Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.02.2021 în toate secţiunile

  1. Am fost weekendul trecut la Porsche, am vrut sa vad un FR cum arată dar nu aveau expus. Am făcut o configurație pentru 2.0 tsi 245cp și a ieșit ce se vede în poză, probabil mai merge negociat puțin...
    3 points
  2. Salut tuturor si bine v-am gasit! Sunt prezent pe forum de prin 2017 cand mi-am luat prima masina - Golf7- pe care nu m-am gandit sa o prezint 😆 Intre timp am schimbat jucaria asa ca de data asta nu mai ratez ocazia 😁 Leon 5F Xcellence 1.5 benzina 130cp manual fabricatie sfarsitul lui 2018. Este in posesia mea de anul trecut din martie. Masina de test-drive luata la 4.9xx km in prezent are undeva la 10.xxx km. Nu vreau sa respect recomadarea de service long life asa ca in jur de 15k km o sa ii fac prima revizie.. Cateva dotari Full led, beats, DCC, semi-piele, kessy, pachet iarna, full-link etc..Mi ar fi placut mult sa aiba si ACC..Golful dinainte avand aceasta dotare ii cam simt lipsa in rest are cam tot ce trebuie... Planuri am destule cu ea..timp si bani sa fie😂😂 Mai jos am sa va las cateva poze
    1 point
  3. Demontat rulment stricat și înlocuit cu unul nou cu dimensiunea de 7x19x6 mm. Total investiție 10 lei și 15 min. manopera.
    1 point
  4. Uite ca poti face si 500km cu un plin 😂
    1 point
  5. CUPRA el-Born complet electric
    1 point
  6. Să o stăpâneşti sănătos! E din 2018 şi încă nu are nicio revizie?
    1 point
  7. @Cristian Multumesc! Mi se pare cea mai faina culoare sincer..Pe parcurs sper sa fac si retrofitul cu acc si de ce nu si altele😜 @drign Multumesc frumos ! Beats-ul isi face treaba cu varf si indesat automat sunt super multumit😊.Sunet clar si bass puternic.Iar legat de DCC in comfort isi face treaba exemplar din punctul meu de vedere..Peste denivelari sau treceri inaltate n am treaba.. Jantele sunt pe 17 si cam atat stiu acum, alte detalii nu am..Revin cand o sa le pun pe masina,momentan le am pe cele de tabla. @andreii_george Mersi frumos ! Si al tau e belea😂 Comparativ cu golful pe care l-am avut, seatul este cel putin o clasa peste referitor la calitatea finisajelor,plastice, trimuri etc. Ca sunete suspecte sunt cateva(cel putin asa am impresia)dar sper sa le dau de cap😂😂
    1 point
  8. Primul drum mai lung cu CC'ul ( Buc - Sibiel + invarteli pe acolo - si retur, ~ 800+km ) s'a dovedit a fi o incantare ; masina se comporta exemplar in toate conditiile, si este o placere sa o conduc, fix cum speram ; evident ca singurul lucru la care imi mai sta mintea este un DSG..dar, poate la urmatoarea nu am simtit nevoia de mai multa putere sau de altceva, iar in aceste conditii ( masina plina - 4 pers + bagaje ) a avut un consum de 6,2 la dus ( mers mai repejor, in special autostrada ), si 4,9 la intors ( mers autostrada pe pilot ). Imediat cum m'am intors am si spalat'o ( la self, doar jet, traiasca glaze'ul ) pt ca era horror avand in vedere ca la dus ( vineri dimineata ) am prins conditiile de ninsoare.
    1 point
  9. Aproape 6 luni si 5000km facuti 50/50 oras/in afara. Se comporta si prezinta mecanic excelent la aproape 85.500km. In ultima perioada am destule ganduri spre alta masina cu o putere mai mare.. simt totusi lipsa unor 200cp sau macar 180..venind de la un GTI n-am sesizat asta la prima vedere insa... 😀 it is what it is.
    1 point
  10. Arata foarte bine! Cum se simte masina comparativ cu golful? (Calitatea finisajelor/plasticele/trimurile/ sunete suspecte 😀)
    1 point
  11. Să vă bucurați de mașină câți mai mulți km fără probleme! Frumoasă culoarea! Sunteți mulțumit de sistemul de sunet Beats? Își face treaba sistemul DCC pe modul confort? Ce model/dimensiuni sunt jantele și anvelopele?
    1 point
  12. Nu putem sa comparam suprafata eleroanelor unei aripi de avion cu suprafata unei aparatori de noroi. DA, pana si oglinda este stropita si semnalizarea plina de noroi.
    1 point
  13. Am cumparat Octavia 4 1.5TSI Style si am 14k km parcursi din August 2020. Au fost ridicate niste intrebari de-a lungul celor 17 pagini care au fost clarificate mai mult sau mai putin. Va spun parerea mea si ce info am eu. - Jante Rotare Aero de 17" standard pe Style ofera aerodinamica foarte buna. (cauciucuri de iarna pe alte jante din comert fix aceleasi dimensiuni si caracteristici si se simte la consum si la zgomot). - Oferta O3 Style cu optiuni de 2.2k euro si acelasi motor/cutie in 2018 - 22k euro (si Rabla 20.5k euro). Comparativ cu O4 26k euro, minus sabla si reduceri dealer - 23k euro - In O4 se gasesc MULT mai multe optiuni, numai Infotainment-ul Columbus e +1k euro. Cutia manuala este una noua conceputa pt consum mai redus si performante mai ridicate. Se gasesc detalii pe net despre asta. - Calitatea materialelor si a contructiei este peste O3. Chiar se vede o diferenta clara si fata de Skala care cu o configuratie similara ar ajunge aproape la acelasi pret. - Nivel de zgomot eu as spune redus la viteze normale (legal pana in 130). Situatia se schimba pe jante aftermarket si cauciucuri de Iarna. - Viteza maxima 231km/h insa limitata electronic. Reprize de acceleratie decente si cutie destul de elastica. Cursa cam lunga a schimbatorului. - Lipsa comenzilor de climatronic se simte la inceput insa te obisnuiesti repede si e destul de OK. - Consum decent pt dimensiune si motorizare - Media totala la aproape 14k KM este de 6.4l/100km. - Confortabila pt pasagerii din fata cat si din spate doar ca nu recomand 3 adulti in spate. 2 adulti stau foarte bine. 2 adulti si un copil stau OK, 3 adulti, poate si putin peste media de greutate, nu se simt OK. - Volan in 2 spite arata foarte bine si e mai classy, cel sport in 3 se potriveste la RS. - Farurile basic LED sunt foarte OK, Matrix LED sunt si mai bune dar la un prea care mie mi s-a parut cam piperat pt adaosul de performanta asa ca nu am luat packetul de 1300euro. Adaptive cruise control e inutil la cutie manuala parerea mea asa ca i-am dat skip. Pilot automat inclus si e destul pt cutie manuala. - Prefer sa amestec in mamaliga si sa fiu stapan pe masina cand si cum vreau eu. DSG mi-ar fi placut mai mult pt oras insa nu fac km predominant urban. - Prefer benzina in orice situatie asa ca nici nu am luat in calcul motorina. Am facut un drum de @ 2000km cu masina plina (5 adulti din care 3 mai maricei ) si bagaje pt 5 zile, pe drumurile de munte, serpentine, localitati, autostrada si s-a comportat excelent masina. Confortabila la denivelari, rezerva de putere cand era nevoie, si consul final mediu de 5.8l/100km. Recomand Brady in Bucuresti. Am incercat la mai multe reprezentante si la ei am avut cea mai buna oferta. Nu zic ca Avia nu are oferte insa imi vindeau la celasi pret Ambition si mai putine dotari extra, fara nici o reducere din partea lor, imi recomandau masini rulate ca o alternativa . Sper ca va ajuta mini review-ul meu. Daca mai aveti intrebari, va stau la dispozitie.
    1 point
  14. Livrarile de ID4 in Europa incep in Martie https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-livrarile-lui-id4-in-europa-incep-in-luna-martie-102279.html
    1 point
  15. #postarelunga Bun, dupa cum am promis, revin cu updates in privinta noilor "upgrades" la Superb. Avand in vedere ca proiectul este in principiu finalizat pe toate aspectele: exterior, interior, portbagaj, putere, muzica.. am zis sa lucrez la un aspect la care putini oameni se baga cand vine vorba de un proiect de genu. Si anume, FEELING-UL masinii. Si cand zic feeling, NU ma refer la partea de putere sau stabilitate (aici stam bine). Ma refer la feeling-ul masinii in general. Desi dotarile Superb-ului, pentru anul ei de fabricatie, trimit Superb-ul in zona premium, fiind totusi o Skoda, exista cateva aspecte care o delimiteaza de o masina premium, iar cel mai important aspect dpmdv este insonorizarea. Dat fiind si anul de fabricatie (2002), in acea perioada nici un producator nu se axa foarte mult pe zona asta nici macar producatorii de top gen Audi, Bmw etc. (excludem brand-urile de lux gen Bentley, etc.). Asa ca.. am hotarat sa o insonorizez complet pentru a reda acea senzatie ce o regasesti intr-o masina premium mai noua din gama "luxury" (A8, S class etc.). Da stiu, suna putin "prea prea" aceasta ambitie de a mea, dar cu materialele corespunzatoare, se poate. Avand mare noroc cu un prieten ce detine un garaj renumit pe partea audio si cu o experienta foarte mare in domeniu asta, am discutat despre ce vreau sa ii fac. La recomandarea lui, am ales 2 tipuri de insonorizant: CTK Standard Pro si CTK Caimat. Ambele au rol de insonorizare, dar CTK Pro are rolul principal de a atenua vibratiile pe cand celalalt este conceput pentru a atenua sunetele exterioare. Daca tot urma sa desfacem tot interiorul, am zis sa rezolv si greierasii ce ii mai avea masina (acei greierasi tipici masinilor VAG mai vechi). Asa ca am comandat si CTK Anti Creak care este o banda ce se pune pe plasticele masinii, in special pe cele ce sunt in contact direct cu alte plastice. + cleme originale pentru inlocuirea celor vechi care erau mai uzate / rupte. Modul de lucru a fost urmatorul: Se aplica primul strat de insonorizant CTK PRO cum se procedeaza la majoritatea lucrarilor de genu, iar peste, venim cu al 2-lea strat CTK Caimat (acea pasla). In total, au intrat in masina cca. 80 de kg de insonorizant (podea, partea din spate, usi, portbagaj) Cu aceasta ocazie, am reusit sa vad si podeaua masinii, care surprinzator se prezinta in stare foarte foarte buna. Recunosc ca aveam putine emotii aici sa nu dau de rugina sau alte surprize. Am gasit si putina umeazeala ce am rezolvat-o (erau niste dopuri lipsa). Daca tot am dat plasticele jos, am zis sa fac si un suport custom la telecomanda de la Airlift. Voi sacrifica 2 din cele 3 suporturi de pahare pentru a integra telecomanda acolo. Nu tin minte sa fi folosit vreodata mai mult de un suport de pahare, deci consider ca nu pierd acolo din practicalitate. Dimpotriva. Voi avea comenzile de la airride mult mai la indemana. Inainte tineam telecomanda in cotiera, iar la condus, o puneam in sertarasul de sub cotiera. Statea bine si acolo, dar va arata mult mai bine la final Avand in vedere ca am facut acest pas, am pus si statie separata pe medii si inalte, pentru a pune boxele la adevarata lor valoare. Rezultatul insonorizarii? Fara DAR si POATE, cea mai desteapta investitie de pana acum. Foarte mult nu am apucat sa testez masina in setupul nou datorita faptului ca nu am scaunele momentan. (Vor fi duse la retapitat). Dar din cate am apucat pot sa zic urmatoarele: PRO: - Incepem cu usile care sunt mult mai solide. Pana si cand le inchizi, acel "click" s-a schimbat mult oferind o senzatie de premium. - Liniste totala in interior. Poate prea liniste pentru unii, dar avand in vedere ca eu cautam asta de la inceput, a iesit exact ce imi doream. Sunetul evacuarii s-a diminuat foarte mult. Exista o diferenta uriasa cand deschid geamul vs cand este inchis. Va suna exagerat ce zic dar linistea din interior este la acelasi nivel cu ceea ce o gasesti la o masina premium din clasa superioara. Da stiu ca geamurile care nu sunt duble ar reprezenta un minus in comparatie cu o masina de genu, dar asta se resimte la o viteza de peste 130 km/h. - Greierasii de care mentionam mai sus au disparut. Masina se simte exact ca o masina noua, foarte inchegata si fara greierasi. - Vibratiile specifice TDI-ului au disparut. Adica au fost "mascate" ca ele fizic sunt tot acolo - Muzica... ireal cum poate sa sune. Sunt convins ca si fara statia individuala, era un "improvement" foarte mare datorita insonorizarii, dar avand in vedere ca am pus si statia.. suna foarte foarte bine si clar. Avand in vedere toate cele mentionate mai sus, pot sa zic ca acel "feeling" de care vorbeam la inceput s-a schimbat complet, masina oferind o senzatie de premium si luxury pe care o si cautam. Este total alta masina. Chiar si pentru mine care o detin de atata timp, este o schimbare cu care inca nu sunt obisnuit. Ti-e mai mare dragul sa te plimbi cu ea acum. Ca merg cu pe autostrada sau drum cu piatra cubica sau orice alt drum, in interior nu se aude mai nimic, este o liniste deplina. Avand si o Kia Ceed GT luata de noua, trecand deseori de la Kia la Superb, se simteau diferente mari. Totusi vorbim de 2002 vs 2020 si 330k km vs 0 km. Acum nu mai este deloc asa. Contra: - Singurul aspect negativ asupra insonorizarii pe care il am in cap ar fi.. greutatea. Aproximativ 80 - 90 de kg de insonorizant in ea afecteaza performantele masinii. Nu se simt in realitate dar probabil timpii pe 100 - 200/sfert de mila/ etc. au mai crescut putin.
    1 point
  16. Câteva consumuri si cu varianta 4x4 2.0 TSI. In general, București 10-14 iar exterior 7-8. Consumul in cei 36k km cat are masina, conform Spritmonitor 9.2. Din cate se vede, se pot scoate și consumuri in jur de 5 in anumite condiții si mers regulamentar.
    1 point
  17. Loc de parcare acoperit pt cc de acum inainte. + o noua achizitie care mi se pare geniala ; un baiat s'a gandit sa faca o matrita pe baza de magnet care sa transforme acel suport inutil din bordurile passaturilor / golfurilor / etc intr'un suport de telefon.
    1 point
  18. salut. DA (atata timp cat volanele sunt ambele PREfacelift sau ambele facelift) exista 2 tipuri de airbag-uri - NORMALE si TESITE la partea de sus
    1 point
  19. @cristi511 Masina nu a patit nimic, singurul "damage" l-a avut janta dreapta spate care s-a zgariat de un bolovan. Cat despre de ce m-am bagat...nu credeam ca e asa rau drumul si cand am realizat ca e groasa am preferat sa urc in continuare decat sa cobor pe noroi si sa nu am control.
    1 point
  20. Datorita conditiilor climatice deosebite de saptamana trecuta in care nici webasto nu a fost la inaltime am codat: ENG10579-ENG115754-ZV allgemein-Funk bei Klemme 15 ein : to active . Posibilitatrea de a inchide masina cu motor pornit, inclusiv pentru cele cu kessy entry. Mentiune: Functioneaza codarea , dar masina avand kessy entry se va inchide si deschide doar din telecomanda in acest caz. Cat este activa functia , nu funtioneaza butonul de pe maner la inchidere si nici manerul capacitiv la deschidere, doar butoanele telecomenzii. Nu am verificat ce se intampla cu senzor tilt si senzor de interior alarma, daca se inhiba cat este activa functia. Am armat fara dezactivare de pe stalp B. Nu am verificat daca se activeaza safe lock la armare. Verific si revin... Am activat si pozitii spate cand sunt active DRL fata ( idem cu Audi).
    1 point
  21. Poti avea net fie de la telefon ( care trebuie sa aiba active functiile de bluetooth + hotspot), fie folosind un stick de net, pe care-l introduci intr-unul din porturile USB pe care le vei avea in masina. Netul va fi necesar fie pentru carnet (care e aproape inutil), fie, daca ai navi, pentru informatiile de trafic (care nu functioneaza in Romania). Baza e android auto/carplay, in mod special waze , care functioneaza impecabil.
    1 point
  22. Sal., Am găsit pe un site de afara câteva codări pentru B8 . Le scriu mai jos cu mențiunea ca NU AM FĂCUT PROBA ca sa pot confirma FUNCȚIONAREA ACESTORA : Codarea 01 Drive Profile on ODB Select Control unit 19 Control unit long coding Byte 08 Bit 4 Activate Codarea 02 ESP on Car Menu Select Control unit 03 Control unit long coding Byte 29 New Value 09 Codarea 03 Oil Temprature on ODB Select Control unit 17 Control unit long coding Byte 10 Bit 01 Activate Codarea 04 Fog Lights With Blinker Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (2)-Static AFS Light Vorschrift Value=FMVSS 517 108 Codarea 05 Increase Intensity of Rear Lights Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (6)-Leuchte28RFL LC11-dimmwert AB28 Value=100 (6)-Leuchte29RFL RA64-dimmwert AB29 Value=100 Codarea 06 Disable Start/Stop Select Control unit 19 Adaptation Start Stop Limit voltage Value=12 Codarea 07 LED Fog Light Warning Delete Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access code 31347 Adaptation (1)LB45-Leuchte12NL Lasttyp-12 Value= 6-LED Lichtmodule (6)Leuchte12NL LB45-Dimmwert AB 12 Value=127 Codarea 08 XDS Adjustment Select Control unit 03 (ABS) Adaptation Select: Expanded Electronic Differential Lock Options: Weak-Normal-Hard Codarea 09 Dynamic Breaks Select Control unit 03 (Brakes) Adaptation Channel 09 Value 2 Codarea 10 Break Drying System Select Control unit 03 (ABS) Adaptation Select: Disc Drying Options: Weak-Normal-Hard Codarea 11 Rain Closing Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access code 31347 Adaptation (15) Access Control 2-Regenschliessen_ein_aus Value: Permanent (16) Access Control 2-Regenschliessen_art Value: Permanent (28) Zugriffskontrolle 2-Menuesteuerung Regenschliessen Value:Aktif Select Control unit 09 (Central Electrics) Control unit Long Coding Subsystem: Rain / Light Sensor (RLS) Byte 0 Bit 1-Bit 2 DeActivate Codarea 12 Activation of OPS Select Control unit 10 (Assistance Situation) Security access Access Code 71679 Control unit Long Coding Byte 2 Bit 0 Activate Codarea 13 Led and Blinker Lights in Same Phase Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (16)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion G 2 Select: Blinken Links Dunkelphase (18)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert GH 2 Select: yeni değer 0 (19)-Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction GH 2 Select: yeni değer minimize (16)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion G 3 Select: Blinken Links Dunkelphase (18)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert GH 3 Select: yeni değer 0 (19)-Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction GH 3 Select: yeni değer minimize Codarea 14 Fan Speed on Auto Mod Select Control unit 08 (Air condition A/C) Control unit Long Coding Byte 11 Bit 6 Activate Codarea 15 Adjustment Door Led Light Intensity Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (6)-Leuchte16BLK SLB35BLK SL KC9-Dimmwert AB 16 Select: max 127 (6)-Leuchte17TFLR SRB3TFL R SR KC3-Dimmwert AB 17 Select: max 127 Codarea 16 Avoid Dimming LED Lights when Blinking Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (12)-Leuchte2SL VLB10-Lichtfunction E2 Select: not active (12)-Leuchte3SL VRB21-Lichtfunction E3 Select: not active Codarea 17 Cornering Fog Light Activation Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (5) Leuchte12NL LB45-Lichtfunktion B12 auswählen Select:Abbiegelicht links (5) Leuchte13NL RB5-Lichtfunktion B13 auswählen Select: Abbiegelicht rechts Codarea 18 Adjusting Cornering Fog Light Sensitivity Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Security Code 31347 Adaptation (3) Static cornering light lower speed threshold New Value=0 (4) Static cornering light upper speed threshold New Value=50 Codarea 19 CD Eject Button Activation Select Control unit 5F (Informationselektronik) Adaptation Button for CD eject status Value=Blocked Codarea 20 Folding Right Mirror in Rear Select Control unit 52 (Türelektr. Beifahr.) Control unit Long Coding Byte 04 Bit 2-Activate Bit 3-Activate Select Control unit 09 (Central Electrics) Access Code 31347 Adaptation (15) Access Control 2-Spiegelabsenkung bei Rueckwaertsfahrt Value=Active (20) Access Control 2-Menuesteuerung Spiegelabsenkung Value=Active Codarea 21 Hill Hold Assist Duration Select Control unit 03 (Brakes) Adaptation Select Berganfahrassistent Adjust as you wish. (default: Normal) Codarea 22 US Parking Lights Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (9) 0 BLK light fitting VL B36-light function D 0 Select (turn signal front left) Select Standlicht allgemein (10) 0 BLK light fitting VL B36-dimming select CD 0 Value:30 (9) -Leuchte1BLK VRB20 light function D 1 Select (Indicator front right) Select Standlicht allgemein (10) -Leuchte1BLK VRB20-dimming CD 1 Value:30 (12) -Leuchte0BLK VL-B36 Lichfunktion E Select 0 Select Blinken links Dunkelphase (15) -Leuchte0BLK VL B36 dimming Direction EF Select Minimize (12) -Leuchte1BLK VRB20 Light Function E 1 Select Blinken rechts Dunkelphase (15) -Leuchte1BLK VRB20 dimming Direction EF Select Minimize Codarea 23 Refueling Gasoline Amount Select Control unit 17 (Dashboard) Control unit long coding Byte 10 Bit 4 Activate Codarea 24 Coming Home Lighting Duration Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (3) Comfort illumination-Menueeinstellung Cominghome Value (Default: 15 seconds - maximum: 60 seconds) Codarea 25 Coming Home / Leaving Home with Fog and LED Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (4) Comfort lighting Coming Home Lights Value :Nebellicht (Low Beam) Codarea 26 Lock Acknowledge with Horn Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access code 31347 Adaptation (1)feedback signals-Acoustic feedback Value=Yes (2)Lock feedback signals-Acoustic feedback Value=Yes (8)feedback signals-Acoustic feedback global Value=Aktive (7)feedback signals-Acoustic feedback Value=Active (8)feedback signals-Acoustic feedback duration Value=Short(kurz) ASTA AM VERIFICAT LA MINE DAR NU MERGE Codarea 27 Shot Down Warning Tone for Parking System Select Control unit 03 (Brakes) Adaptation Park Assist Activation Tone Value=OFF Codarea 28 Parking Warning Distance Change Select Control unit 03 (Brakes) Adaptation Shutdown parking aid Value=20km/h Codarea 29 OPS Warning Line Closing Select Control unit 03 (Brakes) Security access Access code:71679 Control unit Coding Byte 1 Bit 5 DeActivate Codarea 30 Closing Windows When Iglite Off Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (13) -Zugangskontrolle 2 released trailing FH cancel at Tueroeffnen Value=Aktif Codarea 31 FIS Carbon Select Control unit 17 Adaptation Screen view Value=Option 2 Codarea 32 Seat Belt Warning Deactivation Select Control unit 17 (Dashboard) Adaptation Select:Disable channel belt warning Value:Yes Control unit long coding Byte 0 Bit 2-4 DeActivate Codarea 33 De-Fogger Timer Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (3) Window Air condition A/C condition A/C rear window heating value Type Duration how long you want to. Codarea 34 Rear Wiper Adjustment on Car Menu Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access code 31347 Adaptation (2) Select Rear wiper-menu control Comfort Wipe HW Value=Not Active Codarea 35 Comfort Blink Cycle Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation Comfort Sinyal Sayısı (Cycles) Value: 1-5 Value 3 (standard - 3x blinking) Codarea 36 Traffic Sign Assist Activation Select Control unit 5F (Information Electrical) Adaptation Select channel (63) vehicle function list BAP traffic_sign_recognition_0x21 Değer=Active Select channel (151) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification Değer=Active Select channel (153) vehicle menu operation-menu_display_road_sign_identification_over_threshold_high Değer=Active Control unit A5 (front / advance camera) Security access Access Code 20103 Control unit Long Coding Byte 1 Bit 0 Activate - "01 Traffic Sign Recognition (FTE) active" Select Control unit 17 (Dashboard) Control unit Long Coding Byte 5 Bit 2 Aktivate Control unit A5 (front / advance camera) Adaptation Select : channel numbers indicate end of speed limit Importance to actively invest Show Valid suffix View Channel Valid suffix Corresponding value adjust default: 00100111 Codarea 37 Line Assist Activation Select Control unit 17 (Dashboard) Control unit Long Coding Bye 4 Bit 6 Activate Bye 11 Bit 1 Activate Select Control unit A5 (front / advance camera) Control unit Long Coding Bye 0 Bit 0 Activate Select Control unit A5 (front / advance camera) Security access Access Code 20103 Adaptation Channel - Seçim HCA_On_State Put emphasis on menu Channel - Seçim HCA_Warning_intensity Put emphasis on menu Channel - Seçim BAP_Personalisierung Put emphasis on not activated Select the time of engagement Set adjustment via menu - emphasis on late Select Personalization spurt holding an assistant to a terminal 15 - channel Set value to last setting Select Control unit 44 (power steering) Control unit Long Coding Bye 0 Bit 0 Aktif Select Control unit 5F (Informationselektronik) Adaptation (49) function -Vehicle list BAP LDW_HCA_0x19 Activate (21) vehicle menu operation-menu_display_Lane_Departure_Warning Activate (23) vehicle menu Bedienung_menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high – channel Activate Codarea 38 Lap Timer Aktivation Select Control unit 17 (Dashboard) Control unit Long Coding Byte 1 Bit 3 Activate Codarea 39 Pointer Test Select Control unit 17 (Dashboard) Control unit long coding Byte 1 Bit 0 Activate Codarea 40 Adjusting Microphone Sensitivity Select Control unit 5F (infotainment) Adaptation Select Mikrofonempfindlichtkeit (Microphone Sensitivity) Adjust value as you wish. Codarea 41 Sunroof Opening With Remote Control Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (9) - Zugangskontrolle 2 - SAD Richtung Komfortöffnen auswählen Value =Tilting Codarea 42 Presentation Mode Select Control unit 55 Security access Access Code 20103 Adaptation Presentation Mode Value=Active Codarea 43 Line Assist Adjustments Steering Wheel Vibration Select Control unit A5 (camera) Security access Enter unlock code 20103 Adaptation Select channel intensity steering wheel vibration Value adjust accordingly Default: medium options: early, middle, late Codarea 44 Blocking of Drivers Reaction Select Control unit A5 (camera) Security access Enter unlock code 20103 Adaptation Select channel deactivation threshold driver activity Value adjust accordingly Default: medium options: early, middle, late Codarea 45 Steering Wheel Support Select Control unit A5 (camera) Security access Enter unlock code 20103 Adaptation Select channel intensity wheel support Value adjust accordingly Default: medium options: early, middle, late Codarea 46 DRL Only in Auto Mode Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (9) - Select daytime running lights only in switch position auto Value=Aktif Codarea 47 DRL Control on Car Menu Select Control unit 09 (Central Electrics) Security access Access Code 31347 Adaptation (2) Daytime running light activation by BAP or Operating sequence possible Value=Aktif Codarea 48 Adjust Consumption Indıcator Select Control unit 17 (Dashboard) Adaptation Customize consumption indicator Basic Değeri 100 Value change 85 (%) and 115 (%) . ATENTIE : Nu am probat aceste codări . In consecință ceea ce va veți coda o FACEȚI PE PROPRIA RĂSPUNDERE . NU RĂSPUND PENTRU DEFECTAREA ULTERIOARA A MODULELOR DE PE MAȘINILE VOASTRE . Daca la ceea ce este scris mai sus trebuie aduse adăugiri copiați doar codarea scrisa mai sus și adaugați voi cu scris boldat ca sa poată edita acest post un administrator . Spor la codat . O seara buna .
    1 point
  23. dintre masinile enumerate mai sus pe care le-ai detinut, parerea mea ca Passatul B5.5 a fost cel mai bun. Nu mai face VW masini ce facea odata. Desi masina s-a fabricat pana in 2005 izolarea fonica era foarte buna, asemanatoare cu golf 7 daca nu peste mai ales la zgomotul de rulaj.
    0 points
  24. CGLC isi face regenerarea la 350-400 km.
    0 points
  25. De ce va bateți joc de banii vostri, doar voi stiti... Pacat de masina...
    -1 points
  26. Nu are cum sa supravireze cand are aproape 2 tone si e mai grea pe fata decat pe spate. Va subvira atunci cand incepe sa piarda aderenta, legile fizicii isi spun cuvantul.
    -1 points
  27. 19500 km, zgomotul la virare din postul anterior a mai aparut sporadic , dar acum cat e rece nu mai face. La un moment dat, m-am confruntat si cu un pocnet in coloana de directie la viraj dreapta, dar de cand e frig nici pe asta nu-l mai face. Am mai auzit din cand in cand si un scartait la geamul dreapta spate. Am facut de curiozitate un calcul de consum real ca am pastrat toate bonurile de alimentare. Masina arata 6.5 pe ultimele mii de km, realul e pe la 7.3. E pusa la vanzare, daca nu o dau pe cont propriu, prin februarie va fi data la buyback pt o Toyota RAV4 noua pt care deja am achitat avansul. Masina e corecta si m-a servit bine ( exceptand problemutele minore care se vor rezolva cel mai probabil pe garantie daca mai apar). O sa-mi fie dor de niste lucruri la ea ( in special scaunele, dar si motorizarea e foarte reusita ), dar s-au schimbat multe in ultimul an: s-a largit familia, a aparut nevoia unui 4x4, deci ne despartim. Am luat in considerare Karoq / Tiguan / Ateca , dar nu mai ofera cutie manuala in combinatie cu 4x4 pe nici o motorizare.
    -1 points
  28. @AndreiZi La un sistem media care are minim App-connect cu waze, consider ca e depășit lejer nivelul de utilitate și de sărăcie. Alții au dat 2k eur pe o navi mare cu bling-bling dar au dat sărăcie la motorul de 1.4tsi. Practic degeaba au navigatia rapidă când motorul abia mută mașina pe hartă. Cred ca este o concluzie rezonabilă.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!