Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.01.2021 în toate secţiunile

  1. Salutare tuturor ! A venit vremea sa va prezint noua mea achizitie, un VW ID3 1st Pro PLUS, si asta spune totul despre motorizare si dotari, ca si culoare este makena turcoaz cu volan si bord negru. Masina a fost luata de la Nurvil , deoarece acolo am primit un discount bun. Cei de la PBV1 (exceptie @mastermox, cu care am intrat in legatura destul de tarziu, doar dupa ce am dat fiscalul lui @Aaron) nu au vrut sa de nici-un discount. Oricum, masina luata de la Valcea este masina din curtea PBV1, care a facut un drum pe platforma la Valcea si retur pe rotile ei. Asta mi-a dat prilejul sa fac un drum mai lung cu ea, de la Valcea la Bucuresti. Am plecat cu 100% de acolo si in fata casei mai aveam un range de 135km. Cu cei 215 km parcursi inseamna un drum de 350 km, ceea ce este ok. Multumesc si aici celor 2 cu care am discutat despre masina. Am ajuns la Valcea impreuna cu un prieten, am mers cu masina lui, am discutat cu @Aarondiferite aspecte legate de masina si de livrare. La pregatirea masinii de livrare au gasit o eroare care nu se putea sterge, la una din pompele de recirculare. Am intrat in service impreuna cu @Aaron si dupa discutiile cu mecanicii am continuat cu verificarile asupra acelei erori. Pana la urma am gasit ca un pin dintr-o mufa de pe carcasa bateriei de tractiune s-a indoit in momentul cand a fost introdusa mufa si nu mai facea contact. Asta s-a intamplat in fabrica, deci va dati seama care este nivelul CTC-ului la plecarea masinii din fabrica daca a ajuns la client cu asemenea defectiune. Cred ca sunt primul client care si-a reparat masina in sevice inainte de a semna de livrare. Odata ce am ajuns cu masina acasa a inceput documentarea despre tot ceea ce inseama : card vw, piese, accesorii, retea de incarcare, etc Am inrolat cardul de incarcare si masina in aplicatie. Inrolarea masinii in aplicatie am reusit-o abia dupa 3-4 incercari, primind diferite mesaje de eroare. Prielel lucruri de care am avut nevoie au fost jante si anvelope de iarna, asa ca dupa studierea ofertei am achizitionat 4 jante de table pe 18” de la AHW Shop, care, desi aveau termen de livrare imediat au ajuns dupa 2 saptamani. Acest termen a fost acceptat de mine, dupa ce mi s-a comunicat ca daca nu vreu sa astept, primesc banii inapoi. Am luat apoi un set de anvelope NOKIAN WR SUV 4, 215/55 R18”, de la anvelope-discount.ro, pe care mi le-au livrat in ziua urmatoare, cu dot de 37/20. Anterior mai facusem o comada asemanatoare la autobon.ro iar acestia nu le-au livrat nici dupa 8 zile, cu toate ca termenul era de 2-4 zile. Odata ce am montat anvelopele pe jante, am luat si un cric ca sa am cu ce ridica masina, aceasta venind fara cric si fara kit de pana. Apoi a venit randul unor capace OEM pe 18”, comandata la Avia si au sosit in 5 zile, termenul de livrare fiind de 15 zile. Am luat capacele argintii, initial doream pe cele argintii/negru dar nu aveau termen de livrare. Am luat si covorase de interior, sunt 5 piese si acopera si spatiul dintre covorasele spate, acolo podeaua fiind perfect plana. Urmeaza tavita de portbagaj, dar nu stiu diferenta dintre cele 2 coduri ce se potrivesc pe masina mea, asa ca mai are de asteptat. Acum masina are doar 1400 km, sapt viitoare urmeaza o excursie la Predeal si imi fac planul sa vad unde o incarc.
    13 points
  2. Și pentru că a fost cuminte la revizie Kodița a fost gratificată cu o nouă escapadă covăsneană. De data asta s-a bucurat de liniște și relaxare pe domeniul privat cu peste 500 ha padure montană al contelui Mikes. S-au bifat peste 20 km de explorare pe jos prin padurea plină de urși și alte viețuitoare. În alta ordine de idei predictiv acc-ul este precum o jucarie pentru cei mici 🙂 Te apropii de localitate si te anunta ca iti va reduce viteza la 50, cand intri o reduce, te apropii de o curba si te atentioneaza ca va reduce la 35, in curba o reduce, apoi creste singura la 50, apoi iesi din localitate si creste singura la 90, apoi ajungi intr-o intersectie si reduce suficient incat sa ai timp sa te asiguri chiar daca vii din drum secundar....ce mai! E deșteaptă 😁 Si ca un bonus de info: kodița are radar cu senzor ARS410...adica ce are si Tesla pe Model 3 incepand cu 2017. Deci potential hw există. Iar ca să primeasca 5 stele la testele de siguranță a mai avut niște funcții active....funcții ce nu există din fabrică pe masinile vândute....încă 😆
    7 points
  3. Dupa cum am promis, revin cu un reply legat de ce s-a intamplat cu masina in ultima jumatate de an: La scurt timp dupa ce am luat-o a fost facuta revizia la filtre si ulei (~102000 km) - acum are ~111000 si nu a consumat ulei. Uleiul era de la Motul, dar nu mai stiu exact produsul, dau un edit cand ajung in masina si ma uit pe factura. Tot la revizia asta am schimbat si bucsele de pe fata. Imediat dupa revizie a urmat o incarcare cu freon si aplicarea unor folii de protectie pe faruri. La scurt timp dupa achizitie am schimbat si bateria - bordul era pom de craciun, dadea tot felul de erori care dispareau dupa ce mergeam putin cu masina. Am schimbat bateria si a disparut permanent anomalia. Nu trece mult timp si apare problema de care ma temeam cel mai tare: infiltratiile de apa. Intra pe langa stalpul A ("boala lor"), deci am trecut rapid la concluzia ca e de la imbinarea furtunului de scurgere. M-am pus sa desfac tot ce e in jurul plafonierei ca sa aflu ca e totul ok cu furtunul si imbinarea (nu m-a dus capul sa torn mai intai apa acolo ca sa fiu sigur ca aia e problema, eram prea convins). In cele din urma testez cu apa si imi dau seama ca de fapt era de la parbriz, care nu mai era bine lipit in partea de sus-dreapta - parbriz remontat, problema rezolvata. Oare cauza sa fie starea multor drumuri din Bucuresti? (sine de tramvai si toate cele) Apoi am inceput sa cumpar tot felul de chestii mai mult sau mai putin importante: set nou de covorase, stergatoare noi, suporti fara rama pentru placutele de inmatriculare (cu velcro), LED-uri noi pentru plafoniera, desfacatorul de sticle / separatorul de la suportul de pahare care lipsea si o solutie pentru bluetooth audio. Am observat ca multa lume isi monteaza un kit de bluetooth, eu am ales sa merg pe o varianta mai simpla (poate nu la fel de eleganta) - am cumparat un Fiio uBTR care sta conectat permanent la auxiliarul din cotiera. Calitatea muzicii este foarte buna (de asta am luat Fiio), bateria tine mult si daca am vreodata nevoie sa vorbesc la volan are si microfon si il poti prinde ca pe o lavaliera de guler. Din cand in cand trebuie incarcat (USB-C), iar priza din spatele cotierei e perfect localizata pentru asta, nefiind nevoie sa trag firul usb de la cea din fata. In orice caz, tot mai confortabil e sa ai muzica de pe un microSD de 32GB (maximul suportat de RCD 510 afaik) pentru ca pe AUX nu poti controla nimic din butoanele masinii. Bluetooth-ul a ramas util pentru atunci cand pune altcineva din masina muzica, din moment ce telefoanele din ziua de azi nu prea mai vin cu mufa Jack. Pe la inceputul lui octombrie incep deja sa ma gandesc la pregatirea de iarna si trec pe la Expert Detailing pentru o protectie ceramica si punctarea cu vopsea acolo unde era sarita de la pietrecele. N-am eu vreun interes sa le fac reclama, dar am fost foarte multumit, mai trec pe la ei 👍 In noiembrie m-am apucat eu de curatat chedere si aplicat Krytox. Totusi, vine luna decembrie si se intampla ce pateste probabil orice posesor de Eos la un moment dat: se infunda scurgerea de la stalpul A si apa se prelinge inapoi inauntru pe stalp la ploi abundente. Am crezut ca am prevenit asta cu aer comprimat suflat pe la capetele scurgerilor, dar nu cred ca a fost eficient. Problema s-a rezolvat cu o sarma de intins rufe luata de la Auchan si impinsa usor pe furtun pana a iesit pe partea cealalta (e nevoie de multa rabdare) + o seringa cu care am impins cu presiune apa pe scurgeri, de test. Nu in ultimul rand, cea mai recenta achizitie este o camera de bord 70mai PRO + modul GPS, sper sa nu imi fie utila vreodata 😒 Acum masina sta sub o semi-prelata si asteapta sa vada ce-i cu codul asta galben de ninsoare. Nu arata prea bine, dar e impermeabila si are un strat soft pe interior, deci protejeaza bine hardtop-ul de zapada. Dupa ce am facut poza am prins mai bine prelata in spate ca sa nu o ia vantul pe sus 😅
    5 points
  4. Felicitari pt achizitie! Iti recomand sa astepti versiunea 2.1 -am lucrat din greu la ea inainte de sarbatori :). si pare sa fie cea mai stabila de pana acum si avertizarea (falsa) de airbag nu ar mai trebui sa apara, pe langa altele :). Succes!
    2 points
  5. Mai mult pentru fii-mea, ca eu nu prea sunt fan iarna si zapada, am zis sa cautam aceasta substanta (sau forma de agregare a apei) weekendul trecut. Nu am ales ca toata pu... lumea valea prahovei, ci niste locuri foarte pitoresti, unde voiam de mult sa ajung. Am gasit zapada, am gasit serpentine, si ceva drum mai dificil. Foarte frumos insa, si busul s-a dovedit, din nou, extrem de placut de condus si versatil. De ce busul? pentru ca "jos" de unde am plecat, nu era aproape deloc zapada, si am putut sa ne dam cu bicicletele
    1 point
  6. La vale si pe zapada - B In rest - D
    1 point
  7. Posibil sa aiba mai mult de 320cp declarati. O sa ne zica czr curand 😬
    1 point
  8. OT: Eu am trifazat din 2011. Cablul de 5x10 de Cu din BMPT intra intai in garaj intr-un tablou de distributie si de aici pleaca alt cablu, tot de 5x10 de Cu in tabloul general de la parter din casa si apoi cu conductor de 6 in tabloul de la etaj. In cele 2 tablouri, pe fiecare faza am cate un diferential de 20A, si fazele sunt impartite si echilibrate. in casa, intr-o camera, de ex, daca am iluminarea pe faza R am prizele pe S sau T, doar in bucatarie si in camera tehnica am toate trei fazele. Statia o sa fie instalata in garaj, o sa schimb tabloul din garaj deoarece este mic si nu-mi permite instalarea unui diferential pentru statie. Deci nu trebuie sa fac modificari in instalatia din casa, doar in garaj sa schimb tabloul, sa montez diferentialul pentru statie si sa trag cablu de 5x6 de Cu pana la statie. Tablou parter.
    1 point
  9. Cei care cumpără o mașină SH și descoperă că kilometrajul a fost modificat, îl pot da în judecată pe vânzător. https://m.digi24.ro/stiri/economie/un-craiovean-care-a-vandut-o-masina-cu-kilometrii-dati-inapoi-obligat-de-instanta-sa-restituie-banii-video-1432046
    1 point
  10. Multumesc, la fel va doresc si voua. Dupa cum se stie, softul masinii nu este inca perfect, am avut parte de Airbag Light aprins in bord cu atentionarea aferenta, eroare care dispare la urmatoarea pornire. Mai nou am avut un meniu incomplet pe partea de clima, si la fel a revenit dupa o repornire a masinii. Nu am avut probleme cu descarcarea bateriei de 12V chiar daca masina a stat nemiscata vreo 2 saptamani, cat timp au fost lucrari de canalizare pe strada si noroiul era de 10cm si mi-era mila de masina sa o bag pe acolo. Inca nu am inscris masina, asa ca nu o sa primesc cei 200 euro pe cardul de incarcari , bani dati de Porsche Romania pentru inmatricularea unei masini electrice in 2020. Am programare pe 25 ianuare pentru inmatriculare si nu stiu ce numar preferential sa-i pun, cred ca o sa merg pe B-973- ELectricVehicle. Am fost informat de Nurvil ca a aparut o noua versiune de soft si o sa fiu chemat sa-l facem, dar nu vreu sa fiu printre primii, sau poate astept sa trec la versiunea 2.1 direct, daca se poate. Simt lipsa functiei AndroidAuto/Apple carplay dar nu intr-atat incat sa astept cu nerabdare update-ul. @Rave Si eu am fost invidios cand ai venit la mine cu e-UP-ul si nici macar nu stiam sa-l pornesc !!
    1 point
  11. Un pic de zapada. 10 Ianuarie - fara, 11 Ianuarie - zapada. 😊
    1 point
  12. Confunzi putin lucrurile. Iin manual este vorba de a merge cu schimbatorul in N si motorul oprit. Cat timp este pornit, cutia are ungere si racire. Chiar si asa, manualul nu recomanda ca masina sa se deplaseze cu schimbatorul in N. Si nu ai niciun motiv logic sa te deplasezi cu masina in N. Pana si manualul mentioneaza acest lucru ca o greseala. Manualul mai face referire la tractarea autovehiculului, in N, cu motorul oprit - se poate face doar pe o distanta limitata (60 km cred) - nu gasesc acum pagina.
    1 point
  13. Am răspuns la ce am știut (și nici atunci întotdeauna corect). Nu o lua ca o provocare, încerc să învăț așa cum sunt majoritatea pe aici.
    1 point
  14. @nicusan Fara suparare, dar dai foarte multe inforamtii gresite pe topicul asta. Ce sens ar avea ca masina sa contorizeze timpul cat sta oprita. "Time elapsed since regeneration" este in cel mai rau caz timpul scurs de la ultima regenerare in care masina a stat cu motorul oprit, dar contactul pus. Si vad ca ai evitat sa raspunzi la afirmatia despre "Request Regeneations", te mai intreb o data poate ai gasit o explicatie intre timp. De ce masina din poza are Requested regenerations 2 daca paramentrul asta reprezinta regenerarile "ratate". Tot gresita e si ultima afiramtia cu privire la regenerarea stand pe loc.
    1 point
  15. Daca nu ai aruncat deja uleiul si acea depunere as fi curios de un test. Sa il torni incet pe un magnet sau sa plimbi un magnet prin vas, sa vedem ce ar aduna. Cei de la Racingline tocmai au scos buson cu varf magnetic pt a aduna pilitura din sistem. Si eram curios daca sau cata pilitura metalica s-ar fi creat in atat timp.
    1 point
  16. Am vazut la un prieten cu Skoda Superb 2 un pass holder in parbriz, care se pare ca vine de fabrica la multe modele Skoda. Intrucat in parcarea de la locul de munca trebuie sa tinem mereu permisul de acces la vedere, am inceput cautarile. Am incercat prima data cu niste plastice de pe ali care vin cu banda dublu adeziva, dar nu stateau cum trebuie si pe drum denivelat batea in parbriz. Cum n-am vazut la niciun Passat plasticul ala in parbriz am zis ca nu exista, dar m-am inselat. M-am uitat in etka, am gasit codul de piesa si am dat comanda impreuna cu surubul de prindere si clipul de plastic in care intra surubul. suport permis acces - 1ST867159 cost 4 lei surub prindere - N 10442003 cost 1 leu clip plastic - N 10516801 cost 2 lei Dupa cum vedeti, preturile sunt derizorii si a iesit ce trebuie
    1 point
  17. In legatura cu alegerea becului iti recomand becul oem (4150-4300k). Cea mai stralucitoare culoare a becului este de 4300K, deoarece produce cea mai mica cantitate de lumină UV. Poti vedea aproape toata lumina generata. Adica, lumina UV nu este perceputa de ochiul uman; cu cat cresti temperatura catre 5000-6000k se va produce mai multa lumina UV si se pierde din putere. Aparent iti da impresia ca lumineaza mai bine dar cu un simplu aparat de masura ai sa vezi ca pierzi multi lx. Orientativ, am incarcat cateva masurari la mai multe tipuri de masina. Masurarea am facut-o la 7,5 m, pe mijloc, cu farurile reglate.
    1 point
  18. Sa vedem si noi niste zapada..
    1 point
  19. La dealer nu iti activeaza functia ci doar iti valideaza datele in baza de date skoda (asta fiind conditie pentru functionarea lock-unlock). Daca masina nu este produsa dupa 11.2018 functia respectiva nu este disponibila chiar si cu validare.
    1 point
  20. Nu!!! Demontezi farurile, scoti becurile si cu multa rabdare.. se curata oglinda din interior (este afumata de la xenoane), lupele ( int, ext ) si geamul la interior. Ptr geam eu am folosit doi magneti puternici (unul de 2 cm la int si unul de 3 cm la exterior. Le faci niste pernute dintr-o laveta si cureti cu o solutie de lentile sau apa micelara fara ulei. Lupele le-am curatat cu o sarma, laveta de ochelari si solutie de curatat ochelari.
    1 point
  21. La multi ani tuturor si fie ca 2021 sa fie un an cat mai bun, daca este posibil lipsit de covid. Dupa o perioada de odihna am trecut la urmatorul retrofit si anume lumina ambientala pe Octavia 3. Anul trecut prin vara am inceput proiectul instaland RGB la picioare, inlocuind BCM Bosch mid fara lumina ambientala cu BCM high Bosch 086BR. Configurarea nu a fost usoara deoarece pe Bosch 086BR nu putem avea mai mult de 1 zona RGB si aceea este lumina de pe trimurile usilor. Ceva mai mult de o zi m-am chinuit sa inteleg codarea am reusit sa o fac sa mearga. Acum am trecut la finalizarea proiectului, adaugand lumina ambientala pe trimurile si buzunarele usilor, si in spatiul central de depozitare de sub panoul clima. Drept urmare am comandat cablajele, am comandat BCM high de la Conti 084DH, care suporta 3 zone de lumina ambientala, cu intensitate variabila (totodata functioneaza si rabatarea oglinzilor perfect, cand revenim la masina acestea se deschid la punerea contactului), am comandat un set complet de fete de usi cu lumina ambientala si toate lampile necesare. Fetele de usi le-am gasit in dezmembrari de pe Octavia Scout 2018/masina cu 30.000km (impecabile) RGB lumina buzunare usi: 8W0 919 390 A 8W0 919 390 B 8W0 919 390 F 8W0 919 390 E RGB lumina picioare 8W0 947 415 A 8W0 947 415 B 8W0 947 415 C 8W0 947 415 D RGB sertar depozitare consola 5F0 947 355 C Inlocuirea BCM-ului presupune CP (component protection), adapt immo (codare chei) si parametrizare. Pt traseul firelor se desfac toate fetele de usi, toate pragurile, stalpii, etc. Pentru trimurile usilor RGB se leaga in mufa cu 27 pini respectiv pinii 15,16. In BCM se leaga in mufa C, conectorul T73C, pinul 29. Firul plus"+" se ia din panoul de sigurante, repectiv SC8, iar "-" de la surubul de pe pragul de la sofer. Pentru lumina de la picioare, in BCM este acelasi pin, "+" se afla pe aceeasi siguranta iar "-" de pe acelasi surub. Cablajul lampilor RGB din buzunarele usilor si cel de la sertarul de depozitare din consola este facut de bunul meu prieten Andrei (la dimensiune cu mufe, pini sertizate etc). Totodata solutia aleasa pentru iluminarea RGB a sertarului este proiectul lui (unul foarte reusit) - am incercat 2 variante si aceasta este castigatoare (poze atasate) *pentru cei cu trapa care doresc asa ceva am pus cateva poze de pe masina lui Andrei (tubul RGB utilizat este OEM, cablajul este executat de Andrei, si amplasamentul este proiectul lui). Codarea: Pentru BCM Conti 084 CG/DD/DH avem urmatoarele: [LO]_p_adaption_kundenwunsch_fussraum: 1.00 [LO]_p_helligkeit_entriegelt_fussraum: 0 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_max_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_HD_auf_zuendung_ein_fussraum: 125 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_HD_auf_zuendung_aus_fussraum: 127 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_dieseTuer_auf_zuendung_ein_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_andereTuer_auf_zuendung_ein_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_zuendung_ein_fussraum: 125 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_dieseTuer_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_andereTuer_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_einausstieg_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_zuendung_aus_fussraum: 127 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_HD_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_HD_zu_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_schluessel_ab_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_schluessel_ab_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_dimmfaktor_farbwechsel_auf: 1 [LO]_p_dimmfaktor_farbwechsel_ab: 1 [LO]_p_farbwechsel_delay: 0 [LO]_p_farbauswahl_HMI: 11001 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI: 100 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_2: 1100 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_3: 0 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_4: 0 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI: 1 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_2: 10001 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_3: 10 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_4: 0 [LO]_p_verzoegerung_berechnen: 0 [LO]_p_t_HMI_verzoegerung_helligkeitswerte: 200 [UN]_ms [VO]_ambient_lighting_lin_slaves_modules: [LO]_pa_einzeladresse_slave_1: 1 [LO]_pa_verbauinfo_slave_1: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_1: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_2: 2 [LO]_pa_verbauinfo_slave_2: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_2: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_3: 3 [LO]_pa_verbauinfo_slave_3: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_3: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_4: 4 [LO]_pa_verbauinfo_slave_4: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_4: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_5: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_5: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_5: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_6: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_6: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_6: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_7: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_7: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_7: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_8: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave8: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave8: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_9: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_9: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_9: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_10: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_10: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_10: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_11: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_11: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_11: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_:12: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_12: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_12: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_13: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_13: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_13: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_14: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_14: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_14: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_15: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_15: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_15: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_16: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_16: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_16: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_17: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_17: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_17: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_18: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_18: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_18: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_19: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_19: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_19: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_20: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_20: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_20: 0 [VO]_ambient_lighting_lin_slaves_groups: [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_1: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_1: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_1: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_2: [VO]_3_not_defined [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_2: [VN]_Center console [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_2: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_3: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_3: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_3: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_4: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_4: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_4: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_5: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_5: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_5: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_6: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_6: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_6: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_7: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_7: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_7: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_8: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_8: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_8: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_9: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_9: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_9: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_10: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_10: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_10: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_11: [VN]_monochrom [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_11: [VN]_Footwell [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_11: 1.20 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_12: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_12: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_12: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_13: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_13: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_13: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_14: [VO]_3_not_defined [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_14: [VN]_Footwell [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_14: 1.20 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_15: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_15: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_15: 1.00 [VN]_Interior_light_lamp_configuration: [LO]_Ambiente_Applikationsleisten_in_Tuertafel: [VN]_installed [LO]_Fussraumbeleuchtung: [VN]_installed [LO]_Ambientemenue mit globalem aus: [VN]_active [LO]_Ambientemenue mit alle Zonen: [VN]_active [LO]_Ambient_Farbliste_HMI: [VN]_active [LO]_Ambience_light_colorlist_default: 1 [VN]_Interior_light_2nd_generation: [LO]_weicher Farbwechsel: [VN]_active [LO]_Tuertafelbeleuchtung mehrfarbig: [VN]_active [LO]_BAP Farbwert Farbe 1: 1 [LO]_BAP Farbwert Farbe 2: 4 [LO]_BAP Farbwert Farbe 3: 5 [LO]_Ambiente_Farbliste_HMI_mit_Farbtransformation: [VN]_active [LO]_Helligkeit Instrumententafelbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Cockpitbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Lautsprecherbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Mittelkonsolenbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Dachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Panoramaschiebedachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Instrumententafelbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Cockpitbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Lautsprecherbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Mittelkonsolenbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Dachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Panoramaschiebedachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Ambiente_Fahrprofil_Individual: 1 [LO]_Innenlicht: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Ambiente_Fahrprofil_Offroad_Individual: 11 Succes!
    1 point
  22. Din punctul meu de vedere.. te-as sfatui sa nu renunti la xenon. Xenonul bate led-ul (xenon=3000-3250 lumeni iar led-ul oem max 2500). Inlocuire bec xenon oem si inainte de asta, o curatare a lupelor atat la interior+oglinda cat si la exteriorul lupei. Eu am reusit o imbunatatire vizibila. La masurare, cu orice aplicatie de pe telefon (dist. de 7.5m, pe centru, initial aveam 290 lx si dupa curatare 474 lx).
    1 point
  23. Interesele sint mari .. bla.. bla e mult. Se repata 100 la 100. Am vazut .. testat.. Acuma.. e un forum.. fiecare crede ce vrea. La multe injectoare .. reparatia lor consta in curatarea cu ultrasunete. .. dar firmele trebuie sa vanda.. comertul.. economia de piata e totul. Traim vremuri extreme.
    1 point
  24. 55000 euro pentru un Tiguan electric de 2,2 tone cu tractiune fata (???), ce nu poate fi configurat decat cu maximum de dotari si cu un design generic (eufemism)? Le doresc mult succes.
    1 point
  25. Vineri am fost la Coso Garaj si am schimbat discuri+placute. Au fost reglate si farurile, pentru ca bateau prea jos. Dupa un drum de 200km jantele sunt destul de murdare, ceea ce era de asteptat, insa se simte diferenta in bine la franare. PS: Recomand MEGUIAR'S GOLD CLASS ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL. Durabilitatea este mult mai mare fata de ce foloseam inainte (Pro-X).
    1 point
  26. Salut Vin si eu cu ceva informatii sper eu ajutătoare. Masina in cauza vw golf 7.5 1.5 Tsi act 130 cp, cutie de viteze manuala, an de fabricație 2018, achiziționata in vara 2019 kilometrii actuali ~14.000 efectuați cam 50/50% urban/extraurban. Pana acum nu am evidențiat efectul de kangur foarte pronunțat, parca e ceva la plecarea de pe loc dar nu e deranjant incat sa simt nevoia unei vizite in service sau sa fiu nemulțumit de motor. Avand in vedere istoricul bogat vw asupra consumului de ulei al motoarelor tsi/TFSI verific des joja de ulei si este ok pana acum, nu am completat deloc cu ulei si nici nu cred ca o sa fie nevoie pana la 20.000 km cand intenționez sa merg la revizie. In ceea ce privește consumul, in oras la orele aglomerate 10l/100 km (nu am reusit sa scad sunt acest nr) iar noaptea cand este mai liber 7l/100 km. Extraurban 5.6l/100km la o viteza medie de 56km/h, mers in limitele legale ale drumurilor, in spera dn si autostrada cu 2 pers in masina si bagaje. Nu am consemnat niciodata modificari ala mersului motorului atunci cand trece din 4 in 2 cilindri, imi dau seama doar pentru ca apare simbolul eco in bord. In ceea ce privește puterea motorului nu o pot compara cu alte motorizări deoarece nu am mers si cu alt timp de motorizare in afara de 1.9 TDI si arunci comparația nu e relevantă. Nu sunt un sofer foarte agresiv deci prin urmare 130 Hp si 200 cuplu pentru mine sunt arhisuficienti pentru Depășiri, desi daca vrei ceva mai sprinten poate trebuie sa te uiti la cel de 150 cp in special pentru cuplu Ca sfat pentru cei isi doresc sa achiziționeze acest motor ar fi sa aleagă cutia de viteze automata cred ca se schimba cu totul comportamentul mașinii de asemenea sa bifeze modurile de conducere. Din pacate eu nu am putut intervenii, masina am luat-o de pe stoc si nu am putut pune obtiuni. de asemenea nu m-a sunat nimeni de la reprezentata pentru un eventual update de soft Sper ca au fost de folos informatile si conduceti prudent. ?
    1 point
  27. Am fost si anul asta in Grecia, a 6-a oara, fara probleme, mașina merge ca noua, am trecut de 92k Km ma apropii de 93k Km. Consum undeva la 6,9-7l/100km cu tot cu vitezele de autostrada, cu statul in vama și cu plimbările zilnice, nu mai conteaza, oricum e mai puțin decât au avut toți ceilalți cu care am fost care au SUV-uri și nah ca mi-au încăput și mie bagajele și 10 litri de ulei de măsline la întoarcere Recomand Grecia pentru vara asta, romanii sunt testați, sârbi zero (nu au voie sa între), grecii precauți (mai precauți decât romanii de aia au 50-100 de cazuri pe zi), apa binecunoscuta, bărci de închiriat cu care mergi pe unde vrei, nu găsești asta in România, la noi aglomerație, Covid și mâncare proasta.
    1 point
  28. 1 point
  29. Da, exista. Bratul are alt unghi, fata de caroserie, usa. Trebuie sa cumperi oglinda pt masina cu volan pe stanga
    0 points
  30. Ce soluție folosești pentru piele/alcantara?
    0 points
  31. Imi pare bine sa aud asta, nici eu nu bag mana in foc legat de faptul ca un ciclu de regenerare se poate face integral stand pe loc. In ceea ce priveste "Requested Regenerations", posibil ca VCDS-ul sa nu foloseasca label-ul corect pentru aceasta valoare, sunt curios ce arata ODIS-ul. Mai e si varianta in care numele parametrului nu este ales in cel mai fericit mod.
    0 points
  32. 0 points
  33. Sa o stapanesti sanatos!
    0 points
  34. Iar am facut cumparaturi de la fratii asiatici.
    -1 points
  35. Ce intelegi tu prin "regenerare pe loc"? Regenerare activa? Sau regenerare pasiva? Eu am prins de multe ori regenerarea pasiva in oras, am ajuns acasa si m-am uitat la temperatura dpf si era foarte mare.. am stat aprox 5 minute si am vazut cum temperatura incepea sa o ia in jos, semn ca nu regenera, ci incerca sa scada temperatura din dpf. Daca opream motorul brusc, as fi avut ventilatoarele mergand cateva minute pt racire. Astfel ca am stat 5 minute, temperatura a scazut considerabil si am oprit motorul. All good. Dar sa nu crezi ca regenereaza ceva stand pe loc... E un fel de shut down windows in care inchide toate aplicatiile safe versus oprit de la buton
    -1 points
  36. Regenerare pasiva in oras ? Ai reusit in oras sa ridici temp in dpf la peste 300 grade ? Ventilatoarele nu pornesc la pasiva. Sigur nu aveai AC pornit sau temp antigel la 96 grade ?
    -1 points
  37. Ma refer la regenerarea activa, nici o sansa de pasiva pe loc. Ziceam ca de exemplu daca incepe regenerarea activa si lasi masina pe loc la ralanti, nu stiu daca se poate finaliza cu succes procesul de regenerare. Am vazut cu ochii mei ca valoarea calculata scade cand masina sta pe loc in regenerare, dar nu am idee daca treaba asta merge pana la finalizarea regenerarii sau se opreste inainte de a termina.
    -1 points
  38. La mine a pornit si pe loc regenerarea. EDIT: deci masina era parcata de cu o zi inainte, am pornit motorul sa plec, pana sa plec deja a pornit regenerarea. Am observat si eu regenerari pe rezerva. Dar repet, am vazut si pe loc. Era f cald afara, vara, poate conteaza si asta
    -1 points
  39. La unele dieselgate nu porneste reg daca esti pe rezerva, caz testat de mine, pana aveam dieselgate.
    -1 points
  40. ungerea sau racirea, mai bine spus. Greu de contestat manualul totusi.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!