Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Pot sa lamuresc eu situatia rotilor temporare. Garantez ca nu a fost nicio "manevra" facuta de dealer. Masina a fost primul Formentor ajuns in Bucuresti si ne doream sa-l punem pe strada cat mai repede. Din pacate, a ajuns cu o janta lovita de pe transport si termen de livrare pentru o janta de genul acela nu exista la momentul respectiv. Variantele erau sa tinem masina pe dreapta fara sa stim un termen de livrare pentru janta sau sa schimbam rotile cu unele de pe o masina pe care nu o foloseam. Evident ca, am ales sa folosim masina. Intre timp, masina s-a si vandut si janta inca nu venise. Haideti sa nu mai judecam din prima daca nu se cunoaste contextul! Felicitari proprietarului si drumuri bune!
    3 points
  2. Am zis ca prind o poza la 111111km, mi-am adus aminte la 111121 😅 In alta ordine de idei, sa tot avem parte de temperaturi de 15 grade si 0 nori in februarie 😎 Desi au rasarit in ultima vreme spalatoriile self service ca ciupercile, la una singura am gasit pana acum POS - mult mai convenabil decat sa ma lupt cu un aparat care vrea doar bancnote impecabile 👍 Urmeaza foarte curand revizia si schimbarea distributiei... din ce am observat in topicul pentru 1.4 122cp, nu scapa motor CAXA fara distributie schimbata dupa ~100k km, asa ca o fac preventiv. LE: Am zis la postarea anterioara ca revin cu un edit legat de uleiul folosit, a expirat timpul de edit asa ca mentionez aici: Motul 8100 X-Clean+ 5W30
    2 points
  3. Și cifra magica Salutari din Bansko ⛷
    2 points
  4. Salutare! Sunt la prima postare pe forum, dar urmaresc de ceva vreme masinile din comunitate, deci sper sa nu ma abat de la reguli cu topicul asta. De pe la finalul lui 2019 tot cautam o benzinara coupe SH. Fiind impresionat de invincibilitatea masinii anterioare, un Golf 5 1.9 TDI BKC, m-am orientat tot catre ceva din grupul VAG si am ajuns la un EOS facelift din 2011. Cautarea n-a durat putin deloc, ajungand sa iau masina abia in iulie 2020, dar avand in vedere pandemia, starea de urgenta si toate cele, n-a avut rost sa ma grabesc, si eu zic ca rabdarea a dat roade N-aveam eu ganduri de o decapotabila, mai ales ca e daily car, dar fiind hardtop, facelift, si avand motorul pe benzina pe care aparent il lauda multi ca fiind cel mai fiabil la bugetul meu, am sunat imediat ce a aparut anuntul. Vazut, testat / verificat, vandut! Destul cu povestile, sa vorbim despre masina. A fost comandata in 2011, are tot istoricul in Romania, motorul este 1.4 TSI, cel de 122 CP si la exterior avem un veritabil Rising Blue. Ca si dotari remarcabile (cel mai probabil la vremea ei) ar fi farurile DRL cu bi-xenon si dynamic bending light (8IM), scaunele incalzite, volanul multifunctional, RCD510, senzorii de ploaie si cei de parcare. Revin cu un reply legat de ce am facut la masina din vara pana acum.
    1 point
  5. Nu se majoreaza nici o prima daca faci regres pe RCA-ul vinovatului! Atata timp cat ai CASCO la un asigurator decent-Allianz, Generali etc-nu se justifica clauza ptr decontare directa.
    1 point
  6. Nu e nici un risc. Cablul informeaza masina despre curentul maxim suportat.
    1 point
  7. Cand am cumpărat masina avea deja ambreiajele uzate, primeam eroare pe cutie la anumiti KM. Dintr o data m am trezit ca au inceput sa licare consecutiv literele in bord. La o constatare au identificat ca ar fi calculatorul mechatronicului, l am inlocuit, in noul calculator a scris direct softul TVS. Intre timp i am facut Stage 1 la care am câștigat 33 cai conform testului Dyno. Cu ambreiajele am mai mers un an pana a picat ambreiajul pentru vitezele pare ( au picat dupa un drum Bucuresti-Oradea in timpul concediului...) Inapoi la București am venit folosind doar vitezele impare... Avand softul pus dinainte de ambreiajele noi am putut observa in special ca schimba din 2 in 1 mult mai repede fata de acum cu ambreiaje noi,viteza a 7 a nu o mai da atat de repede, eu unul sunt mulțumit de mașină. Am pus când am schimbat ambreiajele pozele cu cele vechi, se vedea o uzura foarte mare pe ele,au fost originale pe masina și au ținut din 2011 pana in 31 07 2020 si 220 000 km...
    1 point
  8. Si ID.3 inteleg ca vor sa-l dea fara cablul acela. Pentru ca, in general, incarci ori acasa, ori la statiile rapide care au ele cablul lor. Cablul are o protectie in el, care semnalizeaza statiei si masinii cat poate sa duca maxim, așa ca nu poate sa ia foc, doar sa limiteze puterea maxima de incarcare.
    1 point
  9. Sunt curios cati din cei care au scris pe acest subiect au avut macar o data motor pe benzina, sau sa aiba o experienta cu un motor din cele enumerate. Din pacate la politica/fotbal/motoare 1.4 tsi romanul este expert🤪. Devizul 12.000 ron dar acum sunt multumit de masina, am garantie scrisa din partea service. Am schimbat tot mai putin blocul motor.
    1 point
  10. debifezi in computerul de bord ATA confirm sau cu VCDS debifezi in modulul confort Locking/ Unlocking Confirmation via Horn active
    1 point
  11. Nimic foarte nou sub soare. Dupa cateva drumuri pe autostrada(nu stiu de ce🤫), am avut probleme cu un colier de la traseul de aer. Stiam ca nu am coliere extraordinare, dar daca au tinut nu le-am schimbat. Cred totusi ca si de cand am schimbat tragerul nu am asezat tubulatura identic ca pozitie si asta poate a afectat. Am luat un colier zdravan, l-am strans zdravan si doamne fereste de momentul cand voi avea nevoie sa umblu din nou acolo In rest, masina merge zilnic in perioada asta, aduce zambet si consuma putin. Nu am mai facut nimic la ea, in continuare merg fara fata de usa demontata pentru tapitat, dar va fi timp pentru toate.
    1 point
  12. @cogdao este aceiasi cutie dar exact cum zice si Cristi, discutiile sunt multe pe tema limitelor. La G7 am dq250 cu 450 Nm si nu sughite deloc. Daca softul la TCU este facut bine, rezista la suficient cuplu pt un stage 1. @cristi511 toate cele descrise de tine se vor pastra (softul va fi unul de zi cu zi, nu unul de "racing") Pe langa presiune mai mare pe ambreiaje, va ridica un pic turatia de schimbare a treptelor. Este enervant sa mergi cu 95-100 km/h si sa-ti stea in a 7-lea la 1100-1200 rpm iar la fiecare apasare usoara a pedalei de accelaratie sa simti subturarea motorului. Asta e singurul motiv pentru care vom creste usor turatia de schimb. Cel mai probabil modificarea va afecta treapta 5 si 6, pe care le schimba undeva la 16000 rpm (fata de 1/2/3/4 pe care nu le schimba sub 1800 rpm). @acidone77 toate masinile le-am facut la CarsX si n-am avut masini stock (minim stage 1) de cand am carnetul Luci are suficienta experienta cu DSG-urile si suficiente proiecte care implica sute de cai (chiar peste 1000 CP) + DSG (DQ250 sau DQ500). @Rave Hello
    1 point
  13. Dupa cum am promis, revin cu un reply legat de ce s-a intamplat cu masina in ultima jumatate de an: La scurt timp dupa ce am luat-o a fost facuta revizia la filtre si ulei (~102000 km) - acum are ~111000 si nu a consumat ulei. Uleiul era de la Motul, dar nu mai stiu exact produsul, dau un edit cand ajung in masina si ma uit pe factura. Tot la revizia asta am schimbat si bucsele de pe fata. Imediat dupa revizie a urmat o incarcare cu freon si aplicarea unor folii de protectie pe faruri. La scurt timp dupa achizitie am schimbat si bateria - bordul era pom de craciun, dadea tot felul de erori care dispareau dupa ce mergeam putin cu masina. Am schimbat bateria si a disparut permanent anomalia. Nu trece mult timp si apare problema de care ma temeam cel mai tare: infiltratiile de apa. Intra pe langa stalpul A ("boala lor"), deci am trecut rapid la concluzia ca e de la imbinarea furtunului de scurgere. M-am pus sa desfac tot ce e in jurul plafonierei ca sa aflu ca e totul ok cu furtunul si imbinarea (nu m-a dus capul sa torn mai intai apa acolo ca sa fiu sigur ca aia e problema, eram prea convins). In cele din urma testez cu apa si imi dau seama ca de fapt era de la parbriz, care nu mai era bine lipit in partea de sus-dreapta - parbriz remontat, problema rezolvata. Oare cauza sa fie starea multor drumuri din Bucuresti? (sine de tramvai si toate cele) Apoi am inceput sa cumpar tot felul de chestii mai mult sau mai putin importante: set nou de covorase, stergatoare noi, suporti fara rama pentru placutele de inmatriculare (cu velcro), LED-uri noi pentru plafoniera, desfacatorul de sticle / separatorul de la suportul de pahare care lipsea si o solutie pentru bluetooth audio. Am observat ca multa lume isi monteaza un kit de bluetooth, eu am ales sa merg pe o varianta mai simpla (poate nu la fel de eleganta) - am cumparat un Fiio uBTR care sta conectat permanent la auxiliarul din cotiera. Calitatea muzicii este foarte buna (de asta am luat Fiio), bateria tine mult si daca am vreodata nevoie sa vorbesc la volan are si microfon si il poti prinde ca pe o lavaliera de guler. Din cand in cand trebuie incarcat (USB-C), iar priza din spatele cotierei e perfect localizata pentru asta, nefiind nevoie sa trag firul usb de la cea din fata. In orice caz, tot mai confortabil e sa ai muzica de pe un microSD de 32GB (maximul suportat de RCD 510 afaik) pentru ca pe AUX nu poti controla nimic din butoanele masinii. Bluetooth-ul a ramas util pentru atunci cand pune altcineva din masina muzica, din moment ce telefoanele din ziua de azi nu prea mai vin cu mufa Jack. Pe la inceputul lui octombrie incep deja sa ma gandesc la pregatirea de iarna si trec pe la Expert Detailing pentru o protectie ceramica si punctarea cu vopsea acolo unde era sarita de la pietrecele. N-am eu vreun interes sa le fac reclama, dar am fost foarte multumit, mai trec pe la ei 👍 In noiembrie m-am apucat eu de curatat chedere si aplicat Krytox. Totusi, vine luna decembrie si se intampla ce pateste probabil orice posesor de Eos la un moment dat: se infunda scurgerea de la stalpul A si apa se prelinge inapoi inauntru pe stalp la ploi abundente. Am crezut ca am prevenit asta cu aer comprimat suflat pe la capetele scurgerilor, dar nu cred ca a fost eficient. Problema s-a rezolvat cu o sarma de intins rufe luata de la Auchan si impinsa usor pe furtun pana a iesit pe partea cealalta (e nevoie de multa rabdare) + o seringa cu care am impins cu presiune apa pe scurgeri, de test. Nu in ultimul rand, cea mai recenta achizitie este o camera de bord 70mai PRO + modul GPS, sper sa nu imi fie utila vreodata 😒 Acum masina sta sub o semi-prelata si asteapta sa vada ce-i cu codul asta galben de ninsoare. Nu arata prea bine, dar e impermeabila si are un strat soft pe interior, deci protejeaza bine hardtop-ul de zapada. Dupa ce am facut poza am prins mai bine prelata in spate ca sa nu o ia vantul pe sus 😅
    1 point
  14. 1 point
  15. In cele din urma mi-am raspuns singur In weekend mi-am schimbat radiatorul, am pus Hella Behr 8MK 376 765-124 (cod OE 3C0 121 253 Ak). E frumos finisat, totul s-a potrivit perfect si pare de calitate. Schimbul se face destul de usor: -se ridica masina de fata, se da scutul jos, se scoate furtunul care intra in intercooler prin dreapta jos(masina privita din fata) si se desface mufa ventilatoarelor -se scoate tubulatura filtrului de aer si carcasa filtrului -se scot furtunere din radiator, unul in dreapta sus si unul in stanga jos. Au sigurante similare cu cele de la furtunele de turbo. Vor iesi destul de greu asa ca trebuie insistat. Motorul e de preferat sa fie rece pentru a evita accidentele. Daca se doreste ca instalatia sa fie golita mai mult se poate sufla in borcanul cu antigel, eu am scos asa 4.5l de lichid. -se desfac cele 4 suruburi care tin suportul de ventilatoare si se scoate prin rasucire(se ridica suportul din partea dreapta) fie pe sus fie pe jos -se desfac cele 4 suruburi care fixeaza radiatorul (e nevoie de acelasi torx ca la suportul ventilatoarelor) si se scoate la fel ca ventilatoarele. Se ridica din dreapta si se scoate pe sus sau jos. -montajul se face in ordine inversa. Recomand ungerea oringurilor cu antigel pentru un montaj mai usor -se umple borcanul cu antigel diluat 50%(G12 sau G12+). In cazul meu au intrat 3l in primele 5-10 minute. Am pornit motorul si l-am lasat la relanti aprox 10 min asigurandu-ma ca nu sunt pierderi. Am completat pana la maxim, iar dupa 100km a fost nevoie sa complez cu aprox 100ml sa ajunga la maxim. Acum dupa 250km nivelul a ramas neschimbat. Radiatorul vechi era spart undeva in partea de jos, nu era lovit sau frecat.
    1 point
  16. Bai sunteti cei mai tari...o sa rada babuinul rau de tot cand o sa citeasca aici! Nu te supara,a ta face tacanitul ala de fsi la ralanti? Nu, a mea face miau. Brgds
    1 point
  17. 1 point
  18. Nu exista nici o problema daca faci regenerarea fara filtru? Din cate stiu regenerarea se face prin cresterea temperaturii pe evacuare si chiar injectarea de motorina astfel incat temperatura in DPF ajunge pana la 1000 de grade si arde impuritatile ramase acolo. Ti-am atasat procedura de regenerare. VW Audi DPF filter cleaning....pdf
    1 point
  19. Oprește clima înainte sa pornesti....vezi daca mai sta turata. Daca e cu start stop (sigur este) mai mult ca sigur e masina ok. Cu vcds sau odis, se verifica parametrii,etc
    0 points
  20. Am uitat sa il incarc aseara in drive https://drive.google.com/drive/folders/1rsfnN4ojvgc2PUQC4Ucvmvutlpq8oHz9?usp=sharing
    0 points
  21. Salut tuturor, E prima mea postare. Fac asta pentru nopțile mele nedormite în care am citit pe forumuri din Romania și străinătate, pentru timpul și banii pierduți prin service-uri, pentru toți 'meșterii' cu aere de profesioniști din târa. Nu doresc la nimeni sa treacă prin ce-am trecut eu. Acum doua luni am cumpărat un Passat 2.0 TDI CR , DPF - 110CP din anul 2009, 180.000km , adusa din Germania. Arata si mergea impecabil. Toate bune și frumoase la început. Dupa 3-400 de km am realizat ca are o mare problema: CONSUMUL (undeva la 12-14% in realitate, iar pe computerul de bord arata 6%). Niciun bec aprins în bord, doar vedeam cu ochiul liber acul de la motorina cum scade și RANGE-ul din bc la fel. Alte simptome: după ce plecam după loc, turația nu mai revenea la 800rot/min, ci undeva la 980rot/min, ventilatoarele de la radiator pornite, iar evacuarea se încălzea excesiv (ca și cum as fi avut un cuptor sub mașina). Am făcut programare la service: 1. Porsche București Nord - Dupa ce le-am prezentat simptomele (cea mai importanta era CONSUMUL) mi-au facut : diagnoza( mașina n-avea nicio eroare), verificat scurgeri motorina (nu curgea deloc), mi-au băgat o la un test de noxe (a ieșit ok). Un domn Filip de la service mi-a explicat ca mașina mea nu are nimic, e perfecta din toate punctele de vedere, iar consumului este datorat traficului, greutății mari a mașinii, a stilului meu de condus etc. Toată abureala m-a costat in jur de 200 RON. Auzisem ca sunt incompetenți, dar n-o simțisem pe pielea mea. Am mers mai departe cu căutatul problemei, dar și cu consumul de uriaș Am zis ca e problema de soft și m-am decis sa merg la niște băieți 'deștepți' sa verific dacă am softul original al mașinii (dacă n-a avut vreo tentativa de tuning) plus o diagnoza la o firma de tuning cu tradiție. 2. TCM Turbo . Dupa ce le-am prezentat simptomele (consum mare, evacuare incinsa excesiv, turatie crescuta, ambele ventilatoare de la radiator rămâneau pornite după ce opream motorul și scoteam cheia) domnilor Voinea si Bortun, aceștia mi-ai verificat softul (era cel original , iar in plus fusese adus la zi de cei de la PBN ). Am plecat cu mașina în teste cu laptopul conectat sa vedem ce-ar putea avea. Au recunoscut ca 'are ceva', dar nu știau ce. Mi-au zis ca se mai documentează și sa revin cu un telefon. Cost verificare soft+diagnoza = 50RON. Nu și au dat seama ca filtrul meu de particule era în regenerare activa, pe postinjectie (chiar dacă nu aveam becul de la DPF aprins), in condițiile in care ei se considera 'specialiști' in DPF OFF , chiptuning .... De aici denota lipsa de cunoștințe in materie de filtre de particule. Multi de pe acest forum îl ridica în slavi pe acest domn Voinea. Eu însa îl aduc cu picioarele pe pământ și ii bat obrazul prezentându-i adevarul. 3. Tot în aceeași zi am apelat și la domnul Florin (din comunitatea vwforum). Cu programul de diagnoza vagcom am încercat fără succes sa regeneram în mers DPF-ul. S-a oprit la 0.8 grame , dar s-a încărcat la loc în câțiva km la 20-22g. Tot atunci am constatat ca EGR-ul stătea in permanenta blocat pe închis (am citit ulterior ca asa trebuie sa fie la regenerare). Cost tentativa regenerare =100RON 4. SEAT Ploiești. Seful de service credea ca e de la debitmetru, injectoare, nu știa cum funcționează DPF. In final a zis ca mașina n-are nimic. 5. Raiman Bosch Târgoviște - si-au dat seama ca este într o regenerare haotica, eram aproape siguri ca problema vine de la DPF. La sfatul lor am înlocuit senzorul diferențial de presiune al DPF, numit G450. Problema postinjectiei și a regenerării permanente a persistat. Au acceptat returnarea senzorului. Am plătit doar diagnoza și manopera schimbării senzorului. Cost aprox 100 RON 6. Cardinal Motors Ploiești Nu stiau de ce se regenereaza filtrul, din moment ce becul nu e aprins. Au regenerat-o pe loc, in mers, au readaptat senzori, clapete... etc. (Intre 18 si 24 g incarcare se regenereaza activ prin postinjectie fara ca vre-un bec sa se aprinda in bord) Au salvat log-urile. Mi-au zis ca revin ei cu un telefon cand au rezolvarea problemei. Nu m-au mai sunat, dar nici nu m-au pus sa platesc. 7. Beda Service Targoviste. La sfatul unui membru vwforum(domnul Ionut) am demontat filtrul si i-am dat 4 gauri in 'miezul' filtrului de jos in sus, intr-o zona in care nu erau senzori. Gaurile nu au afectat catalizatorul situat intr-o camera separata in partea superioara. Gaurile au fost date cu un burghiu vidia de 12, fara percutie. Tabla fitrului a fost penetrata cu un spiral normal. Dupa gaurire a fost suflat cu aer pentru a se elimina toata cenusa si rezidurile. Astupate gaurile cu o bucata de tabla sudata in argon, montat la loc filtrul. Cost = 300RON . SURPRIZA : nu s-a aprins niciun bec in bord, dar la cativa km, cand a reinceput postinjectia a scos un fum negru spre albastru de o mare splendoare, ca la tractoare. Intre timp am descoperit ca atunci cand mai avea doar vreo 4-5 litri de motorina in rezervor nu mai intra pe regenerare (consum normal, fara fum). Cateva zile am mers 'pe rosu' cu motorina. Ii puneam doar cate 3-4 litri si mergea ok, intre timp s-a aprins si becul la DPF care imi spunea sa urmez instructiunile din manual. 8. TurboCHIP Bucuresti. Domnul Banu mi-a citit softul cu un program numit Byteshooter, l-a modificat astfel incat sa nu mai intre in regenerare(aici e tot secretul), l-a rescris, a resetat nivelul cenusei cu programul VAS ca si cum ar fi fost filtrul schimbat. Turatia a ramas la 800, ventilatoarele n-au mai pornit, consumul a revenit la normal (6%). Pret 300EUR CONCLUZII DUPA DPF OFF: Singurul dezavantaj sesizat este mirosul neplăcut la pornire. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate fum deloc.
    0 points
  22. CornelMihai, nu ai mentionat si km motorului (reali). Poti pune Ravenol VMO (VMP) 5W40, este ok la ce probleme ai.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!