Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.01.2021 în toate secţiunile
-
Un nou an, din nou la drum. Din pacate (sau din fericire, ca macar acum stiu o treaba) de Sarbatori am incasat coronita, din fericire intr-o forma decenta, si doau saptamani ma uitam pe fereastra la Golf. Primul drum lung, ofc Timisoara, with a small twist - Deva, ca tot nu vazuseram cetatea. Dus, ok, putina ploaie, intorsul azi-noapte insa - priceless. Ninsoare de pe Valea Oltului pana la Bucuresti. De la Pitesti chiar serioasa treaba, grederele nu iesisera inca, si 4motion-ul a fost pus serios la treaba. Iar chinezismele, din nou, s-au dovedit a nu fi rele de loc, chiar in conditiile in care allseasonurile "scartaie" - adica mazga... ... si am depasit "borna" de 190k km... Si ca sunt temperaturi negative, si mers 100+ km literalmente prin zapada, intereseaza pe cineva consumul? nu ar trebui, diferenta fata de vara este insignifianta.3 points
-
Odo: 85060 Am efectuat o noua revizie, constand in ulei oem, filtru ulei, aer si polen. Tot luna asta am refăcut plinul cu pisu-blue, ca doar era pacat sa stea aprins becul in bord. Zilele astea am prins si putina zapada, ceea ce mi-a dat sansa sa ma distrez putin. Foarte putin. Nexenurile de iarna sunt pregatite de schimbare, dar raman in continuare senzationale la capitolul confort acustic si fizic. Singurul capitol la care au inceput sa gafaie si la care n au fost stralucite inca de la inceput ramane asfaltul acoperit de mazga. In rest, 0 reprosuri.3 points
-
Salutare, si la multi ani ! Incepem anu, "in forta". Mi-au ajuns footrest-urile OEM pentru pasagerii din spate. Sunt noi, si se potrivesc perfect cu interiorul. Culoarea lor e identica cu cea a covoraselor (aveam emotii la partea asta) Cum am prins putin timp liber, am dus si jantele la indreptat. 3 jante sunt ok, singura janta cu problema e cea din postarea anterioara, dar se rezolva. Am comandat si distantiere de 15mm pe spate. (inainte aveam de 10mm). Dupa un an de utilizare, pot sa zic ca starea lor e ca noua, aici vorbesc de vopsea. Nu au nici o imperfectiune. Singurul minus la ele erau capacelele care erau putin uzate. Asa ca am comandat un set nou de capacele originale BBS (375 ron au fost) ca sa fie totul ca nou. Voi lua si cauciucuri noi cand sunt gata. Urmeaza in curand cateva modificari interesante la Skoda, insa nu e momentan nimic batut in cuie, asa ca voi reveni cu updates odata ce stiu sigur. so.. stay tuned!3 points
-
In mers (pornesc si plec) dureaza cca 5 minute pentru a ajunge apa la 90 de grade la temperaturi de -5..-10 grade. Nu am trafic deloc si ies in drumul national in vreo 2 minute, deci parcurg vreo 4-5km. Da caldura repede, dar prefer sa pornesc volanul incalzit, eventual scaunul (foarte rar) si dau caldura cand ajunge la 90 de grade. Pe loc se incalzeste mai greu.1 point
-
Mirror-link este istorie. Nu mai ai ce face cu el. Samsung a eliminat suportul pentru acest tip de conexiune.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Negru e cea mai frumoasa culoare, insa cand ajungi acasa de la spalatorie deja observi firele de praf pe masina... Trebuie ori sa ti placa foarte mult aceasta culoare, ori sa nu o fi avut vreodata ca s o comanzi... Eu am avut un passat negru si mi a ajuns... Orice zgarietura devine vizibila... O optiune foarte buna este camera de mers inapoi. Mi se pare chiar ieftina optiunea avand in vedere ca se ridica emblema si apare camera, deci e ingenios protejata camera, inclusiv de diverse depuneri pe lentila... E mai greu s o montezi asa in retrofit... Motorul de 150 de cai cred se comporta ceva mai bine, eu am de 130 si cand e masina super incarcata se cere ceva mai multa putere la demaraje... Acum depinde pe unde mergi cu masina si cat o incarci, altfel si ala de 1 litru e bun daca mergi pe o varianta de buget.1 point
-
Azi am inmatriculat masina, am vrut initial B973ELectricVehicle, dar prietenii urmau sa-mi spuna ELVIRA, asa ca am mers tot pe initialele numelor din familie. B973CMA. Am trimis pe email cererea pentru vigneta de parcare gratuita in parcarile publice, sa vedem in cat timp vine.1 point
-
1 point
-
Felicitari pt achizitie! Iti recomand sa astepti versiunea 2.1 -am lucrat din greu la ea inainte de sarbatori :). si pare sa fie cea mai stabila de pana acum si avertizarea (falsa) de airbag nu ar mai trebui sa apara, pe langa altele :). Succes!1 point
-
Aia nu e zapada demna de Quattro... Quattro merita... zapada, nu fulgi de nea.1 point
-
Salut! Dupa luni de cautari, am ales sa iau un Golf GTE ... si i've joined the forum Criteriile mele au fost: sub 4,4m pt a putea fi folosita prin oras si de sotie / kids / gradi /etc (a picat bmw 330e) eficienta stop/start, poluare mai mica cat astept in fata scoala/gradi cu AC pornit sa vina cei mici deci electric sau hibrid ( i3-ul ma forta la o a doua masina, ID3-ul am o problema cu designul) sa fie rapida (deci nu Toyota CHR) conectata la un app telefon / incalzire din telefon sau Alexa dimineata Singura care s-a potrivit a fost ... Golf-ul GTE! Detalii mai jos: an fabricatie: 2017 ... toamna km: 22.000 cumparata din Autohaus Berlin ( este fabulos, masina asta nu o gasesti de cumparat in RO, doar variantele prefacelift la multi km ) Poze mai jos. Inca descoper chestii si o sa le postez aici. PS: partea electrica e super fain executata ( 3-4 franari, castigi o plecare ) battery charge e destul pt 1 zi de ce avem nevoie in oras rotile de 18 sunt cam mari pt Bucuresti ... dar compenseaza DCC-ul cat timp nu esti in mod GTE1 point
-
@Yasmin VW are un design care nu imbatraneste niciodata, pentru ca e imbatranit din start are un design clasic, ca sa placa la toata lumea (ceea ce nu e neaparat un lucru rau). Exceptie face Arteon, care desi arata ft bine, la vanzari sta prost. Ca dovada faptul ca nu avem nici o masina pe forum in sectiunea "Masina mea" si nici interes ridicat pt model nu este..o fi de vina pretul. Deci nu design-ul vinde la VW. Ci alte lucruri, precum calitatea materialelor, ergonomia, renumele, valoarea de revanzare. Problema e ca acum vin din spate alti competitori care incep sa ofere toate astea, la un pret mult mai avantajos. E clar ca Tucson nu concureaza cu T-Roc, ci cu Tiguan (totusi are dimensiuni mai mari decat Tiguan, plus 620 L portbagaj). Dar la pret de T-Roc ofera foarte multe chiar si in variantele mai slab echipate. Daca te uiti pe specificatii, vei vedea ca nu sunt chiar slab echipate. La 32k nu primesti doar un Tucson benzinar (ala il primesti la 22k, varianta Style) ci un hybrid cu tehnologie actuala, model proaspat lansat cu toate dotarile ce ar trebui bifate in 2020.1 point
-
Preturile pe care le-a afisat @CristiALF sunt pentru modelul nou lansat, iar varianta 1.6 230cp Hybrid, 4wd Style, AT 6 e foarte foarte bine echipata la pretul de 29k euro. Cand te gandesti ca un T-roc ajunge la pretul asta...da cu virgula. Ma uitam zilele trecute la mai multe reviewuri si in afara de faptul ca botul masinii aduce a Mercedes EQC nu prea ai ce sa ii reprosezi. https://www.hyundai-motor.ro/noultucson Ca si dimensiuni Tucson e in clasa cu Tiguan/Ateca T-roc: 4.23/1.81/1.57 Tiguan: 4.51/1.84/1.67 Tucson: 4.50/1.86/1.651 point
-
acum, depinde de motorizari/cutii - sunt si DSG-uri pe 7P - la care se pot face calibrari, etc.1 point
-
Parerea mea este ca un far nu are voie sa se abureasca,daca se abureste inseamna ca are probleme de etansare.Ca sa extrapolez daca un ceas are probleme de etansare pe la garnituri,geamul se va aburi la diferente de temperatura1 point
-
Legat de farurile voastre, eu nu cred ca e normal sa se abureasca indiferent de ce becuri au in ele. Sint convins ca problema este strict legata de aerisirea farului, care fie e prea mica ( eventual partial infundata) fie este prost amplasata...1 point
-
@bosseby: Eu cred totusi ca e o problema aburirea farurilor, din moment ce nu se intampla la toate masinile...1 point
-
The usual - pt airbag, ai plecat cu masina prea repede. Trebuie putina rabdare sa porneasca totul. - temperatura mai face asa, nu am gasit o logica - am patit asta de 2/3 ori. Foarte random si fara o logica.0 points
-
Pai si compari Ioniq cu passat? e ca si cum ai compara prius cu passat. Da, au 4 roti si scaune, in rest total diferite. M-am tot gandit si eu la "economia" asta de a rula o masina orientata spre eco, hibrid, electrica. Cea mai mare economie este sa nu mergi cu masina, insa cum asta nu se poate intampla, a doua cea mai mare economie este sa nu cumperi nimic. In momentul in care iti cumperi masina de 20.000e+ doar pt ca ai fi economisit 150 euro pe luna, suna asa, fabulos a la Capatos, sau pt astia mai inaintati in varsta, fabulos a la Dan Diaconescu in direct.-1 points
-
@bgd_b92 Hyundai si Kia nu vor rupe niciodata gura targului in RO,datorita lipsei de flexibilitate in configurarea masinilor.Si nu te supara insa actualul Tucson cu dotari de bun simt (keyless entry,tempomat activ....etc) are pret de lista 33k eur din care poate ajungi la 32k dupa negocieri dure.Apoi nu te supara pe mine insa 32k pe un Tucson BENZINAR nu v-a da lumea ever ever...... Just my 2 cents. Opinia mea este ca lumea cumpara VAG datorita designului care nu imbatraneste niciodata. Cum e cand vezi pe strada 1 Tiguan din 2009 vs 1 Tucson(Ix35) din 2009. Stiu ca asta cu gusturile tine de fiecare, insa am zis ca e doar opinia mea.-1 points
-
Cred că este Panasonic dar nu o sa incerc să scot unitatea afară 😅-1 points
-
E normala aburirea, garantia intervine in momentul in care ai picaturi de apa in far. Mie mi se aburesc in zona DRL-urilor (Octavia 3 fl, cu faruri led), am vorbit la Avia, a zis ce am scris mai inainte.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00