Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.02.2021 în toate secţiunile
-
6 points
-
Salutare tuturor. Astazi am finalizat un retrofit inceput acum cateva saptamani impreuna cu @b94uri si anume volan 2021 montat pe tiguan 2020 R line. Dupa ce am citit si recitit bloguri intregi m-am gandit ca solutia este relativ simpla - update gateway la verisunea AG, apoi parametrizare si codare. FALS! Toata operatiunea pana in acest punct a fost facuta cu ODIS 9.2.2 / dupa comparari de loguri, telefoane in strainatate...etc update la ODIS 12.2 am codat volanul. Stergem erori si la final ne alegem cu ACC nefunctional. Am luat-o pe firul logic si m-am gandit ca ACC trebuie dus la ultima versiune 2021 / am luat-o de la capat update, parametrizare si codare = same shit (ACC nefunctional) Iar m-am apucat de citit, conversatii in strainatate, sfatul "batranilor" impreuna cu @B98XAL. Ajung la concluzia ca problema este legata de cablaj. Ne apucam si comparam cablajul 2020 cu cel 2021 (cablajul de airbag) unde gasim problema. Producatorul (cel mai probabil a schimbat spira) si totodata locul pinului de ACC. Pe pinul respectiv avem 10V constant. In momentul in care dam o comanda, coboara in 0V. Pinul neaflandu-se unde trebuia normal a aparut eroarea pe motor, apoi pe ACC. Am repinuit si voila (treaba rezolvata intr-un final cu succes). In poze se gaseste toata operatiunea. Primele 3 poze sunt de pe modelul 2021/ urmatoarele 2 de pe 2020. Multumiri colegului @F l o r i n (eu unul nu am reusit sa indepartez airbagul model 2020). @b94uri sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina. 236c62be-daea-480e-9c34-e0848a82b946.jfif 18696e9f-058e-4a3b-886f-0f5f2a483f8d.jfif2 points
-
Si cel mai important retrofit de pana acum: volanul. Dupa ceva amanari, un covid, treburi soft si hard, treaba inceputa anul trecut s-a finalizat astazi. Multumiri colegului @sabinxpentru rabdare, pasiune si devotament! Pozele fac cat o mie de cuvinte. PS: Din prea multa relaxare si plictisit de atata work from home, intr-o seara am 'reusit' sa o sifonez putin onduland usa fata stanga de un bolard de beton dintr-o parcare exterioara. Am deja dosarul de dauna avizat pentru inlocuire, urmeaza sa ajung si in service.2 points
-
Da, ii urmaresc de mult pe baieti si acum o luna cam asa a filmat o Vlad, a durat putin pana au urcat clipul.2 points
-
Alt modul...3c8..xxx xxx cu litera la sfarsit, 5k0 xxx xxx... sau 7p6xxx xxx.2 points
-
2 points
-
Salutare. Povestea incepe in 2019 prin vara. Masina este o octavia 3 combi model 2016, fabricatie 2015. Culoare rosie(am 2 fetite si la acel moment m-am gandit ca e cea mai buna varianta - asa a fost) Masina a trecut prin atatea transformari, ca imi este greu sa mi le amintesc pe toate. Dotari de fabrica: varianta Style motor 2,0l 150cp, DSG 6 - Navigatie MIB2 Harman cu smarlink - camera marsarier lowline - climatronic - comenzi volan, volan RS cu padele - scaun sofer electric cu memorie - haion electric - oglinda retrovizoare FLA - oglinzi laterale heliomate - parbriz incalzit - scaune partial piele incalzite Ce sa zic, totul ok, pana l-am cunoscut pe Alex B98XAL si de atunci a inceput nebunia. Efectiv nu stiu cati bani am bagat in masina pana acum. Mereu zic sa fac un calcul dar ma ingrozesc. Aproape toate retrofiturile sunt realizate de mine. La cateva am avut parte de ajutor. El a pornit de la o simpla activare - drive modes - la fel am vrut si eu retrofituri: Faruri OEM, cu AFS si spalatoare (inlocuire bara fara) Side Assist (BSD si RTA) Lane Assist ( cu inlocuire parbriz si oglinda retrovizoare) - TSR si HBA AID Activare meniu Personalisation MIB2,5 cu SIM si ecran de 9,2" (+ antene GSM) Radar ACC (Emergency Assist, TJA,Predictive ACC,Front Assist) inlocuire gateway 5Q-3Q inlocuire BCM preFL - BCM FL inlocuire camera marsarier Lowline - camera marsarier Highline (+ spalator camera) Jante 16" - Jante 17" stopuri (normale fara LED) - stopuri Lowline 2018 (cu LED) lampi numar spate (originale cu LED) lumini interioare (integral OSRAM LED) becuri LED proiectoare (OSRAM LED) update-uri soft (climatronic, gateway, directie) amortizoare capota ornament RS haion, + ornament original (protectie) bara spate ornament iluminat priza 12V (consola centrala) leduri manere interioare (fata + spate) Retrofituri viitoare: climatronic FL protectii originale laterale usi Drive mode (totul este tras, bara de butoane si fire - mai trebuie codurile swap) Cateva poze in atasament. Aproape 1 an de munca (printre picaturi)1 point
-
1 point
-
1 point
-
236.000 km : schimbat azi termostat ( facea figuri cateodata, scadea apa cu ~ 10 grade cand stateam pe loc cu clima ON, si parca urca greu in conditii de trafic normal ; verificare pe rampa de rutina, totul perfect. P.s: am vandut in sfarsit audi Pejoul e nepornit de 1 luna + dar bag mana in foc ca o ia la sfert 😄😄😄 Asteptam vremea buna sa dau din nou un glaze pe ambele.1 point
-
1 point
-
Si inca un aspect care nu trebuie sa il uitam referitor la numarul mare de masini electrice fabricate de Vw sau alti producatori este "nevoia" de a vinde masini ca sa nu fie amendati. Toti au un o tinta care trebuie atinsa (sau mai bine zis , nu trebuie depasita) referitor la media emisiile tuturor masinilor noi vandute intr-un an si acesta este un alt motiv pentru care se produc asa multe unitati electrice si incearca sa le vanda . Referitor la reduceri si promotii, eu zic ca producatorul tot o sa iasa pe plus chiar daca tie iti ofera un pachet gratis sau inca 3000 Euro (exemplu) reducere la achizitia unei masini noi plus ca nu este nevoit sa plateasca amenda daca nu isi atinge tinta cu emisiile (o amenda de care se feresc toti producatorii atat din cauza sumei dar mai ales din cauza reclamei proaste care o genereaza o astfel de stire). Au fost si aici pe forum discutii despre pretul de productie versus pretul de vanzare la mai multe modele si diferenta este uriasa la anumite modele. Personal stiu de la alt producator ce preturi sunt pentru productie si preturile de lista si asta nu vinde decat sa confirme faptul ca preturile de lista sunt foarte mari. Din ceea ce vad cam la toti producatorii care activeaza in europa preturile pe segemente au cam ajuns la acelasi nivel chiar daca diferentele intre competitori sunt la fel ca acum 10 ani si preturile de cele mai multe ori sunt decide in functie de competitorul direct (adica au ridicat preturile de lista ca sa nu zica cumparatorul, sau sa nu aiba impresia, ca alt producator pe acelasi segment ii mai scump si implicit mai bun).1 point
-
Revizia numarul 3... Data aceasta am fortat putin intervalul de schimb al uleiului si am ajuns la 12,150 km cu uleiul celor de la Valvoline. Dupa Rowe Multi-formula, Valvoline SynPower am zis sa dau o sansa si celor de la Ravenol VST Usvo, poate gasesc un ulei sa se preteze cel mai bine pe motoras. Astfel, l-am necajit din nou pe colegul Catalin, si am fost in vizita la farmacie. Masina e in parametri si a primit un mic cadou pe care mi-l si sugerau unii colegi inca de la inceput - volanul de piele. Aduce o nota frumoasa la interior, si ofera o priza mult mai buna la prindere, ma declar multumit de micul upgrade.1 point
-
1 point
-
0 points
-
cei 550 km eu cred ca ii poti face daca iti ajustezi stilul de condus. Eu am un e-Golf si cand au fost temperaturi cu minus imi arata 140 km range...un ID4 cu 350 km e parfum Aia 800 km nu ii face nici un sofer profesionist, eu nu am nevoie de asa ceva.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00