Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.01.2021 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.2 points
-
Radar ACC 3QF.. / 2Q0 - generația 2018-2020, Lane Assist 3QD.../ 2Q0... + minim MIB 2.52 points
-
Felicitari Sabin pentru perseverenta și pentru reușită. Pot face pACC pe orice tip de radar din generația noua. Practic se genereaza un set nou de coduri SWAP + codare + parametrizare specifica seriei VIN + setul de date specific fiecărui model in parte2 points
-
Am avut o unitate de TD de Formentor 2.0 TSI de luni dupa-masa pana marti dimineata in "joyride", si am zis sa revin cu cateva pareri personale, daca tot am fost mult timp chitit pe model, la cateva zile dupa TD tinuta pe drum ireprosabila, chiar si R19 DCC isi face treaba, nici pe Cupra Mode nu am avut plangeri din dreapta (sotia), pe confort oricum mai confortabil decat Ateca R19 fara DCC Motorul este fun factor, ultra cunoscut, nu are rost sa intru in detalii Neplacut insa sunet de "vajait" in habitaclu intre 4 si 6 ture in bord, indiferent daca viteza de rulare era 40km/h sau 100km/h, la acceleratie "blana" si intre acele turatii intra cam la fel in habitaclu Bord simplist, design modern, display central mare Neplacuta zona de clima/sunet neilumunata noaptea, neplacuta zona de pozitii/faruri ceata cu touch, am prins ninsoare/ceata pe autostrada la cruise control pe 130km/h, am incetinit sub 70km/h instant, a durat ceva pana sa nimeresc butonul de ceata, initial apasand dezaburire parbriez&luneta Pachet contemporan, intoarce priviri si ca sofer, cand o parchezi, sa vezi cum arata din "alt unghi" insa parca nefinisat, scos pe banda rulanta inainte, "fortat" Inca imi place modelul, este unul care mi l-am dorit si am aspirat cateva luni bune la el, insa din punctul meu de vedere incomplet (pe motorizarea 2.0TSI 310ps - fara incalzire auxiliara, fara parbriz degivrat, restrictii la Area View/Top View Camera, din ce am prins acuma si cu probleme la haionul actionat electric - ori asta la un pret de lista de masina "dotata" care sare bine de 50k€, mi se pare trist...) Din nou, o placere sa o conduci, insa parca mai merita putin timp investit in produsul final, parca resursele si timpul necesar pentru produs a fost transferat bugetul in marketing - desigur parere pur personala si subiectiva2 points
-
Oboseala metalului nu tine de "varsta" metalului in ani, ci de cate cicluri de tensionare a suportat. O masina "ca noua", de 5 ani si 300k nu este acelasi lucru ca una de 5 ani cu 75k la bord.2 points
-
Asta e un caz rar pt ca majoritatea folosesc cele mai ieftine piese posibil, repara doar sa fie ambalajul frumos iar ce e sub tabla sa mearga cat sa vanda masina.2 points
-
Din toate masinile din anii'80, te-ai oprit direct la Trabant. :)))) Oboseala materialelor se invata la scoala si se studiaza in institutele de cercetare, nu pe forumuri, asta daca te gandesti ca ai "invatat" ceva azi. Poate doar te-ai informat.2 points
-
2 points
-
Salutare! Sunt la prima postare pe forum, dar urmaresc de ceva vreme masinile din comunitate, deci sper sa nu ma abat de la reguli cu topicul asta. De pe la finalul lui 2019 tot cautam o benzinara coupe SH. Fiind impresionat de invincibilitatea masinii anterioare, un Golf 5 1.9 TDI BKC, m-am orientat tot catre ceva din grupul VAG si am ajuns la un EOS facelift din 2011. Cautarea n-a durat putin deloc, ajungand sa iau masina abia in iulie 2020, dar avand in vedere pandemia, starea de urgenta si toate cele, n-a avut rost sa ma grabesc, si eu zic ca rabdarea a dat roade N-aveam eu ganduri de o decapotabila, mai ales ca e daily car, dar fiind hardtop, facelift, si avand motorul pe benzina pe care aparent il lauda multi ca fiind cel mai fiabil la bugetul meu, am sunat imediat ce a aparut anuntul. Vazut, testat / verificat, vandut! Destul cu povestile, sa vorbim despre masina. A fost comandata in 2011, are tot istoricul in Romania, motorul este 1.4 TSI, cel de 122 CP si la exterior avem un veritabil Rising Blue. Ca si dotari remarcabile (cel mai probabil la vremea ei) ar fi farurile DRL cu bi-xenon si dynamic bending light (8IM), scaunele incalzite, volanul multifunctional, RCD510, senzorii de ploaie si cei de parcare. Revin cu un reply legat de ce am facut la masina din vara pana acum.1 point
-
Salutare, In luna ianuarie a acestui an am achizitionat acest frumos exemplar Audi A6 C7 Avant FL MY 2016 (11/2015) de la reprezentanta Audi din Dresden. Km la momentul achizitiei 174k. Masina este un Avant asociat la motorul 3.0 BiTDI, cutie tiptronic la care nu fusese facuta nici o revizie (deh, lifetime ) insa am facut-o eu recent, voi detalia mai jos despre asta. Dotarile mai jos, le enumar pe cele mai importante: -S-Line exterior si jante de vara de 19" / iarna 18'' -Ambiental Lightining -Pachet ACC cu Lane assist, side assist, braking guard si tot ce mai contine acesta -Faruri Matrix -Plafon negru -Perdelute spate si luneta -Climatronic 4 zone -MMI 3G plus -Heads-up display -Night Vision -Volan in 3 spite incalzit -Scaune sport reglabile electric si cu memorii -Suspensie adaptiva -Sistem audio BOSE Mai jos atasez cateva poze din momentul achizitiei si de pe drum. Pentru cine doreste sa afle, media de consum pe un drum Dresden-Praga-Viena-Gyor-Budapesta-Bucuresti a fost de 8,2% cu o medie de viteza de 75km/h, in Romania crescand foarte mult deoarece am prins ambuteiaje si accidente la Deva. Dar mers legal si cu reprize sport eu zic ca este un consum foarte bun. Nici nu ma asteptam sa fie sub 8,5% si nici nu-mi doresc.. un astfel de motor este facut sa manance kilometri nu sa fie folosit la consum. Sunetul in modul dynamic este demential. Felul in care suspensia se comporta pe comfort sau auto este uluitor.. nu am cuvinte. Pe Auto suspensia are garda la sol 120mm. La viteze de peste 120km/h mai mult de 3 min, aceasta coboara la 100mm. Daca schimb modul in Dynamic, mai coboara pana la 90mm. Mai are si functia "Raise" care o duce la 145mm ceea ce este maxim. Nightvision nu am vrut neaparat, a fost bonus pe masina, dar este o functie foarte utila pe drumuri virajate, cu paduri. Acesta detecteaza si in caz de urgenta chiar franeaza daca animal/om sare in fata masinii. Mi s-a intamplat o data sa imi franeze brusc pt ca a detectat un pieton traversand neregulamentar la o distanta la care eu nu-l observasem cu ochiul liber. Cutia tiptronic era foarte ok, nu dadea semne de vreo problema, schimba f bine insa am zis ca nici un ulei/filtru nu e pe viata si am fost sa-l schimb. Nu m-am dus la reprezentanta unde mi-au zis ca ei nu schimba decat uleiul, filtrul il lasa pe acela si cu toate asta costa 2200 lei si nici la Service Faur unde am vazut cativa oameni care au plecat de acolo cu probleme. Am ales sa merg la cineva care a facut o treaba foarte buna. Filtrul nu era foarte imbacsit, dar avea pilitura destula stransa acolo. Dupa schimbul de ulei si cutie masina schimba mai bine, dar diferenta foarte mica. Dar stau impacat ca am pus ulei nou si filtru nou. Revizia la motor am facut-o doar cu ulei Audi (bidon negru) refuzand sa pun Castrol. Pana acum media in aprox 15k km este de 9%, drumuri preponderent in afara orasului, media de viteza fiind de 60km. Nu merg deloc pe efficiency care efectiv anesteziaza motorul ci doar pe Auto si Dynamic. N-ai cum sa faci un drum fara sa mergi in Dynamic .. asa masina cere sa fie alergata din cand in cand. Motorul este demential cuplat la aceasta cutie.. resursele de putere pe care le are, acceleratia care te baga in scaun si te tine acolo, felul in care sta pe drum desi are 1975kg .. de nepretuit La fel cum a patit si colegul @Boditza recent si eu am aceeasi problema cu zgomotul la roata stanga fata. O sa mai merg asa o perioada deoarece eu dau vina pe placutele de frana Recent am activat Apple Carplay si update la harti 2020. Toate cele bune, Ionut1 point
-
1 point
-
Tot respectul pentru ca ai impartasit aceste detalii desi stiam ca ti-l doresti foarte mult si stii ca si in paginile trecute s-a zis de cateva ori despre faptul ca o masina de 50k deja ridica pretentii spre premium. Poate gasesti timp sa detaliezi ce s-a intamplat in detaliu, daca nu aici, in alt topic. Ciudat ceea ce spui de vajait intre anumite turatii. Clar nu este ceva ok cu antifonarea legata de un zgomot pronuntat al motorului in acea plaja..1 point
-
update sw radar, refacere coduri swap, dataset. @B98XAL trebuie contactat. eu nu pot face datasetul.1 point
-
Intradevar, insa diferentele de comportament al sasiului de exemplu intre cele doua situatii enumerate de tine, mai ales la masinile noi care folosesc aliaje de inalta rezistenta sunt insesizabile pentru un utilizator normal. Diferentele se vad pe parte de suspensii, rulmenti, distributie, lac/vopsea, interior, baterie, in general tot ce se uzeaza cu trecerea kilometrilor. Problema nu ar fi neaparat din punctul asta de vedere. Daca samsarii ar aduce masini corect servisate, intretinute, cu multi km, cred ca ar fi in regula. Ar merita in fond sa platesti o suma mai mica pentru o masina de genul (rulata mai mult, dar intretinuta) decat sa cumperi una din Ro cu max. 100000km. Insa samsarii aduc de regula masinile cele mai ieftine, care arata bine pentru kilometrajul lor. Le cosmetizeaza, le fac un detailing, insa masinile astea au un pret scazut cu un motiv. Neamtul o vinde ca ori are probleme capitale ori are niste servisari generale de facut pentru care nu mai vrea sa dea bani, etc, etc. Pe cand o masina din Ro cu 90000km cum am luat eu de exemplu, se simte ca e mult mai putin rulata si ai cu ea in general mai putine batai de cap si griji. La felul in care arata interiorul, la felul in care se simte suspensia, se simte ca o masina aproape noua, comparativ cu o Octavia 2.0 TDI adusa din afara cu 350000km la bord care se vede si se simte la condus ca o masina mai veche, cu toate ca are aceeasi varsta. Pe testate. Putem spune ca aceasta activitate de samsareala are si efecte pozitive. Service-urile o duc de minune, vwforum are trafic la greu si noi ne transformam intr-o tara de experti in mecanica. Insa pierdem timp, bani, nervi cu masini de care nu ne bucuram, care se strica cand te astepti mai putin, care polueaza, etc. De asta statul ar trebui sa reglementeze aceasta activitate, RAR-ul ar trebui sa fie mai strict la aprobarea autovehiculelor intrate in tara si tot asa.1 point
-
1 point
-
Nici nu stiam ca metalul oboseste... dar cat traiesti tot "inveti" :)) Cum sa "oboseasca" cand socurile aplicate la nivel de sasiu sunt tot mai mici datorita imbunatatirii suspensiilor? Da, nu or mai fi facute din otelul ala din care era facut sasiul la trabant, dar nici nu poti compara suspensiile si nici stilul de constructie. Sasiul trabantului e "o bucata de fier" pe cand la masinile mai noi e construit din multiple elemente integrate + materiale compozite, etc. ps: urmaresc (follow) pe cineva care aduce masini din state. Avariate (nu inundate), luate la licitatie de la asiguratori - doar la comanda pt clienti. Le aduce si le repara dupa specificatiile producatorului, dupa manualul de reparatie, cu piese doar originale, doar dupa procedurile producatorului si cu sudura ca la producator. Masinile ies perfect si nu vad de ce nu ar fi ok. Nu le vinde ca "impecabile/fara accident" ci cumparatorul stie de la inceput ce cumpara, unde e lovita, cat de tare, costuri reparatie, etc. Ce e gresit in asta?1 point
-
Salut, Si in functie de limita de viteza pe portiunea respectiva de drum.1 point
-
1 point
-
salutare. Proiectul a ajuns la final, cu succes. Dupa cel putin 50 incercari din partea mea, (modificari ale datasetului original) am apelat la un foarte bun amic B98XAL pt piesa lipsa din acest proiect, ultima si cea mai importanta: dataset-ul pt pACC si scoaterea tuturor limitarilor de tara. https://www.instagram.com/vagguide_romania/ Multumesc @B98XAL pentru aceasta activare. Functioneaza absolut impecabil Poze in curand PS. am pastrat camera de pe Scala 0920 - este perfecta.1 point
-
De ce sa-l consume? La cald ar trebui sa aiba cam aceasi vascozitate(ambele au indicele 30), ba chiar zicea cineva ca noul 0w30 e mai gros la cald decat 5w30. Prima cifra arata cum se comporta un ulei la rece, la pornire, deci unul mai subtire protejeaza mai bine ajungand mai repede in toate colturile motorului.1 point
-
Ba poti, si controlul RAR si ITP'ul, daca softul e bine facut si nu scoate gram de fum, pt ca masoara opacitatea fumului, si daca ii lasi catalizatorul, esti " in regula " la teste. Pe langa asta, foarte multi habar nu au ce e ala DPF, la ce foloseste, si ca masina lor are asa ceva..dar asta e alta discutie. Problemele tehnice se pot vedea cu usurinta la o verificare in servis. Km pot fi dati inapoi astfel incat sa nu ii mai vezi niciodata, nici pe pompa abs sau cum am zis mai sus in restul exemplelor. Dar daca gasesti istoric in reprezentanta, sau factura cu care a fost vanduta / anuntul licitatiei cu acte doveditoare...este buna de proba in instanta. Oricum, portite de scapare se vor gasi mereu la noi..eu am tot incercat ca educ pe altii sa nu mai achizitioneze masini de la samsari..iar daca vor musai de peste hotare, sa plateasca la o firma care se ocupa cu asa ceva ( cu recenzii bune si acte doveditoare ) putin mai mult decat ar fi dat samsarului...daca nu va mai exista cerere, se va duce si oferta. Pana acum am reusit cu succes sa ii conving pe altii sa isi ia masini bune, nu tepe curate si masini manarite ; si nu imi pare rau, pt ca nu ma intereseaza daca exista si samsari de calitate..si daca ar exista, numarul lor ar fi infim. Cine vrea sa vanda o masina corecta si crede ca poate face profit, poate fi sincer, isi poate face temele si sa prezinte un istoric curat, anuntul de licitatie, sau orice alta baza solida din care sa reiasa ca acel bun nu este manarit ; dar, repet..profitul la noi nu se face cu masini de 169.000 km aduse din DE...ci x2 km si sa vada ochiul 169k..1 point
-
@Muale " "chiar eu" de ce, nu vand masini, nu dau km inapoi. " -> tocmai de asta am spus chiar tu, pt ca esti un om corect, nu un combinator care sa fie contra acestei masuri ; in video se vorbeste despre acest subiect dezbatut de tine, cu masina luata de la proprietar, in care spune ca se mentioneaza in C/V ca isi asuma cumparatorul si cumpara masina pe propria raspundere, sper ca am retinut bine, nu stiu daca am reprodus exact acele vorbe. Treaba cu viciile ascunse sau probleme....e discutabila ; eu nu am nimic de reprosat celor carora vand o masina cu defecte ; ca poate de aia o vinde, sa nu mai investeasca in ea sau ca si`a luat alta ; sau poate trece ITP legal si cu acele defecte, deci se incadreaza in peisaj ; acum problema este ca unii aleg sa mentioneze defectele ( foarte putini ), altii il iau pe nu stiu in brate, si aici e treaba ta sa verifici masina si sa te decizi daca o cumperi sau nu. Problema kilometrajului este manareala cu buna stiinta si o tactica extrem de abordata de samsari ; eu, spre exemplu, cand am cumparat GTI`ul, avea in bord 170k km si pe rarom 250k ; vanzatorul mi`a confirmat, si faptul ca nu a stiut cand a luat`o el cu 5 ani in urma pt ca nu exista acest raport rarom, si se vedea ca atunci au fost dati km inapoi, fix inainte sa o cumpere el ; deci nu a fost vina lui, si el la randul lui a verificat masina ; eu la randul meu cand am vandut`o, am pus in anunt KM REALI conform rarom, nu cei din bord, cu toate ca nu ii puteai accesa cu testerul. Deci, probabil stim cu totii ca in functie de suma pe care esti dispu sa o platesti pt modificarea km, o poti face cat mai profi ( din bord, vcds, din chei, din cutie, etc ), ceea ce duce in unele cazuri la imposibilitatea aflarii kilometrajului ; apoi, sa iti pierzi banii la fiecare verificare la reprezentanta, tot nu mi se pare ok, pt ca tot tu ii pierzi ; si nu veniti va rog cu argumente de genul " nu`ti convine, esti sarac, sau vrei limuzina full la pret de logan " asta iti dam ; pune tu, samsar ordinar, km reali in anunt, si e decizia mea apoi daca imi aleg masina aia sau nu ; pt ca evident pretul este influentat si de rulaj ; dar astfel de saracii de oameni nu mai pot face profit si deja au concurenta cu masini corecte...asta ar insemna ca o mare parte dintre ei ar trebui sa se lase de jecmaneala si sa se duca la munca.1 point
-
Verifica in portbagaj, la modulul senzorilor de parcare, daca nu ai apa acolo, scurt in el si mufe si de acolo sa faca1 point
-
Se referea la un proprietar de rand care a luat si el masina de la altul... Pentru samsari, ar trebui sa existe un cadru legislativ clar. Cu pedepse, chiar si inchisoare.1 point
-
@Muale nu credeam sa exagerezi chiar tu in privinta acestui aspect ; eu sunt total de acord cu pedepsirea marlaniei ; cred ca este foarte clara situatia privind samsareala din Romania...cu un search pe seria VIN se poate afla daca acea masina a fost cumparata de la o licitatie sa zicem, iar daca de acolo a plecat cu un kilometraj si in tara ajunge la vanzare cu alt kilometraj ( de regula cu 100-200.000 mai putin ), este clara a cui a fost mana, ca doar nu a modificat soferul trailerului km ; nu vorbim de un amortizor scurs sau nimicuri despre care s`ar putea dezbate la nesfarsit...ci de inselaciune ; de faptul ca umplem tara de gunoaie supra evaluate ; nu am o problema cu o masina de 4 ani vechime cu 300k km reali, rulata extraurban ; ba chiar intentionez sa imi iau una pe viitor ca sa o achizitionez la pret mic, pt ca masina nu se strica la rulaj constant..sau cel putin, nu cum crede marea majoritate a poporului ; inselaciunea ar trebui pedepsita cu inchisoare..dar pana la asta, ar trebui sa se impuna cel putin impozit pe profit pt samsareala...iar oamenii ar trebui sa caute masini corecte sau macar de la proprietari, sau sa isi aduca ei una, decat sa incurajeze jecmaneala ; e ok, as cumpara o masina de la samsar care presteaza un serviciu..dar nu de la unul care cauta doar sa cumpere un cazan, sa`l mantocareasca si sa`l vanda unei gaste ca sa faca el profit..sunt si parcuri auto SH cu recenzii foarte bune care verifica foarte ok o masina inainte sa ti`o predea..si da, se ofera o garantie partiala sau o verificare temeinica de fata cu proprietarul, factura, km pe factura, revizie / detailing la predare, etc ; dar e mai scumpa..indiferent de situatie, ca romanul e prost si vrea ieftin si full si lux, ca si`o face cu mana lui sau etc, nu mi se pare ok sa fii inselat. La noi marea problema a masinilor importate este modificarea kilometrajului, si mai bine haideti sa incurajam pedepsirea acestui aspect decat sa fim gica contra crezand ca o sa fim noi dati in judecata pt o bucsa uzata.....1 point
-
1 point
-
La Porsche Bucuresti Vest. Imi facusem programare inainte de Craciun, raportand o simfonie de probleme (multe dintre ele raportate si aici pe forum), pe care le-au identificat si ei stocate de masina. Am lasat masina ieri dimineata si am luat-o azi la pranz. Au zis ca au fost 30 de calculatoare de actualizat Altfel, trebuie sa ma prezint din nou in service prin martie pentru update-ul 2.1, impreuna cu toata lumea. Sunt suuuper incantat de Apple CarPlay wireless. Fara fir, ca salbaticii1 point
-
În nici un caz motorul nu putea funcționa cu atâta mizerie...... Nu am văzut nici la u 650 atâta mizerie și ala mergea cu motorina de cea mai slaba calitate posibila....1 point
-
Azi am fost la itp, dupa ce am scos masina de pe stand, sa 'blocat' masina pe stand, a venit cineva de la RAR, ne-am imprietenit, totul ok, ps: amortizoare ok.1 point
-
Gata prima zi cu ele, ce sa zic, nu mi se par mai rigide fata de cele cu talon de 60, consumul nu pare sa se fi marit, de pe loc pleaca usor mai greu, in rest, in mers dinamica nu se simte schimbata, pe viraja este un pic mai bine.1 point
-
La servo nu sesizez nimic, luni o scot din garaj, in weekend mergem cu cealalta masina. Si eu sunt curios, ca mi sa spus ca va fi mult mai stabila, eu sper doar sa nu fie incomoda suspensia... Vedem, daca nu imi place trec inapoi la 15. Eram foarte curios, ca nu am avut niciodata roti mai mari de 15, daca sunt ok, le voi vopsi. Le vreau ca pe cele de iarna. Oricum arata foarte bine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pana la urma fiecare se descurca cum poate. Important e sa nu incerci sa faci din propria experienta o regula generala de urmat pentru toata lumea, ci sa prezinti lucrurile cat mai obiectiv cu putinta si sa oferi cat mai multe detalii. Nu vreau sa amplific polemica deja creata, dar pentru mine relatarile celor doi colegi au informatii lipsa: - in cazul lui TTibi, vorbim de un set de injectoare totusi functionale (desi nu in parametri), trimis la firma din Bieberach. Faptul ca pe factura scrie ca au fost reparate nu imi spune exact ce problema au avut. O detaliere a reparatiei propriu zise, daca a fost primita, ar fi binevenita. - la Razvan_N injectorul era in scurt, deci piezo inlocuit. Nu neaga nimeni cunostintele celor de la Electromecanica, mai ales ca vin dintr-o intreprindere care se ocupa cu asa ceva, dar: - elementul piezo inlocuit este de pe un injector de acelasi tip? - daca vreau sa fac ce ai facut si tu, trebuie sa iau un injector sh numai pt. piezo, sau ma ajuta cei de acolo cu un piezo bun de la alte injectoare pe care le detin si au alte defecte? Poate a contat faptul ca sunt si fostii colegi... Am avut si eu un injector defect. Am cerut sfaturi, am citit topicul, am analizat si am luat decizia cea mai buna din punctul meu de vedere. Pentru ca, pana la urma totul se invarte intre timp - bani - calitate; si ce-ti doresti tu de la astea. Restul e cancan.1 point
-
1 point
-
Toti avem dreptate: - si muale cand spune ca poti sa nu stii de defectele preluate de la cel care ti-a vandut=o tie - si cei care sustinem ca ne bucuram sa auzim de samsari pedepsiti pt datul km inapoi - si cei care spun ca teparii ar mai trebui sa dispare Pe de alta parte, din intamplare am mai verificat si eu km unor masini pt diversi colegi de aici si de prin alte parti avand aceasta posibilitate, si am vazut multe masini cu km dati inapoi care insa arata si merg f bine. Ce vreau sa zic cu asta? Ca sint f multi oameni cu masini care au avut km dati inapoi dar se bucura de ele, fiind f multumiti. Oamenii astia nu ar fi avut masina visata, sa zicem asa, daca preturile erau cele din Germania de la masinile cu km putini si reali... In momentul asta, inca gasim in Ro masini aduse aici la preturi mai mici ca in Germania fara dragii nostri samsari care trec vama si imediat le dau km inapoi nu vom mai putea sa mai vedem asa ceva...0 points
-
@Victor Lala ai cumva un cod de piesa pentru tamponul motor? Si eu am tot DQ500, dar pe un Passat Bitdi si sunt curios daca se simte ceva diferenta, si piesele se pot monta si pe Passat? Ai cumva si un pret?0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00