Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.02.2021 în toate secţiunile

  1. Salut tuturor si bine v-am gasit! Sunt prezent pe forum de prin 2017 cand mi-am luat prima masina - Golf7- pe care nu m-am gandit sa o prezint 😆 Intre timp am schimbat jucaria asa ca de data asta nu mai ratez ocazia 😁 Leon 5F Xcellence 1.5 benzina 130cp manual fabricatie sfarsitul lui 2018. Este in posesia mea de anul trecut din martie. Masina de test-drive luata la 4.9xx km in prezent are undeva la 10.xxx km. Nu vreau sa respect recomadarea de service long life asa ca in jur de 15k km o sa ii fac prima revizie.. Cateva dotari Full led, beats, DCC, semi-piele, kessy, pachet iarna, full-link etc..Mi ar fi placut mult sa aiba si ACC..Golful dinainte avand aceasta dotare ii cam simt lipsa in rest are cam tot ce trebuie... Planuri am destule cu ea..timp si bani sa fie😂😂 Mai jos am sa va las cateva poze
    2 points
  2. @b23840 daca iti cere sa completezi cu ulei, cel mai bine este sa mergi sa faci revizia. E masina noua, e pacat de ea sa mergi mult cu acel ulei, mai ales ca ti-a consumat... Daca nu vrei, atunci 0W-20 e ce trebuie. @MAR 78 bine ai venit cu motorul CDAA. Nu-i asa ca nu stiai de problemele motorului cand l-ai cumparat? Din nefericire nu uleiul o sa schimbe problema ta, ci ceea ce a zis reprezentanta. Motorul este cunoscut. Daca ai timp, arunca o privire pe topicurile de pe forum referitoare la acest cod motor si problemele avute.. o sa fie din ce in ce mai rau. Sau uita-te pe youtube la coastadeest, au avut si ei un motor de genul. Bafta!
    2 points
  3. Primul drum mai lung cu CC'ul ( Buc - Sibiel + invarteli pe acolo - si retur, ~ 800+km ) s'a dovedit a fi o incantare ; masina se comporta exemplar in toate conditiile, si este o placere sa o conduc, fix cum speram ; evident ca singurul lucru la care imi mai sta mintea este un DSG..dar, poate la urmatoarea nu am simtit nevoia de mai multa putere sau de altceva, iar in aceste conditii ( masina plina - 4 pers + bagaje ) a avut un consum de 6,2 la dus ( mers mai repejor, in special autostrada ), si 4,9 la intors ( mers autostrada pe pilot ). Imediat cum m'am intors am si spalat'o ( la self, doar jet, traiasca glaze'ul ) pt ca era horror avand in vedere ca la dus ( vineri dimineata ) am prins conditiile de ninsoare.
    2 points
  4. Capitol frane + un termostat de 71gr
    2 points
  5. La Seat, Leon-ul eTSI-ul iese chiar mai scump cu vreo 1000 EUR vs PHEV (dupa toate reducerile posibile si imposibile:) pastrand aceleasi dotari... bine la Seat, FR-ul PHEV, in standard, include cateva optiuni care la FR-ul normal eTSI trebuie adaugate de aici cred si diferenta de 1k EUR pt PHEV). Dar chiar si asa daca va uitati FR PHEV vs FR eTSI standard, fara alte dotari optionale (diferenta de pret este exact discount-ul de la stat, iar PHEV-ul este mai dotat, deci politica diferita de preturi -- > si totusi pare mai logic cum procedeaza Seat, astfel promoveaza masini cu CO2 mai scazut). Personal am ales PHEV-ul, dar l-as fi ales chiar si daca ar fi fost la aceeasi bani, mi se pare f tare personalitatea dubla/tripla :)... si faptul ca prin oras poti merge "verde", e chiar fain. Bine ce e drept ... drumurile mele sunt oras mainly + 4-5 plecari mai mari (unde de obicei cea mai mare, prin Europa...desi #pandemie), iar restul sunt la 3-5 ore de Bucuresti, deci pt ce imi trebuie mie pare perfect (... nu fac naveta pe autostrada/centura etc). Iar legat de spatiu, am rezolvat simplu: varianta break (in cazul Seat: original 620 litri vs 470l hybrid... ce sa nu incapa totusi in aproape 500 de litri, da poate daca ai 3 copii sa fie ceva probleme). Legat de viteza max nu cred ca are sens sa discutam din motive logice si simplu de inteles. Eu am avut superb si avea 600l dar in afara ca bagajele trebuia sa le blochez sa nu se alerge unul pe altul la altceva nu am utilizat spatiul. Plus ca si la consum, daca stau in 6-7% long term... sunt extrem de multumit, totusi este o masina cu 204CP si punte spate independenta vs eTSI care nu are suspensie independenta si are 150CP. La Seat cam oricum o dai PHEV-ul castiga clar lupta logica. (recunosc ca de cand am abandonat ideea de Octavia in favoarea Seat nu m-am mai uitat atent la preturile practicate de Skoda). Fiecare marca cu logica ei de pret. Scuze de offtopic dar mi-am permis avand in vedere ca e vorba de aceeasi motorizare si platforma tehnica.
    2 points
  6. @Alexs: sigur au acelasi pret? Intreb ptr ca Octavia Ambition 1.5 TSI are pret de catalog de 22000 euro, iar Octavia 1.4 TSI PHEV are pret de aprox 31000 euro. Cat sa fie subventia in 2021 ptr plug-in Hybride sa ii scada pretul de la 31 000 euroa la sub 22000 euro?! In 2020 a fost de 20 000 RON (4100 euro). Ce este deranjant la plug-in hybride este faptul ca au portbagajul si rezervorul mai mici. Spre ex Octavia 1.5 TSI are portbagaj de 600l si rezervor de 45l. In schimb, Octavia 1.5 TSI PHEV are portbaaj de 450l si rezervor de benzina de 41litri. E o diferenta (in minus), nu-i asa? Octavia e facuta sa iti pui cat mai multe lucruri in portbagaj, nu sa cari acumulatorii dupa tine. O alta diferenta este la viteza maxima, care este in devafoarea hibridului (230km/h vs 220 km/h). La Octavia IV nu prea se simte, dar la alte modele de hybride se simte. O a treia diferenta (in opinia mea) este ca putini isi iau Octavia sa mearga cu ea la serviciu si in oras. Octavia e o masina de drum lung si de concedii, iar la drumuri lungi ai mai mare nevoie de portabagaj mare decat de motorul hybrid. Parerea mea!!
    2 points
  7. @Cristian Multumesc! Mi se pare cea mai faina culoare sincer..Pe parcurs sper sa fac si retrofitul cu acc si de ce nu si altele😜 @drign Multumesc frumos ! Beats-ul isi face treaba cu varf si indesat automat sunt super multumit😊.Sunet clar si bass puternic.Iar legat de DCC in comfort isi face treaba exemplar din punctul meu de vedere..Peste denivelari sau treceri inaltate n am treaba.. Jantele sunt pe 17 si cam atat stiu acum, alte detalii nu am..Revin cand o sa le pun pe masina,momentan le am pe cele de tabla. @andreii_george Mersi frumos ! Si al tau e belea😂 Comparativ cu golful pe care l-am avut, seatul este cel putin o clasa peste referitor la calitatea finisajelor,plastice, trimuri etc. Ca sunete suspecte sunt cateva(cel putin asa am impresia)dar sper sa le dau de cap😂😂
    1 point
  8. @MAR 78 nu scapi de reconstructie motor. EA888 rev2 are destul de multe probleme.
    1 point
  9. eu am patit-o cu baterie care la prima iarna a necesitat inlocuire pe garantie. Cred ca bateria e si la tine
    1 point
  10. Continuăm înnoirea Broscuței, cu arcurile față... nu le-aș fi schimbat, dacă nu s-ar fi rupt pe față dreapta, la trecerea peste o groapă mai adâncă, cei drept, cu viteză mică. Și după zgomotul făcut bănuiam ce este, dar a mai trecut o săptămână până am ajuns la service. Așa că o pereche nouă de arcuri KYB și flanșe SKF au rezolvat zgomotele de la suspensia față. In plus a dispărut un pocnit, care se auzea când dădeam cu spatele, cu mașina virată și călcam frâna. Dacă tot am ajuns la service am făcut și revizia, mai devreme. Am optat ca și anul trecut pentru Mahle și Mobil 1. Pot să vă spun că montarea filtrului suplimentar face toți banii, filtrul de polen fiind de 3 ori mai curat decât înainte de montarea acestuia. Mai am de schimbat un led pe poziție, dar aștept să crească temperatura peste 5°C, nu prea mai am chef să stau în frig.
    1 point
  11. Nasoală vremea, dar măcar tu o speli ca lumea. Eu le-am dat doar jet, din când în când, la temperaturi pozitive, exasperat de jegul din oraș. Sper că ai trecut cu bine peste covid, fără sechele prea mari. La primele călduri vreau și eu să fac un tratament la pielea de la scaune, așa că aștept un review și la Mafra Mă uit cu jind la cele 18°C de acum patru ani . Sănătate și drumuri bune.
    1 point
  12. Aproape 6 luni si 5000km facuti 50/50 oras/in afara. Se comporta si prezinta mecanic excelent la aproape 85.500km. In ultima perioada am destule ganduri spre alta masina cu o putere mai mare.. simt totusi lipsa unor 200cp sau macar 180..venind de la un GTI n-am sesizat asta la prima vedere insa... 😀 it is what it is.
    1 point
  13. Pentru PHEV nu sunt aceleasi reduceri date de fabrica: - Pentru eTSI: $WB Actiune Cleverpack Style -1.050,-- -1.249,50 $WR Actiune Cleverpack Style Plus -300,-- -357,-- $OQ Cleverbonus OCTAVIA -1.681,01 -2.000,40 - Pentru PHEV avem doar: $WB Actiune Cleverpack Style -1.050,-- -1.249,50 $WR Actiune Cleverpack Style Plus -300,-- -357,-- De asemenea, reducerile suplimentare pe care le poate aloca dealerul sunt mai mari la eTSI. Per total, cu tot cu bonusul de PHEV (- 1 ECO VOUCHER -4.521,01 -5.380) eTSI este mai ieftin cu ~4000 Euro. Mai trebuie sa tineti cont pe termen lung ca un PHEV trage 250 kg in plus la cantar, deci costuri mai mari cu anvelope si elemente de suspensie, portbagaj mai mic cu 150 litri si cel mai important, chargerul on-board este destul de limitat : 3.6 / 7 KW (nu sunt 100% sigur). Oricum, nu are DC 50+ KW.
    1 point
  14. @danield79 eu am incetat sa o mai caut... Am CGLC quattro fara dieselgate insa cu stage1 la care am schimbat tot ce tine de senzori de temperatura, presiune diferentiala si EGR, dar tot la aprox 300-350 km regenereaza. Ii schimb uleiul la maxim 10.000 km si aia e...cat timp nu face probleme, asa o las.
    1 point
  15. Am tras de ea și nu mișcă deloc, este țeapănă. În plus, nu m-au lamurit ce isi asumă ei la perforarea tablei. A rămas intr-un standby, eu nu am semnat nimic ca nu sunt de acord sa o facă; la fiecare intrare in service au avut atâtea de facut la mașină ca probabil s-a trecut cu vederea. Se va face cândva. Riscurile date de bucata de plastic sunt mai mici decât la inconștienții care nu își curață zăpada de pe plafon, ca sa nu mai zic de zăpada de pe TIR-uri.
    1 point
  16. Totul se rezuma la posibilitatea de a incarca masina zilnic. Daca nu ai optiunea de a face asa ceva este posibil sa ajungi sa ai consum chiar si peste varianta clasica, daca consideram greutatea extra adusa de hibrid.
    1 point
  17. Salutare prieteni. Am revenit cu un nou retrofit, de aceasta data incalzire pe spate. Acum 5 luni cand am fost intrebat de ce nu o fac si pe asta...am raspuns ca nu are rost (am 2 fetite mici - drept urmare 2 scaune) insa datorita pandemiei cea mica sta mai mult pe acasa si in masina mai am doar 1 scaun. Zilnic iau pe cineva in spate si afara...e cam frigut :)). Drept urmare am decis sa trec la fapte. Cele necesare: Set cablaj complet (OEM style) - se comanda din afara UE (nu china) (aprox 100 EUR) modul incalzire scaune: 3AA 959 772 - 1 buc x aprox 480 lei butoane (aici depinde de ce dotari aveti - cu priza/fara priza, cu USB/fara USB - forma butoanelor difera - in cazul meu cu USB si 230V) 5E0 963 106 BWHS - 1 buc x 175 lei 5E0 963 105 BWHS - 1 buc x 175 lei rezistente ( bancheta + spatar) 5E0 963 561 H - 2 buc = 400 5E0 963 567 G - 2 buc = 400 (de ce nu am schimbat bancheta si spatarul cu una cu incalzire??? pt ca nu am vrut - in atentia curiosilor) Cum procedam? Desfacem panoul sigurante si legam pe slotul 11 (siguranta mare) Terminal 30 - valoarea 25A legaturile pt BCM - le-am atasat in schema (poza jpeg) Modul de desfacere al banchetei si spatarului il gasiti in pozele atasate. Codarea: [LN]_Seat_Heating_rear: [VN]_installed - in codare Climatronic 08 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM - in codare BCM 09 / adaptations [VN]_Seat Heating Level Adaptation: [LO]_Sitzheizung Filterkonstante fuer Waermefluss: 30 [UN]_s [LO]Sitzheizung Regeltemperaturkorrektur bei Waermefluss: 1,10 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]_Spannungsoffset SIH_75: 15,0 [UN]_V [LO]_SIH_PWM_Teiler: 0 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM [LO]_Sitzheizungsfreigabe: [VN]_not_installed [LO]_Sitzheizung.Regelbetrieb LO: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Sitzheizung.Aufheizphase HI: [VO]_Keine_Spannungsanforderung Succes!
    1 point
  18. Work in progress. Le: in lumina naturala masina arata ca noua. Ce sa mai, ii curat interiorul, bag niste odorizante si o bag pe Autovit, la un pret la care sigur nu voi fi sunat decât sa fiu injurat. Asa ma mint ca "eu am vrut" dar "nu s-a dat". PS: cine ma poate ajuta cu niste coduri pt arcuri si amortizoare de la suspensia non-sline?
    1 point
  19. Cu cat o sa scada, cu 2 Km? Ce efect aerodinamic negativ pot avea aparatorile de noroi la o viteza medie de 60kmh ? Atunci de ce se mai vand ca reper oem ?
    1 point
  20. Back from Bansko, 6.8l/100 media daca mai conteaza, deja 100500km and going smooth @nsmpana cand o mai tin? din moment ce merge atat de bine si am trecut de 100mii probabil nu mai este de vandut ci de tinut in familie .. dar pentru mine inca nu stiu, am facut un test drive cu CX5 (benzina 2.5, fara turbo) si m-a dezamagit (tinuta de drum, balansul la viteza - mi s-a parut efectiv nesigura la miscarile volanului, zgomotul si acceleratiile, atat de pe loc cat si din mers), ma intreb pana la urma daca un SUV este de mine sau nu, asa ca gandul meu ramane tot la un A4 quattro (daca e sa ma iau dupa sfaturi) motorizarea Ultra (190cp) oricum .. nou e ff scump (50k+), sh se gasesc greu cu tot ce vreau eu (AH, AC 3 zone, ACC, full LED, alcantara, gri manhattan) mai ales in Romania (ca sa am un istoric cat se poate de real) prin urmare, ca sa nu fac offtopic, deocamdata merg cu G7, la primavara ii mai fac o ceara si mai detaliez si pielea din interior si e ca noua
    1 point
  21. Done si eleronul. Multumit 80%.. are o mica abatere in coltul din stanga..daaar pot sa traiesc cu asta (asa e cand faci tuning de pe aliexpress) In viitor un set de jante negre si poate niste praguri si pot sa o consider 100% gata😀
    1 point
  22. Update: Diffuser Maxton Design & Anulat finala + 2 iesiri stanga dreapta cu tips-uri si manopera PILOT. Super multumit de sunet (gros doar peste 2.3-2.4 RPM si pe frana de motor ) 😄 Soon: Sa fie look-ul complet..zilele astea montez si eleronul AERO si elimin sigla "LEON" de pe haion pe un look mai clean.
    1 point
  23. Nu vreau s-o dau in discutii de cauciucuri, insa nu inteleg obsesia tuturor cu necesitatea de cauciucuri premium pe "asemenea masini"... zici ca ar fi ceva 900cp @ 1000nm Eu am 380cp si 750nm aproximativ, mi-am luat cauciucuri Nexen de iarna si pe cuvant daca nu ma gandesc ca am facut cea mai buna alegere la fiecare drum facut cu masina, avand in vedere aderenta buna cat si confortul oferit de acestea (apreciez ca sunt peste unele branduri premium de 2 ori mai scumpe, fara exagerari). Vezi aici o comparatie si verdict final VS alte marci https://alltyretests.com/nexen-winguard-sport-2-test-review/ , concluzia fiind ca premium nu inseamna mereu mai bun. Cat despre rupt aderenta, e 4x4 masina, fff greu va rupe aderenta fiind si stock, 310cp cu doar 400nm, gandeste-te ca abia iau eu un scart cu launch control pe cuplu aproape dublu. Sustin ideea de a merge pe cauciucuri dedicate de iarna si niciodata all season (poate doar daca nu vede zapada niciodata sa te gandesti la all season). Ultimul gand, sunt cauciucuri de iarna, mergeti cu masina pe strada in conditii de iarna, nu va ganditi la performante de circuit.. keep it safe Sper ca nu am suparat pe nimeni si scuze de offtopic. In alta ordine de idei, ca tot am mentionat de putere, ceva planuri de modificari software/hardware pentru crestere putere?
    1 point
  24. Sa mai spun ca tot gasesc motive sa fac drumuri de cel putin 4-5 ori pe zi ? ? Pe-nserat cu frantuzoaica lui @bgd_b92
    1 point
  25. Cu Kodi la Nordkapp - dupa 4500 km. Locul unde soarele nu apune si se termină Europa.
    1 point
  26. Sa te bucuri de "el" cat mai multi km.
    0 points
  27. Corect, niciun dealer (mai ales in contextul actual), nu va inmatricula un GTI pentru a multumi sa zicem un nr extrem de limitat de clienti care il vor cumpara, ci se va axa exact pe motorizarile de volum. Nici la Mercedes de ex. nu vei gasi pt TD vreun model AMG, pt ca asta inseamna ca dealerul respectiv sa blocheze o gramada de bani intr-o masina pe care o va vinde intr-un nr f mic si nici masina de TD nu beneficiaza de aceleasi conditii speciale de achizitie de catre dealer pt TD.
    -1 points
  28. Nu doar full hibridele si plug-in hibridele au avantaje la parcare in Buc, ci chiar si mild-hibridele. M-am uitat pe site-ul ,,auto data net si vad ca ei il considera mild hibrid (MHEV)'' https://www.auto-data.net/en/volkswagen-golf-viii-1.0-etsi-110hp-mhev-dsg-41488 Important este ca pe cartea de identitate a vehiculului sa scrie cuvantul hibrid. Daca nu scrie, intr-adevar, degeaba l-ai luat ptr ca nu e considerat hibrid. Insa acum sa vedem cat mai tine hotararea consiliului municipal, e cam veche si e posibil sa o modifice.
    -1 points
  29. Vad ca pe cartea de identitate scrie la sursa de energie: benzina+electric. In acest caz, dupa parerea mea, te incadrezi la parcarea gratuita in Bucuresti; au fost si alte persoane cu mild-hibrid care au obtinut tidula de parcare gratuita, de ce nu s-ar incadra si 1,5 tsi sau 1.0 tsi? In hotararea consiliului municipal scrie doar ,,motoare hibrid'', fara a se preciza despre ce fel de hibrid este vorba. @Gabriel88: ai incurcat normele de masurare intre ele. Dupa norma nedc motorul are emisii de 108g/km. Emisiile pentru motoarele de acum 15 ani se masurau tot dupa norma nedc, si atunci aveau 150 g/km. Deci, daca masuram dupa aceiasi norma, avem o scadere de la 150 la 108g/km. Doar daca masori dupa norma wltp (mai realista) ai emisii de 135g/km
    -1 points
  30. Nu ai putut sa pui tot ce ai mentionat tu, pentru ca sunt in standard pentru Style. Pretul mai mare fata de modelul precedent este justificat si de dotarile mai vaste in standard
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!