Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2021 în toate secţiunile
-
5 points
-
Chiar daca masina nu scotea fum aproape deloc - am luat compresia si era un pic scazuta. Cumulat cu un pic cam mult ulei bagat pe recirculare am decis sa desfac motorul. Nu regret ca l-am desfacut - cuzinetii de palier aveau ceva uzura si segmentii de compresie erau din 2 bucati (toti la fel deci nu erau rupti - cineva i-a lasat asa cu intentie). Daca totul merge cum trebuie ar trebui sa am compresie mai buna acum (0,5-1 bar in plus pe fiecare cilindru). O sa gasesc o solutie sa pot ajusta un pic si presiunea scoasa de turbina. Cam tot motorul era murdar de cand am luat masina si fara sa-l dau jos nu aveam cum sa il curat cum trebuie.5 points
-
Am vazut la un prieten cu Skoda Superb 2 un pass holder in parbriz, care se pare ca vine de fabrica la multe modele Skoda. Intrucat in parcarea de la locul de munca trebuie sa tinem mereu permisul de acces la vedere, am inceput cautarile. Am incercat prima data cu niste plastice de pe ali care vin cu banda dublu adeziva, dar nu stateau cum trebuie si pe drum denivelat batea in parbriz. Cum n-am vazut la niciun Passat plasticul ala in parbriz am zis ca nu exista, dar m-am inselat. M-am uitat in etka, am gasit codul de piesa si am dat comanda impreuna cu surubul de prindere si clipul de plastic in care intra surubul. suport permis acces - 1ST867159 cost 4 lei surub prindere - N 10442003 cost 1 leu clip plastic - N 10516801 cost 2 lei Dupa cum vedeti, preturile sunt derizorii si a iesit ce trebuie3 points
-
Momentan nu merita pt drumuri lungi. Pentru mine unul sigur nu. Doar gandul de a sta fest cu ochii pe consum, taie AC, redu viteza, cauta charger, ma inspaimanta. Pana sa ajunga si la noi masini cu o autonomie decenta macar 500-600 km si la un pret rezonabil, vor mai trece ceva ani.1 point
-
Salut, Am decis sa sparg gheata in materie de prezentari pentru ID.3 si astfel imi voi prezenta noua masina, un ID.3 1st Edition Max. Dupa aproximativ 4 ani de atentie acordata masinilor electrice, o tentativa in vara de a lua un i3s, am decis ca ID.3 bifeaza majoritatea cerintelor pentru o masina electrica, ce va fi folosita majoritar in oras. Asadar aceasta este masina, despre dotari, este pachetul Max, cel mai dotat dintre cele 3 oferite la lansare. Dupa peste 100 de km in Bucuresti si pe langa in prima zi, mi-am confirmat ca a meritat saltul de la Plus la Max astfel: Travel Assist e priceless, in trafic bara la bara, masina stie ce are de facut si soferul doar o supravegheaza. Daca se sta pe loc o periada mai mare, trebuie atinsa putin acceleratia ca sa plece. Side Assist, chiar semnalizeaza fara a exagera masinile din unghiul mort. Plafonul panoramic, este ceva nou pentru mine, dar ii ofera un sentiment de spatiu si lumina interiorului. Head Up display ofera toate informatiile necesare despre sistemele de asistenta, viteza, limita de viteza cat si navigatie incat nu mai ai nevoie sa te uiti in bord. In rest despre masina, conducand un Golf MK7 pentru ultimii 7 ani jumatate, cele mai mari diferente sunt: Este impresionant unghiul de bracaj si felul in care poti face o intoarcere completa intr-un spatiu foarte mic. Se misca foarte bine in trafic dar si pana la viteze de autostrada. Atrage atentia in trafic si am primit cuvinte de lauda pentru masina in parcari. Despre incarcare si autonomie, e putin cam devreme sa am o parere completa, acasa de la 220V se incarca cu ~11km/h iar de la statiile publice de 22kw din care poate sa traga 11kw se incarca cu ~61km/h. De exemplu la 65% baterie autonomia este de 263km. Cateva poze cu masina: Multumiri lui @mastermox si lui Catalin pentru tot procesul de vanzare. Dupa 7 ani jumatate revenind tot la PBV1 pentru masina, Bogdan fiind implicat si la achizitia mai sus amintitului Golf.1 point
-
In seara asta am demontat pompa haldex, pozele vb de la sine. Uleiul din sticle, reprezinta ulei nou vs vechi... Cel vechi era în 2 cu marmelada și nu glumesc...curgea în cheaguri... Pompa a fost desfăcuta complet, curățată, probat tot ok. (cărbunii într-o stare buna). As pune mai multe poze dar...au o mărime cam mare și nu pot sa le ridic pe toate aici. Am scos aprx 650ml ulei (inclusiv cel de la pompa). Refill aprx 700ml. Spre nenorocul meu, pompa a continuat sa dea aceasi eroare doar ca de data aceasta nu mai ardea siguranță. A fost resurcitata cu 3x Basic setings pana într-un sfârșit glorios a apărut mesajul.. FINISHED Ok! 😀 Pana la acest mesaj îmi apărea.. Timeout... Ca și încheiere... Încă un 4motion ACTIV 😉 Passat B8 240 4motion - 236 mii km reali... Garantat nu a văzut un astfel de schimb aceasta mașina...1 point
-
București-Păltiniș Mers legal, anvelope de iarna. Cumva pe Valea Oltului anvelopele de pe dreapta s-au încălzit mai tare de la soare asa ca m-am ales cu "check tyres"1 point
-
Sincer, pun la indoiala acest aspect, ce ungere nu se face in N ? Pompa de ulei din DSG e antrenata constat printr-un ax concentric atat timp cat timp motorul merge, indifierent de ce fac ambriajele.1 point
-
Aia nu e zapada demna de Quattro... Quattro merita... zapada, nu fulgi de nea.1 point
-
Titlul e mincinos, citeste textul. E vorba de 21%. Amsterdam are o infrastructura de incarcare impresionanta, dar acolo nici macar nu prea are sens sa ai masina. Ajungi peste tot cu transportul in comun, iar masinile sunt clar dezavantajate in fata bicicletelor. Ca un fapt amuzant, singurul taxi pe care l-am folosit a fost Diesel.1 point
-
1 point
-
@Bugg La multi ani! Frumoasa masina! Asteptam impresii despre cum se conduce extraurban. Banuiesc ca ai fost tot un zambet pana la destinatie1 point
-
Am facut si eu o constatare similara, inca de cand era masina noua pe odb11 la incarcare maxima bateria nu trecea de 96%. Pe Weconnect si pe statia de incarcare e echivalentul a 100% SOC. Sunt de acord cu ce zice Herur aici: "Mai poti verifica prin cat incarci. Daca de noua, cand era aproape goala bagai un 30KWh, si peste 2 ani bagi doar 28KWh, ai degradare. Asta in conditiile in care verificarea asta sa fie in acelasi anotimp, temperatura aproximativ la fel, descarcarea bateriei sa fie in acelasi stil inainte de masurare, etc."1 point
-
Atata timp cat motorul, cutia de viteze si electronica din interior sunt identice cu passat-ul b8, si fiabilitatea va fi identica. Citeste aria respectiva si vei mai afla una alta. Arteon-urile sunt rare pe strada, dar apoi pe forum.1 point
-
1 point
-
Cand am fost acum 2 ani la service Brady Auto in Militari, am stat 3 ore sa aștept ca tocmai mecanicul facea un ciubuc si bagase o masina de flota care era lucrare de garanție sa o repare el. Retine, eram programat, am venit la ora stabilita si meseriasu desi stia ca vin eu cu masina la reparat, de cu o zi înainte mi-a făcut bucata. Am mers văzând ca isibate joc si nu se apuca de masina mea, la inginerul mare de garantii și i-am facut scandal mare. Rezultatul a fost ca l-a scos pe ala in șuturi, mecanicul si-a luat papara binemeritata și am intrat eu cu masina la reparat pe rampa (schimbare distribuție si accesorii) . Si la mine a tras de timp o grămadă stand degeaba și se ducea si pe la alt mecanic sa il tina pe ala de vorba.1 point
-
@Cristian esti fericit cu timpul de asteptare pentru ce ai avut de facut. Eu am fost la un banal refill de Adblue la PBV1 si totul a durat ~2 ore In rest, ce sa spun, tipic reprezentantelor pe la noi, habarnisti, obisnuiti cu masinile de flota, se intreaba unul pe altul, iar ca si feedback, te inteleg, acelasi lucru mi-l doresc si eu.1 point
-
Bucuria respectivului castig din punctul meu de vedere e minora, pune-ti anvelope zdravene de iarna si daca mai ai ceva gologani si jante...e pacat de masinuta, si da, chiar are nevoie de anvelope de iarna premium pentru ce ai sub capota...1 point
-
Silviu, nu contest punctele forte ale masinii pentru ca știu ca exista si sunt cat se poate de palpabile. Ca idee, e-upul lui @Rave m-a cucerit de la prima "pedala". Q4 etron sau ix3 arata a masini. in fine, sper ca nu am deranjat cu remarca mea pentru ca ea nu are nicio treaba cu posesorii. E pur si simplu o parere.1 point
-
Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii care-si iau electrice...insa nu stiu cum dracu se face dar toate masinile astea mai noi arata ca niste pokemoni. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Nu merita din cauza autonomiei foarte mici si nu are sens nici din punct de vedere al costurilor de exploatare. Invariabil, discutiile sunt doar despre mers incet si consum, deci problema e constientizata de toti utilizatorii. Eu vad lejer 1000km cu un plin de benzina la drum lung (fara autostrada) si vreo 800km daca merg doar autostrada real cu 130km/h, ca atare o autonomie de 200-300 km este inacceptabila. Masina ar fi un factor de stress la drumurile lungi, stau sa caut prize sau locuri de incarcare, in conditiile in care eu nu opresc la drum lung. Ideea e buna, realizarea inca nu. Cand vor avea 800km macar autonomie reala vor fi o optiune, momentan se adreseaza celor care fac drumuri scurte si au unde sa le incarce. Eu nu vreau sa imi fac drumurile in functie de deficientele masinii, masina trebuie sa ma duca din A in B in maximum de confort fizic si psihic posibil.1 point
-
imi cer scuze dar hai sa terminam cu povestea ca romania e poluata din cauza TDIurilor. E poluata din alte motive, de la incineratoare ilegale pana la rafinarii, de la gropi de gunoi pana la CET-urile alea care fumega ca sa produca apa calda si caldura care ajunge in pamant prin tevi gaurite si pana la orice care nu respecta nimic. Pana la urma un roman tipic merge 5000 de km pe an, pe cand un neamt merge de 10 ori mai mult (desi stim multi masini din germania cu doar 2 ani vechime si deja cu 200.000km parcursi), ar trebui sa fie si la aia poluarea la fel de mare, dar nu e... sint alte probleme la noi.1 point
-
1 point
-
De mai bine de o saptamana am reusit sa scot numai consumuri sub 5% pe tronsoanele de drum pe care am mers (Ploiesti - Bucuresti - Ploiesti: 2 dintre drumuri fiind facute pe autostrada, cu consum 6%) + cateva drumuri scurte in oras, de cate 4-5km si consumuri de 8-9%. Drumurile nu au fost facute in conditii ideale, la un mers strict pentru consum se poate scoate si mai putin. Drept urmare, astazi am facut plinul si un bilant simplu care m-a lasat putin masca: Am facut 1116km de la plinul trecut cu un consum afisat in bord de 5,4%, am alimentat 60,77 litri pana in buza. Calculand consumul mediu la pompa, a iesit 5,45%. In momentul alimentarii astazi rezervorul imi indica 1 linie peste rosu. Avand in vedere maximul alimentat pana acum de mine, de 72 litri, as zice ca la drumuri de genul celor pe care le-am facut in ultima vreme as putea face in jur de 1300km cu un plin. Urmeaza o saptamana cu plimbari de vreo 2000+km si voi reveni cu detalii despre consum. In opinia mea, e cel mai economic benzinar de puterea asta pe o masina de talia Superbului. Si se pot scoate astfel de consumuri zilnic in afara orasului daca se evita depasirile in forta repetate, la peste 4000rpm.1 point
-
Intr-adevar ar fi multe lucruri interesante de mentionat din cele mai diverse subiecte. Dar nu cred ca sunt un bun povestitor incat sa sustin si un alt topic. Consum mediu termen lung pana la Nordkapp - 4476 km - 5.7. Incarcare 2/ + 2 trolere medii. La motorina nu am sesizat diferente. Am avut zile in care am facut plinul si de 3 ori in 24 ore. Masina are un comportament ireprosabil si e confortabila la drum lung ( nu ma doare spatele ca in Jetta). Ca viteza am mers la limia maxima a fiecarui drum ce difera de la tara la tara. Sunt foarte multe radare fixe in Finlanda si tarile baltice exact acolo unde sunt limitari de viteza dar sunt preatentionate. Am folosit acc+lane assist in peste 80% din drum. Iti fac viata infinit mai usoara la volan pe distante lungi. Am folosit si modul E cred pe vreo 2000 km dar nu prea e ok cand vrei sa te lansezi in depasiri, are un lag maricel. Pe drumuri libere unde nu ai nevoie de variatii de viteza e perfect si modul E. De cauciucuri de iarna nu este nevoie. E foarte cald. Am avut si zile cu 35 gr iar noaptea nu a scazut niciodata sub 15 gr. Dupa ce se trece de cercul polar soarele apune in jur de 11-12 noaptea iar cam in ultimii 700 km spre Nordkapp nu mai apune deloc, e in permanenta pe cer cu o tenta de galben-portocaliu intens. Iti da o senzatie foarte ciudata, bulverseaza creierul. Noaptea acolo e ca si cum te-ai plimba ziua in amiaza mare prin orase din care au disparut toti oamenii ceea ce iti da un sentiment oarecum straniu. Am rezistat o noapte fara sa dorm doloc dar a meritat. Libertatea de circulatie e totala, nu mai exita puncte de control ci doar simple indicatoare ce te anunta ca ai intrat in alta tara. Nu intereseaza pe nimeni de actele tale. Doat de 2 ori mi-au cerut pasaportul in 13 tari tranzitate cand am coborat de pe feribot in Danemarca si cand am trecut acel pod din Suedia dar a fost din pura curiozitate a durat maxim 5 secunde in ambele cazuri fara sa ceara si actele masinii sau sa intrebe ceva. Politie? Dupa Stockolm in sus si inapoi pana la Helsinky deci aprox 4000 km nu am vazut macar o singura masina de politie! Infractionalitatea e aproape inexistenta. Se respecta regulile de circulatie si exista bun simt in trafic. Cand ti se face flash-uri din fata inseamna ca sunt reni pe sosea...sunt multi, foarte multi, solitari sau turme intregi. O problema reala sunt insectele. Citisem despre asta de la alti calatori dar nu am dat importanta. E un lichid semitransparent ce se intinde pe tot parbrizul si spalatorul nu il curata. In 200-300 km nu mai vezi nimic si tb sa opresti la benzinarii sa freci clasic. Iar pe botul masinii, nu exagerez, e full de insecte rosii/negre/verzulii. Daca extrapolez un pic as zice ca sunt pete ca de sange. Nordicii au 100% masini brek, aproape ca nu exista berline. Si ai zice ca fiecare are o rulota sau una motorizata si sunt intr-o continua vacanta. Am vazut mii de rulote peste tot. Nu au garduri la case. Preturile insa depasesc puterea noastra de intelegere mai ales la Nordkapp. Un ren de jucarie 600 lei, o bluza de dama no-name cu motive traditionale nordice 1500 lei, magnet de frigider sub 10 eur nu exista...1 point
-
Nu. Am preferat tarile UE/SEE. La dus: Buzau-Nadlac-Budapesta-Bratislava-Praga-Dresda(de aici am inceput sa si vizitez orasele/primele le mai vazusem)-Berlin-Rostock-Gedser (trecere cu feribotul in Danemarca)-Copenhaga-Malmo (trecere pe acel pod minunatie inginereasca ce se continua de la jumatate cu tunel pe sub apa)-Stockholm-si apoi tot spre nord prin Suedia-Finlanda-Norvegia pana unde se termina continentul-Nordkapp. Total 4500 km. Intoarcere: Nordkapp - Honningsvag ( un oras norvegian autentic cu pescadoare si populatie nativa)-Rovaniemi (orasul lapon al lui moș gerilă)-Oulu-Helsinky- si de aici cu feribotul Mega-Star am trecut in Tarile Baltice-Tallin/Estonia-Letonia-Lituania-si apoi Varsovia- Cracovia-Kosice-Debretin-Romania.1 point
-
1 point
-
In teorie, o baterie buna are minim 12,4v. Masurarea voltajului se efectueaza la minim doua ore, dupa oprirea motorului.1 point
-
Da....pare ca acolo sa terminat meseria si .....sa macelarit masina. Stage 1 se face foarte simplu ,fara DPF si EGR off. Mergi la TCM Turbo http://www.tcmturbo.ro/localizare.php0 points
-
In anul 2020 , 69 % din totalul masinilor vandute in Olanda au fost electrice! Astfel, din totalul parcului auto existent din Olanda ponderea celor electrice a ajuns la 21% ! 🙂0 points
-
Asa e, nu se face ungerea in N, dar de ce nu citesti si in manualul masinii? E explicat acest aspect-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00