Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2021 în toate secţiunile

  1. Și cifra magica Salutari din Bansko ⛷
    4 points
  2. Cand am cumpărat masina avea deja ambreiajele uzate, primeam eroare pe cutie la anumiti KM. Dintr o data m am trezit ca au inceput sa licare consecutiv literele in bord. La o constatare au identificat ca ar fi calculatorul mechatronicului, l am inlocuit, in noul calculator a scris direct softul TVS. Intre timp i am facut Stage 1 la care am câștigat 33 cai conform testului Dyno. Cu ambreiajele am mai mers un an pana a picat ambreiajul pentru vitezele pare ( au picat dupa un drum Bucuresti-Oradea in timpul concediului...) Inapoi la București am venit folosind doar vitezele impare... Avand softul pus dinainte de ambreiajele noi am putut observa in special ca schimba din 2 in 1 mult mai repede fata de acum cu ambreiaje noi,viteza a 7 a nu o mai da atat de repede, eu unul sunt mulțumit de mașină. Am pus când am schimbat ambreiajele pozele cu cele vechi, se vedea o uzura foarte mare pe ele,au fost originale pe masina și au ținut din 2011 pana in 31 07 2020 si 220 000 km...
    2 points
  3. Salutare, Pot sa lamuresc eu situatia rotilor temporare. Garantez ca nu a fost nicio "manevra" facuta de dealer. Masina a fost primul Formentor ajuns in Bucuresti si ne doream sa-l punem pe strada cat mai repede. Din pacate, a ajuns cu o janta lovita de pe transport si termen de livrare pentru o janta de genul acela nu exista la momentul respectiv. Variantele erau sa tinem masina pe dreapta fara sa stim un termen de livrare pentru janta sau sa schimbam rotile cu unele de pe o masina pe care nu o foloseam. Evident ca, am ales sa folosim masina. Intre timp, masina s-a si vandut si janta inca nu venise. Haideti sa nu mai judecam din prima daca nu se cunoaste contextul! Felicitari proprietarului si drumuri bune!
    2 points
  4. Nu cred ca are rost comparatia cu Q7 :), dpmdv Audi este peste cu mult. Referitor la Stop&GO, optiunea este prezenta si pe 7P NFL, dar este activa doar in primele 5 secunde, dupa trebuie sa apesi acceleratia.Nu stiu daca se poate modifica timpul cu ajutorul VCDS, oricum nu vad ceva incomod in acest sens sau o dotare must have.Ce mi se pare mai util este functia de front assist care incepe sa lucreze de la 10km-160km/h pe cand la NFL eu din ce am observat lucreaza de la 50km/h.voie Nu te speria de suspensia pneumatica ca nu este chiar asa cum vb "cunoscatorii", tehnologia a evoluat, materialele de asemenea, preturile de intretinere sau inlocuire au scazut considerabil. Terrain Tech-dpmdv si vad ca si tu utilizezi masina cam in aceleasi conditii ca si mine...nu este must have. TVA-daca ai firma il deduci...daca nu asta este, gandeste-te de ce dotari ai nevoie si de care nu, toti ne dorim sa fie cat mai dotat si la pret bun dar mai tarziu realizam ca nu folosim dotarile, de ex eu am dezactivat Line assist, nu folosesc incalzirea in bancheta(95% din cazuri sta doar scaunul copilului) si mai sunt cateva nefolosite. Daca ma intrebi pe mine eu nu as da banii pe 7P 2015/2016, nu as da banii in sensul ca este aprox aceeasi masina cu 7P NFL si nu as plati diferenta de pret.Ori as lua 7PNFL ori varinta ta de rezerva fara doar si poate Legat de alte chestii de urmarit eu zic doar atat:cumpara masina de la un dealer serios si cel mai important plateste pretul corect! Salut
    2 points
  5. Pune injector/injectoare noi ,altfel....
    2 points
  6. Decontarea directă necesită mai multe condiții ce trebuie îndeplinite pentru a fi aplicabilă. Nu se poate aplica decât pt un eveniment auto în care sunt implicate doar 2 mașini înmatriculate în Ro, ambele cu rca valabil, nu trebuie să existe alte pagube și nici victime. Deci practic e aplicabilă doar pt tamponări ușoare, fără "bulgăroaice" sau "englezoaice" implicate și fără vreo bordură lovită în accident etc.
    2 points
  7. Nu se majoreaza nici o prima daca faci regres pe RCA-ul vinovatului! Atata timp cat ai CASCO la un asigurator decent-Allianz, Generali etc-nu se justifica clauza ptr decontare directa.
    1 point
  8. si perceptia mea este ca masina (ma refer la a mea, poate ca pe avantul normal, cu garda mai mica, e altfel, desi nu prea are de ce) are un comportament subvirator, cand se depaseste limita aderentei. Asta in mersul normal, de zi cu zi. In fun mode 🙈 pe suprafete mai putin aderente, se poate trimite spatele destul de usor la plimbare.
    1 point
  9. Revin, poate nu m-am facut inteles. In cazul meu, dealerul la care am vorbit, a spus clar ca masinile afectate de actiune se cunosc dupa VIN, si ca nu testeaza orice masina Kodiaq sau Karoq fabricata in 2020
    1 point
  10. Iti dai seama ce dealer e ala. ia anv de pe o masina, pune altele daca face manevre asta nu vreau sa imi inchipui ce manevre face in service
    1 point
  11. Eu cu 1.8 TSI gen 3 am caldura mereu pe auto (22 grade) si in 3-4km cu mers normal ajunge la 70-80. Caldura baga in 1-2 minute. Oricum miscarea acului de temperatura e vizibila, atat de repede creste. Venind de pe un diesel vechi, mi se pare arhi-arhi suficient si sincer daca s-ar incalzi mai rapid ar fi risipa de carburant, ca pana la urma caldura rezulta din arderea carburantului.
    1 point
  12. Un nou an, din nou la drum. Din pacate (sau din fericire, ca macar acum stiu o treaba) de Sarbatori am incasat coronita, din fericire intr-o forma decenta, si doau saptamani ma uitam pe fereastra la Golf. Primul drum lung, ofc Timisoara, with a small twist - Deva, ca tot nu vazuseram cetatea. Dus, ok, putina ploaie, intorsul azi-noapte insa - priceless. Ninsoare de pe Valea Oltului pana la Bucuresti. De la Pitesti chiar serioasa treaba, grederele nu iesisera inca, si 4motion-ul a fost pus serios la treaba. Iar chinezismele, din nou, s-au dovedit a nu fi rele de loc, chiar in conditiile in care allseasonurile "scartaie" - adica mazga... ... si am depasit "borna" de 190k km... Si ca sunt temperaturi negative, si mers 100+ km literalmente prin zapada, intereseaza pe cineva consumul? nu ar trebui, diferenta fata de vara este insignifianta.
    1 point
  13. Si care parte a caroseriei se indoaie in halul ala incat sa se rupa in timp? Nu ai vazut niciodată cum arata proiectarile de piese in Catia sau programe asemanatoare? Cum sunt calculate in asa fel încât sa nu existe zone supuse la forte prea mari? Daca exista, acestea se reproiecteaza sau se ranforseaza încât sa suporte vreme îndelungată fortele respective. Si oricum sunt supradimensionate pentru ca nu cumva sa existe probleme cu sasiul respectiv. Nu mai compara sarma respectiva/ metalul simplu neprelucrat cu sasiul unei masini format din multiple elemente ambutisate, ranforsate, indoite, etc... Inteleg ideea ta de uzura, insa cum a mai zis cineva: nu o sa iti dai seama de uzura respectiva, in cazul cand masinile sunt reparate corect, la timp si ingrijite. Ps: nu suntem offtopic?
    1 point
  14. realist vorbind, nu exista nici o "oboseala a metalului" ca parametru de luat in calcul la cumpararea unei masini E interesant insa ca cineva a lansat si aceasta noua idee E posibil sa existe diferente intre o masina cu 300k si una cu 75k la "oboseala metalului" dar nu detectabile, nici de tine, nici de altcineva. Pur si simplu nu e un parametru care merita urmarit. E cam si cum am spune ca un cauciuc cu 500km rulati nu e ca unul nou, asa este probabil, dar nu detectabil in mod rezonabil. Sint masini nu de 5 ani si 300.000km ci de 15 ani si 600.000km. Am cunoscuti cel putin vreo 4 oameni cu passat b5 din 2003 cu peste 500.000km. Audi A6... Audi a4... toate din anii 2002-2003 si oamenii fac cu ele trasee de la un capat la altul al tarii. Sint convins ca toti ar vrea sa stie cat "a obosit metalul".... inca o iau ca pe o gluma nu mai poti sa o faci ca noua dupa unii, ca metalul "a obosit"... scuze, inca sper ca e o gluma... Ma gandesc la sasiul de la un offroader din ala veritabil de prin 2000 care a fost ruginit, curatat si grunduit de vreo 3 ori si inca metalul nu e "obosit"...
    1 point
  15. Pentru ca a fost cuminte anul acesta si am facut doar 10000km impreuna, in prag de Craciun a primit aripa dreapta proaspat vopsita si bonus o spalare temeinica plus ceara de protectie pt iarna. Sarbatori linistite!
    1 point
  16. Intre 70...75....si 100...sau peste, indicatorul din bord -acul- este setat din software, sa indice 90. Daca scade temp la drum...termostat defect.
    0 points
  17. Sunt curios cati din cei care au scris pe acest subiect au avut macar o data motor pe benzina, sau sa aiba o experienta cu un motor din cele enumerate. Din pacate la politica/fotbal/motoare 1.4 tsi romanul este expert🤪. Devizul 12.000 ron dar acum sunt multumit de masina, am garantie scrisa din partea service. Am schimbat tot mai putin blocul motor.
    0 points
  18. Al Bundy

    ESP

    7H0907652A, 7P0907652, Nou este 3400 lei la reprezentanta.
    0 points
  19. Poate sa dea cineva o explicatie cat de cat relevanta pentru diferenta asta atat de mare intre plaja 500-600 si 900-1000?
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!