Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.01.2021 în toate secţiunile
-
Revin cu mic feedback: Tin sa multumesc pentru tot suportul acordat colegului @sabinx cat si pentru toate configurarile si adaptarile facute. Cu ajutorul lui am descoperit ca acest model de cluster nu suporta Harti, pentru asa ceva as avea nevoie de versiunea 3G1. Daca o sa am ocazia probabil o sa fac swap la unele care suporta si harti. daca gasesc pe cineva care nu vrea neaparat harti in cluster. Unitatea mib2 high Harman cu parametrizarile de sunet facute + un subwoofer AM se aude mult mult mai bine fata de fosta unitate Delphi si va ramane pe masina. camera din parbriz a primit un mic update de soft intre timp. Urmeaza spre finalul lunii un upgrade de firmware la radar-ul de acc si in final sper sa am pACC configurat si functional cu care sa ma joc. Revin cu feedback si poze ori cu pACC ori alt AID2 points
-
@yeeeeman Calitatea unui combustibil nu o vezi doar in numarul maxim de cai. Poate toate sortimentele scot 105 cp la 4000 rpm, dar sigur exista diferente in modul cum face putere motorul, in special in ture mici. Eu personal diferentele atat intre motorina premium si cea standard, cat si intre benzina de 95 si cea de 100, le-am observat in ture mai mici, pana in 3000, adica la mersul in oras. Mie senzatia pe care mi-o lasa cu sortimentele scumpe e ca raspunde mai repede cand apesi pedala si vrei sa o faci manevra rapida prin oras, la talpa si urcat pana in ture mari nu prea, adica fix ce ziceam mai sus cu mai multa putere la turatii mici desi puterea maxima a motorul a cam aceeasi.2 points
-
@Andrei1980 Set reparatie e kit-ul de distributie? Eu le-as zice sa inlocuiasca semeringul si cureaua de distributie urmand sa schimbi toata distributia peste 3-5 ani daca o sa mai ai masina. Rolele si pompa de apa sunt bune la 100.000km, doar merg 210.000km.1 point
-
1 point
-
Sor-mea are un Ford Fiesta 1.3 benzina si alimenta permanent de la o benzinarie mai mica Petrom, pentru ca acolo venea tot timpul unul din angajati si ii alimenta el cu benzina. De cativa ani masina merge cu check engine aprins in bord din cauza catalizatorul care nu-si mai face treaba foarte bine, cel putin asa au spus cei de la service dupa diagnoza. Nu stiu prin ce intamplare, recent a alimentat cu benzina de la OMV-ul unde alimentez eu si surpriza, s-a stins check engine-ul! Acum vrea sa puna benzina numai de acolo, si e problema ca nu vin angajatii sa puna, si ma suna pe mine sa vin la benzinarie sa-i pun!1 point
-
Eu dupa ce mi-am luat masina, vreo 2 ani am alimentat doar de la Rompetrol cu motorina standard si de vreo 2-3 ori cate un plin din cea premium. Nu am simtit nici o diferenta intre ele, masina mergea la fel. Dupa asta m-am mutat la OMV, sa incerc si altceva. Ce am observat este ca, cu un plin de motorina standard OMV, fac in general intre 50 si 100 de km mai mult fata de un plin de motorina de la Rompetrol. Apoi am incercat si cea premium si pot sa spun ca masina este mai fasneata cu cea premium. In plus de asta, la temperaturi sub 0 grade, dimineata la pornire cu motorina standard, aveam un mers neregulat al motorului, in primele 10-20 de secunde. (corectii peste 1.-- la injectorul 4, care se stabilizeaza dupa ce se incalzeste undeva la 0.4), iar cu motorina premium de la OMV, motorul nu mai merge neregulat in primele secunde de la pornire, cel putin nu mai este sezizabil la ureche.1 point
-
Trebuie facut un test orb ca sa vezi cu adevarat daca e placebo sau nu. Pune pe altcineva sa iti puna motorina si apoi vezi daca iti dai seama care e aia scumpa si care nu. Daca il faci de cateva ori la rand si de fiecare data iti dai seama care e aia scumpa atunci putem vorbi cu adevarat de diferente. Dar cnad iti pui singur carburant si in subconstient stii ca 100 > 95 de ex. e greu sa fii complet obiectiv.1 point
-
1 point
-
Exact. Echilibreaza tractiunea pe toate rotile si previne "ruperea" aderentei la accelerare.1 point
-
La 8k km nu ai nevoie de diesel. La 8k km pe an, 1.4 de 150 cp este mult mai potrivit pentru ceea ce expui mai sus.1 point
-
1 point
-
Schimbarile de viteza in functie de informatiile din harta/indicatoarele recunoscute sunt foarte prompte. Nu are ezitari. Spre exemplu in dreptul indicatorului de intrare in localitate are exact 50. imediat ce ai iesit creste la limita maxima legala 🙂 Intradevar, limitele de 50, 30 pot fi "deranjante" pentru ca in realitate nimeni nu reduce viteza exact la limita. Insa sunt 2 setari distincte selectabile separat: limitele de viteza si curbele. Se poate lăsa setată doar a doua.1 point
-
1 point
-
Evident ca arata inalta fara suspensie sport, depinde de gusturi; oricum prefer ceva mai mare decat ceva stock 15''-16'' @LonestarX, daca vrei doar niste jante care sa arate mai bine si nu vrei sa te complici cu suspensia sport si tot ce implica ea, niste jante pe 17 sunt compromisul ideal. Daca pui si suspensie/arcuri sport, vorbim de altceva. Uite cum arata cu jante pe 18 (225/40/R18) fara suspensie sport, R-Line sau altele. E cocotata, dar aspectul e imbunatatit fata de jante pe 16 (nu am gasit alta poza mai buna, sorry)1 point
-
Eu pe alh am pus inițial Rompetrol. După care am aflat că motorul asta merge bine mersi și cu ulei de gătit așa că am trecut pe cea mai ieftină, Petrom. De vreo 2 ani pun Petrom. Injectoarele sunt toate cu corecții aproape de zero. Turez motorul macar la câteva zile până în zona roșie. Pe scurt nu îl menajez deloc și merge brici și cu asta "ieftina". De altfel nu am simțit nicio diferență între Rompetrol și Petrom pe alh. Pentru el e totuna. Am și chip pe el de un an. Făcut și măsurat pe dyno, 124 cai și 260nm. Cu ieftineala de petrom. Poate o sa incerc cândva un dyno cu motorina premium. Pentru dieselurile mai noi cu tehnologii de ultimă oră totuși cred că cea premium e o idee bună.1 point
-
Mergeam spre Brasov, in serpentine la Oituz urcam agresiv in treapta a2a de viteza (sa fi fost 40km/h), cand mi-am dat seama ca am viteza prea mare si intru pe contrasens, am tras brusc de volan si a inceput sa intre ESP-ul (deja nu mai aveam 40 ci vreo 25-30km/h), nu stiu daca ma corectat prea mult, nu mi se parea ca ma ajuta...asa ca i-am dat a1a si am calcat acceleratia. A plecat instant pe traiectoria ideala. Asta cu un Golf 4 1.6, cutie manuala. Cred ca ajuta ESP-ul, dar mai bine ma bazez pe mine, si urmatoare masina obligatoriu o sa aiba tractiune integrala (din ratiuni de siguranta, pentru ca tot masina de oras vreau).1 point
-
Fa niste km. Incearca sa utilizezi cat de mulr frana de motor. Ideal ar fi daca ai avea o coborare. In 100.. 130km se adapteaza.0 points
-
Va salut colegi!! Detin un lt 35 anj si porneste greu la rece la prima cheie. De fapt porneste si se opreste de 6-7 ori pana isi ia mersul si atunci daca vreau sa accelerez nu o face decat dupa aprox 10 sec... Mentionez k bujiile sunt bosh si noi bujia sta aprinsa vreo 7-8 sec si dupa vreo alte 5 se aude si tacanitul de dezactivare al releului de bujii... aveti vre-un sfat pentru mine? Va multumesc As mai avea ceva. Cum pot sa opresc caldura pe timp cald? Iarna vara tot cald baga chiar daca comut pe albastru. Unde sa caut?? Drumuri bune!!!0 points
-
Si ce ai fi vrut sa vezi? Chiar crezi ca poate face cineva diferenta intre uleiuri doar asa dupa ureche?-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00