Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.01.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, Va prezint si eu noua masina de familie, VW Passat B8 AllTrack 2.0 TDI 190 CP DSG 2016. Este un upgrade la B6-le 2.0 FSI 2006 (care am de asemenea o prezentare aici pe forum), dar care o sa ramana in familie deoarece am investit prea mult timp si pot sa zic ca si bani in el ca sa il dau la 4k-4.5k (in cel mai bun caz). Si e pacat deoarece masina aia merge si arata super bine, deci o sa ramana in familie. Ca si dotari ar fi urmatoarele: - Faruri cu LED adaptive - Front Assist - ACC - Camere 360 - Park Assist - Moduri de condus (ECO, Normal, Sport, OffRoad) - Discover Media Pro (cu Android Auto activat) - Bord digital - Panoramic - Interior piele alb - Kessy - Incalzire scaune - Geamuri cu tenta - Perdelute spate Si probabil ca mai are cateva care nu le stiu, dar o sa le gasesc pe parcurs. Am comandat cateva produse de curatare si intretinere piele, deoarece are o culoare foarte pretentioasa la interior si doresc sa o fac eu acasa (hobby). Si B6-le cu piele crem si alcantara tot acasa o intretineam pe parte de curatare interior. Ce nu imi place este ca nu are camera A5 ca sa pot activa Lane Assist, DLA, HBA. Am inteles ca se pot activa dupa ce am acea camera A5, dar probabil o sa fie un viitor retrofit, e pacat de farurile astea. Si vreau sa merg si la un service sa imi regleze putin faza scurta care mi se pare ca bate putin cam jos fata de B6. Acuma am jantele pe 18 specifice Alltrack dar pentru fara mi-ar placea cele pe 19 tot de Alltrack (cele ce sunt cu negru putin, si cromate) Mai multe poze o sa pun pe viitor, dupa ce o curat putin.
    5 points
  2. Chiar este in elementul ei ! Softul va fi facut de CarsX Garage din Arad. Momentan au doar dyno pt FWD si RWD deci valorile o sa fie estimate, dar in aprox 2 luni vor finaliza noua hala unde vor avea dyno 4x4 si o vom masura din nou. Toate softurile le am de la ei si n-am fost dezamagit. Ma astept undeva la 215-225 CP si cam 450nm, in functie de puterea ei initiala. Desi pare putin, cam toate motoarele de 190 CP masurate de ei pe FWD (A4, A5, Passat B8, etc) au scos sub puterea declarata. Undeva la 183-185 CP. Daca de la valorile astea se pleaca, 215-225 CP ar fi bine
    2 points
  3. Salutare! Pun aici felul în care am remediat o defecțiune care a apărut la grila de ventilație spate la Superb III, poate mai este de folos cuiva. Dacă este in aria nepotrivita îmi cer scuze și rog un moderator sa mute postarea in locul potrivit ( nu am găsit tutorial reparație superb 3). Mulțumesc colegului sabinx pentru îndrumări la demontarea grilei.reparatie grila superb.pdf
    2 points
  4. Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.
    1 point
  5. 1 point
  6. Eu sunt în tatonări pentru un Tarraco, benzină, 4drive. Un dealer din București mi-a zis că în martie primește un 2.0TSI 245 CP pentru TD. Anunț când apare. Am primit niște oferte pentru FR 2.0 TSI 245 CP: la preț de bază ~45.000 euro, preț de vânzare ~42.000 euro. Am primit chiar și o ofertă pentru FR 2.0 TSI 190 CP: bază 42.500, vânzare 39.500. Cică de la jumătatea lui februarie va apărea și în configurator această motorizare. Ce am constatat în configurator și am întrebat și la dealeri: nu se poate configura alarma împreună cu deschiderea portbagajului cu piciorul (pedală virtuală) - cică nu se „pupă” niște senzori.
    1 point
  7. LA masina ta, daca vb d Z35 nu ai cum sa-l mai vezi cu interfata, deoarece nu este cel destept, conectat pe can. Este alimentat de ECU prin 2 relee. Acolo vezi functionarea lui.
    1 point
  8. Am inteles intrebarea si da, sunt sigur ca a fost 5w30. Pana se duc stocurile din piata mai dureaza. Operatiunile de intretinere le fac la un service autorizat RAR (prieten/colaborator) ca doar nu am de ce sa dau dublu la reprezentanta.
    1 point
  9. Un nou an, din nou la drum. Din pacate (sau din fericire, ca macar acum stiu o treaba) de Sarbatori am incasat coronita, din fericire intr-o forma decenta, si doau saptamani ma uitam pe fereastra la Golf. Primul drum lung, ofc Timisoara, with a small twist - Deva, ca tot nu vazuseram cetatea. Dus, ok, putina ploaie, intorsul azi-noapte insa - priceless. Ninsoare de pe Valea Oltului pana la Bucuresti. De la Pitesti chiar serioasa treaba, grederele nu iesisera inca, si 4motion-ul a fost pus serios la treaba. Iar chinezismele, din nou, s-au dovedit a nu fi rele de loc, chiar in conditiile in care allseasonurile "scartaie" - adica mazga... ... si am depasit "borna" de 190k km... Si ca sunt temperaturi negative, si mers 100+ km literalmente prin zapada, intereseaza pe cineva consumul? nu ar trebui, diferenta fata de vara este insignifianta.
    1 point
  10. Începem anul bine. S-au inlocuit ambii rulmenții față, după ce inca de la începutul lunii Decembrie, rulmentul de pe dreapta a început sa dea semne de oboseală si să huruie. Pentru ca tot am ajuns în service, am înlocuit atât lichidul de frână cât și lichidul de răcire.
    1 point
  11. La ID.3, chiar si in D, daca ai activata functia, franeaza inainte de curbe (sau limite de viteza, dar am dezactivat functia asta) sau daca ai obstacol in fata (gen masina care incetineste pentru semafor sau curba). In plus, prima parte din cursa pedalei de frana activeaza franarea regenerativa, deci nu folosesti placutele de frana atat de mult. Din experienta altora de pe internet, la drum lung, este mai economic modul D. Pentru mine, care foloseste B foarte mult in oras, este ciudat sa trec in D, pentru ca nu mai franeaza cand iau piciorul de pe acceleratie. Din punctul asta de vedere si eu prefer B de multe ori.
    1 point
  12. cea normala de la omv este aceeasi cu extra de la petrom,deci nu e chiar normala,normala e cea standard petrom. https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522179152941/SF-39 Diesel Extra https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522179152433/Certificat de Conformitate Motorina Extra
    1 point
  13. A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat nimic despre masina dar nici nu s-au mai intamplat multe. Am montat semnalizarile dinamice astfel incat sa fie pachetul complet, am infoliat tot ce era de infoliat si cam atat. Intre timp mi-am luat si OBD11 si mi-am activat VIM, desi nu l-am folosit niciodata si nici nu prea cred ca o sa-l folosesc. Cat de curand urmeaza soft la ECU si la TCU iar mai apoi inca o revizie. Micile bucurii ale iernii quattro (torsen) e demential, am avut cateva urcari abrupte si cu gheata dar masina s-a comportat ca si pe asfaltul curat. Extrem de multumit.
    1 point
  14. in oras, m-am obisnuit cu B. este orasul mic, si am invatat sa previn franarile si sa ma obisnuiesc cu stilul de decelerare asa incat sa pot calcula cat iau piciorul. de multe ori imi place B si pe drumuri nationale, si nu apas frana aproape niciodata. daca e mai aglomerat, sau sunt curbe.
    1 point
  15. Revin cu informatii despre problema mea cu fisa de incarcare blocata in portul masinii. Dupa o vizita la service unde masina nu a facut figuri, am adus-o acasa. Am incarcat deja de 2 ori cu incarcatorul de 220v si nu mai patit nimic. Raspunsul de la dealer e ca la ei nu s-a manifestat asa ca nu au ce sa faca. Le-am trimis si lor log-ul cu erorile gasite cu OBDEleven dar..nici un raspuns. @Abupoti compara bateria cu un pahar cu bere care are si spuma. Tu consumi berea/bateria prin partea de jos, asa ca atunci cand scade nivelul si prinzi spuma, deja nu mai e aceeasi cantitate de bere/energie pentru volumul ocupat.
    1 point
  16. Salut, am aproape 600 de km.cu masina si nu am facut prea multe depasiri fiind recomandat ca in primii 1500km sa nu treci de 4000 rpm. Cu siguranta motorul trebuie turat mai mult decat 1.9 TDI pentru a avea aceleasi reprize, insa totul merge silentios si rafinat si cu siguranta nu se simte lent. Incomparabil nivelul de zgomot si de vibratii cu cel al unui diesel. Am facut drive-test cu un T-roc 1.5 TSI DSG si cutia mi s-a parut foarte rapida, insa consumul era maricel. Prima spalare/ceruire
    1 point
  17. Pe un a4 2006 se poate activa follow me home?
    1 point
  18. :) Pentru toti posesorii de masini care au scaune cu incalzire: A SE EVITA pe viitor sa se puna genunchiul pe sezutul scaunului,asta e cauza de intrerupere a rezistentelor in 90% din cazuri iar 10% provin din intreruperea termistorului aflat in zona rezistentei de incalzire. :banghead:
    1 point
  19. Este instalat, siguranta F17 de 40A din compartimentul motor este pentru Z35 - low heat output iar siguranta SA7 de 60 A (in stange siguratei verzi de 40A) este pentru Z35 high heat output.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!