Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.02.2021 în toate secţiunile
-
Chiar daca nu am mai postat de ceva timp nu inseamna ca nu s-a mai intamplat nimic 🙂 astazi cei 62000 km îi jubilăm cu cateva noi update-uri sw: - Air Conditioning (08) a primit o nouă actualizare de la sw version 2005 la 2202 - Driver Seat (36) sw version de la 23 la 24 - Gateway (19) a primit noul Software number 3Q0907530AG cu sw version 5422 (de la 5323) si cu ultimul odx 013026. Ca de obicei totul a decurs fara probleme si la final zero erori. Rezultatul: MY2018 cu sw 2021 🙂mulțumită colegului @sabinx4 points
-
Salutare prieteni. Am revenit cu un nou retrofit, de aceasta data incalzire pe spate. Acum 5 luni cand am fost intrebat de ce nu o fac si pe asta...am raspuns ca nu are rost (am 2 fetite mici - drept urmare 2 scaune) insa datorita pandemiei cea mica sta mai mult pe acasa si in masina mai am doar 1 scaun. Zilnic iau pe cineva in spate si afara...e cam frigut :)). Drept urmare am decis sa trec la fapte. Cele necesare: Set cablaj complet (OEM style) - se comanda din afara UE (nu china) (aprox 100 EUR) modul incalzire scaune: 3AA 959 772 - 1 buc x aprox 480 lei butoane (aici depinde de ce dotari aveti - cu priza/fara priza, cu USB/fara USB - forma butoanelor difera - in cazul meu cu USB si 230V) 5E0 963 106 BWHS - 1 buc x 175 lei 5E0 963 105 BWHS - 1 buc x 175 lei rezistente ( bancheta + spatar) 5E0 963 561 H - 2 buc = 400 5E0 963 567 G - 2 buc = 400 (de ce nu am schimbat bancheta si spatarul cu una cu incalzire??? pt ca nu am vrut - in atentia curiosilor) Cum procedam? Desfacem panoul sigurante si legam pe slotul 11 (siguranta mare) Terminal 30 - valoarea 25A legaturile pt BCM - le-am atasat in schema (poza jpeg) Modul de desfacere al banchetei si spatarului il gasiti in pozele atasate. Codarea: [LN]_Seat_Heating_rear: [VN]_installed - in codare Climatronic 08 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM - in codare BCM 09 / adaptations [VN]_Seat Heating Level Adaptation: [LO]_Sitzheizung Filterkonstante fuer Waermefluss: 30 [UN]_s [LO]Sitzheizung Regeltemperaturkorrektur bei Waermefluss: 1,10 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 1 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 untere Schaltschwelle: 32,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 2 obere Schaltschwelle: 33,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 3 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 untere Schaltschwelle: 36,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 4 obere Schaltschwelle: 37,50 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 5 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 untere Schaltschwelle: 40,00 [UN]°C [LO]Sitzheizung Stufe 6 obere Schaltschwelle: 41,00 [UN]°C [LO]_Spannungsoffset SIH_75: 15,0 [UN]_V [LO]_SIH_PWM_Teiler: 0 [LO]_Sitzheitzung_CAN: [VO]_Heizmatten am BCM [LO]_Sitzheizungsfreigabe: [VN]_not_installed [LO]_Sitzheizung.Regelbetrieb LO: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Sitzheizung.Aufheizphase HI: [VO]_Keine_Spannungsanforderung Succes!4 points
-
Salut tuturor si bine v-am gasit! Sunt prezent pe forum de prin 2017 cand mi-am luat prima masina - Golf7- pe care nu m-am gandit sa o prezint 😆 Intre timp am schimbat jucaria asa ca de data asta nu mai ratez ocazia 😁 Leon 5F Xcellence 1.5 benzina 130cp manual fabricatie sfarsitul lui 2018. Este in posesia mea de anul trecut din martie. Masina de test-drive luata la 4.9xx km in prezent are undeva la 10.xxx km. Nu vreau sa respect recomadarea de service long life asa ca in jur de 15k km o sa ii fac prima revizie.. Cateva dotari Full led, beats, DCC, semi-piele, kessy, pachet iarna, full-link etc..Mi ar fi placut mult sa aiba si ACC..Golful dinainte avand aceasta dotare ii cam simt lipsa in rest are cam tot ce trebuie... Planuri am destule cu ea..timp si bani sa fie😂😂 Mai jos am sa va las cateva poze3 points
-
Deci in 2021 trebuie sa ma duc la un dealer pentru o configurare completa? Foarte...clever.2 points
-
2 points
-
@ShadoWzZ, clar. Oricum masina, in ciuda greutatii, se misca foarte bine. Eu personal nu simt diferenta. Poate daca era stoc de 130 cp, se simtea ceva. Legat de roti, dupa cativa ani cu Nankang sau alte branduri mai low cost, am trecut la Toyo Proxes Sport. Am trecut si de la 215 35 19 la 225 35 19. Din experientele altor cunostiinte cu gumele astea, ar ajuta mult la aderenta, Toyo-urile. Ramane de vazut la vara. Cert este ca sunt mai silentioase decat Nankangurile (am apucat sa ma plimb putin cu ele, inainte de a insonoriza masina). Capacelele au ajuns si ele! Cat despre interior, am hotarat sa il retapitez. Am luat decizia asta dupa mai bine de un an de stat "la panda" dupa interioare de Edition 100 / L&K. Pe langa faptul ca au fost foarte putine interioare de genu de vanzare, cele ce le-am gasit erau si in stare jalnica. Al meu era in stare de 10 ori mai buna decat alea. Si am zis ca nu are rost, ca ce vreau eu nu o sa gasesc. Asa ca... mai bine il retapitez si gata. Am dat de un baiat din Botosani, care se ocupa de retapitari de interioare auto si are tot un Superb mk1. El si-a facut un interior custom pe Superbul sau. L-a retapitat exact cum mi-l imaginam pe al meu retapitat. Si la cusaturi, si la culori si tot. Am luat legatura cu el, am avut noroc mare si cu un prieten ce avea drum in zona aia, si numa bine i-am trimis interiorul meu. Astazi a ajuns acolo. Voi posta poze la final cand e gata. Momentan am de asteptat cam 10-15 zile. Si dupa sa vad cum il duc inapoi in siguranta. Varianta curier am eliminat-o din start. Apropo, da stiti pe cineva de incredere ce are un drum de Botosani - Timisoara in 2 saptamani, si are loc de dus 2 scaune, cotiera si bancheta, astept un PM.2 points
-
Astazi se implineste fix 1 an de cand suntem in posesia variant-ului, an in care am parcurs cu ea 12500km fara nici o problema. Ca sa rezum experienta cu ea , este o masina confortabila, spatioasa si cu materiale ok la interior. Ca minusuri ar fi cutia care schimba foarte jos treptele, in rest este foarte comoda si lina in schimbari. Alt minus ar fi sa zic partea electrica mai firava , mi-a aprins de cateva ori dupa ce am facut curat in masina si am miscat scaunul soferului martorul de airbag si check engine din cauza la carburant de cateva ori. Pe tester masina are relantiul foarte stabil, nu are missfire sau alte probleme de genul doar ca este sensibila la benzina. Ulei nu a consumat deloc de la primul schimb facut pana acum (i-am completat odata sa fie joja la maxim undeva la 200ml maxim pe care nu il consider consum). Ca si mentenanta i-am facut revizia in urma cu 12500km cand a fost adusa de afara, schimbului de ulei la cutie optional ca am dorit eu si amortizoarele spate pentru ca era scurs unul din ele. km actuali 159500. De ziua ei a primit o binemeritata baie sa dam sarea jos si 2-3 poze.1 point
-
@razvancc Investigheaza varianta ATE Power disc... cantareste bine relatia pret-performanta-fiabilitate.1 point
-
Pentru cine este interesat am gasit manualul T-Coss in format online pe site-ul volkswagen.de: https://userguide.volkswagen.de/w/en_GB/show/76448b3bff221e490adf02e73dbdaf84_1_en_GB?ct=8b484b586f7ef1780adf02e74be55d47_1_en_GB Logarea se face cu VIN-ul autoturismului (valabil si pentru cele achizitionate in Romania)1 point
-
Domnilor am un superb 1.6 cayc pornea greu la cald am schimbat o droaie de senzori verificat injectoarele ca într-un final bordul sa o ia aiurea adică scoteam cheile iar acesta se aprindea și stingea singur, ca apoi sa aflu ca toată povestea cu pornitul sa fie de la partea electrica a contactului.. Care aveti probleme încercați asta prima oara!1 point
-
Admisia si valvele au fost curatate ? Vezi ca motarele cu injectie stratificata (FSI/TFSI/TSI) nu merg corespunzator (mai ales la rece) daca sunt depuneri in admisie si aerul nu formeaza un efect de vartej asa cum a fost proicetat si asa cum se intampla cand nu sunt depuneri.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am ajuns la 151000 km care au inceput sa se vada mai frumos pe un AID nou (avea 2km), provenit de la un Arteon 2019, varianta cu D la final. L-am urmarit mult timp , vroiam km mei si pana la urma am pus mana pe el. E total altceva, imi place mult. Problema e ca nu am optiuni in Discover Media 2 sa pun si harta pe AID (am o versiune de început cred) ceea ce ma obliga si la urmatorul retrofit de MIB Am pus si volan nou si pare o alta masina. In rest totul e ok, motorina si la drum. Sper sa ajung cu familia pe litoral la final de luna si sa imi incapa toate bagajele ca avand un pitic mic.. nu stiu unde sa le mai pun.1 point
-
1-identifici si remediezi cauza anularii dpf-ului 2-pui dpf nou sau sh pe care-l dai la curatat inainte de montaj. 3-montezi dpf-ul si pui un soft fara modificari1 point
-
1 point
-
PDG vine cu scuturi de plastic si 1,5 cm in plus garda la sol. Bifezi ambele pachete Cleverpack pentru optionalele importante, inclusiv LED Matrix.0 points
-
Salut.... Da, incepand de luni. Eventual ma suni sa imi aduci aminte sau imi lasi mesaj whatsapp, deoarece sunt foarte ocupat.0 points
-
De ce nu ai acceptat asigurarea lui? Nu sunt compatibile asigurările RCA cu ușile de X5?0 points
-
Prietene, esti out... Credeam ca ai prins ideea... Adica sa ti o iei gratis prin parcari si sa ti se puna rcau in brate... Not nice... Nu de vreo "compatibilitate" era vorba, ci ce sa mi faca rcau lui, sa mi vopseasca toata usa? Pai asa lovim tot ce ne iese in cale, ca suntem asigurati nu? Ne umplem masinile de chit ca na, exista rca, nene... Pastreaza ti mistourile pt cand ti o trage o unu prin parcare, ca astia obraznicii si o iau sigur! Sa vedem daca ti mai arde... Du te si fa ti vreo usa pe un rca sa vezi ce ti fac baietii... Sau lucrezi la stat, oi fi si vreun organ de control si te deranjeaza adevarul!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00