta. La 14200km masina este ca noua, am garantie VW pana in 2021,este tot ce-mi doresc. Nici la nevasta n-am avut pretentia sa fiu primul Bateria se incarca in orice mod: la priza 220v, la statie dedicata, in mers in oricare dintre moduri -electric/hybrid/hybrid+incarcare. Se face totul automat. Orice energie recuperata se duce automat in baterii. In modul Hybrid+incarcare se consuma combustibil extra pentru a incarca bateriile in regim permanent. Cutia DSG are D/B. D-ul este modul clasic al oricarei DSG iar B este un mod de deplasare cu regenerare continua, masina merge cumva infranat. Initial mi s-a parut ciudata deplasarea in B dar acum ca m-am acomodat este chiar interesant, practic te poti deplasa prin oras fara sa folosesti deloc pedala de frana. In cazul in care storci bateriile la maxim, dupa ce porneste termincul, exista o incarcare la un nivel minim pe care-l considera masina necesar. Mai departe, in functie de cum conduci/mod se incarca doar din regenerare sau prin combustibil.-1 points
-
Nici nu poate fi vorba de cocalareala... doar dacă ii colant! Dacă am extensie de eleron de carbon e cocalareala sau ce :)?-1 points
-
Multumesc baieti, mare pasionat nu sunt(gen czr?) , dar recunosc, imi plac masinile sport. Visul meu e rs6 generatia asta noua - 2019. Poate o sa mi l permit candva. Am facut doar 100km in weekend desi ar fi mers 1000, mai greu cu plecatul de acasa cu un bebelus...Dar recuperez eu. Masina e ce trebuie, pana acum. Mi am zis de la inceput ca vreau si track days si ca voi face un efort sa ajung cat de des pot, ca sa ma bucur de masina asa cum trebuie. Cu fostul subaru nu prea am facut asta, din diverse motive si mi pare rau. Ne stim si de pe alt forum? ?-1 points
-
Toata lumea mai greseste, e firesc si normal Intr-adevar, hardware se foloseste pentru calculatoare dar ai cum sa spui si la masini, pentru ca, cuvantul mecanic tine de motor si etc, si nu cred ca vrei sa creezi confuzii pe aici .-1 points
-
@n1k0nenA nu se compara km de rulare pe autostrazi in afara tarii cu numarul de ore in trafic cu accelerari si decelerari din tara noastra, orice motor de nou are tratament chimic low friction pe partile interne (mama ce misto se aude motorul cand este nou... uite-l cum toarce) care incepe sa se diminueze dupa o folosire normala fix la iesirea din garantie in general 2-3ani sau 100kkm unde ansamblul incepe usor sa devina putin mai galagios cu fel de vibratii suspecte (multe parti in miscare care nu mai sunt stranse ca in prima zi... multi dintre voi don't give a shit pentru ca nu orcine isi permite lucru nou) recomandat daca vrei sa ti masina este ca la fiecare 4ani sau 60kkm sa inlocuiesti tot ce inseamna curele exterioare distributie si accesorii verificare joc ax pompa apa si inlocuire role. Sau inlocuire motor... inca sunt pe stoc nou-noute care isi asteapta clientii naivi.-1 points
-
Eu cu Front Assist n-am avut probleme, dar probabil tine mult de calitatea marcajelor si latimea benzilor. Nu intervine sub o anumita viteza (50 sau 60 km/h, nu mai stiu sigur) si nu intervine daca semnalizezi cand treci peste marcaj. L-am simtit si eu ca intervine (recunosc, m-am urcat peste marcaj ca sa vad mai mult in fata inainte de a iesi in depasire), dar n-am avut nici o clipa senzatia ca ma arunca periculos. Se zice ca incepand cu ME2.1 se va putea crea un "profil utilizator" si se va putea seta permanent modul On-Line / Off-Line si Front Assist On / Off. Stiu ca franarea la parcare se poate dezactiva, dar nu stiu de unde pentru ca nu am avut probleme. Recircularea abureste geamurile la toate masinile la care functioneaza bine inchiderea, nu e ceva specific ID3.-1 points
-
Salutare, am si eu o problema legata de Webasto. De cand am cumparat masina, nu am folosit webasto din cauza unor erori pe care nu le-am luat in seama. De curand doresc sa il folosesc pentru a-mi incalzii masina dimineata. Mereu cand am vrut sa-l pornesc ori din butonul din masina, ori din cheia speciala, am primit eroarea "Aux.Heater Error". Am pus testerul pe masina si am regasit urmatoarele erori. Daca ma poate indruma cineva spre o rezolvare, as fi recunoscator.-1 points
-
-1 points
-
Dupa ce am copilarit 3 ani cu un golf 6 1.4 tsi am zis ca e momentul pentru ceva mai potent. Si uite asa am dat un avans dat pentru noul Megane GT. Dupa ce am fost tratat cu curu de Renault ... soarta mi-a adus in "brate" acest GTD. Vazut anuntul pe net, sunat omu ... mers, vazut, cumparat. Scurt si la obiect. Masina este altceva .... nu exista termen de comparatie intre fostul golf si actualul.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00