Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.01.2021 în toate secţiunile
-
Se duce....dar fasnet insemna altceva. Iar touareg iti spun ca nu este. Da, trage la un moment dat,.dar nu exceleaza la plecarea de pe loc, etc. Nu motorul ci cutia, ii confera acest caracter. Dar nu asta e relevant,nu pt asta e acesta masina... principalele avantaje ale ei sunt confortul, siguranta, etc. Am avut 4 ani 7P, deci stiu ce si cat poate. Nu m-a dezamăgit niciodata.4 points
-
4 points
-
4 points
-
Salutare. Dupa un scurt concediu am revenit :). Cele 3 retrofituri sunt: priza USB dubla, invertor cu priza 220V, si wireless charger varianta OEM. Priza usb varianta China: 5QD 035 726 L - cablaj inclus pe aliexpress Priza 230V cu invertor ( plus rama, trim etc) - 3AA907155 - non smart (pt masini preFL) Cablajul se achizitioneaza separat de pe site.urile de profil. Wireless charger OEM: 3V0035502 - recomand doar daca aveti MIB 2.5 (altfel nu apare iconita pe display.ul MIB.ului. La fel ca mai sus cablajul se achizitioneaza separat. Imediat si poze cu produsele. Montajul saptamana ce urmeaza. Sanatate!1 point
-
1 point
-
Am citit multe postari despre camere si lipsa rezolutiei la cele cu adaptor av-rgb si am presupus ca o mare problema este lungimea cablului si multe conecsiuni unde se pierde din semnal. Aveam un emitor wifi de 2,4 herti, am pus emisia pe camera si receptorul pe adaptor la navigatie si am avut o mare surpriza,s-a dovedit ca suspiciunea mea a fost corecta. Imaginea este aproape la fel de buna ca si la camera originala oem -rgb. Am sa postez doua fotografii cu rezolutia înainte si dupa .1 point
-
1 point
-
Mulțumesc mult @alexid. Sunt aceleași valori ca și la mine... Eroarea întra deobicei la pornirea mașini... Pompa pornește de fiecare data când mașina rulează indiferent cu ce viteza și atunci când ai pedala frana apăsată cam asta e principiul ei... doar ca la mine.. se mai oprește 😀.. Odată ce ai eroare stocata nu își revine decât dacă o șterg și rulez Basic settings. Suspectez mufa sau un contact imperfect... In alta ordine ma bate gândul sa comand kit-ul de reparație pompa. Revin cu un tutorial de "readucere la viata a pompei" sper sa și reușesc.. parca nu as da 300E pe o pompa noua...1 point
-
1 point
-
Masina s-a comportat foarte bine in week-end-ul trecut petrecut pe valea Prahovei. Am nimerit in cel mai rece week-end in Predeal. Am plecat din Bucuresti, am incarcat la Ploiesti ca sa am suficienta autonomie sa ma plimb pe acolo 2 zile. Nu am avut probleme cu pornirea, descarcarea bateriei sau altele. Pe zapada se simte tractiunea spate si la accelerari are tendinta sa derapeze, dar ESP intra foarte repede si corecteaza traiectoria. In ultima zi am incarcat la Brasov, la statia rapida de langa parc, si am venit catre Bucuresti. Pe autostrada am mers cu 130kmh pe ACC si am ajuns cu vreo 65km autonomie.1 point
-
Am facut azi un drum de 50 de km prin Bucuresti. Clima: temperatura exterioara: 4.5º C, temperatura interioada: 21º C, pe recirculare (pentru ca aerul din Bucuresti), incalziere in scaune la mediu. Am plecat cu masina rece, cu bateria la 70%. La intoarcere, dupa 50 de km, aveam afisat un consum de 28.8 kWh/100 km si un nivel al bateriei de 45%. Acum, am facut si eu calcule, ca am si eu patru clase si stiu sa inmultesc: 70-45=25 kWh consumati in 50 de km. Deci 50 kWh/100 km. Sau doar credeam ca stiu sa inmultesc. E clar: concluzia nu poate fi decat ca masina asta e atat de evoluata, incat foloseste matematici superioare. Trebuie sa ma apuc de cursuri de doctorat ca sa pot pe viitor sa calculez si eu consumul. LE: am gresit1 point
-
În primă fază au zis că s-ar putea să trebuiască lăsată 2-3 zile pentru a verifica acumulatorul dar spre norocul meu, am dat peste un mecanic extraordinar și meticulos care a urmat toți pașii recomandați de producator. La prima vedere nu a găsit nici o scurgere sau urme de antigel după care a urmat procedura de presiune în sistemul de răcire pentru a vedea dacă pierde o cantitate cât de mică de antigel într-un interval de 50min.Spre norocul meu, a trecut testul🥳 După care a urmat completare antigel, sigiliul și tester.Toată operațiunea sa încheiat pe la ora 16:20.1 point
-
Din păcate, acum 2 săptămâni, sa aprins un martor în bord legat de nivelul la antigel electric. Am verificat și e într-adevăr cu mult sub minim. Sper să nu am surprize mari la verificare, în service.Am făcut o programare la PBN, aceștia spunându-mi că poate dura o verificare și câteva zile.1 point
-
@ct_act a fost o oferta buna. @grpMultumesc pentru urari. Topicul ramane deschis, iar povestea ei va continua sub aripa mea protectoare. Nu are rost sa mai fac introducere, cine mi-a urmarit si celelalte 3 masini prezentate aici ma cunoaste si stie cine sunt si cum le tratez. Sunt cateva mici planuri de viitor dar nu le facem pe toate odata, ca sa nu ne plictisim pe viitor. Stay tuned. Cu stima,1 point
-
1 point
-
Salut! Sunt proaspăt posesor (3luni)de passat gte și sunt foarte încântat. Am sărit de pe un golf 6 tdi 185cp (resoftat) la hybrid. E senzațională mașina, cel puțin în regim urban mergi aproape gratis , e foarte silentioasă iar la drum lung foarte comfortabilă și suficient de nervoasă la nevoie (mod GTE) care te cam dă pe spate. Autonomie oraș electric în jur de 30 km.Consum mediu hybrid în 2800km condus semisportiv 7,2l/100km. Kilometraj 40.000km. An fabricație 2017.1 point
-
schimba doar flansele. si pune oem, nu mizerii aftermarket. ce legatura ar putea sa aiba caseta de directie aici?1 point
-
0 points
-
0 points
-
Acum vine întrebarea. De ce, la o mașină de 40.000km să se întâmple așa ceva. Păi simplu, eroare umană. Verificând istoricul ei, am descoperit că a fost schimbat nu știu ce modul electric, de altfel pe garanție,in Suedia. Bun, unde a fost eroarea umană, vă întrebați. Au omis procedura de scos tot aerul din instalația de răcire, ducând în timp la scăderea nivelului de antigel în vasul de expansiune. Acum vă întreb, oare operațiunea făcută de cei din București nu ținea de garanție? Cu toate că le-am adus la cunoștință faptul că mașina are garanție pe parte electrică 8 ani, ei au precizat că numai în Suedia sau dacă era cumpărată din România avea, iar în cazul meu, doar cei 2ani internațional. Măcar pentru simplu fapt că a fost o eroare vw puteau să treacă lucrarea fără costuri. Nu știu, poate greșesc, dar chiar nu mi sa părut corect să plătesc o greșeală marca VW.0 points
-
@andrusel si eu sincer as vrea sa stiu cum isi da seama @powershot de valori normale sau anormale pt presiunea diferentiala. Si eu am pus acum ceva vreme un snapshot cu presiunea de 12-15 (cam asa este la mine mai tot timpul la relanti) si mi s-a spus ca este mare... dar mi se regenereaza cam la 800-1100km si nu am probleme. Cred (pentru ca nu sunt sigur) ca fiecare motor are alt procent de cenusa pe care o arunca in DPF ca sa nu mai spun de diferitele tipuri de DPF de pe masini. Eu de exemplu am SCR cu Adblue inaintea DPF-urilor si foarte probabil fiind curatate gazele deja de catre SCR aloca un nivel de incarcare mai mare al dpf-ului. Poate de aceea si nr mai mare de km intre regenerari. Nici o legatura cu ce am mai citit aici ca indiferent de incarcare, pe la 750-800km isi face automat. Am ajuns si la 1100 intre regenerari, pacat ca nu am poza, dar am poze pe la 850-900km. Asadar cred ca nu putem sa dam sfaturi generale tuturor bazandu-ne pe exemplul propriu, doar daca avem cunostinte/exemple despre alte motoare, cum de exemplu este @F l o r i n sau altii care s-au jucat cu vcds/vagdpf/obd pe masinile altora.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00