Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.01.2021 în toate secţiunile
-
2 points
-
2 points
-
Cautam de mult un interior de piele cu alcantara in stare buna si la un pret decent. Desi as fi preferat aceeasi forma a scaunelor (sportline) l-am gasit pe asta la un pret de nerefuzat si la o distanta mica, astfel am putut sa merg sa il ridic personal si sa vad toate defectele inainte sa il cumpar L-am dus la curatat ca avea ceva urme de mizerie de la depozitare si cu ocazia asta am facut si un detailing complet la interior (plafon, mocheta, stalpi, plastice, chedere). Acum masina miroase a nou, singura problema e ca au inceput sa cante greierasii de la plasticele curate2 points
-
Eu as renunta si la park assist. E usor de parcat.1 point
-
Se duce....dar fasnet insemna altceva. Iar touareg iti spun ca nu este. Da, trage la un moment dat,.dar nu exceleaza la plecarea de pe loc, etc. Nu motorul ci cutia, ii confera acest caracter. Dar nu asta e relevant,nu pt asta e acesta masina... principalele avantaje ale ei sunt confortul, siguranta, etc. Am avut 4 ani 7P, deci stiu ce si cat poate. Nu m-a dezamăgit niciodata.1 point
-
1 point
-
Mulțumesc mult @alexid. Sunt aceleași valori ca și la mine... Eroarea întra deobicei la pornirea mașini... Pompa pornește de fiecare data când mașina rulează indiferent cu ce viteza și atunci când ai pedala frana apăsată cam asta e principiul ei... doar ca la mine.. se mai oprește 😀.. Odată ce ai eroare stocata nu își revine decât dacă o șterg și rulez Basic settings. Suspectez mufa sau un contact imperfect... In alta ordine ma bate gândul sa comand kit-ul de reparație pompa. Revin cu un tutorial de "readucere la viata a pompei" sper sa și reușesc.. parca nu as da 300E pe o pompa noua...1 point
-
1 point
-
Am vazut ieri un video pe YouTube in care VW pare ca s-a intrecut pe sine cu pompa de cladura la modelul asta. A resusit sa faca o pompa de cladura mai putin eficienta decat sistemul rezisitiv si asta la 0 grade, nu la nu stiu ce temperatura extrema. Videoul e in germana, dar are subtitrare in engleza si contine si alte detalii legate de cum functioneaza masina la temperaturi scazute.1 point
-
Partea de sus a pompei unde este și filtru se desface destul de ușor, practic după cele 2 șuruburi de la filtru mai desfaci și ultimul șurub și se desface tot capul unde se regăsesc acele pârghii care acționează și presiunea uleiului în grup. În interior se găsesc niște arculete cu pistonase, un rulment și angrenajul cu pârghii... Nu e cine știe ce complicat. În ceea ce privește "electrica" pompei, se desfac 2 șuruburi și se scoate tulumba unde este trecuta și seria iar dedesubt se regăsește rotorul cu 2 cărbuni. Ca și verificare "la rece" am conectat 2 fire, un + și un - la mufa pompei și am făcut testare dacă se învârte pompa.1 point
-
de ce as umbla eu fara unelte de masurat optime? o pun la perete seara sa vad unde bat si o reglez din ochi?1 point
-
De-aia nu au avut timp sa termine softul la ID.3 Pentru ca au stat sa faca filme cu produse care nu vor fi lansate niciodata1 point
-
...am mers inapoi doar cu oglinzile, ca salbaticii... @Sparkyson Ai avut un atac de panica? Te inspaimantau masinile "saracilor" ? 😂 O.T. In service cu ea pana la remedierea defectiunilor!1 point
-
Am mai patit niste chestii "interesante" (se poate citi super "periculoase si enervante", daca n-am fi oameni pozitivi si optimisti – ca toti romanii). 1. masina era in R (engleza mea creadea ca vine de la reverse), dar masina a inteles sa mearga in fata, spre copacel (inteleg noua dragoste de ecologie a VW, dar sa imbratisezi copacii cu masina e deplasat, zic eu; copacul o sa fie deplasat, adica, pentru ca masina e grea, nu e vreo bicicleta) 2. camera de mers inapoi a orbit azi; a scos capul din sigla din spate, cum face ea, dar vedea numai negru in fata ochiului si tot negru vedeam si eu; am mers inapoi doar cu oglinzile, ca salbaticii, pana si-a revenit doua porniri mai tarziu (dar bine ca așa mi-am dat seama ca nu stiu sa parchez lateral si ca nu stiu dimensiunile masinii; cred ca incearca sa ma ajute, de fapt, sa ma descurc cu mai putin) 3. mergeam ca un boss cu Travel Assist, in trafic, accelerand nitel ca sa nu stea atat de departe de masina din fata (bara-n bara trebuie pentru ca Bucuresti si bizoni si pentru ca Bucuresti si oameni suparati), cand apare un mesaj rapid pe ecran (nu inteleg de ce le mai pun, daca nu asteapta sa le si citeasca cineva, dar cred, ca mai sus, ca incerca sa ma invete sa citesc rapid, deci super) cu ceva ca "parking brake activated" si masina franeaza puternic, se opreste cu fundu-n drum si trage frana de mana sa imi arate probabil sa nu ma grabesc atat1 point
-
1 point
-
Cea mai mare problema a motorului astuia e ca daca citesti forumurile si problemele altora nu mai dormi linistit. Asa cum pe topicurile unde se discuta despre huruit, tacanit si clancanit vezi cum incep toti sa auda toate bazdaganiile in motorul lor :). Drobul de sare. Dar numai gandul ca iti pica motorul ar putea sa fie destul sa-ti strice bucuria unei vacante in care planuiai sa faci niste mii de Km.1 point
-
0 points
-
@URZIPentru Maxi e de preferat 2.0 TDI de 140 CP, dacă mergi încărcat și pe distanțe lungi, plus obligatoriu AC. Și km cât mai puțini. Bănuții par un pic cam puțini și pentru automată și km puțini și 2015.0 points
-
0 points
-
Din experienta proprie pot sa va spun ca ID3 este foarte insistent cu incalzirea bateriei de tractiune si mentinerea ei la o temperatura intre 8 si 13 C, "cu orice cost". Alte EV-uri, care folosesc baterii de tractiune cu mult mai mult cobalt (ex. Kia - Hyundai folosesc o cantitate dubla de cobalt), nu prea consuma pentru incalzirea bateriei. Am o banuiala ca acel ID3 a consumat asa mult cu incalzirea bateriei.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00