Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.02.2021 în toate secţiunile

  1. E continuarea povestii de mai acum o luna. Dupa ce s-au urcat cainii cu picioarele pe ea era necesar un tratament de...cosmetizare. Asadar, polish. A fost facut punctual sau local pentru ca vopseaua arata aproape impecabil, eu nestergand masina dupa spalare. Doar strictul necesar.
    4 points
  2. Eu am 1.5 TSI 150CP, am 20000km si nu am comlletat ulei niciodata iar pe joja arata foarte bine si clar pana in aprilie cand am revizia nu o sa ceara ulei. Eu zic ca toata treaba despre uleiul papat este modul de a face rodajul(sau macar conteaza in anunit procentaj). Pana la 1000km am mers foarte linistit si facuti doar in exterior cu 2800rot/min maxim(am plecat in concediu cand masina avea 100km si am vebit cu 1200km acasa) apoi pana la 3000km am menajat masina de ture mari dar am crescut spre 4000rot/min. Concluzie, cu putina rabdare la inceput masina nu papa ulei iar din cand in cand verific si totul este la locul lui.
    4 points
  3. @ShadoWzZ, clar. Oricum masina, in ciuda greutatii, se misca foarte bine. Eu personal nu simt diferenta. Poate daca era stoc de 130 cp, se simtea ceva. Legat de roti, dupa cativa ani cu Nankang sau alte branduri mai low cost, am trecut la Toyo Proxes Sport. Am trecut si de la 215 35 19 la 225 35 19. Din experientele altor cunostiinte cu gumele astea, ar ajuta mult la aderenta, Toyo-urile. Ramane de vazut la vara. Cert este ca sunt mai silentioase decat Nankangurile (am apucat sa ma plimb putin cu ele, inainte de a insonoriza masina). Capacelele au ajuns si ele! Cat despre interior, am hotarat sa il retapitez. Am luat decizia asta dupa mai bine de un an de stat "la panda" dupa interioare de Edition 100 / L&K. Pe langa faptul ca au fost foarte putine interioare de genu de vanzare, cele ce le-am gasit erau si in stare jalnica. Al meu era in stare de 10 ori mai buna decat alea. Si am zis ca nu are rost, ca ce vreau eu nu o sa gasesc. Asa ca... mai bine il retapitez si gata. Am dat de un baiat din Botosani, care se ocupa de retapitari de interioare auto si are tot un Superb mk1. El si-a facut un interior custom pe Superbul sau. L-a retapitat exact cum mi-l imaginam pe al meu retapitat. Si la cusaturi, si la culori si tot. Am luat legatura cu el, am avut noroc mare si cu un prieten ce avea drum in zona aia, si numa bine i-am trimis interiorul meu. Astazi a ajuns acolo. Voi posta poze la final cand e gata. Momentan am de asteptat cam 10-15 zile. Si dupa sa vad cum il duc inapoi in siguranta. Varianta curier am eliminat-o din start. Apropo, da stiti pe cineva de incredere ce are un drum de Botosani - Timisoara in 2 saptamani, si are loc de dus 2 scaune, cotiera si bancheta, astept un PM.
    3 points
  4. Nu sunt stopuri R line stopuri led base și stopuri led high De la led base la led high este diferența de cablaj, pt led high mai trebuie trase fire din BCM. Si trebuie făcut codarea in adaptări pt led high.
    3 points
  5. Work in progress. Le: in lumina naturala masina arata ca noua. Ce sa mai, ii curat interiorul, bag niste odorizante si o bag pe Autovit, la un pret la care sigur nu voi fi sunat decât sa fiu injurat. Asa ma mint ca "eu am vrut" dar "nu s-a dat". PS: cine ma poate ajuta cu niste coduri pt arcuri si amortizoare de la suspensia non-sline?
    2 points
  6. Aceasta regula se aplica doar celor responsabili care stiu ca uleiul se schimba FRECVENT... nu doar ce zice ''cartea'' sau apare check in bord, si o mentiune pentru sezonul rece este ca motorul sa fie intodeauna cald in reprizele de ''joaca''.
    2 points
  7. 2.0TDI-ul meu consuma circa 500 ml la 15 000km cu talpa grea si mers 90% extraurban. 1.4TSI 150CP din 2016 consuma pe aceasta distanta cam 300 ml 50-50% urban/extraurban... nu cred ca asta ar fi consum mare.
    2 points
  8. Este montarea unei "jante neconforme", nu? (Janta + flansa = et mai mic --> stres mai mare pe rulment/articulatii) Era normal sa se lege de asta, trebuia sa le dai jos si sa te duci fara flanse. Atunci nu mai exista obiectul refuzului. Valabil si pentru cazul in care montai jante cu et altul decat cel agreat in COC/CIV/Talon.
    1 point
  9. Si eu am procedat ca la carte in primii 3000km cu 1.5 TSI, masina merge foarte mult extraurban si distante lungi, insa merge mult pe drumuri de munte, unde motorul e in sarcina pe zeci de kilometri consecutivi, ca atare sunt mai multe variabile ce influenteaza acel consum de ulei. Una e sa mergi la ses in treapta a 6-a unde poate dezactiva cilindrii la drum lung si alta e sa ajungi la 2000m de 50 de ori pe an, de exemplu, unde chiar daca nu urci in forta vei folosi treptele inferioare. Nu poti compara doua masini folosite in conditii diferite, de soferi diferiti.
    1 point
  10. Toate motoarele consuma ulei. Cat consuma insa, depinde de tipul de motor, de tipul de ulei, de modul de folosire, vechime, intervalul de revizii samd. La 1.5TSI 150CP mi s-a aprins martorul de ulei la 14000km, dupa mai mult de un an si am completat in total 1 litru in 23000km pentru a-l aduce catre maximum pe joja. Altfel daca vroiam sa fie la nivel mediu pe joja ar fi fost cca 500ml. Trebuie tinut cont de faptul ca schimbul de ulei l-am facut la doi ani, daca faceam schimbul la maximum un an nu as fi completat cu ulei si as fi avut un motor care ''nu consuma ulei''.
    1 point
  11. Am bifat Cleverpack style care avea reducere mare, adica a fost 200E pt dotari de 1500E. Cleverpack style Plus avea reducere de 300E si plateam 1300E parca. De banii aia am bifat alte optionale gen side assist care e foarte bun. Avia are niste beneficii gen 1 an extra garantie, covorase de cauciuc etc. Le-am negociat cu Brady si am primit la fel. Mi s-au parut mai deschisi si mai de treaba.
    1 point
  12. In manualul masinii gasesti 143 mm pentru Octavia si 142 mm pentru Octavia Combi (nu vorbim de variantele sportive pe care nu le am in manual). Tot 143 mm este dat si pe https://www.auto-data.net/ro/skoda-octavia-iv-1.5-tsi-evo-150hp-38006
    1 point
  13. Nu putem sa comparam suprafata eleroanelor unei aripi de avion cu suprafata unei aparatori de noroi. DA, pana si oglinda este stropita si semnalizarea plina de noroi.
    1 point
  14. Aveti perfecta dreptate in faza cu pretul. Eu daca caut acum un Golf 7 highline din 2013, cu toate optiunile interesante mie, gasesc aproximativ 80 de masini, si daca bifezi sa mi le arate doar pe cele cu 1 proprietar, raman aproximativ 20. Din acele 20 imi aleg 2-5 care-mi convin (dupa nota dealerului si alte caracteristici), le sun, spun ca vin de exemplu luni. Zbor cu 50e cu wizzair. Ii platesc unui cunoscut sa ma duca unde-mi trebuie (sau iau masina in chirie). Si ma duc sa vad masinile. Daca e privat si imi place masina, in 2 ore is in drum spre casa. Daca e dealer si are documentele pe masina la el, la fel... Dar daca e dealer cu documentele pe masina in banca.. mai stau cateva zile in D, ca e tara frumoasa . Dar cu hotele scumpe. Prima la ce ma uit ii pretul masinii desigur. In Germania 90% din masini cu pretul minim pe piata is harburi dpdv mecanic. Eu ma uit la pretul mai sus de mediu. Referitor la cumpararea masinii din Ro cu pret mai sus de mediu. Eu sunt om, care-si calculeaza riscurile. Sansa sa gasesc o masina peste media pietei in Romania si sa-mi iau teapa, este mult mai mare decat sa-mi iau teapa in Germania daca ma conduc dupa aceleasi reguli. + Masinile rulate in Germania, cu aceeasi KM si din acelasi an, sunt mult mai bune dpdv mecanic. Si masinile cumparate de noi din Germania dupa parerea mea is mai dotate. Poate au mai multa izolare fonica, alte piese folosesc la suspensie si asa mai departe. Nu afirm! Dar de unde se face pretul de masina noua in Romania cu 20-30% mai mic? + Chiar imi place Germania, si nu este un stres neplacut pentru mine sa ma duc dupa masina incolo, chiar daca stiu rau Germana si nemtii nu prea vb engleza. Este o experienta stresanta, dar de care iti aduci aminte cu zambet si mandrie ca totusi nu-ti pierzi zielele intr-e 4 pereti... Cum am facut tot 2020 si inceputul de 2021...
    1 point
  15. Ca sa mai steg praful pe aici.... Masina in aprilie iese din garantie, dar nu am mai asteptat pana atunci si m-am apucat sa termit "retrofitul" ceasurilor, adica sa dau jos AID OEM si sa la inlocuiesc cu cele AM. Ca sa le pot monta pe cele AM aveam nevoie de electronica unora analogice. Le-am achizitionat de mai bine de un an dar garantia m-a tinut pe loc🤔 Daca tot am decis ca nu mai astept inca 4 luni m-am apucat de treaba, am adaptat ceasurile analogice in locul celor AID. Totul a decurs fara nicio problema, au tipat astea analogice ca au alt kilometraj dar am trectut peste. A urmat extragerea PCB-ului de pe ele si transplantarea acestuia pe cele AM. Am purces la "calibrarea" kilometrajului real al masinii si cam asta a fost, ce a rezultat vedeti in poze.
    1 point
  16. Dupa parerea mea, parere formata dupa ani si ani de alergatura prin europa(germania, belgia, olanda, franta) dupa masini second hand(cu experiente pozitive si totusi, desi mai rar, negative, nicio masina luata second n-a fost fara ceva cheltuieli ulterioare imediate, macar distributia care trebuia inlocuita pt siguranta, atunci cand situatia era neclara...) , formula de aur in aceasta speta, a cumpararii unei masini pt uz personal e: masina noua cumparata de aici, cu optiunile pe care le folosesti efectiv, fara fite, figuri(ca sa minimizezi pierderea la revanzare), dupa 4-5 ani se vinde si cumparat iarasi masina noua, tot de aici. Acum e mai simplu pt ca producatorii fac preturi atractive ca sa vanda in europa de est, preturile atractive formandu-se in timp, vanzand si consolidandu-si pozitiile pe piata estica.
    1 point
  17. Daca nu doresti in mod expres ca acele aripioare sa le cumperi originale, poti comanda de pe Aliexpress. Costul este de aproximativ 15-18 $, cu tot cu transport, insa ai de asteptat 3-4 saptamani pana iti ajunge pachetul din China. Uite un link de pe youtube, cu un tutorial de montare si cam cum arata rezultatul final. In descrierea clip-ului, poti gasi link cu anunturi de pe Aliexpress. https://www.youtube.com/watch?v=ylG07oxaWcM Daca vrei aceste compente pe original, codurile pieselor sunt urmatoarele: 5G9805945 - partea stranga 5G9805946 - partea dreapta Pretul, la o simpla cautare dupa aceste coduri, este in jurul de 50 de euro/bucata.
    1 point
  18. Superb 3, 2.0 TDI, 190 cp, DSG7, 4x4, combi, livrata in aprilie 2019, aprox. 60k km pana acum, masina de companie, interval flexibil. 1. dupa fiecare 14k km, se aprinde becul de ulei, si este la minim pe joja. trebuie completat cu aprox 1 litru, pana acum am facut de 4 ori 2. parbrizul calitate foarte slaba, plin de "inflorituri" si ciobituri 3. la 43k km, etrieri blocati pe spate. Colegul meu cu masina livrata in aceeasi zi, identica, o patise cu 2 saptamani mai devreme. Necesar, schimb discuri si placute pe spate, lichid de frana nou. 4. Completare cu antigel 5. Infotainment-ul Columbus, cel mare, are momente cand merge cand nu. In special pe Carplay, ii trebuie un restart fortat sa se conecteze la telefon, chiar daca telefonul se incarca prin portul USB 6. Aleator, se dezactiveaza Side Assist-ul 7. asta nu e o problema, ci un feature - lag-ul la DSG, cu toate ca este mereu in Sport, sta sa gandeasca exact cand ti-e lumea mai draga. 8. Stergatorul luneta, care dupa fiecare schimbare, cam la o saptamana, incepe sa scartaie foarte rau.
    1 point
  19. M- am edificat asupra problemei. Cu cat setezi din clima temperatura mai ridicata in habitaclu cu atat creste intensitatea incalzirii auxiliare pentru a atinge temperatura presetata.
    1 point
  20. #postarelunga Bun, dupa cum am promis, revin cu updates in privinta noilor "upgrades" la Superb. Avand in vedere ca proiectul este in principiu finalizat pe toate aspectele: exterior, interior, portbagaj, putere, muzica.. am zis sa lucrez la un aspect la care putini oameni se baga cand vine vorba de un proiect de genu. Si anume, FEELING-UL masinii. Si cand zic feeling, NU ma refer la partea de putere sau stabilitate (aici stam bine). Ma refer la feeling-ul masinii in general. Desi dotarile Superb-ului, pentru anul ei de fabricatie, trimit Superb-ul in zona premium, fiind totusi o Skoda, exista cateva aspecte care o delimiteaza de o masina premium, iar cel mai important aspect dpmdv este insonorizarea. Dat fiind si anul de fabricatie (2002), in acea perioada nici un producator nu se axa foarte mult pe zona asta nici macar producatorii de top gen Audi, Bmw etc. (excludem brand-urile de lux gen Bentley, etc.). Asa ca.. am hotarat sa o insonorizez complet pentru a reda acea senzatie ce o regasesti intr-o masina premium mai noua din gama "luxury" (A8, S class etc.). Da stiu, suna putin "prea prea" aceasta ambitie de a mea, dar cu materialele corespunzatoare, se poate. Avand mare noroc cu un prieten ce detine un garaj renumit pe partea audio si cu o experienta foarte mare in domeniu asta, am discutat despre ce vreau sa ii fac. La recomandarea lui, am ales 2 tipuri de insonorizant: CTK Standard Pro si CTK Caimat. Ambele au rol de insonorizare, dar CTK Pro are rolul principal de a atenua vibratiile pe cand celalalt este conceput pentru a atenua sunetele exterioare. Daca tot urma sa desfacem tot interiorul, am zis sa rezolv si greierasii ce ii mai avea masina (acei greierasi tipici masinilor VAG mai vechi). Asa ca am comandat si CTK Anti Creak care este o banda ce se pune pe plasticele masinii, in special pe cele ce sunt in contact direct cu alte plastice. + cleme originale pentru inlocuirea celor vechi care erau mai uzate / rupte. Modul de lucru a fost urmatorul: Se aplica primul strat de insonorizant CTK PRO cum se procedeaza la majoritatea lucrarilor de genu, iar peste, venim cu al 2-lea strat CTK Caimat (acea pasla). In total, au intrat in masina cca. 80 de kg de insonorizant (podea, partea din spate, usi, portbagaj) Cu aceasta ocazie, am reusit sa vad si podeaua masinii, care surprinzator se prezinta in stare foarte foarte buna. Recunosc ca aveam putine emotii aici sa nu dau de rugina sau alte surprize. Am gasit si putina umeazeala ce am rezolvat-o (erau niste dopuri lipsa). Daca tot am dat plasticele jos, am zis sa fac si un suport custom la telecomanda de la Airlift. Voi sacrifica 2 din cele 3 suporturi de pahare pentru a integra telecomanda acolo. Nu tin minte sa fi folosit vreodata mai mult de un suport de pahare, deci consider ca nu pierd acolo din practicalitate. Dimpotriva. Voi avea comenzile de la airride mult mai la indemana. Inainte tineam telecomanda in cotiera, iar la condus, o puneam in sertarasul de sub cotiera. Statea bine si acolo, dar va arata mult mai bine la final Avand in vedere ca am facut acest pas, am pus si statie separata pe medii si inalte, pentru a pune boxele la adevarata lor valoare. Rezultatul insonorizarii? Fara DAR si POATE, cea mai desteapta investitie de pana acum. Foarte mult nu am apucat sa testez masina in setupul nou datorita faptului ca nu am scaunele momentan. (Vor fi duse la retapitat). Dar din cate am apucat pot sa zic urmatoarele: PRO: - Incepem cu usile care sunt mult mai solide. Pana si cand le inchizi, acel "click" s-a schimbat mult oferind o senzatie de premium. - Liniste totala in interior. Poate prea liniste pentru unii, dar avand in vedere ca eu cautam asta de la inceput, a iesit exact ce imi doream. Sunetul evacuarii s-a diminuat foarte mult. Exista o diferenta uriasa cand deschid geamul vs cand este inchis. Va suna exagerat ce zic dar linistea din interior este la acelasi nivel cu ceea ce o gasesti la o masina premium din clasa superioara. Da stiu ca geamurile care nu sunt duble ar reprezenta un minus in comparatie cu o masina de genu, dar asta se resimte la o viteza de peste 130 km/h. - Greierasii de care mentionam mai sus au disparut. Masina se simte exact ca o masina noua, foarte inchegata si fara greierasi. - Vibratiile specifice TDI-ului au disparut. Adica au fost "mascate" ca ele fizic sunt tot acolo - Muzica... ireal cum poate sa sune. Sunt convins ca si fara statia individuala, era un "improvement" foarte mare datorita insonorizarii, dar avand in vedere ca am pus si statia.. suna foarte foarte bine si clar. Avand in vedere toate cele mentionate mai sus, pot sa zic ca acel "feeling" de care vorbeam la inceput s-a schimbat complet, masina oferind o senzatie de premium si luxury pe care o si cautam. Este total alta masina. Chiar si pentru mine care o detin de atata timp, este o schimbare cu care inca nu sunt obisnuit. Ti-e mai mare dragul sa te plimbi cu ea acum. Ca merg cu pe autostrada sau drum cu piatra cubica sau orice alt drum, in interior nu se aude mai nimic, este o liniste deplina. Avand si o Kia Ceed GT luata de noua, trecand deseori de la Kia la Superb, se simteau diferente mari. Totusi vorbim de 2002 vs 2020 si 330k km vs 0 km. Acum nu mai este deloc asa. Contra: - Singurul aspect negativ asupra insonorizarii pe care il am in cap ar fi.. greutatea. Aproximativ 80 - 90 de kg de insonorizant in ea afecteaza performantele masinii. Nu se simt in realitate dar probabil timpii pe 100 - 200/sfert de mila/ etc. au mai crescut putin.
    1 point
  21. Parca ma revad pe mine in 2014-2015 cu Octavia mea 3 nou lansata . Inca o marturie ca nu se cumpara masina nou lansata pe piata .
    1 point
  22. Butoanele fizice pentru functiile de baza sunt sfinte ... sper ca trend-ul asta cu controlam totul din tableta sa fie trecator. In loc sa poti usor si facil sa modifici anumite functii de confort, trebuie sa astepti sa booteze sistemul de infotainment, asta daca nu patesti ca si colegul de mai sus si atunci treaba e "terminata".
    1 point
  23. Felicitari, mii de Kw in baterii si drumuri usoare! O afacere buna, cred ca esti printre ultimii beneficiari de bonus asa de mare de la stat - dupa parerea mea nu va mai fi atat de mare anul asta. Chiar daca urmeaza sa apara verisorii de la Skoda/Seat-Cupra, cred si eu ca modelul asta este cea mai potrivita optiune din grupul VAG. Culoarea chiar atrage priviri!
    1 point
  24. Unde scrie? Cine ți-a zis. Toate vag diesel cu filtru particule, subtiaza uleiul si apare dilutie cu motorina. Vezi pe oilclub si pe tdiclub analize de ulei comentate si vei înțelege
    1 point
  25. Am schimbat recent discuri și plăcuțe de frană (la 48k km), după aproape 1500km e cu totul altă mașină, au dispărut 80-90% din zgomote, probabil jucau plăcuțele sau portetrierii, nu am idee ce anume, dar zgomotul era mare, ziceai ca iti cade tot trenul față pe stradă. Aveam zgomote la orice tip de denivelari, inclusiv cele de la podețele de pe DN-uri la viteze legale, vezi poza atașată, pe verificările in service totul era solid. Se mai aud niste zgomote dar foarte rare, doar la denivelări sau gropi mari, probabil sunt bucșele minune. P.S. Masina a avut schimbate bieletele antiruliu față, cost suportat de vw. Bucșele sunt cele inițiale, montate la fabricație.
    1 point
  26. Honda Civic 1.8 i-vtec 140cp, mult mai spatioasa (are portbagajul aproape cat un e90 sedan, torpedo-ul e imens, bancheta cu magic seats etc), mai frumoasa, si mai fiabila decat un banal Golf 6 tsi. La consum e cam tot pe acolo. Singurul minus ca este cam rigida si cam slaba pe parte de articulatii. Motorul e bulletproof. Nu stiu exact ce buget ai dar poate gasesti modelul 2011, mult mai confortabil (ca suspensie) decat modelul anterior.
    1 point
  27. Ai un buget maricel ( daca te intinzi spre 7k euro ), si ar fi pacat sa il irosesti pe un golf 6 ( aka un golf 5 mai urat la exterior ) cu o motorizare din anii '90. Este lenesa, eu am avut un leon 1P ; prin oras este okeiutza daca nu ai pretentii, se incalzeste repede, cu clima isi mai dau duhul vreo 10 cp, ca la orice benzinar aspirat, consuma 10-14 urban, 7-9 afara daca nu stai pe loc sa mergi cu 100 ; btw, este 8 valve, in 5 trepte, la 3000 rpm ai 100km /h, la 160 ai 5000 rpm ; in general sunt consumatoare de ulei, mai ales dupa prima suta de mii de km, din cauza segmentilor din cate stiu, are missfire la ralanti, adica trepidatii usoare si fluctuatii mici ale ralanatiului, lucru ce se intampla de noua ; este un motor care se preteaza bine pe GPL, pt economie, si care nu cauzeaza probleme, pt ca este clasic si nu are ce ; si cu ~ 3000+ lei il segmentezi la o adica... in locul tau ( daca vrei musai benzina ), as risca pt un 1.4 tsi ; costul unei distributii pe lanta se invarte pe la 3000 lei cu tot cu manopera ; trage bine, consuma putin ( 5-6 afara / 8-10 in oras ), are 6 trepte, cuplul se simte de la 2000 rpm, iar ca si probleme generale asa cum au spus si colegii este cea cu distributia ; daca esti ghinionist, poti avea probleme cu variatorul, care mai este si ala cateva mii de lei ; ar f ok si o curatare de supape cand o iei ( ~ 7-800 lei cost ), pt ca admisia directa face depuneri ; combustibil 98+ pt o functionare optima. Acum...daca stam sa disecam orice problema si orice piesa ar putea cadea, ar merge cu loganul de 75 cp ; depinde foarte mult si de starea masinii in momentul achizitiei, iar pe viitor, si de noroc ; eu in locul tau m`as indrepta spre o masina cat mai noua, benzinara aspirata, din afara gamei VAG la 7000e ( un hyundai elantra ~2012 1.6 mpi 132 cp, hyundai i30 ~2013 1.6 120 cp, mazda 3 1.6 mpi, masini care tin cu casa ). Ai mai putea lua in considerare in bugetul tau si skoda rapid sau seat toledo, dar si eu sunt de parere ca mai bine mai strangi putin si la 8k iti iei cu siguranta un leon 5F TSI, care dupa parerea mea este un upgrade major fata de ce ai acum.
    1 point
  28. Cu motorizarile de pe Golf 7 nu o sa ai nici pe departe problemele prezente pe Golf 6. Si sincer, in 2020 nu mai are niciun rost sa iei tot 1.6 aspirat, sa fim seriosi. Ca sa nu ai probleme majore la ea, asa cum ti-am recomandat, cauta un Golf 7/Seat Leon 3/Octavia 3 dupa 2013, cumparat din Romania (evita auto din Germania decat daca poti sa o verifici la sange la service si iti asumi riscul asta), cu istoric in reprezentanta cu kilometraj maxim 150k km, eventual sub 100k, daca mai pui niste banuti. Doar in felul asta ai cat de cat siguranta faptului ca masina nu este un cazan uzat la greu prin vest si cand incepi sa mergi cu el aici iti pica toate in primii 5000km.
    1 point
  29. Toate motoarele euro 5 cu distributie pe curea (1.2 si 1.4 tsi) au fost introduse pe platforma MQB in 2012 spre finalul anului, gen luna 11-12) si nu din 2014. Asa ca toate masinile facute dupa 11.2012 vin cu distributie pe curea, in mai multe variante, 1.2 tsi 105 cp, 1.4 tsi 122 cp/125cp/140cp. Din 2015 au introdus euro 6, care vine deja cu 1.4 tsi 150 cp, si cred ca aici a intrat si noul 1.0 tsi. Daca masina a fost intretinuta bine, cu schimburi de ulei pe bune, si cu rodajul facut conform manualului nu consuma ulei, sau consumul este infim, 200-400ml la 10.000km. Daca si-au batut joc de masina, atunci da, consuma ulei. Nu ai sa gasesti distributie pe lant pe golf 7, seat leon 5F, skoda octavia 3, decat pe motoarele mari TSI (1.8 si 2.0). Lansarea golfului 7 a coincis cu lansarea motorului 1.2/1,4 tsi pe curea. Nu exista 1.4 si 1.2 tsi pe lant pe golf 7.
    1 point
  30. Noutati de primavara: 1. Am schimbat anvelopele de pe fata cu Michelin Pilot Sport 4 225/40ZR18 IMG_3655 by toni.pieleanu, on Flickr 2. Am schimbat bujiile cu NGK 94833 (la ~52k km), iar bobinele au fost unse cu vaselina siliconica conform manualului IMG_3675 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3678 by toni.pieleanu, on Flickr 3. Am curatat climatizarea cu solutia Wynns Airco Fresh IMG_3748 by toni.pieleanu, on Flickr 4. Am schimbat uleiul, tot cu Mobil1 0W40 FS, filtru de ulei MANN HU7013 (model nou) si buson pentru baie OE - am facut doar vreo 5k km de la schimbul anterior IMG_3758 by toni.pieleanu, on Flickr IMG_3759 by toni.pieleanu, on Flickr 5. Am curatat putin interiorul IMG_3750 by toni.pieleanu, on Flickr 6. Pe timpul iernii am schimbat claxonul de joasa frecventa, a murit subit. L-am luat OE - 5Q0951221, nu se gaseste aftermarket din cate am inteles. Este facut de FIAMM.
    1 point
  31. @cristi511 nu vreau sa intru in polemici dar pe Kodiaq exista 8,5J ET38 care este echivalentul a ce am facut eu cu janta de 7JxET45 OEM plus distantier original. Dadeau ei vina pe gropi sau altceva...gaseau ei ceva. In fine mi-o asum dar tot fac sesizare :). @dydu_kuf pana de curent era de la senzorul respectiv care defect fiind consuma curent aiurea chiar cu masina oprita.
    0 points
  32. Am uitat sa il incarc aseara in drive https://drive.google.com/drive/folders/1rsfnN4ojvgc2PUQC4Ucvmvutlpq8oHz9?usp=sharing
    0 points
  33. Hai ca am facut-o si pe asta, distantierele sunt super lucrate, nu joaca de nici un fel nici pe janta nici pe discul de frana. Mai am cam 5 mm pana ies rotile in afara , sa speram ca la geometrie nu vor avea de corectat prea mult in directia asta. Si cred ca voi avea nevoie de aparatori de noroi sau de abonament nelimitat la spalatorie. Oricum acum incepe sa semene a masina :P, cel putin din spate!
    -1 points
  34. asta cu "din start ai facut o alegere gresita daca mergi cu diesel 70% din timp in oras " mi se pare o replica inutila si intiparita in mintea unor persoane care doar citesc pe google si fb pareri...no offence. Rulez de ani de zile diesel in oras(mai multe masini) si nu sunt de acord deloc cu aceasta replica, am avut si benzina....aaa NU rulez 70% ci 85-90% in oras, nu vad absolut nici o problema in acest lucru sau inconvenient. Apropo, ia in considereare ca nu toti locuiesc in Buc sau alte orase super aglomerate. Legat de intervalul de schimb sunt de acord cu tine, la 10k le fac si eu..complet cu toate filtrele. Consumul de ulei pt aceste motoare este unul absolut normal si s-a dovedit ca aceste motoare consuma mai mult ulei in regim extraurban decat urban.Eu unul de cand am masini nu am avut niciuna care sa nu consume ulei si nici nu cred pe cei care "se bat cu pumnul in piept " ca masina lor nu consuma nimic. Bafta
    -1 points
  35. In manualul de service al masinilor cu motoare care au DPF producatorul specifica ca in anumite conditii nivelul unleiul e posibil sa creasca. Nu se da nici un detaliu de ce sau cum, dar cred ca si in manualul de utilizare scrie asta. Ma gandesc ca au fost reclamatii pe tema asta si decat sa faca ceva util mai bine esti acoperit de o fraza in documentatie. Apropo se intampla asta si la mult laudatele japoneze, chiar ma rau decat la nemtioaice.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!