Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2021 în toate secţiunile
-
Salutare! Sunt la prima postare pe forum, dar urmaresc de ceva vreme masinile din comunitate, deci sper sa nu ma abat de la reguli cu topicul asta. De pe la finalul lui 2019 tot cautam o benzinara coupe SH. Fiind impresionat de invincibilitatea masinii anterioare, un Golf 5 1.9 TDI BKC, m-am orientat tot catre ceva din grupul VAG si am ajuns la un EOS facelift din 2011. Cautarea n-a durat putin deloc, ajungand sa iau masina abia in iulie 2020, dar avand in vedere pandemia, starea de urgenta si toate cele, n-a avut rost sa ma grabesc, si eu zic ca rabdarea a dat roade N-aveam eu ganduri de o decapotabila, mai ales ca e daily car, dar fiind hardtop, facelift, si avand motorul pe benzina pe care aparent il lauda multi ca fiind cel mai fiabil la bugetul meu, am sunat imediat ce a aparut anuntul. Vazut, testat / verificat, vandut! Destul cu povestile, sa vorbim despre masina. A fost comandata in 2011, are tot istoricul in Romania, motorul este 1.4 TSI, cel de 122 CP si la exterior avem un veritabil Rising Blue. Ca si dotari remarcabile (cel mai probabil la vremea ei) ar fi farurile DRL cu bi-xenon si dynamic bending light (8IM), scaunele incalzite, volanul multifunctional, RCD510, senzorii de ploaie si cei de parcare. Revin cu un reply legat de ce am facut la masina din vara pana acum.4 points
-
3 points
-
Dupa cum am promis, revin cu un reply legat de ce s-a intamplat cu masina in ultima jumatate de an: La scurt timp dupa ce am luat-o a fost facuta revizia la filtre si ulei (~102000 km) - acum are ~111000 si nu a consumat ulei. Uleiul era de la Motul, dar nu mai stiu exact produsul, dau un edit cand ajung in masina si ma uit pe factura. Tot la revizia asta am schimbat si bucsele de pe fata. Imediat dupa revizie a urmat o incarcare cu freon si aplicarea unor folii de protectie pe faruri. La scurt timp dupa achizitie am schimbat si bateria - bordul era pom de craciun, dadea tot felul de erori care dispareau dupa ce mergeam putin cu masina. Am schimbat bateria si a disparut permanent anomalia. Nu trece mult timp si apare problema de care ma temeam cel mai tare: infiltratiile de apa. Intra pe langa stalpul A ("boala lor"), deci am trecut rapid la concluzia ca e de la imbinarea furtunului de scurgere. M-am pus sa desfac tot ce e in jurul plafonierei ca sa aflu ca e totul ok cu furtunul si imbinarea (nu m-a dus capul sa torn mai intai apa acolo ca sa fiu sigur ca aia e problema, eram prea convins). In cele din urma testez cu apa si imi dau seama ca de fapt era de la parbriz, care nu mai era bine lipit in partea de sus-dreapta - parbriz remontat, problema rezolvata. Oare cauza sa fie starea multor drumuri din Bucuresti? (sine de tramvai si toate cele) Apoi am inceput sa cumpar tot felul de chestii mai mult sau mai putin importante: set nou de covorase, stergatoare noi, suporti fara rama pentru placutele de inmatriculare (cu velcro), LED-uri noi pentru plafoniera, desfacatorul de sticle / separatorul de la suportul de pahare care lipsea si o solutie pentru bluetooth audio. Am observat ca multa lume isi monteaza un kit de bluetooth, eu am ales sa merg pe o varianta mai simpla (poate nu la fel de eleganta) - am cumparat un Fiio uBTR care sta conectat permanent la auxiliarul din cotiera. Calitatea muzicii este foarte buna (de asta am luat Fiio), bateria tine mult si daca am vreodata nevoie sa vorbesc la volan are si microfon si il poti prinde ca pe o lavaliera de guler. Din cand in cand trebuie incarcat (USB-C), iar priza din spatele cotierei e perfect localizata pentru asta, nefiind nevoie sa trag firul usb de la cea din fata. In orice caz, tot mai confortabil e sa ai muzica de pe un microSD de 32GB (maximul suportat de RCD 510 afaik) pentru ca pe AUX nu poti controla nimic din butoanele masinii. Bluetooth-ul a ramas util pentru atunci cand pune altcineva din masina muzica, din moment ce telefoanele din ziua de azi nu prea mai vin cu mufa Jack. Pe la inceputul lui octombrie incep deja sa ma gandesc la pregatirea de iarna si trec pe la Expert Detailing pentru o protectie ceramica si punctarea cu vopsea acolo unde era sarita de la pietrecele. N-am eu vreun interes sa le fac reclama, dar am fost foarte multumit, mai trec pe la ei 👍 In noiembrie m-am apucat eu de curatat chedere si aplicat Krytox. Totusi, vine luna decembrie si se intampla ce pateste probabil orice posesor de Eos la un moment dat: se infunda scurgerea de la stalpul A si apa se prelinge inapoi inauntru pe stalp la ploi abundente. Am crezut ca am prevenit asta cu aer comprimat suflat pe la capetele scurgerilor, dar nu cred ca a fost eficient. Problema s-a rezolvat cu o sarma de intins rufe luata de la Auchan si impinsa usor pe furtun pana a iesit pe partea cealalta (e nevoie de multa rabdare) + o seringa cu care am impins cu presiune apa pe scurgeri, de test. Nu in ultimul rand, cea mai recenta achizitie este o camera de bord 70mai PRO + modul GPS, sper sa nu imi fie utila vreodata 😒 Acum masina sta sub o semi-prelata si asteapta sa vada ce-i cu codul asta galben de ninsoare. Nu arata prea bine, dar e impermeabila si are un strat soft pe interior, deci protejeaza bine hardtop-ul de zapada. Dupa ce am facut poza am prins mai bine prelata in spate ca sa nu o ia vantul pe sus 😅2 points
-
1 point
-
Imi pare bine sa aud asta, nici eu nu bag mana in foc legat de faptul ca un ciclu de regenerare se poate face integral stand pe loc. In ceea ce priveste "Requested Regenerations", posibil ca VCDS-ul sa nu foloseasca label-ul corect pentru aceasta valoare, sunt curios ce arata ODIS-ul. Mai e si varianta in care numele parametrului nu este ales in cel mai fericit mod.1 point
-
1 point
-
@andreii_george Mersi! Sunete la denivelări apar atunci cand trapa este deschisa in primul mod (nu de tot, doar rabatata), dar eu oricum nu o deschid prea des pentru ca nu se fumează in masina. In rest e silențioasă - cel mai probabil datorita tratamentului cu Krytox pe care il aplicase si proprietarul anterior si continui si eu sa il aplic odata la cateva luni. @florin_gti Multumesc!1 point
-
1 point
-
Am vazut la un prieten cu Skoda Superb 2 un pass holder in parbriz, care se pare ca vine de fabrica la multe modele Skoda. Intrucat in parcarea de la locul de munca trebuie sa tinem mereu permisul de acces la vedere, am inceput cautarile. Am incercat prima data cu niste plastice de pe ali care vin cu banda dublu adeziva, dar nu stateau cum trebuie si pe drum denivelat batea in parbriz. Cum n-am vazut la niciun Passat plasticul ala in parbriz am zis ca nu exista, dar m-am inselat. M-am uitat in etka, am gasit codul de piesa si am dat comanda impreuna cu surubul de prindere si clipul de plastic in care intra surubul. suport permis acces - 1ST867159 cost 4 lei surub prindere - N 10442003 cost 1 leu clip plastic - N 10516801 cost 2 lei Dupa cum vedeti, preturile sunt derizorii si a iesit ce trebuie1 point
-
Titlul e mincinos, citeste textul. E vorba de 21%. Amsterdam are o infrastructura de incarcare impresionanta, dar acolo nici macar nu prea are sens sa ai masina. Ajungi peste tot cu transportul in comun, iar masinile sunt clar dezavantajate in fata bicicletelor. Ca un fapt amuzant, singurul taxi pe care l-am folosit a fost Diesel.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu stiu dupa serie daca e motor PD, dar daca este trebuie sa schimbi oringurile de la PD, de acolo se pierde presiune la motorina, am avut si eu problema asta la T5 acum 2 ani 35 euro oringurile din germania1 point
-
1 point
-
Eu am patit ceva similar si nu genera erori de nici un fel. Era alarma din fabrica care avea un releu defect ce intrerupea (fara sa vrea realmente) alimentarea ECU.1 point
-
Eu am vorbit cu dealerul la telefon si am zis ca doresc sa inchid/deschid masina din aplicatie, dar fara sa mai ajung la ei daca se poate. Mi-a spus sa le trimit un email cu niste date si in 2 zile mi-au activat si treaba asta. Deci, se poate si fara sa te duci la ei, acum probabil conteaza si dealer-ul.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Asa face cam toate .. vb romanului. Nu am reusit sa aflu ceva concret , de undecapare acea diferenta la soot mass. Povesti, sint destule. Concret, nimic. Ai cam mare incarcarea pt 60 km si pres dif 8.. la fel-1 points
-
-1 points
-
@nicusan Fara suparare, dar dai foarte multe inforamtii gresite pe topicul asta. Ce sens ar avea ca masina sa contorizeze timpul cat sta oprita. "Time elapsed since regeneration" este in cel mai rau caz timpul scurs de la ultima regenerare in care masina a stat cu motorul oprit, dar contactul pus. Si vad ca ai evitat sa raspunzi la afirmatia despre "Request Regeneations", te mai intreb o data poate ai gasit o explicatie intre timp. De ce masina din poza are Requested regenerations 2 daca paramentrul asta reprezinta regenerarile "ratate". Tot gresita e si ultima afiramtia cu privire la regenerarea stand pe loc.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00