Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.01.2021 în toate secţiunile

  1. @nsm eu am ales rosu pentru ca am interior crem. La prima vedere cam doua treimi din colorile disponibile se potriveau ca nuca in perete... aveam maroul pamantiu (magnetic brown), un gri albastiu (titan gray?) si rosul. Diferenta intre velvet red si corrida e ca primul are si lacul colorat. La corrida lacul este clar/transparent. Nu imi fac probleme pentru revanzare, cand o voi vinde (de obicei tin masinile minim 10 ani) culoarea o sa fie ultima problema a cumparatorului Si da... ascultand 40km/h... griul metalizat e la putere si azi. Mai vezi un Albastru Race si mai nou un Lava Blue dar cam atat. Si ici colo cate un verde. In rest culori inchise, rezistente la tavaleala. Cam cum se imbraca mojoritatea pe strada. Negru. Sau bleumarin. Sau prin zona. Rosul este foarte vizibil in trafic, aproape ca nu se mai urca nimeni pe mine, mi se face loc, sunt lasat sa intru de pe stradutele laterale... vis. Prin comparatie, sotia are Bej Cappucino, si zilnic are 2-3 faze de trafictube @Luciosu asta a zis si omul: dupa 5 skode voia ceva premium.... pana la urma s-a lasat de glume si a revenit cu picioarele pe pamant.
    3 points
  2. @nsm @corbu33 cred ca eu am inceput "trendul" prin Ianuarie 2019 iubesc Velvet Red ;))
    2 points
  3. denumirea completa este urmatoarea: Pachet sport R-line- suspensie sport, garda la sol coborata cu cca 15mm; - directie progresiva; - privacy glass, geamuri laterale spate si luneta cu 65% absorbtie a luminii. Codul extraoptiunii este WSR. @Golf TDI - am luat masina special pentru mers in concedii/extraurban si am zis ca e mai fiabil si mai putin costisitor cu o cutie manuala dar am fost nevoit sa dac cateva drumuri prin oras si mi-am blestemat zilele. Cu siguranta urmatoarea masina va fi automata.
    2 points
  4. Ma bucur mereu cand vad doi colegi cu firme concurente din acelasi oras care se ajuta Este o normalitate pe care 90% din cei care au afaceri nu o inteleg din pacate Regret este ca nu sunt in acelasi oras cu voi , as fi avut masina pus la punct asa cum trebuie tot timpul Felicitari pentru cum si grija de masina
    2 points
  5. Touareg 7P, V6, 262 CP - full piele - trapa - navi - suspensie pneumatica - scaune ventilate/incalzite - incalzire stationara cu telecomanda (webasto) - keyless - cruise control (ACC) - senzori de parcare + camera video + area view
    1 point
  6. Masina s-a comportat foarte bine in week-end-ul trecut petrecut pe valea Prahovei. Am nimerit in cel mai rece week-end in Predeal. Am plecat din Bucuresti, am incarcat la Ploiesti ca sa am suficienta autonomie sa ma plimb pe acolo 2 zile. Nu am avut probleme cu pornirea, descarcarea bateriei sau altele. Pe zapada se simte tractiunea spate si la accelerari are tendinta sa derapeze, dar ESP intra foarte repede si corecteaza traiectoria. In ultima zi am incarcat la Brasov, la statia rapida de langa parc, si am venit catre Bucuresti. Pe autostrada am mers cu 130kmh pe ACC si am ajuns cu vreo 65km autonomie.
    1 point
  7. Si eu pe 1.5 tsi DPCA am DQ381, confirma si OBDeleven
    1 point
  8. @nsm2.0 TSI chiar este un motor foarte foarte silentios. 1.8 TSI pe Octavia 3 (care e practic acelasi motor) este de vis la capitolul asta si cred ca il ajuta mult injectia duala, ca el practic merge cu injectia MPI dupa ce se incalzeste si aia este mult mai silentioasa. Cupleaza asta si cu blocul ala "invechit" de fonta, care antifoneaza bine si poti sa mergi cu el la 4000rpm fara sa te deranjeze. Un diesel la 1500rpm face mai mult zgomot. Am mers si cu 1.4 TSI. Am mai mers si cu alte benzinare aspirate. Nimic nu se compara.
    1 point
  9. Noi avem la firma 3 Skoda Octavia 4, 2.0TDI 115cp, dar au cutie manuala. Masinile se misca corect/decent pentru acesta putere. Ajuta si faptul ca sunt 2.0 ( fata de un 1.6 de putere similara ). Daca ai pretentii mai sportive, atunci 1.5TSI, sau 2.0TDI de 150cp. Dar depinde si pe unde vei merge cu masina. Daca va fi mai mult urban, atunci clar benzina.
    1 point
  10. Insa la fosile, timpul de "reincarcare" este 5 minute, statii de incarcare se gasesc din 10 in 10 Km, in general pot deservi un numar mare de clienti simultan si exista un operator uman care se asigura ca "statia de reincarcare" este permanent functionala.
    1 point
  11. @zidannefelicitari! este corrida rosu? @Geoham platit avans in 30 dec dar inca nu a venit... RS benzina nu se califica pe rabla din cauza emisiilor Carligul, senzori parcare fata, vopseaua si butoane de blocat geamuri spate am pus ca optiuni si inseamna 1500 EUR. Deci pret final 33500, dar cu discount va fi 30. Avand in vedere dotarile standard (mai ales cele exclusive doar la RS), mi se pare best buy... Ma gandeam sa incerc ceva premium anul asta dupa 5 Skode in familie, dar se pare ca o voi lua pe a 6-a...
    1 point
  12. Daca aveti probleme cu curentul in zona, puteti lua curent de la masina sa folositi pentru alimentarea casei daca e o pana de curent mai de durata. Eu am un invertor 12 Vdc -> 230 Vac de 500 VA pentru acest scop. Cu 500 VA pot tine in functiune centrala termica sa am apa calda si caldura, niste becuri, sa-mi incarc un telefon, un laptop, un router de internet, etc... Din pacate, n-am fost foarte inspirat la alegerea invertorului...trebuia sa iau totusi unul putin mai puternic, sa poata duce si un frigider. Invertorul are putere maxima de scurta durata 800 W. Frigiderul consuma 1100 W pentru aproximativ o secunda la pornire, apoi scade la 110 W. Am testat, dar cum era de asteptat, invertorul intra in avarie suprasarcina daca incearca sa porneasca frigiderul. Ca sa nu se descarce de tot bateria de 12V, am ales un invertor cu comanda REMOTE ON/OFF. Invertorul porneste daca primeste +12V pe o intrare de comanda. Alimentarea de putere a invertorului o iau direct de pe bornele bateriei de 12V a masinii, cu "crododili". Dar am legat si un stecher "bricheta" la intrarea de comanda REMOTE a invertorului. Cat timp este "pus contactul", cat timp este activ convertorul DC-DC care incarca din bateria de tractiune in bateria de 12V, masina scoate tensiune la priza de bricheta din porbagaj si astfel invertorul meu merge doar daca merge convertorul DC-DC al masinii (cel care preia functia alternatorului de pe fosile). Masina in mod normal intra in sleep dupa 30 de minute daca nu e sofer. Bjorn Nyland a descoperit insa ca daca pui centura la scaunul soferului si pui o greutate de vreo 20 Kg pe scaunul soferului (el a pus un sac de orez ), masina ramane activa, nu mai intra in sleep.
    1 point
  13. @DDoc Android Auto este ultima versiune, se actualizeaza automat din playstore. Cablul este samsung original. Ai grija ca telefoanele adună scame la portul de încărcare si daca nu intra fest (aproape ca face un click) atunci se deconecteaza cum atingi firul. @Cristi S. nu am verificat dar imi imaginez ca Spotify trebuie sa fie instalat pe telefon. Similar este disponibil si youtube music. Aplicațiile ruleaza pe telefon, pe masina sunt doar input-urile.
    1 point
  14. Eu nu tin minte sa fi trebuit sa fac ceva setari anume. Am avut Spotify pe telefon si odata cu instalarea Android Auto, a mers de la sine.
    1 point
  15. Salut pe 2021, Golf 5 final de 2008, 1.9 tdi BLS, in bord la momentul postarii arata 230 000 km, cumparata de 2 ani din germania si mers cu ea in acest timp aproximativ 45 000 de km. In cei 45 de mii de km, reviziile au fost facute la 8000km cu ulei 5w30(norma data de producator) si masina in 70% din timp circula pe autostrada. Cred ca am ajuns cu ea la timp pentru inlocuirea cuzinetilor si a suruburilor, nu a apucat sa scoata biela, spre norocul meu. Cei cu uzura mai accentuata, cei exfoliati sunt din partea de sus.
    1 point
  16. 😂🤣🤣😂 F tari raspunsurile, putin alta cultura decat la noi unde l-ar fi luat peste picior sau hate direct "We are absolutely fortunate to have those problems! " "Once you go EV you can’t go back…I find my GT3 tolerable after EV’s - but it serves it’s purpose as a track toy" si continua....
    1 point
  17. Ianuarie 2021,DPF-ul se mentine bine ,isi face regenerari la fiecare aprox. 400-500 km ,mers la oras ,pe drumuri scurte .
    1 point
  18. Ce inseamna pachet R-line tehnic? directie progresiva+ suspensie sport? E prima oara cand aud de R-line tehnic.
    1 point
  19. Pai daca nu folosesti masina in oras si faci drumuri lungi, mai degraba TDI.
    1 point
  20. @yeeeeman Calitatea unui combustibil nu o vezi doar in numarul maxim de cai. Poate toate sortimentele scot 105 cp la 4000 rpm, dar sigur exista diferente in modul cum face putere motorul, in special in ture mici. Eu personal diferentele atat intre motorina premium si cea standard, cat si intre benzina de 95 si cea de 100, le-am observat in ture mai mici, pana in 3000, adica la mersul in oras. Mie senzatia pe care mi-o lasa cu sortimentele scumpe e ca raspunde mai repede cand apesi pedala si vrei sa o faci manevra rapida prin oras, la talpa si urcat pana in ture mari nu prea, adica fix ce ziceam mai sus cu mai multa putere la turatii mici desi puterea maxima a motorul a cam aceeasi.
    1 point
  21. Si eu sunt de parere ca ar merge un MRC pe masina asta de minune In alta ordine de idei... frumos cum o intretii din prima suta de metri
    1 point
  22. Dpmdv cred ca este cazul sa incerci alt tuner, sunt sigur ca, Cezar, o sa ajute la fericirea ta mai mult decat a facut-o MTM pana acum sau o va face de acum inainte. In alta ordine de idei, masina faina, motor potent, reteta perfecta.
    1 point
  23. Update Masinuta s-a incapatanat sa faca ceva mofturi inainte de pragul de 140,000 km, asadar la un moment dat random, a aparut check engine alaturi de ESP in bord, masina a inceput sa tremure si sa mearga in socuri. Ce sa vezi ? Misfire cylinder 4, nu mai primea benzina pe cilindru 4, de vina fiind fisa numarul 4, alaturi de bujii. Am schimbat asadar bujiile si fisele zilele trecute, sperand ca de acum sa nu mai apara probleme. Aseara am implinit si 140,000 km si aproape 7,000 km de cand e pe meleaguri romanesti.
    1 point
  24. Am revenit la farmacia colegului @EEXCALADE Catalin, am schimbat uleiul si filtrele si o verificare generala. Dupa cum spunea si Catalin masina e in stare foarte buna si alaturi de cateva retrofituri va fi un membru de nadejde. Asadar filtrul era din 2016, dar super clean, uleiul la fel schimbat in 2018, dar curat. Momentan 135,580 km and counting...
    1 point
  25. Cele cu DCC nu au suspensie independenta?
    1 point
  26. Pentru Dynaudio stiu exact care sunt firele, pe unde se trag si unde se monteaza, doar ca deja am o problema.. am scos MIB-ul si se pare ca nu am iesire optica. Nici nu ma aspteptam sa nu aibe ... abia azi am cautat dupa cod(3Q0 035 846) :(( Iar pt camera (5G0 827 469E)nu reusesc sa gasesc cum se leaga firele .... pe cablu e o eticheta unde scrie ca sunt 2 fire pt semnalul video, un CAN H, un CAN L si +12V , dar nu am fir pt GND ... Deocamdata le-am legat provizoriu (maro, portocaliu, rosu, si semnalul video).
    1 point
  27. Din pacate nu se releva mare lucru, din blocurile de masura. O valoare un pic crescuta pe cil 3
    0 points
  28. asta era si ideea. ca orice ICE ai avea, cam toti care se duc catre EV, nu se mai intorc la ICE.
    0 points
  29. @Infinity899 E un motor de 150CP cu cuplu marisor, merge sa pleci numai din ambreiaj pe loc drept, eliberand usor pedala. Pentru plecari rapide, folosesti si acceleratia. Si ai pus kit nou de ambreiaj, chitul il pui la geamuri.
    0 points
  30. -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!