Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.01.2021 în toate secţiunile
-
A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat nimic despre masina dar nici nu s-au mai intamplat multe. Am montat semnalizarile dinamice astfel incat sa fie pachetul complet, am infoliat tot ce era de infoliat si cam atat. Intre timp mi-am luat si OBD11 si mi-am activat VIM, desi nu l-am folosit niciodata si nici nu prea cred ca o sa-l folosesc. Cat de curand urmeaza soft la ECU si la TCU iar mai apoi inca o revizie. Micile bucurii ale iernii quattro (torsen) e demential, am avut cateva urcari abrupte si cu gheata dar masina s-a comportat ca si pe asfaltul curat. Extrem de multumit.3 points
-
Cu sprijinul tehnic al colegului @Mecatronic ( caruia ii multumesc si pe aceasta cale) am facut update de soft la DSG De la 1912 am trecut la ultima versiune 1980. Lucrul pozitiv sesizat pana acum e ca am scapat de un bug . Inainte ,uneori,foarte rar,daca la plecarea de pe loc puneam frana imediat parca "scapau ambreiajele"2 points
-
Salut! Dupa despartirea de masina visurilor mele (Golf V) , am ramas fan grupului Vag si am achizitionat un Passat B6 HL 2008 , 2.0 BKP, DSG Nu am o lista cu toate dotarile, dar cele mai importante ar fi : - cutie DSG (eram anti cutii automate, dar aceasta cutie m-a cucerit dupa cativa km ) - faruri bixenon adaptive - spalator faruri - tapiserie piele + alcantara - incalzire scaune fata si bancheta spate - navigatie aftermarket cu camera spate - autohold - volan cu comenzi - webasto cu telecomanda La momentul achizitiei avea 175.000 km de care sunt foarte sigur ca sunt reali , conform cartii service, facturi, ITP uri. Masina a fost cumparata de noua din RO. Nu am apucat sa-i fac poze "artistice" :1 point
-
Nu se compara. Din punct de vedere al calitatii, finisajului, executiei si fiabilității...330 cu 360. 360 cam au probleme, butoanele, scrisul...nu seamana cu cele oe sau cu 330.1 point
-
Nu mai gasesti cu adevarat 330G plus. Din cate stiu eu (nu cred ca s-a modificat ceva in ultima perioada),.nu se mai gasesc. Cei care aduc produse pt retrofit, zic ca au 330.....si iti vand 360.1 point
-
Mie mi se pare cat se poate de normal. Passat-ul B5.5 sa zicem ca avea 131 de cai. Asta inseamna turbo mai mic decat la Passat B7, 170 cai. Apoi, ai normele de poluare mai bune la masina noua, norme care se ating prin injectii mai bine controlate si mai multe per rotatie de motor. Asta inseamna emisii mai bune si mai mult carburant consumat. Plus ca motorul e mai mare (2.0 vs 1.9) ceea ce se traduce prin consum parazit mai mare. Ia in calcul si greutatea mai mare a Passatului B7 vs B5.5. Consumuri de 6-7-8 in oras mai scoti acum doar cu 1.5dci de 90 de cai, care are un turbo minuscul pe o masina de 1200-1250kg. Si ca idee, 1.8 TSI-ul meu scoate consumuri similare cu ce scoti tu.1 point
-
Si care parte a caroseriei se indoaie in halul ala incat sa se rupa in timp? Nu ai vazut niciodată cum arata proiectarile de piese in Catia sau programe asemanatoare? Cum sunt calculate in asa fel încât sa nu existe zone supuse la forte prea mari? Daca exista, acestea se reproiecteaza sau se ranforseaza încât sa suporte vreme îndelungată fortele respective. Si oricum sunt supradimensionate pentru ca nu cumva sa existe probleme cu sasiul respectiv. Nu mai compara sarma respectiva/ metalul simplu neprelucrat cu sasiul unei masini format din multiple elemente ambutisate, ranforsate, indoite, etc... Inteleg ideea ta de uzura, insa cum a mai zis cineva: nu o sa iti dai seama de uzura respectiva, in cazul cand masinile sunt reparate corect, la timp si ingrijite. Ps: nu suntem offtopic?1 point
-
1 point
-
Pai daca nu folosesti masina in oras si faci drumuri lungi, mai degraba TDI.1 point
-
Au aparut ca piese de schimb componentele din CP4 care fac uzura si duc la fail. Rola - Bosch 1 462 C24 999 Ax - Bosch 1 466 C06 0301 point
-
DLA-ul este excelent, iar dovada este faptul ca nu primesc atentionari de la cei din sens opus. Il folosesc intotdeauna, mai putin pe autostrada si se vede cat de rapid lucreaza si identifica masinile. Nu am ce sa ii reprosez, iar limitarile date de obstacole sunt firesti, de aceea il dezactivez acolo unde camera nu poate sa vada farurile masinilor de pe sensul opus. Daca masina era mai inalta functiona fara probleme si pe autostrada.1 point
-
GTI VS R32 ? In cazul meu R32 a castigat meciul! Masina abia a iesit la lumina, are o poveste destul de complicata.SASE ani de zile a stat. KM:109.000km Asadar am de a face cu un 3.2 benzina aspirat dotat mediu,poate cam puturos, care momentan e in service?.Pentru linistea si siguranta mea am cumparat variatoare noi, kit distributie, intreg sistemul de frana EBC.La placute am optat, bluestuff fata si yellowstuff spate.Masina va benefica si de schimb ulei cutie si haldex, inclusiv lichid de frana, ulei motor, antigel. Wish list: Arcuri H&R Bari antiruliu VWR Finala Supersprint Jante OE1 point
-
1 point
-
E destul de cunoscuta situatia asta la ei, eu cel putin stiu ca la ei carburantii sunt de proasta calitate. De ce nu pui de la Petrom? E si mai ieftin si carburantul e de la aceeasi sursa ca si OMV. OVM care vorba vine e "crema cremelor".0 points
-
uatevar. de ce te-ai chinui cu adaptari plus sansa sa gasesti o pompa SH, decat pise noi? Apoi cat de rele pot fi?0 points
-
0 points
-
Daca ai o interfata buna, prin obd. Daca nu ai, atunci citit pe placa, cu un programator0 points
-
Doar sa băgat boltu ala de blocare în locașul ala de lângă injector, ca în filmulețul ala, Dacă nu sa călcat cum trebuie ce trebuie făcut acum?, trebuie sa schimb și distribuția ca am app 200km,ce ma sfătuiti-1 points
-
La preluarea masinii , anvelopele erau Pirelli..dar jantele erau unele provizorii;cand am fost chemat sa iau jantele originale , au schimbat rotile cu totul si uite asa m-am pomenit cu Bridgestone. La prima vedere ,Sincer, m-am bucurat, deoarece anvelopele erau luate dupa un Formentor deabia adus la dealer, in comparatie cu anvelopele mele vechi care aveau deja rulati 2008 km Am pus cauciucurile de iarna (cele all season) si pana acum nu a rupt aderenta niciodata, desi am facut cateva kickdownuri-1 points
-
Nu e o incantare pentru ceilalti din trafic E ca si cum ar merge toti cu faza lunga si cand ajung in fata ta trec pe faza scurta Pe drumuri cu urcari si coborari sau curbe , pana regleaza , orbeste la maxim pe cei care vin din fata Pe mine au inceput sa ma deranjeze ca s-au inmultit , deranjeaza mai ales farurile de la Mercedes-uri apoi BMW apoi Audi /VW , cam in ordinea asta-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Posibil driverul din ecu, care comanda inj sa fie cu probleme. Dar, putin probabil. Faptul ca nu e scris, nu distruge piezo.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00