Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.01.2021 în toate secţiunile
-
Salutare, Va prezint si eu noua masina de familie, VW Passat B8 AllTrack 2.0 TDI 190 CP DSG 2016. Este un upgrade la B6-le 2.0 FSI 2006 (care am de asemenea o prezentare aici pe forum), dar care o sa ramana in familie deoarece am investit prea mult timp si pot sa zic ca si bani in el ca sa il dau la 4k-4.5k (in cel mai bun caz). Si e pacat deoarece masina aia merge si arata super bine, deci o sa ramana in familie. Ca si dotari ar fi urmatoarele: - Faruri cu LED adaptive - Front Assist - ACC - Camere 360 - Park Assist - Moduri de condus (ECO, Normal, Sport, OffRoad) - Discover Media Pro (cu Android Auto activat) - Bord digital - Panoramic - Interior piele alb - Kessy - Incalzire scaune - Geamuri cu tenta - Perdelute spate Si probabil ca mai are cateva care nu le stiu, dar o sa le gasesc pe parcurs. Am comandat cateva produse de curatare si intretinere piele, deoarece are o culoare foarte pretentioasa la interior si doresc sa o fac eu acasa (hobby). Si B6-le cu piele crem si alcantara tot acasa o intretineam pe parte de curatare interior. Ce nu imi place este ca nu are camera A5 ca sa pot activa Lane Assist, DLA, HBA. Am inteles ca se pot activa dupa ce am acea camera A5, dar probabil o sa fie un viitor retrofit, e pacat de farurile astea. Si vreau sa merg si la un service sa imi regleze putin faza scurta care mi se pare ca bate putin cam jos fata de B6. Acuma am jantele pe 18 specifice Alltrack dar pentru fara mi-ar placea cele pe 19 tot de Alltrack (cele ce sunt cu negru putin, si cromate) Mai multe poze o sa pun pe viitor, dupa ce o curat putin.2 points
-
1.4TSI CAXA era mai rau ca un TDI la incalzirea lui in mers. Dar colegul DERCOS merge efectiv fara caldura pana ce apa nu atinge 90 de grade daca am inteleu eu bine... asa probabil se incalzeste repede orice motor. Dar daca dai drumul la caldura imediat ce ai pornit motorul cum fac 99% dintre pamanteni? Oricum si asa dupa genereatia a doua de TSI-uri a dosparut problema incalzirii greoaie a motorului in conditii de iarna.2 points
-
Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.1 point
-
din punct de vedere fizic , explicatia e simpla , exista umezeala in interiorul farului provenita cel mai probabil de la patrunderea aerului umed in interiorul farului .....problema este de ce se intampla asta si raspunsul e unul singur si anume carcasa farului nu mai este inchisa ermetic , ori sa umblat la bec si nu a mai fost pus bine capacul ori carcasa este fisurata .......fenomenul apare in sezonul rece pentru ca aerul cald produs de motor intra cumva in far si condenseaza , datorita diferentei mari de temperatura intre aerul rece exterior ce loveste suprafata farului si acel aer interior cald despre care vorbeam ..........ca si remediu , cand aveti farul aburit dati jos capacul de acces la bec si lasati farul sa se aeriseasca o zi sau doua , insa in acest fel scapati de efect dar nu si de cauza , patrunderea umezelii in far ......de obicei farurile aftermarket au problema asta pentru ca in loc de capace cu garnituri si prindere prin cleme sau infiletare , au niste tentative de capace din cauciuc care nu etanseaza niciodata perfect .1 point
-
1 point
-
Salut, Am schimbat si eu EGR ul la skoda mea CFFB 2.0 TDI/2014 - 120 000km. Era stantat VW dar pe el mai scrie si Wahler si pe motoras la fel. Legat de cedare am observat ca acea clapeta ce dirijeaza gazele prin schimbator se misca greu si era mizerie pe parghia exterioara de la actuator. Motorasul de la supapa se misca doar un sfert de tura fiind rulmentul blocat. Si aici sub acel capacel am gasit multa funingine. Motivul pentru care crapa este in primul rand datorat depunerilor si in al doilea rand acele busci se uzeaza si scapa gaze prin ele , blocand asfel si lagarele. Si clapeta si supapa sunt sudate asa ca nici gand sa mai poata fi reparat. Chiar daca se curata si pe moment si toate lucraza frumos, fiind jocul in bucse mult nu va tine pe masina pana se va bloca din nou. Eu am pus OE dar nu stiu ce sa zic. Am inteles din ce am rasfoit acest topic ca la cele AM se duc mai repede pinioanele din supapa EGR. Curios este ca aceste pininoane se gasesc de schimb, desigur ca acel pinion de la parghie nu il schimba nimeni , fiind sudata tija. https://tafmet.pl/english/repair-sets/628-egr-valve-repair-kit-for-12-16-20-tdi-cr-engines-5902553473858.html Daca stiam ca pe masina a fost Wahler l-as fi cumparat pe acesta si as fi facut o economie ( macar de manopera).1 point
-
1 point
-
Chiar este in elementul ei ! Softul va fi facut de CarsX Garage din Arad. Momentan au doar dyno pt FWD si RWD deci valorile o sa fie estimate, dar in aprox 2 luni vor finaliza noua hala unde vor avea dyno 4x4 si o vom masura din nou. Toate softurile le am de la ei si n-am fost dezamagit. Ma astept undeva la 215-225 CP si cam 450nm, in functie de puterea ei initiala. Desi pare putin, cam toate motoarele de 190 CP masurate de ei pe FWD (A4, A5, Passat B8, etc) au scos sub puterea declarata. Undeva la 183-185 CP. Daca de la valorile astea se pleaca, 215-225 CP ar fi bine1 point
-
E normala da' nu prea, daca farul se abureste pe interior este defect fie de fabricatie sau sa fisurat ulterior. Se inlocuieste pe garantie. Eu la un clio 4 am avut aceeasi problema cu un drl, nu se dezaburea nici vara la 30 de grade, mi l-au inlocuit pe garantie fara nici o problema.1 point
-
Daca il mai incalti si cu niste jante negre o sa-l transformi in Tiguan R-Line Black Edition ! Oricum, arata fain oglinzile !1 point
-
1 point
-
Au venit si rotile de iarna, nu am avut rabdare si am montat o roata doar pentru a face ceva comparatii. Nu cred ca arata foarte rau, sigur montate toate vor da o alta linie masinii. Va fi o chestie de obisnuita... Capacele centrale originale nu se potrivesc (sunt ceva mai mici), anvelopele puse au DOT 2419.1 point
-
Asa le-am cumparat pe toate 5 pana acum, iar asta e prima inmatriculata pe numele meu, celelalte fiind fara contracte si/sau fiscale in regula. Afurisita asta a pornit si ieri, si azi, (si dupa ce i-am pus iar la loc toate cele), fara probleme, (cred ca nu auzeam eu pompa de benzina, sau ea nu porneste daca are suficienta presiune in instalatie), dar n-am lasat-o sa se incalzeasca pana sa porneasca ventilatoarele si n-am mers decat cativa metri cu ea, ca sa o pun pe loc drept si sa-i verific dimineata nivelul de ulei. Mi-ar trebui urgent un tester personal, bun si ieftin, pentru ea. Ce-mi recomandati?1 point
-
Dupa 6 saptamani de la livrare, am terminat si cu rodajul, depasind 4.000 km. Au fost 1.265 de km facuti prin tara, de la Bucuresti la Cazanele Dunarii, Hateg, Transalpina si inapoi acasa. 4 persoane, un copil, bagaje cat incap in portbagaj. In continuare multumit de masina, motor capabil, avantajele cutiei de viteze sunt evidente. Referitor la consum, am reusit o medie de 6.92 l/100 km (masurata cu plinul facut la pompa, pistol oprit automat) la o viteza medie de 55 km/h. Pentru primii 641 km la o viteza medie de 58 km/h, consumul in bord era de 6.3 l/100 km (alimentat cu 42.71 litri, adica undeva la 6.66 l/100 km consum mediu real), iar ulterior cei 624 km la viteza medie de 53 km/h au indicat un consum mediun de 7.1 l/100 km (alimentat cu 44.83 litri, respectiv consum real de 7.18 l/100 km).1 point
-
Am avut aceeasi problema. Imi venea caldura doar in partea soferului.Am demontat caloriferul(mersi Nicollas pentru postarile de la pg 65.66),si din fericire era infundat superficial.Am bagat apa calda si se incalzea doar un sfert din el. Am bagat in el solutie de curatat motorul si l-am tot invartit.A iesit mizerie destul de multa.Apoi avand pompa cu presiune l-am clatit bine.Ulterior ,bagand din nou apa calda....bucurie...s-a incalzit tot caloriferul...acum am caldura...Nu e o lucrare grea,dar nici usoara.Dupa parerea mea e nevoie de 2 persoane.Oricum mersi inca odata Nicollas.1 point
-
nu ar fi mai bine sa existe o sectiune de upload fisiere pe forum???? in care se pot face directoare macar pt fiecare tip de masina unde se uploadeaza logul si un fisier text cu aceelasi nume unde sa existe eventuale precizari. eu cred ca e mult mai ergonomic decat sa cauti prin pagini intregi de discutii.1 point
-
Senzorii de parcare sunt destul de sensibili dupa parerea mea... mie imi dau alarme false in trafic, daca teava de esapament de la masina din fata este in dreptul lor. Resimt presiunea aerului suflat spre ei sau nu mi dau seama ce se intampla. Precizez faptul ca masina n are nimic revopsit sau demontat pana in prezent.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00