Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.02.2021 în toate secţiunile
-
7 points
-
#postarelunga Bun, dupa cum am promis, revin cu updates in privinta noilor "upgrades" la Superb. Avand in vedere ca proiectul este in principiu finalizat pe toate aspectele: exterior, interior, portbagaj, putere, muzica.. am zis sa lucrez la un aspect la care putini oameni se baga cand vine vorba de un proiect de genu. Si anume, FEELING-UL masinii. Si cand zic feeling, NU ma refer la partea de putere sau stabilitate (aici stam bine). Ma refer la feeling-ul masinii in general. Desi dotarile Superb-ului, pentru anul ei de fabricatie, trimit Superb-ul in zona premium, fiind totusi o Skoda, exista cateva aspecte care o delimiteaza de o masina premium, iar cel mai important aspect dpmdv este insonorizarea. Dat fiind si anul de fabricatie (2002), in acea perioada nici un producator nu se axa foarte mult pe zona asta nici macar producatorii de top gen Audi, Bmw etc. (excludem brand-urile de lux gen Bentley, etc.). Asa ca.. am hotarat sa o insonorizez complet pentru a reda acea senzatie ce o regasesti intr-o masina premium mai noua din gama "luxury" (A8, S class etc.). Da stiu, suna putin "prea prea" aceasta ambitie de a mea, dar cu materialele corespunzatoare, se poate. Avand mare noroc cu un prieten ce detine un garaj renumit pe partea audio si cu o experienta foarte mare in domeniu asta, am discutat despre ce vreau sa ii fac. La recomandarea lui, am ales 2 tipuri de insonorizant: CTK Standard Pro si CTK Caimat. Ambele au rol de insonorizare, dar CTK Pro are rolul principal de a atenua vibratiile pe cand celalalt este conceput pentru a atenua sunetele exterioare. Daca tot urma sa desfacem tot interiorul, am zis sa rezolv si greierasii ce ii mai avea masina (acei greierasi tipici masinilor VAG mai vechi). Asa ca am comandat si CTK Anti Creak care este o banda ce se pune pe plasticele masinii, in special pe cele ce sunt in contact direct cu alte plastice. + cleme originale pentru inlocuirea celor vechi care erau mai uzate / rupte. Modul de lucru a fost urmatorul: Se aplica primul strat de insonorizant CTK PRO cum se procedeaza la majoritatea lucrarilor de genu, iar peste, venim cu al 2-lea strat CTK Caimat (acea pasla). In total, au intrat in masina cca. 80 de kg de insonorizant (podea, partea din spate, usi, portbagaj) Cu aceasta ocazie, am reusit sa vad si podeaua masinii, care surprinzator se prezinta in stare foarte foarte buna. Recunosc ca aveam putine emotii aici sa nu dau de rugina sau alte surprize. Am gasit si putina umeazeala ce am rezolvat-o (erau niste dopuri lipsa). Daca tot am dat plasticele jos, am zis sa fac si un suport custom la telecomanda de la Airlift. Voi sacrifica 2 din cele 3 suporturi de pahare pentru a integra telecomanda acolo. Nu tin minte sa fi folosit vreodata mai mult de un suport de pahare, deci consider ca nu pierd acolo din practicalitate. Dimpotriva. Voi avea comenzile de la airride mult mai la indemana. Inainte tineam telecomanda in cotiera, iar la condus, o puneam in sertarasul de sub cotiera. Statea bine si acolo, dar va arata mult mai bine la final Avand in vedere ca am facut acest pas, am pus si statie separata pe medii si inalte, pentru a pune boxele la adevarata lor valoare. Rezultatul insonorizarii? Fara DAR si POATE, cea mai desteapta investitie de pana acum. Foarte mult nu am apucat sa testez masina in setupul nou datorita faptului ca nu am scaunele momentan. (Vor fi duse la retapitat). Dar din cate am apucat pot sa zic urmatoarele: PRO: - Incepem cu usile care sunt mult mai solide. Pana si cand le inchizi, acel "click" s-a schimbat mult oferind o senzatie de premium. - Liniste totala in interior. Poate prea liniste pentru unii, dar avand in vedere ca eu cautam asta de la inceput, a iesit exact ce imi doream. Sunetul evacuarii s-a diminuat foarte mult. Exista o diferenta uriasa cand deschid geamul vs cand este inchis. Va suna exagerat ce zic dar linistea din interior este la acelasi nivel cu ceea ce o gasesti la o masina premium din clasa superioara. Da stiu ca geamurile care nu sunt duble ar reprezenta un minus in comparatie cu o masina de genu, dar asta se resimte la o viteza de peste 130 km/h. - Greierasii de care mentionam mai sus au disparut. Masina se simte exact ca o masina noua, foarte inchegata si fara greierasi. - Vibratiile specifice TDI-ului au disparut. Adica au fost "mascate" ca ele fizic sunt tot acolo - Muzica... ireal cum poate sa sune. Sunt convins ca si fara statia individuala, era un "improvement" foarte mare datorita insonorizarii, dar avand in vedere ca am pus si statia.. suna foarte foarte bine si clar. Avand in vedere toate cele mentionate mai sus, pot sa zic ca acel "feeling" de care vorbeam la inceput s-a schimbat complet, masina oferind o senzatie de premium si luxury pe care o si cautam. Este total alta masina. Chiar si pentru mine care o detin de atata timp, este o schimbare cu care inca nu sunt obisnuit. Ti-e mai mare dragul sa te plimbi cu ea acum. Ca merg cu pe autostrada sau drum cu piatra cubica sau orice alt drum, in interior nu se aude mai nimic, este o liniste deplina. Avand si o Kia Ceed GT luata de noua, trecand deseori de la Kia la Superb, se simteau diferente mari. Totusi vorbim de 2002 vs 2020 si 330k km vs 0 km. Acum nu mai este deloc asa. Contra: - Singurul aspect negativ asupra insonorizarii pe care il am in cap ar fi.. greutatea. Aproximativ 80 - 90 de kg de insonorizant in ea afecteaza performantele masinii. Nu se simt in realitate dar probabil timpii pe 100 - 200/sfert de mila/ etc. au mai crescut putin.4 points
-
Astăzi am schimbat uleiul original la 9k km. Nici nu am știut când i-am făcut. Uleiul se comportă excelent, nu am completat în acești kilometri. Mașina pornește perfect și nu este zgomotoasă. Culoarea este neagră după primii km. Așa era și cu alte uleiuri. Am pus ulei nou, același tip.2 points
-
Este o atitudine generala data de procedura de recuperare a banilor de la producător. Așadar, daca schimbau vreo piesa si producătorul nu recunoștea defectul, banul dat ramanea dat de catre reprezentanta. Din pacate asta e realitatea economica a garantiei oferita de catre VAG in Romania.2 points
-
https://www.automarket.ro/stiri/oficial-acesta-este-noul-audi-e-tron-gt-un-supercar-electric-frate-cu-102327.html2 points
-
2 points
-
Hai sa va zic si parerea mea: urmeaza un post mai lung! Eu sunt maniac cu intretinerea unei masini. Toti prietenii imi zic asta. Am nspe produse de detailing si piesele tot timpul sunt OEM sau mai bune decat OEM. Cazul meu: O3 luata de noua de aici (100.000 km actual) si un Volvo V40 (185.000 km) luat din Olanda ambele din aceleasi an, Skoda mai batrana cu 6 luni. Pe partea de aspect, daca masina nu a fost lovita arata clar mai bine decat una din Romania. Eu Skoda o tin in curte, la casa dar la cumparaturi cum zicea si @tavitara nu pot sa o iau cu mine in buzunar. O parchez la 200 m de magazin de rad prietenii de mine (zic ca daca aveam vreun Ferrari nu mai mergeam cu el pe strada) .. Dar tot are mici indoituri. Fun fact : de curand am trecut pe langa o turma de oi si a a venit un caine ciobanesc latrand si aud un poc in lateralul masinii. Bineinteles, a dat cu lemnul ce il avea legat la gat in portiera (am vazut doar acasa, dar oricum nu cred ca ma dadeam jos atunci). Volvo desi are dublu numarul de km arata mai bine. La fel, la partea tehnica o masina rulata pe drumurile din Romania nu va fi niciodata la fel ca una rulata pe autostrada, la fel este si cu uzura motorului. Al 2-lea aspect legat de samsareala. Am vrut si eu sa ma fac "samsar" . Am firma , am cont la licitatii, zic eu iau doua masini Volvo-ul de mai sus si inca una . Mi-a placut V40-le si am mai luat inca una. Totul ok, masina super ok (discuri , anvelope noi etc). In cele doua luni cat am stat cu masina pana am dat-o sa nu va zic cate telefoane si mesaje am primit. De aici mi-am dat seama ce se cere si ce gandire are romanul. Imi pare rau sa generalizez dar asta e experienta mea. Am pus masina cu 8500E la vanzare cu factura si TVA. O masina similara pe mobile.de la vremea aceea era 7800-8000E in Germania (cea mai ieftina)!! In urma licitatiei la mine a ajuns la 7000E (super-pret cred ca si acum) la care trebuia sa adaug eu TVA-ul cand o vand. Deci 7000+1330 E TVA-ul (care il predai la statul RO + profitul meu (0 in cazul asta), impozit pe profit, numere rosii , asigurari, umblatura , combustibil, remuneratie contabil firma. Stiu ca datele nu bat cum trebuie, deci daca era sa calculez un profit de minim 500E + impozit pe profit 300E+restul 200E, masina trebuia sa o vand cu 9330E. Toti care m-au sunat si le-am explicat cu documente , cu cat am luat masina , ziceau ba ca nu ii intereseaza de TVA , ba ca lor nu le trebuie factura ,ba ca au gasit ei nu stiu ce masina cu putin mai multi km dar cu pret mai mic. Ce vreau sa zic e ca pe toti ii interesa pretul si nu starea masinii, daca a fost sau nu data peste cap, daca are km reali dovedibili cu factura de achizitie. In final am dat-o (doar ca sa scap de ea si sa nu imi mai tin banii blocati cu 8000E) unui baiat care a verificat-o intr-un service. L-au si felicitat oamenii de acolo ca ce masina buna si-a luat. Dupa povestea asta mi-a dat seama ca nu te poti ocupa cinstit de o astfel de afacere. Ori pierzi TVA-ul pe drum , ori masina a fost avariata, ori Km dati inapoi si alte hibe ascunse.2 points
-
V'am urmarit indeaproape discutiile..unii dintre voi aveti mare dreptate in ceea ce spuneti, altii duc lucrurile la extrem, insa pot sa va spun din experienta ca realitatea pietei SH nu este deloc cea la care sperati unii ; nici eu nu inteleg de ce lumea cumpara masini de la samsari...adica inteleg oarecum, pt ca sunt oportunisti, needucati si mintiti frumos ; pot sa va spun ca intotdeauna mi'a fost f greu sa vand masinile corecte, care nu au necesitat mult timp alte investitii..lumea nu cauta asa ceva ; cum a zis cineva mai sus, vor IEFTIN ! asta este criteriul principal ; desigur nu vorbesc aici de cazuri izolate ( gen pasionatii, sau cei care au trecut prin mai multe achizitii SH ), ci de majoritate ; intotdeauna am vandut aproape instant masinile ieftine care aveau niste probleme..cu care nu mai voiam sa imi bat capul ; de asta piata e plina de toroape si de samsari, si de masini cu km pe o roata ; pt ca astia sunt cumparatorii ; stiti zicala, exista cerere, exista si oferta ; problema este ca pt un samsar cel mai important este profitul ; atat timp cat nu colaborati cu cineva care aduce masini pe comanda si caruia ii platiti separat acest serviciu, toti incearca sa maximizeze profitul cumparand oportunitati si apoi le vand oportunistilor de mana 2 ( romanasii ) ; multi stiu in adancul sufletului lor ca nu exista X masina cu km aia, dotari si an fabr la pretul ala...dar daca sunt mintiti si vad un kilometraj classic in bord, e ok. In momentul de fata am de vanzare de 1-2 luni un A4 b8 2009 s line al unui prieten...o am la pret fix, este cea mai ieftina berlina automata cu km reali < 250k de pe olx din Bucuresti ; s'au investit multi bani in masina, nu necesita nicio cheltuiala..eu o mai folosesc in weekend sa o dezmortesc..dar nu o vrea nimeni ; nu e pe placul romanilor....si habar nu aveti ce clienteala " selecta " are acest brand...nu vreau sa ma gandesc potentialii cumparatori de bmw cum sunt....o sa va las niste prntscreen'uri din ultimele zile sa va faceti o idee ce ii intereseaza pe oameni..repet, am pret absolut fix in anunt scris de 3 ori, numai rotile de vara R19 au fost 700€ + toate schimburile facute la ea..necesita doar motorina ; dar nu o vrea nimeni, majoritatea argumentand ca nu este full...sau ca, sunt altele mai ieftine..am plecat cu pret de vanzate de la 8k ( nerealist ), iar realist, ma asteptam sa se vanda pt 7k repejor, mai ales ca e impecabila, chiar nu ai ce sa ii reprosezi ( cuvinte spuse si de alti 2 domni care au venit sa o vada, dar din nu stiu ce considerente nu s'au hotarat la ea ). E o discutie f complexa si frustranta achizitia unei masini SH..si dupa cum vedeti, fiecare are propriile pareri, dar adevarata problema vine cand esti pus in fata realitatii si iti vine sa ii dai foc lucrului tau decat sa mai ai de'a face cu toti neicanimenii si potentialii cumparatori total lipsiti de bun simt, educatie si toate cele..din nou, ma raportez la o mare majoritate..oamenii te pun degeaba pe drumuri sute de km in speranta ca nu gasesti defectele kznului, nu gasesti nici sa vrei vreo masina cu probleme in anunt, cu peste 300k km, toate sunt impecabile, nu bat si nu troncane. ( dar la fata locului sunt cazaturi )1 point
-
Comert si samsareala , din propria arhiva [1] Mie mi-a adus masina actuala cineva care aduce masini pe comanda dar si suplimentar cand prinde ceva avantajos , deci tot samsar poate fi numit Doar ca eu am platit sa imi fie adusa o masina anume aleasa de mine I-am platit cat a cerut si totul ok , nu am trecut eu granita , mi-a adus masina pe roti , eu mi-am vazut de treburi aici Daca nu il cunosteam bine cel mai probabil nu ma bagam Am dat doar un mic avans cat sa nu piarda el daca eram eu nesimtit si nu mai doream masina , iar restul cand am primit masina [2] Masina anterioara , Sorento din 2006 am dat-o la 90k doar cu greu , la pret mai mic decat erau altele pe piata , dar asa am setat eu pretul din start 9 din 10 imi spuneau ca ei nu cred ca are atatia km , masina avea toate actele , luata de noua de aici doar ca a fost mers putin cu ea in fiecare an Dupa 2 luni in care m-au plictisit telefoanele a venit cineva dupa o recomandare de la cineva care imi stia masina Mi-a transferat banii pe loc , s-a uitat 1 minut la masina si apoi m-a rugat sa ii duc eu masina acasa ca i era frica sa o conduca A doua zi doar am facut actele , omul a avut incredere totala in mine chiar m-a sunat acum ceva vreme sa imi multumeasca dupa ce ne-am salutat in trafic [3] Prima masina , un Focus 1 din 2000 am luat-o tot de la samsar , avand zero cunostinte despre masini , nici carnet nu aveam Niciodata nu am stiut cati km are masina aia , stiam ca a fost lovita in bot dar nu grav , am rugat un prieten cu service care era prieten cu acel samsar sa imi spuna adevarul despre ea Benzina 1.4 , a stat 2 luni in spatele firmei pana am terminat scoala si am luat carnetul Cu greu am pornit-o apoi sa o duc la un service unde am schimbat chestii normale , bujii , bobine inductie , roti , placute , baterie , etc Merge si acum masina aia si merge bine , am lasat-o la un prieten , o vad in fiecare zi [4] Tot timpul e un anumit stres cand schimbi o masina , pierzi timp , adaptari , multumiri , nemultumiri , etc Noi sa fim sanatosi1 point
-
La b5.5 nu comanzi de la kufatec.... ca ii dublezi valoarea.😁 acolo comandam pe un Q7.....Tiguan AD1...passat B8....Q5...etc,.de regula. Ai nevoie de cei doi senzori de level...fata spate, modul afs...cablajul il confecționezi. Deci max 300....400 lei piesele sh. In rest câțiva zeci de metri de fire de o.35....0.5.....banda, pini, mufe.1 point
-
1 point
-
Tu esti un tip ok, nu te cunosc, sunt sigur ca esti mult mai tanar ca mine, insa simtul meu dezvoltat in atatia ani de Romanie grea imi spune ca nu la tine se refereau baietii... Plus ca esti din Agnita, Gyuri Pascu a fost coleg de armata cu mine... Adica am facut armata la aceeasi unitate, eu la TR, el la trupa, eu am terminat mai repede, el venea mereu la noi in dormitor si canta la chitara cu niste colegi de ai mei chiar langa patul meu... Canta chiar de atunci celebra "Melancolie"... Si ce celebru a ajuns... Era un tip deosebit, nepotrivit pt o asa Romanie grea... Si total nepotrivit pt o femeie atat de dificila... Prietenii stiu de ce. Scuze de off topic, da Gyuri merita cu mult mai mult... Nu e locul aici pt asa ceva, insa omul emana valoare, avea o aura inca de pe atunci cand era total necunoscut, si aceasta, valoarea, este deseori nevalorizata in goana noastra nebuna dupa bani... Eram 54 de studenti TR in acel dormitor(si la puscarie e mai lejer acuma...) si el venea sa cante cu 2 colegi de ai nostri... El fiind un simplu soldat de la trupa... Si s-a dovedit ca el a lasat in urma cu mult mai mult decat noi cei 54 o vom face vreodata... Astai viata!1 point
-
Sa stii ca omu are dreptate: eu acum vreo 10-15 ani aveam f multi clienti samsari la traduceri si bilete de avion dalea ieftine, low cost(era la inceputurile low costului la noi si ei inca nu aveau carduri...), si asta era vorba lor: romanu vrea sa fie mintit, chiar am zambit azi cand am citit replica colegului amintindu mi de acei samsari, niste oameni plini de umor, dar si plini de o smekerie care nu le aducea niciun fel de respect in fata mea. E bine sa fii smeker, dar fara sa prostesti pe nimeni...1 point
-
Asta inseamna ca eu, daca ofer vre-un serviciu de care oamenii n-au nevoie, trebuie sa incep sa mint oamenii, ca sa zic apoi “oamenii se vor mintiti” ? Ma-ndoiesc ca ajungem departe cu asa gandire. Nimeni nu se vrea mintit, fiecare vrea “ieftin, bun si mult in kila”. Doar ca daca nu te minte vre-un samsar, esti nevoit sa-ti iei polo in loc de pasat si trendline in loc de highline. Daca am trai toti dupa logica samsareasca, am trai in cutii de carton pe care ar scrie “Bloc” si am merge cu caruta pe care scrie ar “Porsche”. Medicii ne-ar lecui doar cu placebo si apa ar fi solida.1 point
-
Tot ce am activat/dezactivat pe masina am facut prin OBDEleven, prin codare manuala. Nu am folosit acele credite pentru ca nu isi avea rostul. Ca si instructiuni de urmat, in link-ul de mai jos, sunt o serie de codari/activari/dezactivari, ce pot fi facute pe Golf 7. De acolo m-am inspirat, pasii fiind descrisi foarte simplu. Deci fie cu un OBDEleven, fie cu un Vag-Com, e usor de bifat orice. http://ilovecarmods.com/volkswagen/golf/mk7-5g sau https://forum.obdeleven.com/thread/167/coding-adaptations1 point
-
Eu am mai multi cunoscuti "samsari". Unul aduce masini ieftine de cateva mii de euro toate samsarite, motivand ca a adus masini corecte cu istoric si a stat luni de zile cu ele si a pierdut bani. Ca sa il citez "Clientul de masina SH vrea sa fie mintit, nu il intereseaza nimic altceva in afara de pret." Iar celalalt aduce masini mai scumpe de la care am cumparat si eu un Passat B8 toamna trecuta. Toate sunt aduse de la licitatii, cu istoric si seria de sasiu in anuntul de pe Autovit. Cand i-am spus ca ma intereseaza masina mi-a dat-o vineri seara si mi-a spus ca ne auzim luni. Masina corecta, la un pret foarte ok cu 2 seturi de roti de aliaj. Exista si "samsari" corecti dar tot ce bun costa. Eu lucrez in domeniu si mi-a fost dat sa vad tot felul de tipuri de clienti. Din pacate majoritatea clientilor romani vor ieftin,dotat,km putini mai pe scurt pomana. Nu e pomana nu ii intereseaza.1 point
-
baieti , deci credeam ca numai mie mi se intampla sa parchez fara nici o masina in jur si sa gasesc o masina in stanga si una in dreapta , de abia pot deschide usile , parcarea fiind libera.......ati observat ca totusi si locurile trasate sunt inghesuite, daca o pui perfect intre linii abia poti deschide usa la jumatate mai ales in mall-uri1 point
-
Deci incep cu concluzia: statul nu face nimic pt cetatean. Trebuie sa te descurci singur sau sa inghiti umilinta. Adica: La mine la bloc parkeaza langa mine in mod ilegal o dubita de firma, zic ilegal ca locul apartine altcuiva care nu mai are acea masina pe care si a facut rezervarea initial... Pana aici nu m a deranjat excesiv de tare in mod personal, insa observ odata o lovitura in usa chiar pe nervura. Zic: o fi vecinu ca duba nu face mai mult de cateva sute de euro, curg tablele de pe ea si individu e un tip neglijent, dar n am dovezi... Peste un timp mai observ o lovitura in usa, zic o fi parcat cineva in timpul zilei... A 3 a oara nevasta mea se uita pe geam si l vede pe asta cu duba cum parcheaza si deschizand usa mi o loveste pe a mea, facand un zgomot destul de mare. A coborat la masina si omu a recunoscut ca nu mai avea ce face. A zis ca mi da asigurarea. Tare de tot, asigurare rca la usa de bmw x5... M-am dus la politie, am facut reclamatie, m am dus cu masina acolo sa vada agentu problema, si asta a fost tot. Eu am ramas cu masina lovita, politia a zis ca sa l dau in judecata ca am probe, insa na, cine sta sa piarda vremea in judecata pt asa ceva, insa pretul masinii mele scade cu fiecare lovitura in usa... Aici duce lipsa de educatie intr o tara plina de coruptie si indiferenta a organelor statului fata de cetatean...1 point
-
Si chef daca as fi avut, cu covidu asta e f dificil sa te deplasezi... Si eu as vrea sa vad masina inainte, am experiente destule cu masini vazute in poze ca arata ok, iar la fata locului nu stiam cum sa plec mai repede de acolo... Asta e si unul din motivele pt care am luat golf 8 nou, din cauza blocajului creat de covid, insa e o masina ff fragila la loviturile facute de bezmeticii care au cate o drujba de cateva sute de euro si pe care nu i intereseaza cum parcheaza si mai ales cum deschid usile... Citroen C3 cu acele airbump-uri si protectii plastic de jur imprejur e masina ideala pt supermarketurile de la noi!1 point
-
O sansa ca sa nu iei teapa ar fi sa o iei de la un dealer care iti ofera o garantie (dar masinile sunt semnificativ mai scumpe fata de ce gasesti pe piata). Alta varianta ar fi sa o iei de la licitatie, dar nici acolo nu nici o garantie. Doar un raport cu indoiturile de pe caroserie si un minim raport cu reviziile efectuate. Dar in cazul asta macar ai o factura cu Km pe care ii are masina, iar actele sunt in regula, transportul pana in Ro , la fel.1 point
-
Doar daca ai mare incredere in ei, un cunoscut de-al meu a cumparat asa masina de pe autoscout24, masina mecanic era impecabila, dar avea bara fata dezbatuta si rotile indoite, toate 4 Pe poze arata bine. Pana in ziua de azi se intreaba “oare asta-i masina din poze?” Sunt rari, dar sunt asa scheme: iti cumpara masina fix ca-n poze, doar nu pe aceea din poze, si cu mici defecte, ca sa plateasca mai putin. Si diferenta o baga in buzunar. Eu n-am patit, dar am auzit de asa schema. n-am incercat sa te sperii, doar ca sa fii atent si sa controlezi fiecare pas al lor. De dorit sa nu le dai lor cash sa-ti cumpere masina.1 point
-
eu le-am vandut dupa 3 ani de la cumparare. Am zis ca “masina e asa cum am cumparato, eu accidente cu ea n-am avut”. Dar am vandut cu pretul minim pe piata a unui trendline (chiar daca la mine era highline + R) ca sa intelegeti, pe mobile.de ea costa cam 9-10, eu fix cu 5 am dat-o. Dar ce probleme am gasit la ea nu i-am spus cumparatorului , era un samsarel incepator, pentru ca uitasem ceva in masina, si i-am scris sa ne intalnim sa-mi dea acel lucru. El a zis ca mu mai are masina. Trecuse cam 3 sapt. Dar polo-ul fara accidente l-am vandut cu pretul pietei fara sa spun ceva rau de masina. Eu la km n-am umblat. Nu are de ce sa ma mustre constiinta. Cea din DE am dat-o cu pretul mediu pe piata, ca din cauza samsarilor nu te suna nimeni daca pui cat merita. Si ultima am dat-o la dezmembrari, dupa accident. Nu stiu ce au facut ei mai departe.1 point
-
1 point
-
E doar o senzatie Nu sunt mai putini samsari , si-au coafat afacerile sub diverse firme Doar privind pe geam am vazut o gramada parcuri cu masini second de iti luat ochii prin Zalau si Cluj Si pe aici printre blocuri e plin de tot felul de parculete cu 10-15 masini Sau astia nu sunt samsari si au devenit peste noapte dealeri ? Weltauto e samsareala la gramada , ce sa mai discutam de restul ...1 point
-
1 point
-
Back from Bansko, 6.8l/100 media daca mai conteaza, deja 100500km and going smooth @nsmpana cand o mai tin? din moment ce merge atat de bine si am trecut de 100mii probabil nu mai este de vandut ci de tinut in familie .. dar pentru mine inca nu stiu, am facut un test drive cu CX5 (benzina 2.5, fara turbo) si m-a dezamagit (tinuta de drum, balansul la viteza - mi s-a parut efectiv nesigura la miscarile volanului, zgomotul si acceleratiile, atat de pe loc cat si din mers), ma intreb pana la urma daca un SUV este de mine sau nu, asa ca gandul meu ramane tot la un A4 quattro (daca e sa ma iau dupa sfaturi) motorizarea Ultra (190cp) oricum .. nou e ff scump (50k+), sh se gasesc greu cu tot ce vreau eu (AH, AC 3 zone, ACC, full LED, alcantara, gri manhattan) mai ales in Romania (ca sa am un istoric cat se poate de real) prin urmare, ca sa nu fac offtopic, deocamdata merg cu G7, la primavara ii mai fac o ceara si mai detaliez si pielea din interior si e ca noua1 point
-
Salutare, Intretimp am reușit să înscriu mașina si am făcut o plimbare de doua zile prin Maramureș, la Borșa, Pasul Prislop. Foarte frumoase priveliștile, păcat ca am prins ceața destul de mult, dar au fost zone fără ceața. Însă știu zona din vară, recomand! Mașina se comporta exemplar, confortul este maxim, spațiu mare pentru bagaje si doua echipamente de schi. Suspensia este foarte confortabila fata de cum eram obisnuit pe B6 unde am telescoape noi normale + arcuri eibach. 4motion-ul la fel, nu îmi da emotii ca nu am sa urc vreo pantă sau că rămân in ceva parcare unde este zapada + ma ajuta si garda la sol. Cu DSG-ul trebuie sa ma obișnuiesc, am mers si pe Modul sport ca sa nu schimbe asa subturat. Cand este pe Modul ECO se da cutia la Liber, am înțeles ca această functie se numeste Coasting. E mișto oarecum. Farurile sunt șmechere, e o placere sa conduci noaptea. Consumul a fost de 6.1 l/100km. Traseul de 350 km, dus întors plus pe acolo prin zona doua zile. Este un consum bun zic eu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu are cum sa supravireze cand are aproape 2 tone si e mai grea pe fata decat pe spate. Va subvira atunci cand incepe sa piarda aderenta, legile fizicii isi spun cuvantul.1 point
-
Nu vreau s-o dau in discutii de cauciucuri, insa nu inteleg obsesia tuturor cu necesitatea de cauciucuri premium pe "asemenea masini"... zici ca ar fi ceva 900cp @ 1000nm Eu am 380cp si 750nm aproximativ, mi-am luat cauciucuri Nexen de iarna si pe cuvant daca nu ma gandesc ca am facut cea mai buna alegere la fiecare drum facut cu masina, avand in vedere aderenta buna cat si confortul oferit de acestea (apreciez ca sunt peste unele branduri premium de 2 ori mai scumpe, fara exagerari). Vezi aici o comparatie si verdict final VS alte marci https://alltyretests.com/nexen-winguard-sport-2-test-review/ , concluzia fiind ca premium nu inseamna mereu mai bun. Cat despre rupt aderenta, e 4x4 masina, fff greu va rupe aderenta fiind si stock, 310cp cu doar 400nm, gandeste-te ca abia iau eu un scart cu launch control pe cuplu aproape dublu. Sustin ideea de a merge pe cauciucuri dedicate de iarna si niciodata all season (poate doar daca nu vede zapada niciodata sa te gandesti la all season). Ultimul gand, sunt cauciucuri de iarna, mergeti cu masina pe strada in conditii de iarna, nu va ganditi la performante de circuit.. keep it safe Sper ca nu am suparat pe nimeni si scuze de offtopic. In alta ordine de idei, ca tot am mentionat de putere, ceva planuri de modificari software/hardware pentru crestere putere?1 point
-
Am făcut azi o tura pe Transbucegi, atât pana la Piatra Arsa și pe jos o plimbare la Babele cât și pana la Peștera, hotelul arată bine ma întreb cum o fi acolo de Revelion. La ducere in benzinăria Breaza nu mi-a venit sa cred când am dat sa plec .. așa ca am făcut poza de mai jos ? pe bune 4 Golfuri 7 diferite toate unul lângă altul intamplator? Fără gluma nu eram împreuna cu nici unul dintre ele. Era cineva de pe forum cumva?1 point
-
1 point
-
Salut Am arcuri sport H&R acum pe masina cu DCC, este vorba de VW CC 2013 DSG 177 Cp, motor CFGC. Ce coduri de culori sunt pe arcurile normale la masina asta? E cineva interesat de un eventual schimb?1 point
-
@bubu182 Multumesc! Din fericire in momentul de fata masina e intr-o stare tehnica foarte buna si nu necesita nici un fel de reparatii. La partea optica mai am de "lucrat" ,dar un proiect mai important imi mananca tot timpul. De curand am reusit sa inlocuiesc si consola cu una 2013.Totul a fost facut OE si totul e perfect fuctional. Si pe aceasta cale multumesc colegului @Mecatronic pentru conexiuni si piesele electronice necesare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Comparația e complet eronată. Farurile nu-s etanșe, au multiple guri de ventilație. Din contră, se aburesc când există umezeală excesivă și diferențe mari de temperatură și/sau sistemul de ventilație nu funționează corect din mai multe cauze sau a pătruns apă în ele din diverse considerente.1 point
-
Eu cred ca e o idee adecvata. Eu de exemplu stau fara masina de 1 an, pentru ca nu am gasit nimic bun aici. Cand am vrut sa ma duc in DE, au bagat aia lockdown si asa si n-am fost. Dar eu vreau sa vad masina aia singur, sa fiu sigur ce cumpar. Asta-i doar parerea mea, si stiu ca multi isi aduc masina pe platforma si majoritatea n-au probleme. Uite ca dealerul sa aiba nu mai putin de 4,5 stelute si multe review-uri0 points
-
sa va zic o treaba nu va mai impacientati cu cele faruri aburite la masinile noi ! in perioada rece daca masina este introdusa intr-o hala cu temperatura mai ridicata decat cea de afara intervine condensarea la acestea am patit si eu anul trecut , intrucat am avut masina in service vreo cateva zile si mi-au ramas aburite tot sezonul rece , dar acum de cand a revenit frigul nu am nici o problema cu ele ! asa ca sigur acest fenomen il patiti !0 points
-
@bosseby: Eu cred totusi ca e o problema aburirea farurilor, din moment ce nu se intampla la toate masinile...-1 points
-
Parerea mea este ca un far nu are voie sa se abureasca,daca se abureste inseamna ca are probleme de etansare.Ca sa extrapolez daca un ceas are probleme de etansare pe la garnituri,geamul se va aburi la diferente de temperatura-1 points
-
Prietene, esti out... Credeam ca ai prins ideea... Adica sa ti o iei gratis prin parcari si sa ti se puna rcau in brate... Not nice... Nu de vreo "compatibilitate" era vorba, ci ce sa mi faca rcau lui, sa mi vopseasca toata usa? Pai asa lovim tot ce ne iese in cale, ca suntem asigurati nu? Ne umplem masinile de chit ca na, exista rca, nene... Pastreaza ti mistourile pt cand ti o trage o unu prin parcare, ca astia obraznicii si o iau sigur! Sa vedem daca ti mai arde... Du te si fa ti vreo usa pe un rca sa vezi ce ti fac baietii... Sau lucrezi la stat, oi fi si vreun organ de control si te deranjeaza adevarul!-1 points
-
-1 points
-
Acum sus cu ea pe dyno, sa vedem câștigul de putere la roată! Pare putin cam evazată zona centrală, dar arată bine. Nice! Alunecă in mână în zona de carbon?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00