Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.02.2021 în toate secţiunile

  1. Capitol frane + un termostat de 71gr
    4 points
  2. Salut tuturor si bine v-am gasit! Sunt prezent pe forum de prin 2017 cand mi-am luat prima masina - Golf7- pe care nu m-am gandit sa o prezint 😆 Intre timp am schimbat jucaria asa ca de data asta nu mai ratez ocazia 😁 Leon 5F Xcellence 1.5 benzina 130cp manual fabricatie sfarsitul lui 2018. Este in posesia mea de anul trecut din martie. Masina de test-drive luata la 4.9xx km in prezent are undeva la 10.xxx km. Nu vreau sa respect recomadarea de service long life asa ca in jur de 15k km o sa ii fac prima revizie.. Cateva dotari Full led, beats, DCC, semi-piele, kessy, pachet iarna, full-link etc..Mi ar fi placut mult sa aiba si ACC..Golful dinainte avand aceasta dotare ii cam simt lipsa in rest are cam tot ce trebuie... Planuri am destule cu ea..timp si bani sa fie😂😂 Mai jos am sa va las cateva poze
    3 points
  3. Merg la limita maxima legala , dar 2 persoane si fara bagaje , roti mici , las mereu distanta fata de masina din fata cand nu e cazul sa depasesc Deci eu sunt utilizatorul obisnuit Ce iese din obisnuit e ce vine peste : incarcare masina la maxim , roti cat mai mari ptr aspect , condus stresat cu franat si accelerat non-stop , etc Eu ma asteptam la 1L / 100 km diferenta peste dupa ce s-a discutat pe aici dar 0.3 este super ok , un afisaj mai precis decat atat cui ii foloseste ?
    2 points
  4. @yeeeeman, legat de depasirile regulamentare si mai mult decat atat , in siguranta : - nu depasesti niciodata doar ca sa depasesti ci doar cand e nevoie si doar cand e posibil , in niciun caz la limita - nu depasesti doar ptr ca masina din fata e mai ieftina si nu te simti bine - cate cazuri .... - nu depasesti doar ptr ca masina din fata e mai sumpa si vrei sa ii demonstrezi ce poti - cate cazuri ... - nu depasesti cand se mege in coloana doar ca sa fii cu o pozitie mai in fata Si ar mai fi multe ... @ili2k2, ai dreptate
    2 points
  5. Aproape 6 luni si 5000km facuti 50/50 oras/in afara. Se comporta si prezinta mecanic excelent la aproape 85.500km. In ultima perioada am destule ganduri spre alta masina cu o putere mai mare.. simt totusi lipsa unor 200cp sau macar 180..venind de la un GTI n-am sesizat asta la prima vedere insa... 😀 it is what it is.
    2 points
  6. Nu se poate dovedi Deci lasati soferii A sa se duca cat mai departe de voi , lasati de la voi , fiti multumiti ca scapati de ei Soferii A au o problema la tartacuta si sunt adevarate bombe cu ceas pe drumuri Ei exista , sunt printre noi , dar e optiunea noastra daca vrem sa avem de-a face cu ei sau lasam de la noi si stam linistiti
    2 points
  7. Totul se rezuma la posibilitatea de a incarca masina zilnic. Daca nu ai optiunea de a face asa ceva este posibil sa ajungi sa ai consum chiar si peste varianta clasica, daca consideram greutatea extra adusa de hibrid.
    2 points
  8. Astazi se implineste fix 1 an de cand suntem in posesia variant-ului, an in care am parcurs cu ea 12500km fara nici o problema. Ca sa rezum experienta cu ea , este o masina confortabila, spatioasa si cu materiale ok la interior. Ca minusuri ar fi cutia care schimba foarte jos treptele, in rest este foarte comoda si lina in schimbari. Alt minus ar fi sa zic partea electrica mai firava , mi-a aprins de cateva ori dupa ce am facut curat in masina si am miscat scaunul soferului martorul de airbag si check engine din cauza la carburant de cateva ori. Pe tester masina are relantiul foarte stabil, nu are missfire sau alte probleme de genul doar ca este sensibila la benzina. Ulei nu a consumat deloc de la primul schimb facut pana acum (i-am completat odata sa fie joja la maxim undeva la 200ml maxim pe care nu il consider consum). Ca si mentenanta i-am facut revizia in urma cu 12500km cand a fost adusa de afara, schimbului de ulei la cutie optional ca am dorit eu si amortizoarele spate pentru ca era scurs unul din ele. km actuali 159500. De ziua ei a primit o binemeritata baie sa dam sarea jos si 2-3 poze.
    2 points
  9. A reapărut motorul 2.0 TSI în configurator. Doar pe Style și Sportline.
    2 points
  10. @tavitara - si soferii gen B , care accelereaza fara nici un motiv cand sunt depasiti sunt la fel de "adevarate bombe" !
    1 point
  11. La Seat, Leon-ul eTSI-ul iese chiar mai scump cu vreo 1000 EUR vs PHEV (dupa toate reducerile posibile si imposibile:) pastrand aceleasi dotari... bine la Seat, FR-ul PHEV, in standard, include cateva optiuni care la FR-ul normal eTSI trebuie adaugate de aici cred si diferenta de 1k EUR pt PHEV). Dar chiar si asa daca va uitati FR PHEV vs FR eTSI standard, fara alte dotari optionale (diferenta de pret este exact discount-ul de la stat, iar PHEV-ul este mai dotat, deci politica diferita de preturi -- > si totusi pare mai logic cum procedeaza Seat, astfel promoveaza masini cu CO2 mai scazut). Personal am ales PHEV-ul, dar l-as fi ales chiar si daca ar fi fost la aceeasi bani, mi se pare f tare personalitatea dubla/tripla :)... si faptul ca prin oras poti merge "verde", e chiar fain. Bine ce e drept ... drumurile mele sunt oras mainly + 4-5 plecari mai mari (unde de obicei cea mai mare, prin Europa...desi #pandemie), iar restul sunt la 3-5 ore de Bucuresti, deci pt ce imi trebuie mie pare perfect (... nu fac naveta pe autostrada/centura etc). Iar legat de spatiu, am rezolvat simplu: varianta break (in cazul Seat: original 620 litri vs 470l hybrid... ce sa nu incapa totusi in aproape 500 de litri, da poate daca ai 3 copii sa fie ceva probleme). Legat de viteza max nu cred ca are sens sa discutam din motive logice si simplu de inteles. Eu am avut superb si avea 600l dar in afara ca bagajele trebuia sa le blochez sa nu se alerge unul pe altul la altceva nu am utilizat spatiul. Plus ca si la consum, daca stau in 6-7% long term... sunt extrem de multumit, totusi este o masina cu 204CP si punte spate independenta vs eTSI care nu are suspensie independenta si are 150CP. La Seat cam oricum o dai PHEV-ul castiga clar lupta logica. (recunosc ca de cand am abandonat ideea de Octavia in favoarea Seat nu m-am mai uitat atent la preturile practicate de Skoda). Fiecare marca cu logica ei de pret. Scuze de offtopic dar mi-am permis avand in vedere ca e vorba de aceeasi motorizare si platforma tehnica.
    1 point
  12. @AndreiZi La un sistem media care are minim App-connect cu waze, consider ca e depășit lejer nivelul de utilitate și de sărăcie. Alții au dat 2k eur pe o navi mare cu bling-bling dar au dat sărăcie la motorul de 1.4tsi. Practic degeaba au navigatia rapidă când motorul abia mută mașina pe hartă. Cred ca este o concluzie rezonabilă.
    1 point
  13. La Passat B5.5 este acesta are aceelasi cablaj si la diesel sau benzina. Aceeleasi conexiuni in t15 si activare cu 11463 pe ecu
    1 point
  14. Am tras de ea și nu mișcă deloc, este țeapănă. În plus, nu m-au lamurit ce isi asumă ei la perforarea tablei. A rămas intr-un standby, eu nu am semnat nimic ca nu sunt de acord sa o facă; la fiecare intrare in service au avut atâtea de facut la mașină ca probabil s-a trecut cu vederea. Se va face cândva. Riscurile date de bucata de plastic sunt mai mici decât la inconștienții care nu își curață zăpada de pe plafon, ca sa nu mai zic de zăpada de pe TIR-uri.
    1 point
  15. @Alexs: sigur au acelasi pret? Intreb ptr ca Octavia Ambition 1.5 TSI are pret de catalog de 22000 euro, iar Octavia 1.4 TSI PHEV are pret de aprox 31000 euro. Cat sa fie subventia in 2021 ptr plug-in Hybride sa ii scada pretul de la 31 000 euroa la sub 22000 euro?! In 2020 a fost de 20 000 RON (4100 euro). Ce este deranjant la plug-in hybride este faptul ca au portbagajul si rezervorul mai mici. Spre ex Octavia 1.5 TSI are portbagaj de 600l si rezervor de 45l. In schimb, Octavia 1.5 TSI PHEV are portbaaj de 450l si rezervor de benzina de 41litri. E o diferenta (in minus), nu-i asa? Octavia e facuta sa iti pui cat mai multe lucruri in portbagaj, nu sa cari acumulatorii dupa tine. O alta diferenta este la viteza maxima, care este in devafoarea hibridului (230km/h vs 220 km/h). La Octavia IV nu prea se simte, dar la alte modele de hybride se simte. O a treia diferenta (in opinia mea) este ca putini isi iau Octavia sa mearga cu ea la serviciu si in oras. Octavia e o masina de drum lung si de concedii, iar la drumuri lungi ai mai mare nevoie de portabagaj mare decat de motorul hybrid. Parerea mea!!
    1 point
  16. Depunerile nu au nici o treaba, sau cel puțin nu, în ce experimentam noi! Zic asta, ca în momentul când cautam informații despre motor, am dat peste un topic, nu mai știu unde, în care ziceau mai mulți despre mașinile lor ca au niște vibrații neregulate și la prima pornire dar și la relanti si culmea, ziceau ca mașinile erau noi și/sau făceau așa de noi! După mine sunt excluse depunerile! Chestia cu maf-ul scos am experimentat-o și eu la un Superb 1 AWT 1.8t și făcea exact ce spui și tu, sarea peste preincalzire și atât. Nefiind probleme la aceste motoare cu acele vibrații! De aici ma gândesc ca e ceva de management motor/funcționare motor într-un mod de avarie care anulează ceva pe acolo, în ideea ca sunt generații diferite ca motoare dar funcționalitate aceeași! Nu știu cât de bine m-am putut face înțeles.
    1 point
  17. O, Doamne ! 🙈 https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-24598029-volkswagen-microsoft-vor-dezvolta-impreuna-soft-uri-pentru-masini-autonome.htm
    1 point
  18. Salut, Nu este adevarat, eu am cumparat masina in ianuarie, de pe canapeaua din sufragerie. Pe mail am primit documente, configuratie, am discutat telefonic cleverpacks, am negociat pretul... Deci, in 2021, nu m-am deplasat la dealer DELOC!
    1 point
  19. Chiar daca nu am mai postat de ceva timp nu inseamna ca nu s-a mai intamplat nimic 🙂 astazi cei 62000 km îi jubilăm cu cateva noi update-uri sw: - Air Conditioning (08) a primit o nouă actualizare de la sw version 2005 la 2202 - Driver Seat (36) sw version de la 23 la 24 - Gateway (19) a primit noul Software number 3Q0907530AG cu sw version 5422 (de la 5323) si cu ultimul odx 013026. Ca de obicei totul a decurs fara probleme si la final zero erori. Rezultatul: MY2018 cu sw 2021 🙂mulțumită colegului @sabinx
    1 point
  20. Salutare prieteni. Am revenit cu un nou retrofit, de aceasta data incalzire pe spate. Acum 5 luni cand am fost intrebat de ce nu o fac si pe asta...am raspuns ca nu are rost (am 2 fetite mici - drept urmare 2 scaune) insa datorita pandemiei cea mica sta mai mult pe acasa si in masina mai am doar 1 scaun. Zilnic iau pe cineva in spate si afara...e cam frigut :)). Drept urmare am decis sa trec la fapte. Cele necesare: Set cablaj complet (OEM style) - se comanda din afara UE (nu china) (aprox 100 EUR) modul incalzire scaune: 3AA 959 772 - 1 buc x aprox 480 lei butoane (aici depinde de ce dotari aveti - cu priza/fara priza, cu USB/fara USB - forma butoanelor difera - in cazul meu cu USB si 230V) 5E0 963 106 BWHS - 1 buc x 175 lei 5E0 963 105 BWHS - 1 buc x 175 lei rezistente ( bancheta + spatar) 5E0 963 561 H - 2 buc = 400 5E0 963 567 G - 2 buc = 400 (de ce nu am schimbat bancheta si spatarul cu una cu incalzire??? pt ca nu am vrut - in atentia curiosilor) Cum procedam? Desfacem panoul sigurante si legam pe slotul 11 (siguranta mare) Terminal 30 - valoarea 25A legaturile pt BCM - le-am atasat in schema (poza jpeg) Modul de desfacere al banchetei si spatarului il gasiti in pozele atasate. Codarea: [LN]_Seat_Heating_rear: [VN]_installed - in codare Climatronic 08 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM - in codare BCM 09 / adaptations [VN]_Seat Heating Level Adaptation: [LO]_Sitzheizung Filterkonstante fuer Waermefluss: 30 [UN]_s [LO]Sitzheizung Regeltemperaturkorrektur bei Waermefluss: 1,10 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]_Spannungsoffset SIH_75: 15,0 [UN]_V [LO]_SIH_PWM_Teiler: 0 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM [LO]_Sitzheizungsfreigabe: [VN]_not_installed [LO]_Sitzheizung.Regelbetrieb LO: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Sitzheizung.Aufheizphase HI: [VO]_Keine_Spannungsanforderung Succes!
    1 point
  21. @razvancc Investigheaza varianta ATE Power disc... cantareste bine relatia pret-performanta-fiabilitate.
    1 point
  22. @Candin A mai fost un recall, 66L5, probabil ca acum a fost extinsă perioada masinilor afectate. Este vorba doar de Rline, se referă la prelungirea spoilerului de pe hayon, vezi poza de mai jos (pe allspace are exterior negru, pe swb exteriorul este alb). Soluția de remediere este cu două șuruburi stânga/dreapta față de lampa centrală, dar arată că nu sunt de acolo, nu mai zic de găurirea zonei metalice a capacului portbagaj. Citisem pe undeva plângeri iar unii utilizatori solicitau inlocuirea adezivului si renunțarea la suruburi (vw a ales varianta ieftina, ar fi posibil ca la dezlipire sa se rupă aripa). La masina mea nu s-a facut nimic, mi s-a spus de recall, chiar consilierul service nu parea convins, eu am lasat-o asa, nu am zis nici da nici ba, au trecut peste fara sa ma mai intrebe. Ultima poza am preluat-o de pe un alt forum.
    1 point
  23. @ShadoWzZ, clar. Oricum masina, in ciuda greutatii, se misca foarte bine. Eu personal nu simt diferenta. Poate daca era stoc de 130 cp, se simtea ceva. Legat de roti, dupa cativa ani cu Nankang sau alte branduri mai low cost, am trecut la Toyo Proxes Sport. Am trecut si de la 215 35 19 la 225 35 19. Din experientele altor cunostiinte cu gumele astea, ar ajuta mult la aderenta, Toyo-urile. Ramane de vazut la vara. Cert este ca sunt mai silentioase decat Nankangurile (am apucat sa ma plimb putin cu ele, inainte de a insonoriza masina). Capacelele au ajuns si ele! Cat despre interior, am hotarat sa il retapitez. Am luat decizia asta dupa mai bine de un an de stat "la panda" dupa interioare de Edition 100 / L&K. Pe langa faptul ca au fost foarte putine interioare de genu de vanzare, cele ce le-am gasit erau si in stare jalnica. Al meu era in stare de 10 ori mai buna decat alea. Si am zis ca nu are rost, ca ce vreau eu nu o sa gasesc. Asa ca... mai bine il retapitez si gata. Am dat de un baiat din Botosani, care se ocupa de retapitari de interioare auto si are tot un Superb mk1. El si-a facut un interior custom pe Superbul sau. L-a retapitat exact cum mi-l imaginam pe al meu retapitat. Si la cusaturi, si la culori si tot. Am luat legatura cu el, am avut noroc mare si cu un prieten ce avea drum in zona aia, si numa bine i-am trimis interiorul meu. Astazi a ajuns acolo. Voi posta poze la final cand e gata. Momentan am de asteptat cam 10-15 zile. Si dupa sa vad cum il duc inapoi in siguranta. Varianta curier am eliminat-o din start. Apropo, da stiti pe cineva de incredere ce are un drum de Botosani - Timisoara in 2 saptamani, si are loc de dus 2 scaune, cotiera si bancheta, astept un PM.
    1 point
  24. Daca vrei sa citesti temperatura uleiului in timp real fie faci cum a explicat colegul @ct_act fie cumperi un modul care iti afiseaza in bord mai multi parametri printre care si temperatura uleiului. Sunt mai multe tipuri de module de genul (Kufatec, Auto Polar, etc) si sunt plug and play dar trebuie sa verifici compatibilitatea cu masina si dotarile ei inainte de a achizitiona un astfel de modul.
    1 point
  25. Din Dynaudio au trecut pe HK @cristi511 , este pe "to do" optionalul, inca pe Tiguan R nu apare pe configuratie, pe celelalte modele de Tiguan este posibila configurarea @DDoc incalzire auxiliara detin garaj deci nu ii vad scopul, in rest parbrizul degrivrat ar trebuie sa faca fata, iar trapa am avut pe Ateca si nu mi se mai pare acuma must have, chiar o evit pe baza experientei de mentenanta a trapei si a utilizarii rare ca utilizator Cat despre scaune electrice, probabil e frumos to have, pentru mine mi se par doar kg in plus, nu vad utilitatea lor on a dayli basis sa imi merite centii, insa e parerea pur personala a mea actuala. Pana una alta, avans achitat, an nou fericit tuturor!
    1 point
  26. Pentru cei interesati de statii de incarcare, am gasit topicul acesta (sper ca e OK sa dau link-uri externe). Am urmat pasii de acolo si mi-am construit singur o statie trifazica, de 22 kW. Este cea sprijinita de teava de gaze . Are si WiFi, unde poti sa o controlezi si sa ii setezi curentul maxim pe care-l livreaza. Urmatorul proiect este un charging cannon, pe care sa-l tin in masina pentru urgente, cu adaptoare la toate felurile de prize.
    1 point
  27. In teorie sunt de acord cu softurile custom. Am avut soft custom RBN, am avut soft Racing Code (pe asta il facuse vechiul proprietar), am soft OBD Tuning la Peugeot. Am sunat la Buzau si am vorbit cu Razvan. Am fost surprins sa aflu ca nu au facut nici un 1.8 gen3. Au intr-adevar ceva experienta pe vechile motoare 1.8. Deci asta cu cea mai mare experienta, e cu dus si intors. Se prea poate sa faca un soft foarte bun, nu zic ca nu e posibil. Spun doar ca nu am feedback de la altii care sa fi facut la ei acelasi motor ca al meu. Si cand vorbesc de feedback, ma refer in special la fiabilitate. @deenman: de la orice tuner serios pleci acasa multumit, sa fim seriosi. Mai tarziu vezi de fapt realitatea, fiabilitatea. La Revo/ APR iti iei banii inapoi in x zile daca nu iti place. Dar repet, iti va placea, ca e ceva in plus, normal, nu asta e problema - nu iti sare turbina in 30 zile si nici nu iti cade cutia. Nu ma incalzeste ca stau 5 ore sau 5 minute undeva. Important e produsul final.
    1 point
  28. Pun si eu cateva informatii legat de inscriptionarea dvd-urilor pentru RNS 510, informatii care sper ca vor ajuta. Am testat inscriptionarea dvd-urilor atat pentru a copia harti in aparat cat si dvd-uri cu clipuri video pentru a fi recunoscute si rula pe acest aparat. Am testat diferite programe atat pentru editare video (setari formate video, comprimari, etc) cat si diferite burn=ere folosite la inscriptionarea dvd-urilor. Am "consumat" vreo 15 dvd-uri de diferite marci, la diferite viteze de scriere, cu diferite softuri si pana la urma am gasit calea cea mai buna si care merge fara probleme. O sa incep cu partea de inscriptionare si softul folosit: DVD-urile care au mers si merg fara probleme sunt Sony DVD-R. Am incercat si Verbatim si urmeaza sa mai incerc cu ultimele setari si softuri ce le folosesc acum si merg, dar initial nu au functionat verbatimurile. Marea problema a celor ce vor sa inscriptioneze DVD-uri pentru RNS este viteza mica de scriere pentru a rula fara probleme. Nero, Roxio,, inca vreo trei softuri la care nu le mai retin numele s-au dovedit a nu oferi o viteza mica. Tot cautand am gasit un program care meritaa toata stima. Este atat de simplu incat nici nu se instaleaza propriuzis; il downloadezi, dezarhivezi si are doua executabile pe 32 si 64 biti si ruleaza direct din ele. Viteza de scriere poate fi oricare, se poate scrie si cu 2x pentru DVD. Programelul bestial este "BurnCDCC", cel din imagine. Cu ajutorul cursorului se poate ajusta viteza de scriere la CD sau DVD. Eu mi-am facut DVD-ul cu care mi-am rezolvat VMI-ul si incarcat versiunea de harti Europa Est V13. In plus mi-am facut vreo 5 dvd-uri cu clipuri video care merg excelent. Viteza de scriere a fost 2x. Pentru harta Europa Est V13 am folosit mai intai map tools si am comprimat dvd-ul sa incapa pe unul normal ca pe dual layer n-am reusit, nu l-a recunoscut aparatul. Comprimarea propriuzisa a dvd-ului V13 nu este este de fapt o comprimare, se renunta doar la POI-uri parca, cert este ca hartile incap lejer pe un dvd normal pentru a fi scrise fara probleme. Poi-urile pot fi adaugate ulterior daca este necesar. Partea de editare si realizare dvd-uri cu clipuri video: - Desi ma ocup de editare video si ma pricep la formate, comprimari, si setari avansate recunosc ca mi-a dat de lucru putin pana am reusit sa scot un dvd care sa ruleze fara probleme pe RNS. Asta pentru ca nu stiam "ce mananca" RNS=ul asta, ce-i place si cum.. Am ars vreo 8 dvd-uri in diferite formate video, codecuri, comprimari, bitrate-uri, etc dar n-a mer nimic. Aparea sigla DVD pe ecran si intepenea acolo. Initial am crezut ca lentila este murdara sau descentrat ansamblul optic la dvd insa am exclus aceasta varianta dupa ce am gasit prin casa un dvd cumparat, unul din ala cu un film din mezozoic, dar dvd "original" adica facut pentru comercializare si rulare pe toate tipurile de aparate. Surpriza: a mers din prima cu toate alea: meniu, scene, etc. Am banuit pana si DRM-ul din videoclipuri dar la fel a fost si cand am incercat sa scriu si fisiere video personale. Asa ca l-am luat la puricat sa vad ce format are ce setari si multe alte informatii ascunse de regula intr-un format video si am ajuns la urmatoarele concluzii: - scrierea la 2x - daca vreti sa scrieti o imagine aceasta trebuie sa fie ISO. Daca folositi un program de editare video faceti mai intai, la finalizarea editarii o imagine ISO, nu scrieti direct pe dvd. Alte formate, estensii (ca nrg de la Nero) n-au mers, doar ISO. Apoi acea imagine o puteti scrie cu programul BurnCDCC de cate ori vreti pe cate dvd-uri vreti fara a mai fi nevoie de a copia dvd-ul scris prima data. Programe simple de editare pentru amatori se gasesc pe net si au setarile de finalizare pentru dvd-uri (normele) exact cum trebuie, aceasta fiind una din ele cu care merge dvd-ul fara probleme. Eu folosesc Corel Video Studio dar este destul de stufos in regim de amator sunt altele mult mai simple. Cert este ca formatul DVD care merge pe RNS are urmatoarele specificatii:: Video: MPEG, 720 x 576, 25fps, Lover Field First, DVD-PAL 4:3, Video Data Rate: variable (max 7000 kbps) Audio data Rate: 384 kbps, Dolby Digital Audio 48KHz, 2/0 LR - surpriza: desi formatul ecran la RNS este 16:9 imaginea editata are raportul 4:3. Initial am crezut ca o sa o distorsioneze sau o sa para cu benzi negre pe margini. Deloc, imaginea la format 4:3 arata si merge excelent. _ programele de editare de obicei au ca finalizare editarea si scrierea unui dvd cu tot ce tine de el: Meniu, titluri scene, subtitrari, etc. Eu am debifat, renuntat aceste optiuni pentru dvd-urile cu clipuri, ca vreau ca atunci cand introduc un dvd acesta sa inceapa sa ruleze direct cu prima piesa, nu-mi place sa caut si tot setez si selectez prin meniu ce si cum as vrea, in timp ce conduc, dar asta ramane la aprecierea si preferinta fiecaruia. In plus renuntand la meniu se mai castiga vreo 500Mb pentru muzica de ex.. cateva videoclipuri in plus. Cam asta ar fi. Sper sa-i ajute pe cei ce au intimpinat probleme cu scrierea si realizarea dvd-urilor pentru RNS.
    1 point
  29. @Doomy, presupunerea ta s-a dovedit corecta 100%. @Torque a confirmat acum 15 minute prin diagnoza ca volantul este distrus. Dupa ce se incalzeste motorul, zgomotul (acel zdranganit) devine continuu si creste in intensitate, si dispare la ambreiere. Plus alte cateva erori minore (rezolvate proactiv) generate de bateria descarcata si fortata, plus ceva pe la admisie dar remediabil... Cert e ca volantul si kitul ambreiaj vor fi inlocuite. Am primit recomandare sa merg pe Luk. Va multumesc pentru suport! PS: ma straduiesc sa postez pe/in threadul/aria corecta, dar, oricat m-as stradui nu-mi prea iese. Nu o fac/am facut-o niciodata intentionat sau din delasare. Rog moderatorii sa-mi modereze/editeze postarile (chiar si pe acesta) cu privire la loc si continut, pentru a nu creea neplaceri, disconfort sau chiar probleme pe forum. In apararea mea afirm ca nu sunt un tehnic de formatie si apelez la cunostintele dumneavoastra in primul rand datorita specificului forumului, dar cat mai rar - pentru a nu inoportuna. Rog ingaduinta! Cu respect!
    0 points
  30. daca conexiunea cu telefonul se face prin USB A este varianta veche mib2 sau mib2.5... varianta mib3 are doar conexiune USB C care permite appcarplay wireless.. android inca nu cred, urmeaza, ... si bdw eutavi trebuie sa ai in primul rand varianta de infotaiment pro cea mai schumpa la achizitie peste 2k euro doar ea care vine cu pachet suplimentar de date si hardware nu doar un simplu display (la variantele sarakie nu functioneaza mai nimic pe ele in ziua de azi)
    0 points
  31. Ca sa mai steg praful pe aici.... Masina in aprilie iese din garantie, dar nu am mai asteptat pana atunci si m-am apucat sa termit "retrofitul" ceasurilor, adica sa dau jos AID OEM si sa la inlocuiesc cu cele AM. Ca sa le pot monta pe cele AM aveam nevoie de electronica unora analogice. Le-am achizitionat de mai bine de un an dar garantia m-a tinut pe loc🤔 Daca tot am decis ca nu mai astept inca 4 luni m-am apucat de treaba, am adaptat ceasurile analogice in locul celor AID. Totul a decurs fara nicio problema, au tipat astea analogice ca au alt kilometraj dar am trectut peste. A urmat extragerea PCB-ului de pe ele si transplantarea acestuia pe cele AM. Am purces la "calibrarea" kilometrajului real al masinii si cam asta a fost, ce a rezultat vedeti in poze.
    0 points
  32. pt toti cei care vor sa se duca sa isi cumpere masina din Germania. cautati aici in Romania, deaorece, preturile au ajuns aceleasi, tinand cont de faptul ca un drum dus-intors pana in germania 250-300 euro " combustibil ", apoi ce ii mai dai " il cinstesti pe cel care te duce, merge cu tine " si apoi, Taxa de Prima INmatriculare, Indentificarea RAR " 1000 lei " Aisgurare RCA etc. daca stati sa faceti un calcul mic, ajungeti sa platiti mult mai mult fata de ceea ce puteti gasi in Romania. nu se mai pastreaza KM Reali nici in germania, deaorece majoritatea Auto-House-urilor sunt ale Musulmanilor " turci in general " si ei au invatat cum sta treaba la Roman dar si in general. degeaba ai carte service la masina " in Germania cu 50 euro se poate face Carte Service " cu KM care ii ai in bord in ai si in Cartea Service, etc. recoand a se cumpara din tara, deaorece aici poti vedea masina, poti discuta mai multe cu proprietarul pe cand in Germania daca nu sti Germana " peste 80% nu stiu alta limba " sau in cel mai fericit caz sa stie " engleza " nu ai ce face. si oricum, asa zisi germani, sunt constienti ca Romanul odata ajuns in Germania, fara sa cumpere o masina, nu se intoarce inapoi, deaorece e constient ca " nu toti isi permit sa cheltuiasca niste bani aiurea pe drum ". nu mai vorbesc ca sunt si Rovinietele la Unguri, Austrieci, nu mai vorbesc ca mai trebuie si sa Dormi " min. 50 euro pe camera daca nu sti unde sa dormi ieftin ", si mancare si sa mai bei si apoi, sa mai si cheltuiesti pe drum cu mancarea, etc. succes celor care pleaca la drum
    -1 points
  33. eu nu am inteles, nu o sa inteleg si nu cred ca am s ainteleg cat de curand, de ce exista aceasta metalitate. pt bbogdanmircea si daca masina pe care o cumpara din romania are unic proprietar, a fost cumparata de noua de catre el, cu carte service si revizii la zi ??? repet pt cei care vor sa se- duca in germania, doar de dragu de a se afla in treaba combustibil " dus-intors pt 2 masini, 1 cu care te duci si 1 cu care te intorci, deci 2 masini " 250 euro - 300 euro " vigniete - 16 - 20 euro " ungaria si austria " cazare hotel - 50 euro / noapte mancare, baut - max. 30 - 50 euro taxa nr tol - de la 120 euro in sus chiar si 300 euro taxa prima inmatriculare - incepe de la 400 euro in sus indentificare RAR + ITP - 1,000 lei daca are norocul sa se fi facut schimbul de ulei si filtre acolo e bine, daca nu " sa mai punem vreo 400 - 500 lei cu tot cu manopera " daca are norocul sa se fi schimbat chitul distributie e bine daca nu, pret de inceput 600 lei poate ai norocul sa se fi schimbat placute frana sau bucse, pt placute " trw-u in general 180 lei spate si fata 245 lei ( daca se respecta omu " si bucse " aici se discuta " faceti un calcul total si mai discutam. nu mai vorbesc si de cauciucuri, etc. de altfel, nu mai vorbesc si De ce ii dai acelei persoane care te duce in Germania, sta cu tine si se intoace cu tine. eu ceea ce am spus aici, spun in General. de altfel, eu ma ocup cu adus masini din Germania si va spun din propria mea experienta; pe putin cineva care aduce masini, fara 1000 euro " banii lui " in afara de drum, mancare, etc. deci, la pretul din romania, mia adaugati si acesti bani.
    -1 points
  34. Cu cat o sa scada, cu 2 Km? Ce efect aerodinamic negativ pot avea aparatorile de noroi la o viteza medie de 60kmh ? Atunci de ce se mai vand ca reper oem ?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!