Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.01.2021 în toate secţiunile
-
5 points
-
Am dat si eu comanda pe 30 dec ptr vRS 2.0 tsi manuala cu carlig, rosie si nu am depasit 30 k EUR cu tva.. mult ati dat ptr un style... vRS vine cu Matrix, roti 18, stopuri top led dinamice, columbus, scaune sport, alcantara pe bord si usi, susp indep, directie progr, LSD mecanic etc etc... Sunt curios cand va fi livrata... Apropo, ce parere aveti de alegerea culorii rosii pe RS? Dupa 3 maini gri si bej, am ales in sfarsit o "culoare" deoarece am zis sa se asorteze cu etrierii rosii, bara rosi din spate, cusaturile din interior rosii ...4 points
-
Ma bucur mereu cand vad doi colegi cu firme concurente din acelasi oras care se ajuta Este o normalitate pe care 90% din cei care au afaceri nu o inteleg din pacate Regret este ca nu sunt in acelasi oras cu voi , as fi avut masina pus la punct asa cum trebuie tot timpul Felicitari pentru cum si grija de masina4 points
-
Ce inseamna pachet R-line tehnic? directie progresiva+ suspensie sport? E prima oara cand aud de R-line tehnic.2 points
-
Salut! Voi reinvia acest topic pentru a povesti experienta mea cu pierderea de lichid racire la Tiguan In vara anului 2020, pe cand masina avea 2 ani si jumatate, in timp ce eram intr-o accelerare destul de puternica in depasire, s-a aprins martorul rosu de lichid racire. Am oprit imediat pe dreapta, am asteptat circa 10 minute sa se mai raceasca motorul si am desfacut rezevorul de lichid. Cat timp asteptam sa se raceasca am citit acest topic 😁 Intr-adevar mai avea doar f putin pe fundul borcanului. Am citit in carte ca daca vasul de expansiune nu este uscat pot continua deplasarea pana la primul punct unde pot completa cu lichid - in cazul meu circa 2 km pana la o benzinarie. Am cumparat de acolo lichid si am completat circa 300 ml si mi-am continuat deplasarea. 3 luni mai tarziu, prin octombrie, in oras, mergand agale, s-a aprins iarasi. Am oprit, am mai completat 300 de ml si m-am gandit pentru prima data ca s-ar putea sa fie o problema si am inceput sa tin atent sub observatie vasul. In decembrie, dupa 2 luni, am fost la schimbul de ulei si desi nivelul din vas nu a mai scazut semnificativ am zis sa le zic totusi si de aceasta pierdere de circa 6-700 ml. Surpriza! Pierdea lichid pe la termostat si puteam ramane oricand in drum. Ulterior a mai fost si un T defect dar care s-ar putea sa aiba legatura cu operatiunea de inlocuire a termostatului. Masina a stat 4 zile in service, dintre care 2 zile de weekend, piesele au fost inlocuite pe garantie iar eu am primit o Skoda Octavia cu 500km la bord drept masina de schimb. Service-ul este PBN. Asadar, va recomand sa nu neglijati aceste pierderi deoarece riscurile sunt imense. Inteleg ca sunt normale intr-o cantitate mica, 150-200ml maxim si asta in primii 2 ani cel mult.2 points
-
1 point
-
Citeste si tu manualul de utilizare. Pare ca este vorba de autohold on vs off.1 point
-
Da. Acela. Reusea sa aprinda masina dar se oprea totul in cateva secunde. Am reusit sa o pornesc cu curent de la o alta masina + cateva ore cu CTEK pe ea. Intre timp masina a ajuns la service.1 point
-
Musai trebuie facuta o diagnoza/constatare ,sigur nu vrei sa-ti repari masina pe banuieli.1 point
-
Salut colegi Problema ștergător haion: Funcționare intermitenta,cu haionul deschis pe1/2 lucrează. Rezolvare: demontat parțial spate tapițeria scos mufă, descoperit fir gros secționat, înlocuire fir și gata, treaba de juma de zi1 point
-
E destul de cunoscuta situatia asta la ei, eu cel putin stiu ca la ei carburantii sunt de proasta calitate. De ce nu pui de la Petrom? E si mai ieftin si carburantul e de la aceeasi sursa ca si OMV. OVM care vorba vine e "crema cremelor".1 point
-
Cu sprijinul tehnic al colegului @Mecatronic ( caruia ii multumesc si pe aceasta cale) am facut update de soft la DSG De la 1912 am trecut la ultima versiune 1980. Lucrul pozitiv sesizat pana acum e ca am scapat de un bug . Inainte ,uneori,foarte rar,daca la plecarea de pe loc puneam frana imediat parca "scapau ambreiajele"1 point
-
In oferta/specificatii scria ca wireless este numai pentru apple car play. Din manual rezulta ca se poate prin wlan dar de fapt wlan nu exista.1 point
-
Salutare. Intrebare legata de Infotainment Swing. A reusit cineva sa se conecteze la Android Auto fara cablu USB C? Am incercat variantele din manual, insa MirrorLink la mine nu este activ, iar functia WLAN nu e de gasit in meniu, imi apare doar conexiune Bluetooth. Ar mai trebui sa instalez vreo aplicatie? Am Samsung S20+ si prin cablu imi merge.1 point
-
Posibil driverul din ecu, care comanda inj sa fie cu probleme. Dar, putin probabil. Faptul ca nu e scris, nu distruge piezo.1 point
-
Si ce ai fi vrut sa vezi? Chiar crezi ca poate face cineva diferenta intre uleiuri doar asa dupa ureche?1 point
-
Titlul e mincinos, citeste textul. E vorba de 21%. Amsterdam are o infrastructura de incarcare impresionanta, dar acolo nici macar nu prea are sens sa ai masina. Ajungi peste tot cu transportul in comun, iar masinile sunt clar dezavantajate in fata bicicletelor. Ca un fapt amuzant, singurul taxi pe care l-am folosit a fost Diesel.1 point
-
Și în Germania tot cam la 10 euro e litrul de Castrol edge professional. Doar că din cauza încetării colaborării cu vw, nu cred că se mai produce cu denumirea long life III, ci doar Castrol edge titanium. Ce se mai găsește acum cred ca este din producția veche. La reprezentanța, uleiul shell ambalat în bidon de 5L cu emblema vw, e 9 euro litrul. 92 lei pentru un litru de ulei e exagerat de mult, ăsta nu e un preț realist. 48 lei este un preț mai aproape de adevăr.1 point
-
De ce nu as face asa ceva? pentru ca 0W40 mi se pare un compromis foarte bun vara/iarna, 0W pentru a ca e fluid la rece, si 40 pentru o protectie mai buna la temperaturi ridicate/vara. Corespunde ACEA C3, este low-saps... teoretic nu ar fi nicio pb...1 point
-
1 point
-
Am mai scris si pe alt topic, am o Skoda O2 luata de noua in 2005 care are in prezent aprox. 420 000 km. Nu am schimbat nicioadata uleiul din cutia de viteze si nu observ vreun comportament anormal.1 point
-
@junker18 cand o sa mai auzi explicatia asta fa-i cadou respectivului o sticla de apa sigilata si spunei ca atunci cand se evapora prima picatura de apa din sticla sa te caute. As vrea sa cred totusi ca explicatia asta ai primito de la duduia receptie clienti sau de la vanzari. Nu de la cineva tehnic. Si ca sa nu fiu off topic total cat timp masina merge intr-un anumit regim si nu sunt pierderi constante pe parcursul mai multor luni sau mii de km nu aveti de ce sa va ingijorati.1 point
-
Atasat este un *.bat care face automat modificarile necesare in fisierul `hosts` - doar se dezarhiveaza si ruleaza. Have fun ;) block_update.zip1 point
-
Se pare ca ai dreptate am decuplat si am cuplat butonul de autohold si probl sa rezolvat. Ms frumos.0 points
-
Buna ...o problema daca ma poate ajuta cineva cu o recomandare. Este vorba de un Ateca din 2017 2.0 tdi 190cp dsg7 4x4, in momentul in are ma aflu in trafic si apas pedala de frana masina se opreste motorul ramane la relantiu cand ridic piciorul de pe pedala de frana masina pleaca direct fara a mai fi nevoie sa accelerez ceea ce nu cred ca este normal la dsg 7 pentru ca pana acum nu facea...pleca de pe loc doar in momentul in care apasam putin pedala de acceleratie. O recomandare va rog daca se poate. Ms0 points
-
Da, releu borna 75 de inlocuit. Se afla pe centrala electrica, cel din dreapta, cum te uiti la ea0 points
-
Salutare, 4 ani de service si alte interventii, nu prea am vazut facturi pe grup asa ca las si eu astea aici pt cine e interesat de preturi si interventii service la Porsche Nord Buc., la ultimul service am refuzat schimbul placutelor fata spate si discuri spate pt un deviz de aproape 4000 de lei , desi am mers mereu la ei este ultima data, cu 1500 stim cu totii ca pui piese superioare in aceleasi conditii de service .0 points
-
Actualul ulei 0W30 de la VW este mai vâscos, la cald, decât vechiul 5W30 și mie mi-a crescut consumul cam cu 0.6 l/100 km. Pe o coborâre pe care înainte mașina stătea la 70 kmh in viteaza a patra, acum trebuie sa accelerez ca să mențină aceeasi viteză.0 points
-
Intrebare de ce ai schimbat uleiul la cutie ? La cutiile de viteza manuale nu se schimba uleiul . La DSG da la 60 de mii dar la manuala......-1 points
-
De cand e vascozitatea egala cu protectie? Lucrurile sunt cam neintelese din pacate, vascozitatea trebuie sa fie fix cat sa asigure flow-ul necesar de ulei de fapt. Flow-ul(debitul) de ulei e important, nu presiunea. Faptul ca un ulei e mai gros si altul mai subtire nu spune nimic despre temperatura la care incepe sa se degradeze. Un ulei prea gros la cald o sa aiba flow prea mic, ceea ce nu e optim, e de dorit fix flow-ul pentru care a fost proiectat motorul, sa se unga si sa se raceasca optim. Practic il ungi si il racesti mai prost pentru ca pompa de ulei lucreaza in niste parametri. Daca intr-un Passat 2.0TDI vrei ulei gros, ce zici de Audi din cupa TT cu 2.0TFSI care merg cu 5w30? Schimba uleiul mai des, mergi moderat cand e rece, lasa-l cateva minute la relanti sa se raceasca dupa forja sau drumuri lungi pe canicula in oras si esti protejat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00