Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.01.2021 în toate secţiunile
-
A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat nimic despre masina dar nici nu s-au mai intamplat multe. Am montat semnalizarile dinamice astfel incat sa fie pachetul complet, am infoliat tot ce era de infoliat si cam atat. Intre timp mi-am luat si OBD11 si mi-am activat VIM, desi nu l-am folosit niciodata si nici nu prea cred ca o sa-l folosesc. Cat de curand urmeaza soft la ECU si la TCU iar mai apoi inca o revizie. Micile bucurii ale iernii quattro (torsen) e demential, am avut cateva urcari abrupte si cu gheata dar masina s-a comportat ca si pe asfaltul curat. Extrem de multumit.6 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.1 point
-
Salut! Dupa despartirea de masina visurilor mele (Golf V) , am ramas fan grupului Vag si am achizitionat un Passat B6 HL 2008 , 2.0 BKP, DSG Nu am o lista cu toate dotarile, dar cele mai importante ar fi : - cutie DSG (eram anti cutii automate, dar aceasta cutie m-a cucerit dupa cativa km ) - faruri bixenon adaptive - spalator faruri - tapiserie piele + alcantara - incalzire scaune fata si bancheta spate - navigatie aftermarket cu camera spate - autohold - volan cu comenzi - webasto cu telecomanda La momentul achizitiei avea 175.000 km de care sunt foarte sigur ca sunt reali , conform cartii service, facturi, ITP uri. Masina a fost cumparata de noua din RO. Nu am apucat sa-i fac poze "artistice" :1 point
-
@Dragoș Pahonțu Confirm, acel menu e doar de impresie, nici nu cred ca e 100% corect. @petrus_0707umfli cauciucurile la cat trebuie sa fie si apesi acel "SET"se va seta presiunea si la o schimbare vei avea o informare prin sistemul ABS, daca vrei sa activezi TPMS, monitorizare presiune cu senzori in anvelope trebuie sa montezi senzori in fiecare roata ( original te ajunge 40-45 euro unul sau cam 70 euro folositi pe ebay) plus controlerul care se monteaza in bara spate si cablajul si codarea. Pe aliexpress gasesti kitul complect. @Akaiu07 nu sunt zgarciobi la vw, sunt "smecheri", e chestie de marcheting. Un exemplu banal,pe golf 5 volanul are trei versiuni de controler, base, mediu si high. Pe base nu ai nimic, pe medium ai tot in afara de comenzi volan, deci daca vrei sa pui comenzi la volan trebuie sa schimbi controlerul. Si la toate modelele e la fel. La cablaje ai n versiuni de cablaje , si nu nu pt ca e mai economic pt ei , ci pt ca daca ver sa faci un retrofit trebuie sa suferi. Eu am si un Saab, spre surprinderea mea am deja toate firele la locul lor, daca vreau sa montez carlig am deja cablajul, aveam o mufa in spate la stereo si nu stiam ce e , am descoperit ca e de la amplificator,in cazul ca as vrea sa pun amplificator. In concluzie, din 2015 pana in 2019 cand a iesit faceliftingul vw a facut cinci versiuni de ceasuri de bord: ››24.05.2015 : 3G0 920 798 A 25.05.2015›› _29.05.2016 : 3G0 920 791 A 3G0 920 794 ( hybrid propulsion ) 30.05.2016›› _28.05.2017 : 3G0 920 791 B 3G0 920 790 B ( fara navigatie ) 3G0 920 794 B ( fara nav. hybrid ) 3G0 920 795 B ( nav + hybrid ) 29.05.2017›› _29.07.2018 : 3G0 920 791 C 3G1 920 794 C ( hybrid ) 30.07.2018›› _08.07.2019 : 3G0 920 791 D 3G1 920 794 D ( hybrid ) Acestea sunt informatiile pe care le furnizeaza Etka. Nu stiu daca e numai marketing sau chiar economisesc in felul asta, dar la alte marci auto nu trebue sa inlocuiesti juma'de masina pt un retrofiting.1 point
-
ID3 nu e e-up. E altceva. Cu bune si cu rele. Una dintre cele rele este consumul neobisnuit de mare din bateria de 12V. N-are absolut nici o problema daca deconectezi bateria de 12V. Apar multe avertizari cu galben dupa reconectare si dispar dupa aproximativ 5 metri de condus.1 point
-
Bateria de tractiune nu are nici o problema ca sta, nu are nevoie de incalzire periodica, poti s-o lasi asa pana la primavara. Bateria de 12V insa e mai problematica. Are probleme si cu frigul, si cu auto-descarcarea specifica bateriilor plumb - acid, si cu eventual consum al masinii... Cel mai bine ar fi sa deconectezi bateria de 12V. Iti trebuie 2 minute si o cheie tubulara de 10 mm...preferabil una cu cu un maner tip surubelnita...gasesti la Dedeman sau Hornbach... Deconectezi borna (-), cea mai "din fund", mai aproape de volan. Sistemul de prindere e foarte bine gandit si piulita nu se poate extrage, nu se poate pierde din gresala, e suficient s-o destrangi 2 rotatii si poti sa ridici borna s-o scoti de pe baterie. Cablul de legatura iarasi e suficient de flexibil si se poate misca usor. Cu incalzirea din aplicatie e foarte mare risipa de energie, la fiecare pornire masina incalzeste si habitaclul si bateria de tractiune (400 Kg). In plus te poti trezi ca nu-ti mai merge comanda de la distanta din aplicatie. Eu am patit de mai multe ori sa se blocheze modulul GSM si SOS, am rezolvat prin deconectarea bornei de la bateria de 12V pentru cateva minute. Sau mai pica serverele astora de la Volkswagen. Sau mai fac un update la aplicatie si nu mai comunica cum trebuie cu masini cu soft mai vechi de 0783...sunt multe chestii care se pot strica... Daca lasi masina conectata la priza de incarcare, incarca o data dar apoi nu mai re-porneste incarcarea. Si tot asa, te poti trezi ca "sughite" statia de incarcare, masina intra in eroare si n-ai cum sa o resetezi de la distanta decat daca merge cineva sa scoata si sa reintroduca cablul.1 point
-
Le-am intrebat direct ca si eu stiam de examinare la 180 000km si schimb la 210 000km. Mi-au zis ca da asa este, dar mai este si limita de ani care este maxim 6 ani. Asa mi-a zis consilierul de la reprezentanta. Cumva are logica, totusi nu poti sa ti la infinit o curea daca tu nu faci kilometraj. Stai sa vezi pret la ulei cutie de viteza mecanica tot la masina din semnatura cu 270 lei litrul. Cand stiu ca se gaseste original la 65-70 lei litrul. Oferta o sa mai cer intr-adevar si de la VW, desi m-as indoi sa fie mai ieftin, cel putin in Cluj preturile sunt duse deja rau de tot din cauza hypeului ce s-a creat in jurul acestui oras. (ma gandesc serios sa o tai de aici fiindca daca nu ai job in domeniul IT sau imobiliar, platesti totul la extrapret, fiind un fel de Tokyo sau Singapore al Romaniei).1 point
-
Asta-mi aminteste de reprezentanta Peugeot unde voiau sa-mi dea bujii (diesel) cu 140 lei bucata ... le-am luat din alta parte cu 65 (Beru - cam cele mai scumpe la acel moment) ... Verifica preturile pe un magazin online, un 20-30% in plus e rezonabil dar nu trebuie incurajate magariile cu 100%. Chiar nu stau de cateva sute de lei dar asta nu inseamna sa accept astfel de mizerii.1 point
-
@Andrei1980 Set reparatie e kit-ul de distributie? Eu le-as zice sa inlocuiasca semeringul si cureaua de distributie urmand sa schimbi toata distributia peste 3-5 ani daca o sa mai ai masina. Rolele si pompa de apa sunt bune la 100.000km, doar merg 210.000km.1 point
-
S-a pus praful (din nou) de cand n-am mai postat. Intre timp juliturile au fost remediate. Saptamana trecuta, 198.XXX : Am inlocuit discuri/placute fata/spate si lichidul de frana. Am ales zimmerman la discuri , pe fata ventilate si pe spate pline, iar la placute ATE. Nu am fost deloc multumit de discurile ATE la fosta masina, s-au ovalizat pana in 10k km..probabil am nimerit niste fake uri sau am avut ghinion. Dupa ce a primit discurile si placutele, maw a considerat ca are nevoie si de baterie..azi si-a dat duhul. Am comandat o baterie Varta de 74 Ah, sper ca maine sa o montez.1 point
-
Îmi pare rău că ai neplăcerea asta. Daca tot trebuie sa faci distribuția curând, e clar ca asta e momentul. Eu ți-aș recomanda sa ceri o oferta și de la o reprezentanta vw, diferența de bani s-ar putea sa fie semnificativa, și know how-ul la fel ca la Seat. Eu am motorul de 2.0TDI ckfc, și mie îmi zice in carte ca se schimba la 210k km, și nu scrie nimic de perioada de timp. Voi întreba la reprezentanta, sa vad ce îmi vor spune. Bănuiesc deja ca recomandarea lor va fi sa o schimb 😅 Succes!1 point
-
interesant. Si clar e f greu sa faci masuratori, tinand cont de variatiile de temperatura. E interesant de urmarit si variatia temperaturii bateriei, ce am observat: - sint 27 (sau 28, trebuie sa mai verific daca nu incepe numaratoarea de la 0) senzori de temperatura, si avem parametri gen "cea mai mare temp" si cea mai mica temp masurata de acestia - avem si un parametru "temperatura bateriei", care e o medie a celor 27 de senzori - in general bateria are temperatura ambientala, si nu, nu se incalzeste nici la franare/regenerare, nici la mers normal. Bjorn a facut si el ceva teste concluzia fiind ca doar la viteze de autostrada, pe la 130, se incalzeste bateria (deci la un consum de cam minim 0,2C) - bateria se incalzeste insa f mult cand se incarca pe CCS (DC fast charge). E interesant de urmarit si timpul in care se raceste apoi... - am plecat cu temp exterioara 10 grade, temp baterie 10 grade. Dupa 85km temp bateriei nu crescuse (drumul nu a permis viteze mai mari de 80-90). Ajuns cu vreo 50% baterie, incarcat DC pana la 100%. Temp baterie a crescut la 20 grade.1 point
-
Bec xenon OEM sau de la producatori consacrati Philips/Osram. Nu as face improvizatii in condtiile in care un bec Xenon nou lumineaza suficient.1 point
-
@acidone77 Am grija de ea ca sa aibe si ea grija de mine 😛 In primul rand, la multi ani! Sa fie un an bun si fara incidente si multe drumuri lungi si bune! 😛 Zilele trecute am gresat si coloana de directie si pot spune ca acum pot intoarce volanul de la cap la cap mult mai usor si fin M-am suparat putin ca mai "smucea" masina la anumite schimbari de viteza si am inteles ca, cauza ar fi un tampon minunat de la cutie care "flexeaza" prea mult asa ca am cumparat de la 034 Motorsport din SUA un dogbone insert (upper si lower) care au venit foarte bine ambalate si care sper sa il montez vineri, daca nu, in weekend si revin cu pareri. Va recomand daca comandati din non-ue sa va inzestrati cu rabdare, si sa vorbiti cu cei de acolo sa nu va retina taxe, doar pretul produsului deoarece veti plati TVA-ul la intrarea in tara a produselor (cel de 19% de la noi) + ca va dura ceva pana intra produsul in tara. Pe langa astea, am reusit sa ma intalnesc si cu un coleg care detine aceeasi masina minunata sa impartim durerea si problemele dar mai ales fericirea adusa de aceasta masina1 point
-
Salut, Unde recomandati sa schimb distributia la un 1.4 TSI CAXA? In Bucuresti. As aprecia daca ar raspunde cei care au facut aceasta lucrare si care ne pot spune niste preturi estimative si ce anume au inlocuit mai exact. Multumesc, Un an nou fericit!1 point
-
1 point
-
E foarte bine si normal in conditiile data de tine Eu sambata am avut pana la Sibiu 100 km = 7.5 iar de la Sibiu la Valcea , mai la vale putin acelasi drum 6.0 Dar roti pe 17 , 2 persoane , fara bagaje , Drive , clima e pornit intotdeauna Nu am mai postat ptr ca un lucrator de la o benzinarie imi tot da Downvote la orice postare si m-am gandit sa nu il supun la efort1 point
-
Nu merita cearta ptr consum la masina asta Ca idee , azi am fost iar la Sibiu , tot 200 km dus intors Am prins si de 2 ori semafor de lucrari , asfaltari dupa Cozia , cam 20 min la relanti , in rest drum liber liber , am tras la maxim Si tot 7L/100 km a afisat consumul , judetul Sibiu ploaie torentiala , judetul Valcea nori si uscat si la dus si la intors Concluzia : oricum ai merge , tot acolo ajungi , cafeaua a fost insa mai naspa azi Hai sa fim sanatosi tot , nu mai puneti la suflet diferentele la pompa1 point
-
Esti probabil mult mai tanar si inca nu ai o experienta suficient de mare ca sa tragi concluzii. Iti spun si tie si altora care cred ca cioara de pe gard e de mancare, ca nu e asa. Toti incearca sa te faca in tara asta numita Romania, unii mai cu diplomatie, altii pe fata de-a dreptul. Cand o sa ajungi si tu la o varsta mai inaintata, o sa iti dai seama singur ca asa e, nu incerc eu sa-ti deschid mintea. Cat despre CB-ul masinilor (cel putin la VAG si Suzuki unde vb din experienta) iti spun ca el este cel mai precis indicator de consum atata timp cat ai injectoare noi si care nu scapa in exces combustibil in camera de ardere. Acolo este calculat la micrograme, cu o precizie maxima si iti da consumul real al motorului, nu estimat. Ce pui tu in rezervor de la o anumita pompa este cu totul altceva. Iar rezervoarele moderne au si ele rezerva lor toate, nu le umplii pana in gat ca la dacie, deci nu poti trage concluzii decat daca lasi pistolul sa sara si basta, nu mai adaugi nimic in plus. Deci daca aveti diferente mari intre indicatiile CB si o pompa pe care o stiti voi ca masoara corect, inseamna ca injectoarele sunt f uzate. A se vedea ultimul post al lui Mihai_c, unde e vorba de acelasi motor si cu o diferenta enorma de consum. Informativ acolo este consumul normal extraurban in Romania cu viteze legale pentru acest motor de 3 litri. (trafic DN-DJ-DC, nu autostrada unde e mai mare)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pana la urma am reusit sa finalizez ce mi-am propus la inceputul topicului. Am instalat si MIB 2.5 cu ecran de 9.2 ce iti arata toate amprentele la prima raza de soare De asemenea, am pus si volan si schimbator nou, piese luate din dezmembrari cu masini 2018/2019 cu 0km in bord. Credeam ca sunt modele diferite de volan dar pielea era asa uzata ca nu mai arata ca asta de acum ci era foarte lucioasa Nu mai am de gand sa schimb nimic ci doar sa o mentin tehnic si estetic la un nivel ridicat. Cu toate ca ma gandesc si la predictive ACC dar imi trebuie noua camera din parbriz.. ma contrazic singur.1 point
-
Salutare, Dintre cei care ati mai reparat sau schimbat ceva la suspensie - s-a facut reincarcarea cu azot cu procedura de bleeding, etc? Daca ati facut si ati fost multumiti, va rog sa lasati aici o recomandare pentru ca nu reusesc sa dau de cineva serios, care sa nu lucreze dupa ureche. PM me please daca se considera reclama, desi sper ca suntem cu totii constienti ca este foarte greu de gasit un service sau mecanic care chiar stie intr-adevar cu ce se mananca suspensia asta cu circuit inchis sau semi-inchis. Multumesc, Iustin1 point
-
Va prezint in cele ce urmeaza un tutorial de instalare a unui volan multifunctional pe variantele de Polo 6R non-GTI. La versiunea GTI sau R, operatiunea este mult mai simpla si presupune doar adaugarea modulului cu comenzi pe volanul existent precum si recodarea software. Initial am tradus si adaptat 2 surse de informatie care se completau reciproc, cu gandul de a pastra informatia in interes personal, in eventualitatea unei viitoare tentative de tuning la masina proprie. Vazand insa interesul unor colegi de forum legat de aceasta modificare, am decis sa contribui cu aceste informatii. Am postat 2 fisiere .pdf: - instalare MFSW Polo Hardware.pfd, continand modificarile hardware asupra sistemului electric al masinii - instalare MFSW Polo Software.pdf, continand modificarile soft pentru activarea comenzilor de pe volan si a claxonului. Va rog sa treceti cu vederea eventualele greseli de redactare sau de exprimare, acestea fiind datorate lipsei de timp necesar verificarii textului. Mentiune: tutorialul este valabil pentru instalarea oricarui tip de volan multifunctional: cu comanda stanga, comenzi stanga-dreapta sau comenzi stanga-dreapta si DSG. Informatii si preturi despre acestea gasiti pe site-ul Bricarauto . Succes la modificari! P.S.: Sursele pentru informatie si poze sunt specificate in fisierele atasate. instalare MFSW Polo Software.pdf instalare MFSW Polo Hardware.pdf1 point
-
Nu as vrea sa creez un nou topic, insa am o intrebare fata de cine are farurile cu led, cele cu lupe sa zic asa. Un amic are masina dotata cu ele si vrea sa le schimbe pe motiv ca nu mai bat suficient de puternic ca la inceput, ca si cand isi pierd puterea. Este posibil asa ceva sau poate fi o alta cauza? Sa le schimbe cu altele noi evident de acelasi tip. La prima vedere par niste bani aruncati, dar poate chiar asa o fi. Voi ce parere aveti?-1 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00