Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2021 în toate secţiunile
-
Am avut o unitate de TD de Formentor 2.0 TSI de luni dupa-masa pana marti dimineata in "joyride", si am zis sa revin cu cateva pareri personale, daca tot am fost mult timp chitit pe model, la cateva zile dupa TD tinuta pe drum ireprosabila, chiar si R19 DCC isi face treaba, nici pe Cupra Mode nu am avut plangeri din dreapta (sotia), pe confort oricum mai confortabil decat Ateca R19 fara DCC Motorul este fun factor, ultra cunoscut, nu are rost sa intru in detalii Neplacut insa sunet de "vajait" in habitaclu intre 4 si 6 ture in bord, indiferent daca viteza de rulare era 40km/h sau 100km/h, la acceleratie "blana" si intre acele turatii intra cam la fel in habitaclu Bord simplist, design modern, display central mare Neplacuta zona de clima/sunet neilumunata noaptea, neplacuta zona de pozitii/faruri ceata cu touch, am prins ninsoare/ceata pe autostrada la cruise control pe 130km/h, am incetinit sub 70km/h instant, a durat ceva pana sa nimeresc butonul de ceata, initial apasand dezaburire parbriez&luneta Pachet contemporan, intoarce priviri si ca sofer, cand o parchezi, sa vezi cum arata din "alt unghi" insa parca nefinisat, scos pe banda rulanta inainte, "fortat" Inca imi place modelul, este unul care mi l-am dorit si am aspirat cateva luni bune la el, insa din punctul meu de vedere incomplet (pe motorizarea 2.0TSI 310ps - fara incalzire auxiliara, fara parbriz degivrat, restrictii la Area View/Top View Camera, din ce am prins acuma si cu probleme la haionul actionat electric - ori asta la un pret de lista de masina "dotata" care sare bine de 50k€, mi se pare trist...) Din nou, o placere sa o conduci, insa parca mai merita putin timp investit in produsul final, parca resursele si timpul necesar pentru produs a fost transferat bugetul in marketing - desigur parere pur personala si subiectiva3 points
-
2 points
-
Salutare! Am zis sa prezint si eu masinuta deoarece a trecut ceva timp de cand o am. Am cumparat masina la 8.500 km si acum am ajuns la 25.000 km din Ianuarie, km facuti 80% externi (multe drumuri Bucuresti - Arad cu munca). Este un Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI (CEPA) DSG7 (DQ500) din 2012 care dezvolta 340Cp/450Nm. Urmeaza sa ajung si la MTM in Germania pentru upgrade Motor (410Cp/550Nm) si Cutie. Sper sa ajung anul acesta deoarece am platit upgrade-ul dar "Guvidul-19" nu ma lasa sa ajung. Planuri de viitor nu ma pot pronunta inca, dar cel mai sigur va fi un detailing complet interior/exterior/motor/jante + infoliat toata masina dar inca ma gandesc daca sa o fac eu sau sa merg undeva si ma bate gandul si de un rear seat delete. Ca si scop masina nu va fi de curse/prosteala/etc. dar o voi pastra ca un daily drive + show car. De cand a intrat in posesia mea am schimbat mai toate consumabilele posibile si imposibile deoarece masina a stat in garaj mai toata perioada in care a fost la fostul proprietar. Ca si consum pot spune ca sunt foarte fericit deoarece in oras calculatorul arata o medie de 12-13% iar extern 8-9% binenteles daca ai greutati in bocanci poate urca imediat la 14-16% in oras si 10-12% extern. Exemplu: Bucuresti - Arad = 1 plin (60L - 10% medie) ceea ce zic ca este foarte bine pentru o asemenea masina Ca si jante si cauciucuri: - Vara: MTM BiMoto 19" cu Michelin PS4S 255/45 - Iarna: Audi Rotor 19" cu TBD (Posibil Nokian WRD4 sau Michelin Alpin 5) Sa ne vedem cu bine la cat mai multe intalniri!1 point
-
Schimbarile de viteza in functie de informatiile din harta/indicatoarele recunoscute sunt foarte prompte. Nu are ezitari. Spre exemplu in dreptul indicatorului de intrare in localitate are exact 50. imediat ce ai iesit creste la limita maxima legala 🙂 Intradevar, limitele de 50, 30 pot fi "deranjante" pentru ca in realitate nimeni nu reduce viteza exact la limita. Insa sunt 2 setari distincte selectabile separat: limitele de viteza si curbele. Se poate lăsa setată doar a doua.1 point
-
1 point
-
realist vorbind, nu exista nici o "oboseala a metalului" ca parametru de luat in calcul la cumpararea unei masini E interesant insa ca cineva a lansat si aceasta noua idee E posibil sa existe diferente intre o masina cu 300k si una cu 75k la "oboseala metalului" dar nu detectabile, nici de tine, nici de altcineva. Pur si simplu nu e un parametru care merita urmarit. E cam si cum am spune ca un cauciuc cu 500km rulati nu e ca unul nou, asa este probabil, dar nu detectabil in mod rezonabil. Sint masini nu de 5 ani si 300.000km ci de 15 ani si 600.000km. Am cunoscuti cel putin vreo 4 oameni cu passat b5 din 2003 cu peste 500.000km. Audi A6... Audi a4... toate din anii 2002-2003 si oamenii fac cu ele trasee de la un capat la altul al tarii. Sint convins ca toti ar vrea sa stie cat "a obosit metalul".... inca o iau ca pe o gluma nu mai poti sa o faci ca noua dupa unii, ca metalul "a obosit"... scuze, inca sper ca e o gluma... Ma gandesc la sasiul de la un offroader din ala veritabil de prin 2000 care a fost ruginit, curatat si grunduit de vreo 3 ori si inca metalul nu e "obosit"...1 point
-
1 point
-
in oras, m-am obisnuit cu B. este orasul mic, si am invatat sa previn franarile si sa ma obisnuiesc cu stilul de decelerare asa incat sa pot calcula cat iau piciorul. de multe ori imi place B si pe drumuri nationale, si nu apas frana aproape niciodata. daca e mai aglomerat, sau sunt curbe.1 point
-
@Emy DTu vorbesti de exceptii. La fel si de ce ai zis cu samsarii care repara masini si le repara corect. Si de masini cu multi km care se simt "mai bine" decat alea cu mai putini. La masinile samsarite, nu stii care are mai putini kilometri pana nu le iei la puricat. Depinde mult de cum a fost intretinuta fiecare. Insa doua masini, intretinute la fel, una cu 400000km si una cu 150000km reali, nu vor fi la fel. Niciodata. Asta e doar imbatare cu apa rece. Daca reusesti sa gasesti tu exceptia si sa o cumperi, ferice tie1 point
-
Partea de sus a pompei unde este și filtru se desface destul de ușor, practic după cele 2 șuruburi de la filtru mai desfaci și ultimul șurub și se desface tot capul unde se regăsesc acele pârghii care acționează și presiunea uleiului în grup. În interior se găsesc niște arculete cu pistonase, un rulment și angrenajul cu pârghii... Nu e cine știe ce complicat. În ceea ce privește "electrica" pompei, se desfac 2 șuruburi și se scoate tulumba unde este trecuta și seria iar dedesubt se regăsește rotorul cu 2 cărbuni. Ca și verificare "la rece" am conectat 2 fire, un + și un - la mufa pompei și am făcut testare dacă se învârte pompa.1 point
-
Am eu pe Alltrack B8, MIB 2 cu meniul offroad dar nu mi-a folosit niciodata. Are si meniul cu monitorizare g-force dar la fel, nu mi-a folosit. Este doar de impresie artistica.1 point
-
Radar ACC 3QF.. / 2Q0 - generația 2018-2020, Lane Assist 3QD.../ 2Q0... + minim MIB 2.51 point
-
Oboseala metalului nu tine de "varsta" metalului in ani, ci de cate cicluri de tensionare a suportat. O masina "ca noua", de 5 ani si 300k nu este acelasi lucru ca una de 5 ani cu 75k la bord.1 point
-
Felicitari , frumoasa buburuza , sa o folositi sanatosi Incredibil insa cum la asemenea nivel si la asemenea preturi : - se poate indoi un pin cand bagi o mufa - se poate livra o masina noua cu eroare Este despre ce inseamna calitatea , responsabilitatea si rigurozitatea in ziua de azi , in orice domeniu Sa speram ca la centralele nucleare sunt putin mai atenti1 point
-
Daca vei cauta pe forumurile din afara, vei vedea ca majoritatea au fost nemultumiti de aceasta motorizare. Pe de alta Parte, masina goala cantareste aproape 2,5 tone, daca o incarci si-i mai agati si o remorca... motorul de 2l nu e ce trebuie pt. genul asta de masini.1 point
-
Și pentru că a fost cuminte la revizie Kodița a fost gratificată cu o nouă escapadă covăsneană. De data asta s-a bucurat de liniște și relaxare pe domeniul privat cu peste 500 ha padure montană al contelui Mikes. S-au bifat peste 20 km de explorare pe jos prin padurea plină de urși și alte viețuitoare. În alta ordine de idei predictiv acc-ul este precum o jucarie pentru cei mici 🙂 Te apropii de localitate si te anunta ca iti va reduce viteza la 50, cand intri o reduce, te apropii de o curba si te atentioneaza ca va reduce la 35, in curba o reduce, apoi creste singura la 50, apoi iesi din localitate si creste singura la 90, apoi ajungi intr-o intersectie si reduce suficient incat sa ai timp sa te asiguri chiar daca vii din drum secundar....ce mai! E deșteaptă 😁 Si ca un bonus de info: kodița are radar cu senzor ARS410...adica ce are si Tesla pe Model 3 incepand cu 2017. Deci potential hw există. Iar ca să primeasca 5 stele la testele de siguranță a mai avut niște funcții active....funcții ce nu există din fabrică pe masinile vândute....încă 😆1 point
-
Buna seara, dragi colegi! Azi am sa va prezint continuarea retrofiturilor efectuate pe Skoda Octavia 3 VRS, prin urmare vom vorbi de noile radare Side Assist 2Q0907685B/2Q0907686B (Lane Change Assistant/ Rear Cross Traffic Alert). Aceste radare au început sa fie montate pe noile mașini VAG începând cu luna Septembrie 2019 și vin cu câteva îmbunătățiri fata de generația anterioară 5Q...., astfel: 1. Raza noua de acțiune este de 70 metri, fata de 20 metri varianta precedenta; 2. Semnalizează acustic prezenta mașinilor/ bicicletelor/motocicletelor etc. la deschiderea portierelor + luminează cu roșu banda ambient lighting de pe usa; 3. Vibrează volanul la încălcarea marcajului atunci când nu semnalizam; 4. Vibrează volanul și repoziționează mașina pe banda dacă se încearcă schimbarea benzii iar in proximitate se afla alta mașina/motocicleta etc; 5. Previne sau atenționează posibilele accidente din spate; 6. Frânează la deplasarea cu spatele atunci când se apropie o mașina/bicicleta/motocicleta/persoane, și emite semnale sonore. De menționat ca o parte din funcțiile enumerate anterior sunt valabile doar intr-un setup avansat și anume, pompa ABS 47 Byte, PLA 3.0, Lane assist 3QD..., Predictive ACC 3QF..., BCM 5Q ....BR, Gateway 3Q... AC etc. Deocamdată atât cu partea teoretica, am sa va postez câteva poze înainte de montaj, urmând sa revin când retrofitul este implementat.1 point
-
Decat s-o strice altii,mai bine-o stric eu. Oricm multumesc si apreciez de fiecare data cand imi raspunzi ,iar pe viitor asa o sa fac.1 point
-
Am facut eu azi retrofit, Unitate MIB STD2 cu Navigatie / Bluetooth pe Golf 5 2008 Unitatea are Component protection Disabled, functioneaza hartile, bluetooth-ul, Are activate mirrorlink / Android Auto / Car Play Revin cu poze Cine doreste sa ma contacteze Am pt VW si Skoda cu sau fara navigatie1 point
-
Nu se poate umbla prin parametri astfel încât limitele de viteză să fie setate cu o bonificație de 9 km/h? În localitate să meargă cu 59 km/h, la limită de 30 cu 39 etc.0 points
-
Temp exterioara conteaza f putin. Conteaza regimul de mers.. urcare.. viteza.. incarcare masina.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00