Nu vreau s-o dau in discutii de cauciucuri, insa nu inteleg obsesia tuturor cu necesitatea de cauciucuri premium pe "asemenea masini"... zici ca ar fi ceva 900cp @ 1000nm
Eu am 380cp si 750nm aproximativ, mi-am luat cauciucuri Nexen de iarna si pe cuvant daca nu ma gandesc ca am facut cea mai buna alegere la fiecare drum facut cu masina, avand in vedere aderenta buna cat si confortul oferit de acestea (apreciez ca sunt peste unele branduri premium de 2 ori mai scumpe, fara exagerari).
Vezi aici o comparatie si verdict final VS alte marci https://alltyretests.com/nexen-winguard-sport-2-test-review/ , concluzia fiind ca premium nu inseamna mereu mai bun.
Cat despre rupt aderenta, e 4x4 masina, fff greu va rupe aderenta fiind si stock, 310cp cu doar 400nm, gandeste-te ca abia iau eu un scart cu launch control pe cuplu aproape dublu.
Sustin ideea de a merge pe cauciucuri dedicate de iarna si niciodata all season (poate doar daca nu vede zapada niciodata sa te gandesti la all season).
Ultimul gand, sunt cauciucuri de iarna, mergeti cu masina pe strada in conditii de iarna, nu va ganditi la performante de circuit.. keep it safe
Sper ca nu am suparat pe nimeni si scuze de offtopic.
In alta ordine de idei, ca tot am mentionat de putere, ceva planuri de modificari software/hardware pentru crestere putere?