Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.01.2021 în toate secţiunile

  1. Masina s-a comportat foarte bine in week-end-ul trecut petrecut pe valea Prahovei. Am nimerit in cel mai rece week-end in Predeal. Am plecat din Bucuresti, am incarcat la Ploiesti ca sa am suficienta autonomie sa ma plimb pe acolo 2 zile. Nu am avut probleme cu pornirea, descarcarea bateriei sau altele. Pe zapada se simte tractiunea spate si la accelerari are tendinta sa derapeze, dar ESP intra foarte repede si corecteaza traiectoria. In ultima zi am incarcat la Brasov, la statia rapida de langa parc, si am venit catre Bucuresti. Pe autostrada am mers cu 130kmh pe ACC si am ajuns cu vreo 65km autonomie.
    3 points
  2. Atata timp cat benzina simpla, ieftina de la Petrom isi face treaba fara probleme, nu vad de ce mi-as irosi banii pe chestii "Premium" care oricum nu iti aduc diferente notabile si uneori se rezuma doar la placebo. Marketingul in ziua de azi este cea mai mare pacaleala ca sa mai scoata ceva banuti din buzunarul clientului. Nu zic ca OMV MaxxMotion nu e buna, nu zic ca marele Ravenol nu e bun, insa platesti diferenta aia de bani in mare parte pentru marketing si mai putin pentru calitate/beneficii in plus. Asta e doar parerea mea.
    1 point
  3. Nu am cautat vreo diferenta, doar sa stiu ca e schimbat si poate cat timp e masina la mine, nu mai am aceasta "grija". Cat despre mecatronic, cei de acolo spuneau ca in general e mai dificil sa le repare (nu se gasesc piese la indemana fata de dq250, cred ca termenul de livrare e problema, depinde ce crapa 😁). Asa ca le-am respectat parerea si nu l-am schimbat momentan.
    1 point
  4. E fix raspunsul 2 randuri mai sus. Valabil si ptr tine. Cititul asta...
    1 point
  5. Masina sta in garaj la 15 grade. Dimineata, la plecarea spre serviciu, pe o distanta de 6 km, consumul e in medie 13 kWh/100 km. Dupa 8 ore, parcata in aer liber, la intorcere conumul e de 19 - 20 kWh/100 km. Nu e ID3, e e-up, dar cred ca se aplica.
    1 point
  6. Si aia e nimic, uite aici: https://newatlas.com/energy/quantumscape-solid-state-battery/ Baterii cu electrolit solid, mult mai usoare decat orice LiIon in prezent, cu fast charge adevarat (pana la 85% se incarca cu curent maxim), cu fast charge/discharge la orice temperatura, cu o durabilitate de 300000km+. Acum sa speram ca aceste tehnologii, care exista deja in laborator si in faza de testare, vor putea ajunge pe piata la un pret decent. Cand se va intampla asta, s-a terminat cu masinile conventionale, in afara de cateva cazuri nisa.
    1 point
  7. Nici baietii de pe forumul 330 nu recomanda sub nicio forma 360 ... https://rcd330plus.com/forumdisplay.php?fid=58 Citeste ditamai scrisul postat. Why must not buy Rcd360 : 1 - Imposible to Update Firmware or Language via Usb ( Sw : V8571 , 5711 , 5814 ) 2 - Fake Panel , Cheap plastic and buttons 3 - After couple weeks sometimes the buttons do not work, sometimes the screen touch does not work and many time App connect give error ( because of flex ) 4 - Not %100 fit on dash , need to adjust carefully and take to more time. Rcd 360s' main boards are made from MQB 19D035280/5GD035280C radios and the panels are fake product those are produced by Chinese plactic factories. Since the front panels of Rcd360 and 360 Pro Radios are aftermarket, fake and cheap plastic materials are used. These motherboards are converted from MQB motherboard which has additional board between front panel and motherboard. This additinal board has low quality and cause screen problems in short time, sometimes screen does not react, sometimes buttons do not work properly. Consequently, motherboard get brick in a while if you are not a lucky man. Please be aware that sellers remove Rcd360's label and label radio as Rcd330. Check System Information from Setup menu, Rcd360s have: Software version: 5711, v8571, 5814, 5815 PLEASE BE AWARE !!
    1 point
  8. Gata, a ajuns pe locul dorit de toti
    1 point
  9. Fiecare om are propriile lui probleme la coloana de care stie sau nu In acest sens conteaza si cativa cm la un scaun sau o pozitie Ceea ce unui om poate sa i se para confortabil , altuia i se pare un chin Pentru mine , dupa multe testari , cel mai ok imi este sa conduc cu aceasta perna , care arata identic cu tapiteria scaunului : https://www.bestautovest.ro/perna-suport-lombar-pentru-scaun-masina-sau-scaun-birou-imitatie-piele-carpoint.html Daca fara perna , dupa un drum mai lung deja simteam spatele praf ( am probleme lombare ) , cu aceasta perna , ma simt mai bine la coborarea din masina decat atunci cand am urcat Dar am spus , e particular la fiecare , eu am incercat vreo 7 versiuni pana am gasit exact ce mi se potriveste Insa merita , este obligatoriu sa te simti foarte bine cand conduci si uneori desi iti place o masina nu te simti chiar cum vrei pe scaun
    1 point
  10. Job done! Multa munca...nimic nu merge din prima...dar.am reusit. Codat complet. Component protection ok. Cel mai important: inainte pe bolero aveam skoda connect. Abonament platit pe 3 ani serviciile functioneaza pe columbus perfect. Totul a fost transferat.
    1 point
  11. In rezumat ar fi regula ca un motor cu raport de compresie mic poate merge bine mersi si cu benzina de 75. Un motor cu raport de compresie mare are nevoie de benzina de 99. Daca pui benzina cu CO mic intr-un motor cu raport de compresie mare, amestecul detoneaza/explodeaza inainte de a da scanteie bujia, cat timp pistonul inca urca. Atunci se aud detonatii/caraieli. La TSI este suficienta benzina de 95. Eu recomand ocazional benzina de 99, vara pe canicula cand aveti de gand sa mergeti pe Transfagarasan. FSI-urile mergeau cu benzina de 99. Motorul asta modern, are variator la axa cu came de admisie si evacuare si in functie de turatie/sarcina deschide supapele mai devreme sau mai tarziu. Nu am auzit sa se planga cineva de detonatii la acest motor. Ba chiar merg mai departe si atasez o pag. din manual unde scrie ca merge si cu benzina de 91. (pag. 4 din self study program https://procarmanuals.com/vag-ssp-539-1-0-l-3-cylinder-tsi-engine-design-function/ ) Recomand sa rasfoiti tot manualul ca sa intelegeti acest motor, mai ales ca este cu poze.
    1 point
  12. Este normal pentru orice motor, poate sa aibe si 10 cilindri. Parca nu ati mai vazut masini in viata voastra. Ce masina poate sa mearga perfect imediat dupa pornire? Si la masinile cu carburator aveai soc (manual sau automat) care obtura admisia aerului si obliga motorul sa traga mai multa benzina. Motorul mergea mai turat si inecat pana se incalzea. Masinile moderne au sonda lambda si pot regla amestecul dar aceasta nu merge cat timp este neincalzita si in consecinta la pornire motorul merge in open loop. Ignora orice date primite de la sonda si functioneaza dupa o harta prestabilita. In functie de temperatura motorul sta mai turat sau nu. Nu inseamna ca cu cat este mai frig sta mai turat. Pe ger nu sta turat pentru ca nu este sanatos sa se tureze cu uleiul congelat. Din 1992 conduc dar nu am vazut in viata mea o masina care sa mearga in primele secunde de la pornire la fel cum merge la cald. Cilindrii sunt reci, se injecteaza mai multa benzina, benzina se condenseaza pe pereti, uda bujiile, piesele nu sunt dilatate, etansarile sunt imperfecte. Turatia crescuta poate fi si de la 'Load management" adica de la consumul de curent si starea de incarcare a bateriei. In cazuri rare masina este intr-adevar defecta, mai precis senzorul de temperatura da informatii eronate si un motor cald de ex. este pus sa functioneze ca unul rece.
    1 point
  13. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!