Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2021 în toate secţiunile
-
Cautam de mult un interior de piele cu alcantara in stare buna si la un pret decent. Desi as fi preferat aceeasi forma a scaunelor (sportline) l-am gasit pe asta la un pret de nerefuzat si la o distanta mica, astfel am putut sa merg sa il ridic personal si sa vad toate defectele inainte sa il cumpar L-am dus la curatat ca avea ceva urme de mizerie de la depozitare si cu ocazia asta am facut si un detailing complet la interior (plafon, mocheta, stalpi, plastice, chedere). Acum masina miroase a nou, singura problema e ca au inceput sa cante greierasii de la plasticele curate3 points
-
@mihai.onu94Corect @corbu33geamurile n-au cum sa fie duble, pentru ca geam dublu implica multe alte modifica, care nu au cum sa coste 100e + profit pt fabrica. In orice caz, cel putin judecand dupa O3, cred ca senzatia de antifonare proasta vine din mai mult motive. In primul rand, e o masina masiva la interior, e comparabila cu Passat-ul. Asta inseamna suprafata mai mare dinspre care sa se reflecte zgomot catre urechile soferului si poate niste persoane care se pricep mai bine la acustica ne pot lamuri in privinta asta.Alt motiv ar fi izolarea trenului de rulare de sasiu si aici ma refer la flanse, bucse. Daca ele transmit vibratiile in caroserie, le vei simti ca zgomot la rulare. Fostul proprietar al masinii mele a pus folie STP peste tot, portbagaj, portiere, insa nu sunt sigur ca e si pe sub scaune pusa. Toti cei care au mers cu masina au spus ca este foarte silentioasa, in special la viteze de autostrada. Si mie mi se pare silentioasa la viteze mari, insa la viteze de oras, pe drum prost parca se aud tare anvelopele, insa asta poate fi si din cauza faptului ca nu am un motor zgomotos care sa acopere celelalte surse de zgomot. La masinile astea noi, cum e O4, coeficientul de aerodinamicitate e si mai bun ca la O3, asta inseamna ca o sa ai mai putina frecare cu aerul pe geamuri, ceea ce o sa insemne zgomot mai redus. Parerea mea este ca zgomotul mai mare la O4 si in general la Octavia este din cauza dimensiunilor mai mari ale Octaviei. Sau poate ca Skoda a avut un buget strict si a preferat sa bage bani in briz-briz-uri (gen volan cool) si a taiat putin de la antifonare. Oricum, Octavia este o masina mai scump per total de fabricat, fiindca e mai mare, intra mai multa tabla si materiale in ea, comparativ cu un Leon. Daca te deranjeaza foarte mult aspectul asta, dar vrei musai Octavia, ii poti face o antifonare dupa ce o cumperi.3 points
-
@yeeeeman mie imi vibreaza de zici ca e TDI in 3 pistoane cu orice 95. Pe la 1200rpm.2 points
-
N-am știut, de acum faptul e consumat. Sunt toate trei la vânzare (numărul 2 e cadou, cum am spus). De km sunt foarte sigur, tata a cumpărat mașina de nouă (pentru cine dorește să cumpere vreun injector, pot face rost de factura de la achiziție, nu umblu cu prosteală).1 point
-
1 point
-
@manu144x Inainte am avut un Q7, model 2012. 3.0 TDI, 240 cp. Fata de el trebuie sa recunosc ca Touareg-ul nu are scaune la fel de comfortabile si se vede ca e un pic mai mic. In rest, ca dotari este mult peste Q7 pe care l-am avut si avand o greutate un pic mai mica si ceva mai multi cai se misca un pic mai bine. In rest sunt super-multumit de el, atat in oras, cat si in afara. Cu parcarea nu am probleme. Venind de pe Q7 sunt obisnuit 😊 si cu toti senzorii, camera video si area view nu ai cum sa nu te descurci. Despre diferenta intre Comfort si Sport se simte mai ales pe drumuri proaste. In rest eu o tin aproape mereu in Sport, numai daca dau peste vreun drum cu probleme o pun in Comfort. Si eu zic ca se simte. ACC-ul merge foarte bine, eu sunt multumit de el. Nu am avut probleme, cel putin pana acum.1 point
-
Da, foarte probabil sa fie asta. Al meu e gatuit din fabrica la 250Nm ca sa scot limitarea asta idioata trebuie sa platesc un chip tuning full, ceea ce e cam aiurea... Oricum, motoarele pe masura ce au avansat in timp, pe langa rafinarile de mers si zgomot au devenit din ce in ce mai incarcate cu senzori, tehnologie, samd ca sa respecte normele astea de poluare. Si implicit, sunt mai pretentioase la carburant, au tolerante mai mici si tot asa. ALH-ul dinainte era tanc. Mergea la fel fie ca era motorina buna, proasta, fie ca era frig, cald, fie ca avea uleiul vechi sau proaspat, fie ca mergeam calm sau agresiv cu ea, mereu livra ce ii cereai, fara tremurat (ma rog, in afara de cel din proiectare), fara sughituri, fara absolut nicio problema. Si cu un consum de invidiat, ca scoateam 4.5L/100km in afara la mers normal si 6 jumate 7 in oras. Oricum, eu nu ma stresez prea mult fiindca in scurt timp vom face tranzitia catre electrice, care desigur o sa aiba si ele hibele lor, insa strict pe partea de motor o sa fie ... muzica. Cuplu instant de la 0, raspuns instant, fara trepte de viteza, fara bataie de cap vara, iarna, strict la motor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asta cu 150k km e fix pix, ale mele au avut probleme la mai putini km... deci nu tine neaparat de km. Nu se reconditioneaza partea electrica (piezo), mecanic se schimba niste piese si se regleaza, calibreaza si genereaza coduri noi.1 point
-
Masina s-a comportat foarte bine in week-end-ul trecut petrecut pe valea Prahovei. Am nimerit in cel mai rece week-end in Predeal. Am plecat din Bucuresti, am incarcat la Ploiesti ca sa am suficienta autonomie sa ma plimb pe acolo 2 zile. Nu am avut probleme cu pornirea, descarcarea bateriei sau altele. Pe zapada se simte tractiunea spate si la accelerari are tendinta sa derapeze, dar ESP intra foarte repede si corecteaza traiectoria. In ultima zi am incarcat la Brasov, la statia rapida de langa parc, si am venit catre Bucuresti. Pe autostrada am mers cu 130kmh pe ACC si am ajuns cu vreo 65km autonomie.1 point
-
Problema la Passat-ul verisoarei mele s-a terminat ! Rezolvare : Am mers in service , am pus-o sub presiune 24 ore pe instalatia de racire ! Pierdea apa pe la furtunul care pleaca de jos la vasul de expansiune , era ciupit de o surubelnita fix sub colierul care il tine ! Dupa 1 luna jumatate de cand este schimbat furtunul si cca 2000 km facut in oras cat si la un drum de Galati - Bucuresti si retur , nu a mai disparut gram de apa ! Sugestie pentru cei cu aceasta problema care mi-a mancat sanatatea : Prima data mers in service ( Reprezentanta sau service autorizat ) si pusa masina sub presiune 24 ore pe instalatia de racire ( apa ) , verificat daca da apa afara si pe unde da , daca nu e de aici , verificat caloriferul de caldura din interiorul masinii cel care e sub / in fata cutiei de viteze , daca e infundat partial de schimbat , apoi verificat racitorul de gaze sub presiune / apoi de verificar chargecooler-ul daca se poate verifica si daca problema inca persista abia apoi se ajunge la garnitura de chiulasa ( care personal cred ca nu se defecteaza la masinile astea ... ) Spor si sa terminati cu problema asta va doresc ca eu am zis ca o iau razna !1 point
-
Salut! Sper ca postez pe topicul corect(daca nu, rog un moderator sa mute postarea pe un topic dedicat). Doresc sa achizitionez 2 statii de incarcare electrica auto pentru o pensiune agro-turistica situata in zona Barlad pe e581 si avand in vedere ca nu detin momentan o electrica si nu m-am interesat foarte mult pe subiect as dori sa ma sfatuiesc cu voi. Mentionez ca in zona nu exista nici un punct public de incarcare. Practic am nevoie de un sfat in alegerea furnizorului si ce tip de statie e mai ok(ma intereseaza statii cu posibilitate de fast -charge . vine clientul mananca si isi incarca masina, apoi pleaca,bifeaza doua lucruri odata; obligatoriu cu inregistrare in aplicatiile de smartphone). Nu cunosc exact care sunt costurile legate de alimentare si cum functioneaza exact sistemul.Nu ma intereseaza profitul de pe urma statiilor; doresc sa cresc numarul de clienti in zona de restaurant-cazare si sa ofer o facilitate pentru cei cu EV(practic e Win-Win). Astazi am trimis 4 solicitari de oferta la furnizori diferiti. Astept raspunsul. Daca aveti o recomandare de consultant/firma ce se ocupa cu asa ceva/ cea mai buna statiei astept raspunsul vostru.1 point
-
1.2 tsi. Nivelul nu scade dar raman la parerea ca este mai zgomotos...sunt la al doilea schimb de VMP USVO. O sa trec pe altceva. Eu nu am vazut niciodata uleiul peste 100 grade. Sta pe la 90-93.1 point
-
Nu prea sunt de acord cu ce spui. Ulei pe masura ce imbatraneste, se ingroasa, nu se subtiaza. Evaporarea si ciclurile de ardere incomplete duc la formarea mai multor compusi insolubili care cresc vascozitatea uleiului. Gandeste-te la motoarele care merg mult peste limita de schimb a uleului, ce gasim in ele? Sludge, nu apa chioara. Singurul mod prin care uleiul s-ar subtia pe parcusul "vietii" este diluarea cu benzina sau antigel. Eu sunt de acord ca uleiul se degradeaza mai repede intr-un motor turbo, dar concluzia cu garnitura mi se pare pripita.1 point
-
Valorile se citesc cand vrei tu, oricum ele nu reprezinta doar starea injectorelor. Ele repezinta perfromanta cilindrul ca un tot unitar (valve, segmenti, injector, ... )0 points
-
Nu exista benzina potrivita. Motorul suporta minim benzina scrisa pe capacul rezervorului, banuiesc ca 95 in cazul tau. Eu pun doar Petrom 95 pe 1.8 TSI si merge excelent.0 points
-
Și așa se poate, dar de obicei injectoarele se strica in sensul că se fac depuneri care diminuează cantitatea de motorină injectată. Daca i-a făcut o curățare mai agresiva atunci da, este posibil și invers, dar asta se întâmplă în 2-5% din cazuri.-1 points
-
Faptul ca nu pica egr turbine si alte chestii la motoarele cuplate la dsg mai des ca la manuale contrazice spusele lumii legate de mersul subturat. Faptul ca vrei sa o tii in sport nu dauneaza daca ai grija sa faci asta dupa ce motorul si cutia au ajuns in parametri.-1 points
-
@Blaser Pare in regula, nu se vede vreo problema din valorile postate de tine. @miky2003adr A ta e cu Adbule sau fara ?-1 points
-
Atata timp cat benzina simpla, ieftina de la Petrom isi face treaba fara probleme, nu vad de ce mi-as irosi banii pe chestii "Premium" care oricum nu iti aduc diferente notabile si uneori se rezuma doar la placebo. Marketingul in ziua de azi este cea mai mare pacaleala ca sa mai scoata ceva banuti din buzunarul clientului. Nu zic ca OMV MaxxMotion nu e buna, nu zic ca marele Ravenol nu e bun, insa platesti diferenta aia de bani in mare parte pentru marketing si mai putin pentru calitate/beneficii in plus. Asta e doar parerea mea.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00