Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.01.2021 în toate secţiunile

  1. Un nou an, din nou la drum. Din pacate (sau din fericire, ca macar acum stiu o treaba) de Sarbatori am incasat coronita, din fericire intr-o forma decenta, si doau saptamani ma uitam pe fereastra la Golf. Primul drum lung, ofc Timisoara, with a small twist - Deva, ca tot nu vazuseram cetatea. Dus, ok, putina ploaie, intorsul azi-noapte insa - priceless. Ninsoare de pe Valea Oltului pana la Bucuresti. De la Pitesti chiar serioasa treaba, grederele nu iesisera inca, si 4motion-ul a fost pus serios la treaba. Iar chinezismele, din nou, s-au dovedit a nu fi rele de loc, chiar in conditiile in care allseasonurile "scartaie" - adica mazga... ... si am depasit "borna" de 190k km... Si ca sunt temperaturi negative, si mers 100+ km literalmente prin zapada, intereseaza pe cineva consumul? nu ar trebui, diferenta fata de vara este insignifianta.
    8 points
  2. Am mers cu 5w-30 pana acum si nu am schimbat macazul. Merge foarte bine motorul, chiar de curand am mers cu un q3 2.0 tfsi 190 cp si am fost surprins foarte neplacut de sunetul motorului. A prins ea si cateva zapezi serioase de-a lungul anilor insa comportamentul pe asfalt ud/uscat este cel care uimeste cu adevarat. Masina e extrem de sigura, e ca o mare plasa de siguranta. Da, n-ai emotii, feeling si alte nebunii insa pentru ceea ce se vrea e fix, dar fix ce trebuie. Pacat de nenorocirea aia de suspensie Sline....
    2 points
  3. Salutare! Pun aici felul în care am remediat o defecțiune care a apărut la grila de ventilație spate la Superb III, poate mai este de folos cuiva. Dacă este in aria nepotrivita îmi cer scuze și rog un moderator sa mute postarea in locul potrivit ( nu am găsit tutorial reparație superb 3). Mulțumesc colegului sabinx pentru îndrumări la demontarea grilei.reparatie grila superb.pdf
    1 point
  4. Da, asta ai de facut....4 si 5 din modul telefon, la 11 si 5 in mufa C din unitatea radio
    1 point
  5. @yeeeeman masina second hand este loterie. Eu am impartasit din experienta mea actuala cu un 1.4 tsi, dar asta nu inseamna ca benzinarele nu sunt ok. In continuare tot benzinare o sa cumpar.
    1 point
  6. Sa reinvie topicul 🙂 Masina sta deja de mai bine de un an din lipsa de timp sa ma ocup de ea. Azi am facut niste achizitii pentru o lucrare si cat de curand urmeaza montajul la una dintre cele 2 sisteme pt portbagajul electric.
    1 point
  7. De la jumătatea lunii februarie se va putea comanda din nou Tarraco cu motor 2.0 TSI 190 CP.
    1 point
  8. Experienta poate fi placuta sau neplacuta fie cu benzinarele sau cu dieselurile, daca te informezi sau nu inainte de a cumpara o masina cu un anumit motor si daca ii faci o verificare temeinica inainte de a o cumpara. De exemplu, 1.4 TSI CAXA e cunoscut ca fiind un motor cu probleme pe partea de distributie, consum ulei, relanti prost, probleme care apar relativ devreme, chiar si doar dupa 100000km. Pe de alta parte, daca studiezi marturiile pentru 1.4 TSI CZDA care e pe Golf 7, o sa afli ca nu are probleme comune, puncte slabe. Distributia e rezolvata, consumul de ulei la fel, e un motor in general bun si rezistent.
    1 point
  9. Odo: 85060 Am efectuat o noua revizie, constand in ulei oem, filtru ulei, aer si polen. Tot luna asta am refăcut plinul cu pisu-blue, ca doar era pacat sa stea aprins becul in bord. Zilele astea am prins si putina zapada, ceea ce mi-a dat sansa sa ma distrez putin. Foarte putin. Nexenurile de iarna sunt pregatite de schimbare, dar raman in continuare senzationale la capitolul confort acustic si fizic. Singurul capitol la care au inceput sa gafaie si la care n au fost stralucite inca de la inceput ramane asfaltul acoperit de mazga. In rest, 0 reprosuri.
    1 point
  10. Începem anul bine. S-au inlocuit ambii rulmenții față, după ce inca de la începutul lunii Decembrie, rulmentul de pe dreapta a început sa dea semne de oboseală si să huruie. Pentru ca tot am ajuns în service, am înlocuit atât lichidul de frână cât și lichidul de răcire.
    1 point
  11. Conteaza dimensiunea rotilor putere motor greutate, probabil tot, dar da venind de pe diesel prob asa pare. Dar nu era doar antifonarea in sine, ci parea ca nu “rezista” la vitezele alea si daca la 140 nu m am simtit confortabil, la mai mult am simtit ca sunt ca afara. Si m-am dat cu doua Octavii si sunetul rotilor spre exemplu se auzea f intrusiv chiar si la viteze 30-60 km/h in oras... f surprins am ramas.
    1 point
  12. Dupa cum am promis, revin cu un reply legat de ce s-a intamplat cu masina in ultima jumatate de an: La scurt timp dupa ce am luat-o a fost facuta revizia la filtre si ulei (~102000 km) - acum are ~111000 si nu a consumat ulei. Uleiul era de la Motul, dar nu mai stiu exact produsul, dau un edit cand ajung in masina si ma uit pe factura. Tot la revizia asta am schimbat si bucsele de pe fata. Imediat dupa revizie a urmat o incarcare cu freon si aplicarea unor folii de protectie pe faruri. La scurt timp dupa achizitie am schimbat si bateria - bordul era pom de craciun, dadea tot felul de erori care dispareau dupa ce mergeam putin cu masina. Am schimbat bateria si a disparut permanent anomalia. Nu trece mult timp si apare problema de care ma temeam cel mai tare: infiltratiile de apa. Intra pe langa stalpul A ("boala lor"), deci am trecut rapid la concluzia ca e de la imbinarea furtunului de scurgere. M-am pus sa desfac tot ce e in jurul plafonierei ca sa aflu ca e totul ok cu furtunul si imbinarea (nu m-a dus capul sa torn mai intai apa acolo ca sa fiu sigur ca aia e problema, eram prea convins). In cele din urma testez cu apa si imi dau seama ca de fapt era de la parbriz, care nu mai era bine lipit in partea de sus-dreapta - parbriz remontat, problema rezolvata. Oare cauza sa fie starea multor drumuri din Bucuresti? (sine de tramvai si toate cele) Apoi am inceput sa cumpar tot felul de chestii mai mult sau mai putin importante: set nou de covorase, stergatoare noi, suporti fara rama pentru placutele de inmatriculare (cu velcro), LED-uri noi pentru plafoniera, desfacatorul de sticle / separatorul de la suportul de pahare care lipsea si o solutie pentru bluetooth audio. Am observat ca multa lume isi monteaza un kit de bluetooth, eu am ales sa merg pe o varianta mai simpla (poate nu la fel de eleganta) - am cumparat un Fiio uBTR care sta conectat permanent la auxiliarul din cotiera. Calitatea muzicii este foarte buna (de asta am luat Fiio), bateria tine mult si daca am vreodata nevoie sa vorbesc la volan are si microfon si il poti prinde ca pe o lavaliera de guler. Din cand in cand trebuie incarcat (USB-C), iar priza din spatele cotierei e perfect localizata pentru asta, nefiind nevoie sa trag firul usb de la cea din fata. In orice caz, tot mai confortabil e sa ai muzica de pe un microSD de 32GB (maximul suportat de RCD 510 afaik) pentru ca pe AUX nu poti controla nimic din butoanele masinii. Bluetooth-ul a ramas util pentru atunci cand pune altcineva din masina muzica, din moment ce telefoanele din ziua de azi nu prea mai vin cu mufa Jack. Pe la inceputul lui octombrie incep deja sa ma gandesc la pregatirea de iarna si trec pe la Expert Detailing pentru o protectie ceramica si punctarea cu vopsea acolo unde era sarita de la pietrecele. N-am eu vreun interes sa le fac reclama, dar am fost foarte multumit, mai trec pe la ei 👍 In noiembrie m-am apucat eu de curatat chedere si aplicat Krytox. Totusi, vine luna decembrie si se intampla ce pateste probabil orice posesor de Eos la un moment dat: se infunda scurgerea de la stalpul A si apa se prelinge inapoi inauntru pe stalp la ploi abundente. Am crezut ca am prevenit asta cu aer comprimat suflat pe la capetele scurgerilor, dar nu cred ca a fost eficient. Problema s-a rezolvat cu o sarma de intins rufe luata de la Auchan si impinsa usor pe furtun pana a iesit pe partea cealalta (e nevoie de multa rabdare) + o seringa cu care am impins cu presiune apa pe scurgeri, de test. Nu in ultimul rand, cea mai recenta achizitie este o camera de bord 70mai PRO + modul GPS, sper sa nu imi fie utila vreodata 😒 Acum masina sta sub o semi-prelata si asteapta sa vada ce-i cu codul asta galben de ninsoare. Nu arata prea bine, dar e impermeabila si are un strat soft pe interior, deci protejeaza bine hardtop-ul de zapada. Dupa ce am facut poza am prins mai bine prelata in spate ca sa nu o ia vantul pe sus 😅
    1 point
  13. La multi ani! Acuma, fiecare de unde poate Mulțumesc Vali! veste buna: Am plecat la Cluj la spitalul de urologie si transplant renal . Mi-au facut anestezie generala si au scos asteroidul. Acum sunt pe recuperare si sper sa plec curand acasa. Ca am treaba si la masina si la casa si la birou. Pentru cei care vor sa vada diferenta (sau asemănarea ?) dintre pietrele de la roti cj cele de la rinichi, atasez poza Drumuri bune sa aveti si sa fiti fericiți in noul an. Ne re-auzim cu altele mai bune!
    1 point
  14. Am incheiat si saptamana aceasta cu o alta iesire in natura. In acelasi loc (deh, timpul scurt) dar am vizitat si alte drumuri din zona. Zona este foarte faina pentru plimbari in natura cu bicicleta sau pe jos. Pana la primavara/vara cred ca o sa montez si carlig la Audi ca sa pot lua bicicletele cu mine. Aici am dat de o rascruce de drum si cum semnalul GSM lipsea cu desavarsire, am fost nevoiti sa alegem oarecum orbeste Si rezultatul final: Apoi, bineinteles, dusul de seara
    1 point
  15. Ieri am apucat sa scot quattro-ul la o plimbare prin natura, in ciuda vremii tomnatice. Am ales sa merg pe Transluncani si nu regret. Desi nu este o zona mare si are doar aprox. 700m altitudine, este o zona cu privelisti superbe, mai ales toamna. Din pacate pozele nu fac cinste realitatii din teren. Probabil atat ceata cat si ploaia marunta au adaugat un plus de valoare imaginilor vazute live. Recomand traseul de la Luncanii de sus catre Luncanii de jos. Mi s-a parut mai spectaculos decat traseul Transluncani pentru care am mers.
    1 point
  16. Am "profitat" de scaderea traficului datorita crizei corona, si am stabilit un nou record. Am avut parte de vant puternic, masina devenea instabila in anumite momente, altfel probabil recordul era mai bun. Oricum, Ateca m-a cucerit definitiv. Zona de "joaca" Autostrada A9, Leipzig - Regensburg. Temperatura apa nu a trecut de 90°, iar uleiul s-a stabilizat la 117°. Pozele facute de "copilot"
    1 point
  17. @CristiALF Mie mi-a placut legatura intre frana de motor si greutatea lui Il arunci ca pe ancora
    1 point
  18. Se pare ca nu am mai postat de ceva vreme aici?. Masina a implinit 3 ani de cand este in posesia mea, am reusit in acesti 3 ani sa parcurg 27.000 km cu ea?. Ultima revizie a fost mai in amanunt, am decis sa fie o revizie "la sange". La o inspectie vizuala, majoritatea bucsilor din partea din spate a masinii erau imbatranite, asa ca am decis sa le schimb pe toate. in partea din fata, am schimbat aproape tot, cu mici exceptii?.
    1 point
  19. Recordul personal în Germania. 2.0 TDI 140kW. Poza e reala.
    1 point
  20. Asa o sa fac o sa anulez racitorul multumec Cosmin.
    1 point
  21. ''Castrol care e contrafacut. '' ... terminati cu aberatiile astea, orice ulei este contrafacut atata timp cat il cumparati de pe marginea santului fara documente fiscale de la tot felu' de smecheri ca au ulei mai ''ieftin''. AM relatii si stiu clar cum ajunge uleiul in Romania... sunt parcuri industriale in Germania care depoziteaza cantitati uriase de toate marcile de uleiuri cunoscute si nu numai de unde toti importatorii mari din toata Europa printre care si ai nostriiADAuto, Autonet, Intercars... si multi altii cumpara tiruri saptamanal posibil doar de Castrol, soferii au pe cmr clar toate datele marfii nimeni nu se joaca cu marfa de peste 20k euro aiurea la vama. Cumparati produse doar de la magazine care elibereaza document fiscal si nu aveti nici o problema.
    -1 points
  22. @nsm2.0 TSI chiar este un motor foarte foarte silentios. 1.8 TSI pe Octavia 3 (care e practic acelasi motor) este de vis la capitolul asta si cred ca il ajuta mult injectia duala, ca el practic merge cu injectia MPI dupa ce se incalzeste si aia este mult mai silentioasa. Cupleaza asta si cu blocul ala "invechit" de fonta, care antifoneaza bine si poti sa mergi cu el la 4000rpm fara sa te deranjeze. Un diesel la 1500rpm face mai mult zgomot. Am mers si cu 1.4 TSI. Am mai mers si cu alte benzinare aspirate. Nimic nu se compara.
    -1 points
  23. Da, distributia e pe lant, dar din tot ce am citit pe forumuri (inclusia SUA), proprietari, service Skoda, etc, nimeni nu a avut probleme cu distributia, cel putin nu exista un defect comun cunoscut, cum e la fosta generatie. Referitor la zgomot, distributia nu se aude mai deloc, eu cel putin nu am sesizat sunete de lant pana acum. Deci cred ca 2.0 TSI pe Octavia 4 ar fi o alegere buna pentru cei care vor sportivitate si liniste, mai ales avand in vedere ca din 2017 parca, motorul asta a primit ciclu Budack si distributie variabila si pe evacuare, de aici rezultand consumuri si mai bune decat pe O3 pre-facelift. La consum nu cred ca e foarte departe de mult laudatul SkyActiv-X de pe Mazda, care ca tehnologie e super interesant, insa ca rezultate de consum, nu e wow.
    -1 points
  24. E normala aburirea, garantia intervine in momentul in care ai picaturi de apa in far. Mie mi se aburesc in zona DRL-urilor (Octavia 3 fl, cu faruri led), am vorbit la Avia, a zis ce am scris mai inainte.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!