Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.01.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare, si la multi ani ! Incepem anu, "in forta". Mi-au ajuns footrest-urile OEM pentru pasagerii din spate. Sunt noi, si se potrivesc perfect cu interiorul. Culoarea lor e identica cu cea a covoraselor (aveam emotii la partea asta) Cum am prins putin timp liber, am dus si jantele la indreptat. 3 jante sunt ok, singura janta cu problema e cea din postarea anterioara, dar se rezolva. Am comandat si distantiere de 15mm pe spate. (inainte aveam de 10mm). Dupa un an de utilizare, pot sa zic ca starea lor e ca noua, aici vorbesc de vopsea. Nu au nici o imperfectiune. Singurul minus la ele erau capacelele care erau putin uzate. Asa ca am comandat un set nou de capacele originale BBS (375 ron au fost) ca sa fie totul ca nou. Voi lua si cauciucuri noi cand sunt gata. Urmeaza in curand cateva modificari interesante la Skoda, insa nu e momentan nimic batut in cuie, asa ca voi reveni cu updates odata ce stiu sigur. so.. stay tuned!
    11 points
  2. Azi am inmatriculat masina, am vrut initial B973ELectricVehicle, dar prietenii urmau sa-mi spuna ELVIRA, asa ca am mers tot pe initialele numelor din familie. B973CMA. Am trimis pe email cererea pentru vigneta de parcare gratuita in parcarile publice, sa vedem in cat timp vine.
    4 points
  3. cu cat sunt mai complicate cu atat sunt sansele sa se strice ceva. si bateria aia de la etsi-ul ala va trebui candva schimbata ca nu merge la infinit. deci din punctul asta de vedere se poate sa fie mai scump, dar nu poti alege 1.5 150cp dsg simplu ca nu exista. daca vrei 150cp dsg obligatoriu e etsi. insa ca unul care am condus etsiul ala sa stii ca e super misto la condus. iar bateria aia face ca start/stop sa nu se simta deloc cand pleaca plus ca iti da niste forta in momentele in care dai tare in ea.
    2 points
  4. Mai bine nu intrebai, cate bordeie atatea obiceie :). Parerea mea este ca NU merita mild-hybrid. Oricare ar fi alegerea ta sper sa ii faci un topic la sectiunea Masina mea.
    2 points
  5. In lucru suport motor si intinzatorul curelei
    2 points
  6. Se rezolva prin curatare si adaptare
    1 point
  7. Alt egr. Problema de la senzor de pozitie. Poti incerca remedierea, dar demontare/montarea egr e anevoioasa si rezultatul relativ
    1 point
  8. Negru e cea mai frumoasa culoare, insa cand ajungi acasa de la spalatorie deja observi firele de praf pe masina... Trebuie ori sa ti placa foarte mult aceasta culoare, ori sa nu o fi avut vreodata ca s o comanzi... Eu am avut un passat negru si mi a ajuns... Orice zgarietura devine vizibila... O optiune foarte buna este camera de mers inapoi. Mi se pare chiar ieftina optiunea avand in vedere ca se ridica emblema si apare camera, deci e ingenios protejata camera, inclusiv de diverse depuneri pe lentila... E mai greu s o montezi asa in retrofit... Motorul de 150 de cai cred se comporta ceva mai bine, eu am de 130 si cand e masina super incarcata se cere ceva mai multa putere la demaraje... Acum depinde pe unde mergi cu masina si cat o incarci, altfel si ala de 1 litru e bun daca mergi pe o varianta de buget.
    1 point
  9. Nu e nevoie sa scoți unitatea mib sa vezi ce model e. In menu ( ții apăsat butonul menu ) ori vezi codu gen 3q0...... sau 3g0...... și dai un search pe google ori mai simplu vezi la versiunea software MHI2_ VWG11 unitate Harman MST2_ VW_ZR unitate Technisat MST2_ VW_P0 unitate Delphi
    1 point
  10. Masina s-a comportat foarte bine in week-end-ul trecut petrecut pe valea Prahovei. Am nimerit in cel mai rece week-end in Predeal. Am plecat din Bucuresti, am incarcat la Ploiesti ca sa am suficienta autonomie sa ma plimb pe acolo 2 zile. Nu am avut probleme cu pornirea, descarcarea bateriei sau altele. Pe zapada se simte tractiunea spate si la accelerari are tendinta sa derapeze, dar ESP intra foarte repede si corecteaza traiectoria. In ultima zi am incarcat la Brasov, la statia rapida de langa parc, si am venit catre Bucuresti. Pe autostrada am mers cu 130kmh pe ACC si am ajuns cu vreo 65km autonomie.
    1 point
  11. @Moise 2 temperatura minimă a uleiului (sigur asta vrei?) este o valoare fixa, cea ambientală, nu poate coborî sub cea exterioară. Daca vrei sa stii fix cum urcă temp ulei, iti iei un obd11 si stai cu el conectat pe smartphone dar e pierdere de vreme (poti face si log-uri in mers pt temp maximă), oricum, cata vreme uleiul e sub 70grade e bine sa nu îi rupi fâșul, sub 50 nici nu mai zic, trebuie mers moderat.
    1 point
  12. Nu te potolesti cu achizitiile Se vede ca a ramas singura masina din familie ! Mult spor in continuare !
    1 point
  13. De la reprezentanta se poate obtine istoricul service al masinii, adica intrarile in service si toate operatiile efectuate, dar atentie, e vorba de service-urile acreditate. Daca masina a fost reparata la un alt service decat cele VW, nu se va vedea in istoricul service.
    1 point
  14. alexu1.4 si eu am avut probleme cu debitmetrul la masina din semnatura, aparent pe diagnoza raporta valori normale insa motorul pornea foarte greu mai ales la rece, am inlocuit tot in afara de debitmetru, am fost pe punctul de al inlocui si pe el insa am avut inspiratia de a cumpara inainte un spray de curatat debitmetre, dupa curatare cu acest spray minune motorul si-a revenit. Acum functioneaza normal. Stiu ca la mine este vorba de un motor pe benzina insa si la tine asta poate fi o rezolvare.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!