Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2021 în toate secţiunile
-
nu stiu ce sa zic dar nu as blama acest motor, 1.4 tsi caxa, cred ca important e si cum a fost utilizat si cum a fost intretinut. Al meu are 250 k si merge super ok si nu consuma ulei. Probleme am avut cu pompa de inalte, baga benzina in ulei.In rest schimb ulei <10 000,si sa nu il turam peste 2500 la rece,pt. distributie indicat ar fi frana de motor cat mai putin, si frana de mana neaparat cand e parcata in panta. Nu zic ca ar fi cel mai fiabil motor dar sa ne uitam si pe cate modele a fost montat.3 points
-
Vorbim de bmw pe vwforum? Pff... Mai sunt motoare frumoase, benzinare, 4.2 v8, 5.2 v10, 4.0 V8 biturbo etc... Dar ideea generală este corectă, trag si eu cu ochiul la ceva V-uri mari, cat inca se mai găsesc.2 points
-
Nu știu cum am reușit dar l-am luat și pe ăsta (are cam 3-4cm) Așa că am pus roata în portbagaj de rezolvat mâine Și am pus compresorul să umfle rezerva îngustă pe care nu am folosit-o niciodată și din păcate nici n-am verificat-o dacă avea și aer Noroc că ajunsem acasă să mă pot distra în liniște...2 points
-
@ShadoWzZ Era într-o groapă, plină cu apă, n-am văzut-o . Mai nasol era dacă o călcam cu piciorul nu cu roata. Cred că îmi intră bine de tot!1 point
-
Funcţia AFS pe autostradă Pe autostradă, fascicolul de lumină trebuie să ajungă cel mai departe, pentru a ilumina şi benzile din stânga şi din dreapta.Funcţia AFS comută gradual din modul pentru drumuri locale în cel pentru autostradă.Deci conul de lumină nu se va modifica brusc.Activă la viteze de deplasare începând de la 90 km/h. Funcţia AFS pe drumurile locale Această setare este cea mai apropiată de cea a luminilor de întâlnire normale.Cele două faruri, din stânga şi din dreapta, se află în poziţia standard.Funcţie activă la viteze de deplasare între 0 şi 15 km/h şi 50 şi 90 km/h. Funcţia AFS în viraje Virajele vor fi mai bine iluminate, ţinând cont de bracarea volanului şi de viteza de deplasare, astfel încât şoferul să poată reacţiona mai rapid la obstacolele neprevăzute.Funcţie activă la viteze de deplasare începând de la 10 km/h. asa spune skoda pe site-ul oficial ca trebuie sa functioneze luminile cu functia afs1 point
-
Vad ca pe cartea de identitate scrie la sursa de energie: benzina+electric. In acest caz, dupa parerea mea, te incadrezi la parcarea gratuita in Bucuresti; au fost si alte persoane cu mild-hibrid care au obtinut tidula de parcare gratuita, de ce nu s-ar incadra si 1,5 tsi sau 1.0 tsi? In hotararea consiliului municipal scrie doar ,,motoare hibrid'', fara a se preciza despre ce fel de hibrid este vorba. @Gabriel88: ai incurcat normele de masurare intre ele. Dupa norma nedc motorul are emisii de 108g/km. Emisiile pentru motoarele de acum 15 ani se masurau tot dupa norma nedc, si atunci aveau 150 g/km. Deci, daca masuram dupa aceiasi norma, avem o scadere de la 150 la 108g/km. Doar daca masori dupa norma wltp (mai realista) ai emisii de 135g/km1 point
-
Blaser, uzura ambreiajelor (sunt mai patinate la acei km.). juii, nu, nu risti nimic. Dan.MDLL, si 140cp si 170cp, au DQ250.1 point
-
Salut! eu am pe sedan evo, pe Mondeo am avut wingbar simple, recomand evo pentru ca au "limba" de cauciuc inclusa in sina si nu mai suiera ca la predecesoarele. Partea mai putin buna este ca intrarea si iesirea prinderilor T va deveni un pic mai dificila. In rest nimic de reprosat...1 point
-
Ma mir ca nu te-a intepat si in fund la cat de mare e ala :)))) cred ca l-ai si simtit cand ai dat peste ele dar ai zis ca e o groapa :))))1 point
-
Nu e vorba ca il blameaza cineva...aici vorbim de statistici. Nu cred ca proprietarii de 1.4 TSI de pe Golf 7 au fost mai cuminti cu motoarele lor comparativ cu cei de pe Golf 6 cu 1.4 TSI CAXA. Si 1.4 TSI de pe Golf 7 a fost pus pe si mai multe masini. E pus pana si pe Kodiaq. Pur si simplu cel de pe Golf 7 nu prea are defecte de proiectare, cum are 1.4 CAXA. Nu inseamna ca nu gasesti un exemplar cu mai multi kilometri la bord, insa statistic vorbind, nu au fost motoare reusite. Cam asta era ideea.1 point
-
@voinea sa vezi ce usor ajunge un Passat 2.0 TDI vreo 90k in Norvegia ;))1 point
-
Nordicii erau obisnuiti de multa vreme cu aceste taxe, care pot depasi lejer valoarea masinii. Dar se pare ca si restul Europei se va trezi curand cu aceste cadouri pentru Petrol-lovers.1 point
-
Eu as renunta la culoarea negru (se murdareste extrem de usor), si as pune musai scaunele ergo active. Cumnatul are masina negru metalizat, vine cu ea de la spalatorie si in 2-3 ore deja vad praful pe ea. Plus ca, vara cand ne suim in masina, ne coacem (negrul atrage razele soarelui). Cat despre motor, fiind din Bucuresti, as merge pe 1.5 eTSI sau 1.0etsi. Conform unei hotarari a Consiliului municipiului Bucuresti, masinile hibride nu platesc parcarea in parcarile administrate de primarie, daca gasesc loc liber de parcare. Adica te duci cu cererea si copie dupa cartea de identitate a masinii la sediul Administratiei strazilor, (sa se vada in carte ca ai motor hibrid) si ei iti emit o tidula de parcare gratis, care e valabila pana la sfarsitul anului. O pui in parbriz si parchezi gratis in orice parcare a primariei (cu conditia sa gasesti loc liber). La mine la serviciu sunt o gramada care si-au luat masini hibride numai din acest motiv, si parcheaza linistiti in parcarile primariei, fara sa dea un ban. Pentru Bucuresti, mi se pare un superavantaj. Plus ca motorul hibrid iti da un impuls la plecarea de pe loc, care la motoarele mici conteaza enorm.1 point
-
Este instalat, siguranta F17 de 40A din compartimentul motor este pentru Z35 - low heat output iar siguranta SA7 de 60 A (in stange siguratei verzi de 40A) este pentru Z35 high heat output.1 point
-
1 point
-
@morpheusmaster Văd ca zici doar de carplay (apple), în locul tau as testa un telefon cu android, apoi vezi dacă e din soft și măcar poți exclude mufele. Ar fi momentul perfect pentru o tachinare, dar nu vreau să activez fanii mărului. În final e doar o masina, te deplasezi de la A la B, fidelitatea audio e pentru acasă. Si hai sa o dăm fie pe română fie pe engleză dacă se știe asa bine, chiar as fi încântat! 😛1 point
-
Eu am luat in prima faza niste bare universale de aluminiu din Lidl. Aratau foarte bine in magazin. Dupa ce le-am montat mi-am dat seama ca sunt niste mizerii. Nu am avut curaj sa pun nimic pe ele. Mi-am cumparat Thule si e alta poveste. Nici nu se compara la felul cum stau pe masina. Montatul e joaca de copii. De la 70km/h le aud dar eu am luat barele de otel, e posibil ca Wingbar sa fie mai silentioase.1 point
-
@JaMaL a ta are self heal (i-au dat baietii cu WD'u la service, nare nimic )1 point
-
2.1 tone, tractiune spate si frane pe puntea spate cu tambure. Toyota Yaris Hybrid are discuri spate la acelasi sistem de franare regenerativ. Ma gandesc cum arata rotile de 21'' cu tambure pe spate. Macar nu fac nota discordanta cu interiorul.1 point
-
1 point
-
Varianta cea mai ok, sunt niste becuri led de calitate. Cele basic au dispersia proasta fata de cele high, din acest motiv nu merita. Adevarat, ai daylight in far, in rest.. Ori high led ori becuri led pe farurile existente. Insa pentru high led trebuie sa investesti mult prea mult.0 points
-
@vovo led basic luminează cam la fel decât că nu se reglează automat high beam/ low beam. Alea high led oricum sunt mai scumpe de schimbat, deci nu merită.-1 points
-
Salut, felicitari pentru masinuta. Dupa pererea mea ar trebui sa schimbi folia de pe geamurile din spate. Se vede ca nuca in perete.... pune o folie cu tenta putin verzuie de VW, care va imbina perfect estetic geamurile din fata cu cele din spate.-1 points
-
-1 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00