Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.02.2021 în toate secţiunile

  1. Ca sa mai steg praful pe aici.... Masina in aprilie iese din garantie, dar nu am mai asteptat pana atunci si m-am apucat sa termit "retrofitul" ceasurilor, adica sa dau jos AID OEM si sa la inlocuiesc cu cele AM. Ca sa le pot monta pe cele AM aveam nevoie de electronica unora analogice. Le-am achizitionat de mai bine de un an dar garantia m-a tinut pe loc🤔 Daca tot am decis ca nu mai astept inca 4 luni m-am apucat de treaba, am adaptat ceasurile analogice in locul celor AID. Totul a decurs fara nicio problema, au tipat astea analogice ca au alt kilometraj dar am trectut peste. A urmat extragerea PCB-ului de pe ele si transplantarea acestuia pe cele AM. Am purces la "calibrarea" kilometrajului real al masinii si cam asta a fost, ce a rezultat vedeti in poze.
    8 points
  2. Am cumparat Octavia 4 1.5TSI Style si am 14k km parcursi din August 2020. Au fost ridicate niste intrebari de-a lungul celor 17 pagini care au fost clarificate mai mult sau mai putin. Va spun parerea mea si ce info am eu. - Jante Rotare Aero de 17" standard pe Style ofera aerodinamica foarte buna. (cauciucuri de iarna pe alte jante din comert fix aceleasi dimensiuni si caracteristici si se simte la consum si la zgomot). - Oferta O3 Style cu optiuni de 2.2k euro si acelasi motor/cutie in 2018 - 22k euro (si Rabla 20.5k euro). Comparativ cu O4 26k euro, minus sabla si reduceri dealer - 23k euro - In O4 se gasesc MULT mai multe optiuni, numai Infotainment-ul Columbus e +1k euro. Cutia manuala este una noua conceputa pt consum mai redus si performante mai ridicate. Se gasesc detalii pe net despre asta. - Calitatea materialelor si a contructiei este peste O3. Chiar se vede o diferenta clara si fata de Skala care cu o configuratie similara ar ajunge aproape la acelasi pret. - Nivel de zgomot eu as spune redus la viteze normale (legal pana in 130). Situatia se schimba pe jante aftermarket si cauciucuri de Iarna. - Viteza maxima 231km/h insa limitata electronic. Reprize de acceleratie decente si cutie destul de elastica. Cursa cam lunga a schimbatorului. - Lipsa comenzilor de climatronic se simte la inceput insa te obisnuiesti repede si e destul de OK. - Consum decent pt dimensiune si motorizare - Media totala la aproape 14k KM este de 6.4l/100km. - Confortabila pt pasagerii din fata cat si din spate doar ca nu recomand 3 adulti in spate. 2 adulti stau foarte bine. 2 adulti si un copil stau OK, 3 adulti, poate si putin peste media de greutate, nu se simt OK. - Volan in 2 spite arata foarte bine si e mai classy, cel sport in 3 se potriveste la RS. - Farurile basic LED sunt foarte OK, Matrix LED sunt si mai bune dar la un prea care mie mi s-a parut cam piperat pt adaosul de performanta asa ca nu am luat packetul de 1300euro. Adaptive cruise control e inutil la cutie manuala parerea mea asa ca i-am dat skip. Pilot automat inclus si e destul pt cutie manuala. - Prefer sa amestec in mamaliga si sa fiu stapan pe masina cand si cum vreau eu. DSG mi-ar fi placut mai mult pt oras insa nu fac km predominant urban. - Prefer benzina in orice situatie asa ca nici nu am luat in calcul motorina. Am facut un drum de @ 2000km cu masina plina (5 adulti din care 3 mai maricei ) si bagaje pt 5 zile, pe drumurile de munte, serpentine, localitati, autostrada si s-a comportat excelent masina. Confortabila la denivelari, rezerva de putere cand era nevoie, si consul final mediu de 5.8l/100km. Recomand Brady in Bucuresti. Am incercat la mai multe reprezentante si la ei am avut cea mai buna oferta. Nu zic ca Avia nu are oferte insa imi vindeau la celasi pret Ambition si mai putine dotari extra, fara nici o reducere din partea lor, imi recomandau masini rulate ca o alternativa . Sper ca va ajuta mini review-ul meu. Daca mai aveti intrebari, va stau la dispozitie.
    6 points
  3. Nu trebuie sa citesti E un topic unde fiecare se plange de ceva
    5 points
  4. Tu esti tu, altii-s altii. Nu toata lumea vede periplul descris de tine ca fiind ceva comod, placut, reconfortant. Nu toti sunt sa zicem curajosi Solutia asta ar fi intradevar cea mai ok, avand in vedere conditiile bune din DE, civilizatia lor. Ca masinile pentru vest sunt mai bune, ma indoiesc. Nu cred ca vopseaua e mai groasa acolo si mai subtire la noi, dau un exemplu. Posibil sa se trimita masinile cu mai multe defecte la noi, asta da. Insa ma indoiesc ca exista diferente mari. In orice caz, eu am observat ca la noi exista o pata de civilizatie in Vest. Am vazut cat am cautat Octavia o multime de anunturi de prin Cluj, anunturi scrise de oameni cu macar 12 clase, oameni care se vede ca au muncit pentru masina aia sa si-o permita si au ingrijit-o. Daca te orientezi spre sudul tarii, treaba se schimba si riscul creste semnificativ sa iti iei teapa. Cu toate ca exista si in sud o multime de oameni OK, printre care si cel de la care am luat eu Octavia. Masina pe langa faptul ca e echipata cu bun simt, are si imbunatiri, cum ar fi insonorizare profi pe toata masina. Nu cred ca un proprietar dezinteresat da cateva sute de euro pentru ceva ce multi ar considera un...moft. Deci cred ca daca ai rabdare, daca nu cauti avioane S Class la 5000 euro sau masini des masluite, gasesti si la noi pe olx usurel o masina decenta, fara sa fie nevoie sa zbori in DE. Asta pentru cei care nu agreeaza aceasta idee.
    4 points
  5. Superb 3, 2.0 TDI, 190 cp, DSG7, 4x4, combi, livrata in aprilie 2019, aprox. 60k km pana acum, masina de companie, interval flexibil. 1. dupa fiecare 14k km, se aprinde becul de ulei, si este la minim pe joja. trebuie completat cu aprox 1 litru, pana acum am facut de 4 ori 2. parbrizul calitate foarte slaba, plin de "inflorituri" si ciobituri 3. la 43k km, etrieri blocati pe spate. Colegul meu cu masina livrata in aceeasi zi, identica, o patise cu 2 saptamani mai devreme. Necesar, schimb discuri si placute pe spate, lichid de frana nou. 4. Completare cu antigel 5. Infotainment-ul Columbus, cel mare, are momente cand merge cand nu. In special pe Carplay, ii trebuie un restart fortat sa se conecteze la telefon, chiar daca telefonul se incarca prin portul USB 6. Aleator, se dezactiveaza Side Assist-ul 7. asta nu e o problema, ci un feature - lag-ul la DSG, cu toate ca este mereu in Sport, sta sa gandeasca exact cand ti-e lumea mai draga. 8. Stergatorul luneta, care dupa fiecare schimbare, cam la o saptamana, incepe sa scartaie foarte rau.
    3 points
  6. Am montat si rama ,multumesc @alin 105 Zapada mare,desi am coborat garda la sol ,nu am avut dificultati
    3 points
  7. #postarelunga Bun, dupa cum am promis, revin cu updates in privinta noilor "upgrades" la Superb. Avand in vedere ca proiectul este in principiu finalizat pe toate aspectele: exterior, interior, portbagaj, putere, muzica.. am zis sa lucrez la un aspect la care putini oameni se baga cand vine vorba de un proiect de genu. Si anume, FEELING-UL masinii. Si cand zic feeling, NU ma refer la partea de putere sau stabilitate (aici stam bine). Ma refer la feeling-ul masinii in general. Desi dotarile Superb-ului, pentru anul ei de fabricatie, trimit Superb-ul in zona premium, fiind totusi o Skoda, exista cateva aspecte care o delimiteaza de o masina premium, iar cel mai important aspect dpmdv este insonorizarea. Dat fiind si anul de fabricatie (2002), in acea perioada nici un producator nu se axa foarte mult pe zona asta nici macar producatorii de top gen Audi, Bmw etc. (excludem brand-urile de lux gen Bentley, etc.). Asa ca.. am hotarat sa o insonorizez complet pentru a reda acea senzatie ce o regasesti intr-o masina premium mai noua din gama "luxury" (A8, S class etc.). Da stiu, suna putin "prea prea" aceasta ambitie de a mea, dar cu materialele corespunzatoare, se poate. Avand mare noroc cu un prieten ce detine un garaj renumit pe partea audio si cu o experienta foarte mare in domeniu asta, am discutat despre ce vreau sa ii fac. La recomandarea lui, am ales 2 tipuri de insonorizant: CTK Standard Pro si CTK Caimat. Ambele au rol de insonorizare, dar CTK Pro are rolul principal de a atenua vibratiile pe cand celalalt este conceput pentru a atenua sunetele exterioare. Daca tot urma sa desfacem tot interiorul, am zis sa rezolv si greierasii ce ii mai avea masina (acei greierasi tipici masinilor VAG mai vechi). Asa ca am comandat si CTK Anti Creak care este o banda ce se pune pe plasticele masinii, in special pe cele ce sunt in contact direct cu alte plastice. + cleme originale pentru inlocuirea celor vechi care erau mai uzate / rupte. Modul de lucru a fost urmatorul: Se aplica primul strat de insonorizant CTK PRO cum se procedeaza la majoritatea lucrarilor de genu, iar peste, venim cu al 2-lea strat CTK Caimat (acea pasla). In total, au intrat in masina cca. 80 de kg de insonorizant (podea, partea din spate, usi, portbagaj) Cu aceasta ocazie, am reusit sa vad si podeaua masinii, care surprinzator se prezinta in stare foarte foarte buna. Recunosc ca aveam putine emotii aici sa nu dau de rugina sau alte surprize. Am gasit si putina umeazeala ce am rezolvat-o (erau niste dopuri lipsa). Daca tot am dat plasticele jos, am zis sa fac si un suport custom la telecomanda de la Airlift. Voi sacrifica 2 din cele 3 suporturi de pahare pentru a integra telecomanda acolo. Nu tin minte sa fi folosit vreodata mai mult de un suport de pahare, deci consider ca nu pierd acolo din practicalitate. Dimpotriva. Voi avea comenzile de la airride mult mai la indemana. Inainte tineam telecomanda in cotiera, iar la condus, o puneam in sertarasul de sub cotiera. Statea bine si acolo, dar va arata mult mai bine la final Avand in vedere ca am facut acest pas, am pus si statie separata pe medii si inalte, pentru a pune boxele la adevarata lor valoare. Rezultatul insonorizarii? Fara DAR si POATE, cea mai desteapta investitie de pana acum. Foarte mult nu am apucat sa testez masina in setupul nou datorita faptului ca nu am scaunele momentan. (Vor fi duse la retapitat). Dar din cate am apucat pot sa zic urmatoarele: PRO: - Incepem cu usile care sunt mult mai solide. Pana si cand le inchizi, acel "click" s-a schimbat mult oferind o senzatie de premium. - Liniste totala in interior. Poate prea liniste pentru unii, dar avand in vedere ca eu cautam asta de la inceput, a iesit exact ce imi doream. Sunetul evacuarii s-a diminuat foarte mult. Exista o diferenta uriasa cand deschid geamul vs cand este inchis. Va suna exagerat ce zic dar linistea din interior este la acelasi nivel cu ceea ce o gasesti la o masina premium din clasa superioara. Da stiu ca geamurile care nu sunt duble ar reprezenta un minus in comparatie cu o masina de genu, dar asta se resimte la o viteza de peste 130 km/h. - Greierasii de care mentionam mai sus au disparut. Masina se simte exact ca o masina noua, foarte inchegata si fara greierasi. - Vibratiile specifice TDI-ului au disparut. Adica au fost "mascate" ca ele fizic sunt tot acolo - Muzica... ireal cum poate sa sune. Sunt convins ca si fara statia individuala, era un "improvement" foarte mare datorita insonorizarii, dar avand in vedere ca am pus si statia.. suna foarte foarte bine si clar. Avand in vedere toate cele mentionate mai sus, pot sa zic ca acel "feeling" de care vorbeam la inceput s-a schimbat complet, masina oferind o senzatie de premium si luxury pe care o si cautam. Este total alta masina. Chiar si pentru mine care o detin de atata timp, este o schimbare cu care inca nu sunt obisnuit. Ti-e mai mare dragul sa te plimbi cu ea acum. Ca merg cu pe autostrada sau drum cu piatra cubica sau orice alt drum, in interior nu se aude mai nimic, este o liniste deplina. Avand si o Kia Ceed GT luata de noua, trecand deseori de la Kia la Superb, se simteau diferente mari. Totusi vorbim de 2002 vs 2020 si 330k km vs 0 km. Acum nu mai este deloc asa. Contra: - Singurul aspect negativ asupra insonorizarii pe care il am in cap ar fi.. greutatea. Aproximativ 80 - 90 de kg de insonorizant in ea afecteaza performantele masinii. Nu se simt in realitate dar probabil timpii pe 100 - 200/sfert de mila/ etc. au mai crescut putin.
    3 points
  8. Cu cat o sa scada, cu 2 Km? Ce efect aerodinamic negativ pot avea aparatorile de noroi la o viteza medie de 60kmh ? Atunci de ce se mai vand ca reper oem ?
    2 points
  9. Ehe, pai e formula de aur, o aplica cine poate... Nu se ajunge la ea din prima... Nici eu nam ajuns la ea nici macar din a 2a... Muncesti, iti construiesti o cariera, un bisnis, si dupaia te califici... Po sa-ti iei si mercedes, cine te opreste? Se poate privi si ca un deziderat, atunci cand esti foarte tanar si ai si alte prioritati. Daca loganu ala kel e masina pe care tio permiti intr-o anumita parte a vietii, nu e o rusine asta. Un barbat care se construieste puternic pe interior se simte bine in orice fel de masina, in sensul ca isi urmareste scopul lui in viata indiferent cu ce merge, poa sa mearga si cu autobuzul... Masina nu este un scop in viata, ci doar un mijloc de a avansa... Repet, sunt doar niste pareri personale, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, insa trecand anii, fiecare din experientele lui trage niste concluzii. Altii au alte pareri, e normal.
    2 points
  10. Dupa parerea mea, parere formata dupa ani si ani de alergatura prin europa(germania, belgia, olanda, franta) dupa masini second hand(cu experiente pozitive si totusi, desi mai rar, negative, nicio masina luata second n-a fost fara ceva cheltuieli ulterioare imediate, macar distributia care trebuia inlocuita pt siguranta, atunci cand situatia era neclara...) , formula de aur in aceasta speta, a cumpararii unei masini pt uz personal e: masina noua cumparata de aici, cu optiunile pe care le folosesti efectiv, fara fite, figuri(ca sa minimizezi pierderea la revanzare), dupa 4-5 ani se vinde si cumparat iarasi masina noua, tot de aici. Acum e mai simplu pt ca producatorii fac preturi atractive ca sa vanda in europa de est, preturile atractive formandu-se in timp, vanzand si consolidandu-si pozitiile pe piata estica.
    2 points
  11. deci una peste alta , samsarii nu vand masini bune .....
    1 point
  12. Cu 700 ml in 20.000 km, nu mi se pare ca 1.5TSI e consumator de ulei. Si un aspirat in 20.000 km consuma cam 1 litru. Daca vorbesti de TSI-uri, la general, sunt si motoare sugative, dar nu e topicul potrivit.
    1 point
  13. Tocmai am fost anuntat ca va fi produsa cu o luna mai devreme pana la urma... so happier :).
    1 point
  14. Eu ca cumparator asa vreau. Vreau primul proprietar pentru ca e mai sigur. Eu cer certificatul de cumparare a masinii, sau a comenzii facute, si il l-am primit de 2 ori din 2. + in cartea de service se vede ca service-urile is facute in acelasi oras toata viata (unde traieste vanzatorul). De ce e mai sigur? pentru ca e mai transparent, si pentru ca stii ca vanzatorul nu a luat teapa de la vre-un arab/rus/italian/roman/turc si ti-o da tie acum. Pentru ca poate sa-ti spuna mai multe despre masina decat oricine. Stiu ca te-ai suparat ca am accentuat ca e de dorit de la primul proprietar, dar sa stii ca pe majoritatea nu-i intereseaza cati proprietari a avut masina, deci eu o sa fiu multumit daca am ajutat pe cineva ca mine, care nu se pricepe si vrea sa-si cumpere o masina care cu probabilitate maxima (nu 100%) nu o sa fie teapa. + pe mobile.de cand alegi masina poti sa bifezi "1 previous owner" Bine spus. Dar eu am facut mai sigur, si nu cumpar de la tineri suparati, dar ma duc in DE
    1 point
  15. Pentru ca tot vad la fiecare cateva posturi ca se tot comparat cu Germania am sa imi expun si eu aici parerea si experienta. Precizez ca locuiesc de cativa ani in DE. Si in De este la fel ca in tara cand vine vorba de masini, nu se gasesc masini bune si ieftine decat foarte rar si daca nu deschizi ochii poti sa iei teapa si aici. Cine are impresia ca masinile de aici sunt toate intretinute ca la carte se insala amarnic. Si pentru ca aici "balta are peste" sunt foarte multi care cauta masini sau fac bisnita cu masini din difertie tari , deci sa nu avem impresia ca doar noi romanii avem intrare pe piata din de. Cat despre cumpararea de la privat aici este o chestie foarte complicata in de. Multi care au masini de vanzare nu vor sa isi bata capul cu vanzare privata pentru ca sunt anumite reguli care daca nu le stii / respecti poti sa ai probleme ulterioare (gen defecte care nu sunt trecute in contractul de vanzare / cumparare, defecte dupa vanzarea masinii despre care propietarul nu stie, etc) . De aceea multi nu vand privat si merg cu masinile la reprezentante si sunt date ca avans. Cei care au chef si timp trebuie sa aiba ceva habar si sa se documenteze inainte de vanzare si ce presupune procesul de vanzare ca si privat. Eu am avut la vanzare anul trecut un Golf 5 GTI in stare originala si in care am investit timp si bani sa il intretin. Pentru toate masinile care le detin / le-am detinut am pe spritmonitor.de evidenta km si numarul alimentarilor (inclusiv data , litri, pret pe litru etc.) cu carburant etc. Plus ca am toate facturile cu piesele si ceea ce cumpar pentru masina indosariate. Merg la service doar in cazuri exceptionale si incerc sa repar / intretin / upgrade masina singur si din hobby. La vanzarea golfului de mai sus m-am intalnit cu tot felul de indieni (nu are nici o conotatie cu natia potentialilor cumparatori doar ca eu asa ii numesc pe astia care vin la plesneala sau fac doar turism in situatiile de genul). Am avut inclusiv un bastinas care mi-a scos peri albi incercand sa se dea rotund ca el stie ce inseamna GTI si intr-un final s-a zgarcit la 100 Euro si imi reamintea ca il costa X euro numerele preferentiale (deci aviz amatorilor ca bastinasii sunt mai corecti sau mai buni ca altii). Precizez ca masina nu avea un pret exagerat si in comparatie cu ce exista pe net era cam cel mai mic pret pentru o masina in starea ei. Intr-un final masina a ajuns la un baiat care a venit si s-a indragostit de masina la prima vedere, i-am explicat si dovedie tot istoricul masinii apoi am batut palma, totul a durat 2 ore maxim. Ceea ce vreau sa concluzionez este ca sunt inca multe povesti care circula in romania despre De pe acest subiect si multe sunt basme. Daca cineva ii nesigur si are nevoie de info poate sa imi scrie in privat (ajut cu placere in limita posibilitatilor si cunostintelor mele).
    1 point
  16. Masina era inchisa si am deschis portbagajul de la telecomanda.Am pus cheia in portbagaj , inchis si a inceput distractia. Daca nu aveam cheita de butuc ,trebuia sa sparg un geam.Alta solutie nu stiu. Cheita a fost copiata la un atelier de copiere chei. O data la 2 3 luni mai trebuie incercata in butuc.
    1 point
  17. Pe 46 convenienta, 10 adaptari, remote learning
    1 point
  18. Va salut.Am avut un B6 pe care l am vandut dar am pastrat o telecomanda de la el. Mi am cumparat alt B6 care are doar o telecomanda. Ma puteti ajuta cu procedura de sincronizare a telecomenzii ? Vreau sa o folosesc doar pentru blocare/deblocare deocamdata. Cei care aveti doar o telecomanda ,va sugerez sa faceti copie la cheita de plastic.Ieri m a salvat.
    1 point
  19. Telekom România instalează stații încărcare mașini electrice
    1 point
  20. Nu ai înțeles nimic din ce am scris. Eu am spus ce e in piața și care este realitatea fie ca ne place sau nu. Dacă tu alegi un serviciu de care piața nu are nevoie ori pierzi tot ce ai ori te apuci de altceva. Nu a spus nimeni ca trebuie sa minți, spuneam doar ca romanii aleg sa fie mințiți. Dacă nu le ar placea pomana, samsarii ar muri de foame și s-ar reprofila. Oamenii de genul asta calcă pe cadavre pentru bani, nu le pasa daca tu și familia mergeți în siguranță sau nu. Important pentru ei este sa-si scoată bani la mașină.
    1 point
  21. Comert si samsareala , din propria arhiva [1] Mie mi-a adus masina actuala cineva care aduce masini pe comanda dar si suplimentar cand prinde ceva avantajos , deci tot samsar poate fi numit Doar ca eu am platit sa imi fie adusa o masina anume aleasa de mine I-am platit cat a cerut si totul ok , nu am trecut eu granita , mi-a adus masina pe roti , eu mi-am vazut de treburi aici Daca nu il cunosteam bine cel mai probabil nu ma bagam Am dat doar un mic avans cat sa nu piarda el daca eram eu nesimtit si nu mai doream masina , iar restul cand am primit masina [2] Masina anterioara , Sorento din 2006 am dat-o la 90k doar cu greu , la pret mai mic decat erau altele pe piata , dar asa am setat eu pretul din start 9 din 10 imi spuneau ca ei nu cred ca are atatia km , masina avea toate actele , luata de noua de aici doar ca a fost mers putin cu ea in fiecare an Dupa 2 luni in care m-au plictisit telefoanele a venit cineva dupa o recomandare de la cineva care imi stia masina Mi-a transferat banii pe loc , s-a uitat 1 minut la masina si apoi m-a rugat sa ii duc eu masina acasa ca i era frica sa o conduca A doua zi doar am facut actele , omul a avut incredere totala in mine chiar m-a sunat acum ceva vreme sa imi multumeasca dupa ce ne-am salutat in trafic [3] Prima masina , un Focus 1 din 2000 am luat-o tot de la samsar , avand zero cunostinte despre masini , nici carnet nu aveam Niciodata nu am stiut cati km are masina aia , stiam ca a fost lovita in bot dar nu grav , am rugat un prieten cu service care era prieten cu acel samsar sa imi spuna adevarul despre ea Benzina 1.4 , a stat 2 luni in spatele firmei pana am terminat scoala si am luat carnetul Cu greu am pornit-o apoi sa o duc la un service unde am schimbat chestii normale , bujii , bobine inductie , roti , placute , baterie , etc Merge si acum masina aia si merge bine , am lasat-o la un prieten , o vad in fiecare zi [4] Tot timpul e un anumit stres cand schimbi o masina , pierzi timp , adaptari , multumiri , nemultumiri , etc Noi sa fim sanatosi
    1 point
  22. In realitate e mult mai ok, fata de poza
    1 point
  23. Un mic update legat de postarea mea de mai sus. Am recurs recent la inlocuirea acelui furtun, preventiv. Nu aveam inca problema apei in portbagaj insa vazand ca umarul acela de cauciuc de la capatul furtunului lipsea si la mine, iar furtunul era usor deplasat, am facut operatiunea de inlocuire. Cost 29 de lei, de la reprezentanta, piesa venita de pe o zi pe alta. Timp de inlocuire 15-20 de minute. Sfat: desfaceti toate plasticele de pe hayon si incepeti cu cel din partea de sus, pe urma lateralele si pe urma "capacul" mare al hayonului. De ce ? Plasticele laterale au niste picioruse care intra in capitonajul mare. Daca desfaceti doar plasticul mare, riscati sa rupeti acele picioruse amintite, iar de pozitionat la loc, sa fie clemele si piciorusele acolo unde trebuie este extrem de greu. Pierdeti timpul si riscati ruperea diferitelor picioruse. Daca desfaceti in ordinea corecta, pt ca si ornamentele pana la urma culca usor una peste alta fix in ordinea respectiva, o sa fie extrem de usor de demontat si montat la loc. Tubul nou achizitionat este dintr-un material moale, un cauciuc de calitate. Este stiuta problema de catre VW, cu tubul acesta (mi-au confirmat si cei din reprezentanta) si de aceea, ca piesa de inlocuire, este un fel de update. Tubul original este dintr-un plastic/cauciuc (probabil) la origine, transparent, care se intareste ca naiba. Si la mine era teapan de parca era din sticla.
    1 point
  24. asteptam 2.0 tdi vs 1.4 tsi ......
    1 point
  25. Acum 7-8 ani luai o Octavia cu dotari decente cu 15-16.000 de euro, acum dai 25..000 de euro. Vrei/nu vrei dotarile, ele exista in standard, dar sunt mai accesibile ca in trecut, daca dau exemplu doar niste faruri LED. comparandu-le cu cele cu Xenon, dinainte. Am facut si eu o simulare la O 3 Style 2019 1.5TSI vs O4 Style 1.5TSI 2021. In 2021 as fi platit cu ~2000 de euro in plus, dar aveam jantele de 17'' si alarma in plus de banii astia. Eram mai castigat ca platforma tehnica, dar ca design imi place mai mult O3. Probabil ca-mi luam altceva, poate Golf Variant.
    0 points
  26. In primul rand am vandut-o la pretul de 5k, cand media pe mobile.de era 9-10k... in Ro nu stiu, ca nu am gasit asa masina. In al doilea rand - pe samsar il doare-n cot ca are sau nu airbaguri dpdv al sigurantei lui, sau a urmatorului cumparator, samsarul doar cauta motiv sa mai scada din pret la cumparare (care si asa era de rasul curcilor)... + aveam 22 de ani, eram suparat samsarei ca ma mint la fiecare pas, si vroiam sa-i rasplatesc cu aceeasi moneda. + nu ma face samsar faptul ca am vandut-o fara sa-i spun ca nu are airbaguri... Pentru ca samsarii cumpara mai ieftin si vand mai scump. Eu am cumparat mai scump si am vandut mai ieftin ---- Raspund colegului care a scris ca si in Germania iti poti lua teapa. Sunt total deacord ca si in Germania iti poti lua teapa, dar acolo poti fi 95-99% sigur ca nu-ti iei daca: 1. cauti masina de la primul proprietar 2. daca iei de la dealer te uita sa si aiba multe review-uri si nota mai mare de 4,5 pe mobile.de 3. faci un test-drive si iti dai seama daca e buna... + Desigur ca apesi putin accelartorul pe loc si te uiti sa nu iasa fum negru sau alb puturos din evacuare. + Deschizi capota si te uiti sa nu fie desurubate aripile, capota, farurile... se observa cu ochiul liber daca au fost desurubate. + tragi de centuri de siguranta sa vezi daca functioneaza (se blocheaza) + te uiti deasupra usilor la locurile de unde ies airbagurile sa nu fie loc liber intr-e detalii + te uiti daca nu-i umblat nicaieri unde-s airbagurile... n-are cum sa nu lase urme daca au fost sarite + te uiti sub capota daca nu-i indoit nicaieri (ca dupa accident mai crapa plasticuri diferite, si se indoaie unele piese) + te uiti ca geamurile sa fie din acelasi an si +/- luna (inafara de parbriz) + incerci toate functiile masinii cum lucreaza... de ex: clima, deschizator/inchizator geamuri, radio, lumina etc.. + te uiti la cartea de service si daca-ti pare suspecta, cauti pe google daca exista asa service-uri care si-au pus stampila acolo. Poate chiar ii suni, daca nu ti-i frica sa vb cu oamenii. + te uiti ca cauciucurile sa fie de aceeasi firma si toate la fel (+/-) + daca te lasa vanzatorul te uiti ce greseli are in electronica + + + Te uiti cine vinde masina. Astia cu schemele se vad momentan, ca incearca sa-ti distraga atentia de la lucruri importante si te bat la cap cu fraze (fara sa-l intrebi ceva) "are doar o aripa vopsita ca mi-a zburat o piatra de pe autobahn, stii cum e, zboara pietre si hahaha"... + + + + NEAPARAT te uiti in portbagaj daca nu poarta cu el o canistra cu ulei pentru motor. Ca daca are, probabil consuma ulei. Si mai sunt si alte lucruri, eu mi-am facut o lista in telefon la tot ce trebuie controlat la o masina second hand, si merg punct cu punct... am vreo 30-35 de puncte. Deci, daca faci aceste lucruri simple, 99% ca nu-ti iei teapa in DE... dar mereu exista acel 1%
    0 points
  27. Prietene, esti out... Credeam ca ai prins ideea... Adica sa ti o iei gratis prin parcari si sa ti se puna rcau in brate... Not nice... Nu de vreo "compatibilitate" era vorba, ci ce sa mi faca rcau lui, sa mi vopseasca toata usa? Pai asa lovim tot ce ne iese in cale, ca suntem asigurati nu? Ne umplem masinile de chit ca na, exista rca, nene... Pastreaza ti mistourile pt cand ti o trage o unu prin parcare, ca astia obraznicii si o iau sigur! Sa vedem daca ti mai arde... Du te si fa ti vreo usa pe un rca sa vezi ce ti fac baietii... Sau lucrezi la stat, oi fi si vreun organ de control si te deranjeaza adevarul!
    -1 points
  28. @Ciprian_M - Adica ai comandat masina fara pachetele CleverPack ? Pachetul Top Led este standard in acele pachete de reduceri si pretul platit este mic cu aceste reduceri (cred ca sunt 3000 Euro reduceri doar daca bifezi Cleverpacks) - Buna observatie cu Brady ! - Pentru ACC nu cred ca ai fost foarte inspirat, eu am pe doua masini de la producatori diferiti aceasta optiune pe cutie manuala si functioneaza perfect. Iar pentru siguranta, numai cand ma gandesc la cate carute si biciclonti a detectat pe vreme cu ceata deasa pana sa apuc sa ii observ eu ! Sa te folosesti de masina cu placere !
    -1 points
  29. Aveti perfecta dreptate in faza cu pretul. Eu daca caut acum un Golf 7 highline din 2013, cu toate optiunile interesante mie, gasesc aproximativ 80 de masini, si daca bifezi sa mi le arate doar pe cele cu 1 proprietar, raman aproximativ 20. Din acele 20 imi aleg 2-5 care-mi convin (dupa nota dealerului si alte caracteristici), le sun, spun ca vin de exemplu luni. Zbor cu 50e cu wizzair. Ii platesc unui cunoscut sa ma duca unde-mi trebuie (sau iau masina in chirie). Si ma duc sa vad masinile. Daca e privat si imi place masina, in 2 ore is in drum spre casa. Daca e dealer si are documentele pe masina la el, la fel... Dar daca e dealer cu documentele pe masina in banca.. mai stau cateva zile in D, ca e tara frumoasa . Dar cu hotele scumpe. Prima la ce ma uit ii pretul masinii desigur. In Germania 90% din masini cu pretul minim pe piata is harburi dpdv mecanic. Eu ma uit la pretul mai sus de mediu. Referitor la cumpararea masinii din Ro cu pret mai sus de mediu. Eu sunt om, care-si calculeaza riscurile. Sansa sa gasesc o masina peste media pietei in Romania si sa-mi iau teapa, este mult mai mare decat sa-mi iau teapa in Germania daca ma conduc dupa aceleasi reguli. + Masinile rulate in Germania, cu aceeasi KM si din acelasi an, sunt mult mai bune dpdv mecanic. Si masinile cumparate de noi din Germania dupa parerea mea is mai dotate. Poate au mai multa izolare fonica, alte piese folosesc la suspensie si asa mai departe. Nu afirm! Dar de unde se face pretul de masina noua in Romania cu 20-30% mai mic? + Chiar imi place Germania, si nu este un stres neplacut pentru mine sa ma duc dupa masina incolo, chiar daca stiu rau Germana si nemtii nu prea vb engleza. Este o experienta stresanta, dar de care iti aduci aminte cu zambet si mandrie ca totusi nu-ti pierzi zielele intr-e 4 pereti... Cum am facut tot 2020 si inceputul de 2021...
    -1 points
  30. Am inteles ca motoarele tsi sunt foarte mari consumatoare de ulei.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!