Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.01.2021 în toate secţiunile

  1. Doamnelor si domnilor vă anunț cu satisfacție faptul că dețin primul și singurul Kodiaq din Ro cu Predictive ACC activ si perfect funcțional. Pe scurt: ajustează viteza în funcție de limitele preexistente în baza de date aferentă hărților precum și conform indicatoarelor rutiere detectate de cameră. Ajustează viteza reducând în curbe, intersecții si sens giratorii. Nu a devenit o Tesla dar tinde spre astfel de comportamente 😁 Functionalitatea este universală, fără restricții de țară (land restriction disabled). Totul curat și fără erori. In viitor o sa incerc sa captez si ceva video cum se comporta. Noaptea mai greu cu focalizarea si filmatul.
    5 points
  2. Din toate discutiile de pe forum, pentru mine as dori urmatorul lucru: sa pot merge civilizat in centrul orasului fara sa inot printre noxe. Si inca una: sa pot conduce civilizat in oras (dar si afara) fara sa stau in spatele atator masini care scot fum negru. Sunt destule TDI.uri vechi care nu imi dau seama cum iau ITP.ul. La noi daca masina "trage", nu e nevoie sa o duci in service. Sa nu mai vorbim iarna cand traficul e si mai aglomerat, zici ca fiecare masina e un cuptor pe ulei (aici doar recircularea mai ajuta). P.S. Am comandat o electrica pentru ca aveam nevoie de alta masina de oras si s.au aliniat stelele. Inca am un TDI (intretinut si fara fum) cu care voi merge la drumuri lungi, adica vacante, sau ca a doua masina cand electrica e ocupata.
    4 points
  3. Insisti putin Bogdan cu timpii de odihna, nu o zic cu rautate, dar majoritatea nu mancam la benzinarie, poate la un restaurant o ciorba sau altceva..apoi, poate la statia de incarcat trebuie sa stai la coada ca este deja o masina la incarcat si mai astepti +30-60min..si nu e ca si cum ai alternativa sa zici " mai merg 100km pana la urmatorul punct de incarcare " daca tu ramai fara autonomie. O autonomie ok pt cei ce vor sa foloseasca electrica extraurban, personal mi'as dori ~400 km ; si da, este ca optiune tesla, pt oamenii care isi permit. Dar deja in gama aia de pret chiar trebuie sa vrei electrica si sa vezi avantajele teslei, pt ca la 60-70k euro iti poti permite seria 5/ e classe care au consum de 5% extraurban si iti ofera un confort deosebit ; discutia poate extrapola mult, dar si eu momentan vad electrica o afacere buna pt oras ; daca stai la curte, autonomia ei mi se pare irelevanta pt un om de rand ; daca stai la bloc..e de preferat sa fie de 250-350km ca sa o incarci cat mai rar..tehnologia bateriilor evolueaza si masinile devin accesibile. Eu mi'as lua o electrica strict pt oras daca as folosi'o daily + o alta masina spatioasa si confortabila pt concedii, deplasari, cumparaturi multe cand este cazul, etc. Oricum, mi se pare ca exageram putin cu factorul poluant..caci nici masinile noi euro 6 nu sunt tdi'uri euro 3 ca sa spui ca polueaza exagerat. Dupa parerea mea, best seller in multe tari va fi dacia cu motorizare 1.0 tce 100 cp benzina + gpl ; emisii mici, pret mic de achizitie pt ce ofera, costuri mici de deplasare si intretinere, cuplu generos pt 1100 kg, taxe mici, etc ; eu asta o vad masina omului de rand, nu spring. Pacat ca nu s'a investit in tehnologia GPL si pt motorizarile mari ; sa ai un 1.5 tsi de 150+ cp cu un consum de ~ 10% mixt adica 25 lei / 100 km..era ideal.
    4 points
  4. Cred ca discutiile astea sunt oarecum inutile, atat electricele cat si cele cu combustie au atat puncte forte cat si puncte slabe. Discutia este la fel ca diesel vs benzina, depinde mult de modul de exploatare si de preferintele individuale. Informatii obiective cu privire la preturi, consum, range, reteaua de alimentare atat la electrice cat si la cele conventionale sunt usor de gasit, ramane doar ca fiecare sa isi faca calculul si sa vada care varianta e mai buna pentru el.
    3 points
  5. Da. Am MiB2.5 si parte din modificari pentru activare se fac chiar in MiB 🙂 Din primele teste azi...e foarte fain sa ai acc-ul setat pe 130 km/h si sa reduca singur 50 ...30 astfel incat sa iesi din autostrada in mod "autonom". La fel pe curbele de pe DN10 sa reduca in ele astfel incat sa nu fie nevoie sa franezi...
    2 points
  6. @yanqFelicitari si sa ai parte de ea! O sa te rog cand ai timp si poti sa faci niste filmari sunt curios cum reactioneaza pe la curbe. Tu ai MIB 2.5 ?Nu de alta dar sa imi calculez anii pana cand o sa pot sa fac si eu pentru MIB 3 :P:P:P
    2 points
  7. Crăciun Fericit, dragi colegi! Azi va prezint ultimul Retrofit făcut la mașina personală și anume Electric Parking Brake EPB /Autohold pe Skoda Octavia 3 VRS din anul 2015. Unul dintre cele mai rare retrofituri pe Octavia 3 a fost efectuat cu succes. Acest Retrofit a cuprins: ✅ Etrieri electrici Audi S3/RS3; ✅ Discuri ventilate 310mm; ✅ Plăcute ATE CERAMIC; ✅ Lichid de frâna MOTUL RBF660; ✅ Cablaj custom; ✅ Un nou set de coduri SWAP Predictive ACC pentru a permite sistemului EPB sa funcționeze full autonom. Atașez câteva poze cu rezultatul final
    1 point
  8. Complicat pentru ca te obliga sa te duci in Kaufland saptamanal in loc sa te lase sa cumperi de X ori pe luna, cand vrei tu, dar potential cu un total mai mare.
    1 point
  9. A intrat la apa...mno, e de gustibus dar seama cu fordul ala, ecosport sau cum ii zice. Zici ca sunt masini desenate de cei de la cartoon network...
    1 point
  10. Exact. Multa lume inca nu intelege chestia asta cu poluarea si zice ca e o minciuna, o conspiratie. Un pic de imaginatie sa ai si iti dai seama ca in cel mai rau caz, mutam poluarea din orase in afara, la centrale, a caror noxe pot fi controlate mult mai usor. Si tot este un castig masiv. Pentru ca peste 50% din populatia globului traieste in orase si densitatea de populatie este mult mai mare in ele. Ca idee, in Romania, mai mult de 50% din energia electrica consumata este produsa din surse regenerabile, hidro, solar, eolian, atomo. Fiecare vede problema din prisma lui si cred ca aici e problema noastra, a romanilor, ca gandim individualist. Bah, daca mie mi-e bine, daca eu cheltui suma minima de bani cu carburantul, daca mie mi-e comod, gata, asta conteaza. In rest, nu ma intereseaza de copii, de batrani, de aer, de zgomot, de nimic. S-a vazut mentalitatea asta cand s-a pus in discutie taxa oxigen. Ba ca nu se face nimic cu banii aia (ceea ce este adevarat, insa descurajeaza oamenii sa mai cumpere rable ori sa circule in centrele oraselor cu masina personala), ba ca ei de unde iau bani de masina euro 6 (ca de parca masina ar fi un drept), samd. Atata timp cat o sa ne gandim la binele propriu, o sa putam discutii interminabile despre o multime de subiecte. Am trecut de cateva ori prin Bucuresti si senzatia de aer imputit, de harmalaie, de claxoane si de oameni care efectiv nu se uita in jur ci doar isi urmaresc scopul e foarte evidenta si neplacuta. In oras, electricele au sens, consuma putin, nu fac zgomot, nu polueaza (btw, si franele polueaza la masinile standard, produc praful ala negricios de pe roti) si sincer sunt mult mai fun de condus. De asta s-au si epuizat stocurile de e-Citigo, de asta Zoe si Leaf se vand pe banda rulanta, de asta ID3 se vinde si la noi foarte bine. De asta si Sandero/Logan pe GPL o sa se vanda super. Fiindca unii oameni au mai iesit din scorbura lor de "da' de ce sa platesc bani in plus cand pot sa merg cu tdi-ul meu?". E vorba de simt civic, adica sa te mai gandesti si la ceilalti. Nu zic, nu suntem inca suficient de "bogati" ca norvegienii sa ne luam numai electrice, insa deschisul la minte, renuntatul la fudulie si civilizatia nu ne costa nimic.
    1 point
  11. o parte din noi ne uitam cu sufletul la gura ca Pisica in calendar Asteptam cu interes DIY si adresa unde sa trimitem 🍺
    1 point
  12. Salut, am testat bitdi pe passat alltrack, am testat 280 tsi pe passat , v6 tdi monoturbo pe a6 allroad si am ajuns posesor de a6 c7.5 allroad bitdi. Daca te mai intereseaza latura sportivitatii, benzinarul va fi mai placut, mai fasnet si mai prietenos la resoftari, cu precizarea ca mie mi-a parut inghesuit arteon in spate (am 1,85 inaltime).3 litri bitdi e deja bine impins, cresterea de putere (ceva semnificativ, nu 320->350 cp gen) va fi foarte costisitoare. Fa-ti putin temele pe subiect inainte sa alegi masina Insa, cum spuneau colegii mai sus, in 27k euro nu vei gasi un a6 cu rulaj mic si probabil accesorizat asa cum vrei. Dupa 6 luni de utilizare, cel mai mult imi place la a6 confortul deplasarii (suspensie pneumatica🥰), linistea din masina (geamuri duble+insonorizare). Comportamentul dinamic este super bun, daca tinem cont de masa >2 tone (posibil la a6 normal sa fie ceva mai putin). Pentru utilizarea de asfalt, in limite normale, nici una dintre transmisii nu e setata sport insa parca mai bine pune puterea jos quattro. Costul de ownership este semnificativ diferit, chiar daca nici una dintre masini nu e o referinta de economie. Totusi, nu as pune in aceeasi zona de premium cele 2 masini, audi cu un interior mai dotat e semnificativ mai sus decat passat. La rulajul anual estimat de tine, cred ca as alege benzina, vei primi la bugetul indicat o masina mai noua si mai potrivita modificarilor ulterioare. Daca insa poate intra in lista un v6 benzina de la audi...e alta discutie. Ca o concluzie de final, cu 27k euro in mana, nu m-as uita la a6 bitdi. Spor!
    1 point
  13. Siiiii , atat , asta a fost descrierea masinii ?! Daca ai putin respect pentru colegii de pe forum , uita-te cum isi prezinta ceilalti masina si fa si tu asta , nu posta doar de dragul de a " umple " topicul !
    1 point
  14. @ct_act degeaba stie si degeaba o vrei, ca masina ta oricum nu poate urca pe traseele lui @yanq 🤪
    1 point
  15. Daca era posibil, atunci fabricantul nu punea un element inutil. Sunt multe moduri de a verifica. Un mod simplu este sa scoti ambele furtune care ies din filtrul de motorina si intra in motor (furtunele care se leaga la cele 2 tevi de aluminiu) si sa pui contactul. Daca pompa functioneaza silentios, atunci o sa vezi cum arunca motorina prin unul din cele doua (cel de langa motor ar trebui sa fie returul si cel de langa radiator sa fie turul - pe acolo trebuie sa arunce motorina). Daca nu arunca, ceea ce ma indoiesc, trebuie sa umbli la pompa de motorina. Poate este pe cale sa cedeze. Oricum este, din pacate, un element care se consuma repede (unul din viciile acestui passat - pe langa pompa de ulei - axul hexagonal - / turbina / injectoare , etc). Am citit tot pe aceste forumuri ca daca masina are rezervorul mai sus decat motorul, pompa poate fi defecta dar masina sa porneasca. Acum nu cred ca intotdeauna ai avut pusa masina asa si sa-ti porneasca ........... Dar poti face si un astfel de test. Pui masina astfel incat motorul sa fie deasupra rezervorului, si vezi daca porneste. Daca nu porneste, pompa are probleme. Succes.
    1 point
  16. Dacă știe si traseele de pe munte atunci vreau si eu
    1 point
  17. Chiar dacă prinderile sunt identice, o diferența trebuie sa fie, altfel făceau un singur model la vw. variant are codul cu 3G9, berlina cu 3G5. Sufixul la un controler determina pe ce model de mașina se montează sau ce opțiuni are. Cine ți-a zis ca nu contează e meseriaș. 😉 Cel cu sufixul N se montează pe mai multe modele dar pe Passat 2015>> se montează doar N Cel cu sufix G se montează pe golf 2013-2020, Tiguan, audi a3, seat ateca , Skoda Fabia, kodiaq, Octavia,Superb. Și atât, zice Etka. Singura problema ar putea fi (in cel mai bun caz) compatibilitatea listei cu adaptări care s-ar putea ( nu știu sigur) sa se rezolve cu o reparametrizare, asta însemnând VCP Pro sau ODIS. Codul butonului e 3G0 959 511 B pt berlina A pt variant. La buton ai nevoie și de un suport din plastic 5G0 868 345 Conector buton: 1K0 972 704 C Conectori controller: 24pin 5Q0 972 724 6pin 4F0 937 731 10pin 6R0 972 930 negru 10pin 6R0 972 930 A rosu Cel mai simplu, dacă nu gasesti cablajul deja făcut pe AliExpress sau pe kufatec.de e sa mergi tot la dezmembrări și sa ceri murele cu 20-30 cm de fir ( nu stau aia să-ți descâlcească cablajul pana la panoul de siguranțe, taie cablurile ) și sa le prelungești. Dar e mult de munca și ai nevoie și de papucii care vin in panoul de siguranțe și in BCM. Iar in panoul de siguranțe vin vreo 4 fire și ca sa fie și mai complicat unul sau dou nu au alimentare deci trebuie ori sa improvizezi ori sa alimentezi acea siguranța ( alte fire alți papuci de conectare ) Cand ajung diseară acasă pun schemele electrice. Atasez niște poze de la mine, zilele trecute am făcut retrofiting la deschidere electrică hayon și dacă tot era dezmățată mașina, și aveam deja cablajul pt trailer de pe alta mașina, am trecut și firele pt trailer. Controlerul pt trailer e montat exact lângă cel pt deschidere electrică, in stânga, in portbagaj.
    1 point
  18. Asta cu distanta parcursa (range anxiety) a fost si frica (anxietatea) mea. Inca nu pot sa zic ca am facut un drum super lung cu ea, cat sa imi dau seama daca era justificata aceasta frica sau nu, dar vreau sa explic cum mi-am justificat eu achizitia; atentie, este un compromis pe care l-am facut eu, care s-ar putea sa nu se potriveasca pentru toti. Am zis așa: 99% in oras, unde electrica este mult mai buna decat termina (ne putem contrazice, dar asta este parerea mea, pentru ca nu imi place sa mestec in viteze in oras) 1% la drum lung, unde am doua optiuni: 0.5% concedii cu familia (nevasta si doua maimute mici), unde opririle lungute fac parte din program. Atunci, zic, putem sa luam electrica si oprim la o statie de incarcare si rontaim ceva, mergem la WC, ne intindem oasele. Putem sa luam si benzinara, pentru ca avem optiunea aceasta, daca vedem ca nu tine cu electrica. 0.5% drumuri la ski, fara maimute. Atunci mergem mai neintrerupt (facand schimb de soferi). Plus e frig afara si scade autonomia la electrica. Cel mai probabil iau benzinara. Imi place(a) sa conduc manuala, deci mi se pare OK sa merg la drum lung cu masina propulsata cu basini de dinozaur Altii au alte prioritati sau conjucturi personale. Poate au doar o masina. Sau poate nu au copii. Sau poate nu au nici nevasta. Sau nu merg in oras. Sau nu merg in concedii decat cu avionul.
    1 point
  19. Da, mi-a aparut optiunea. Plus posibilitatea de a ma conecta la o retea WiFi. Nu am testat-o inca pentru ca nu bate reteaua din casa pana acolo. O sa pun un repeater candva.
    1 point
  20. Apare in vag dpf. Daca ai pres dif mare din cauza oil ash, nu e ok. Poate fi si din cauza G450 obosit.
    1 point
  21. Marele avantaj al unui Golf pe benzina raportat la cel electric este lipsa oricarui stress legat de cat de lung e drumul, de cat de frig sau cald e afara, daca am sau nu benzinarie in varful de munte sau in sat. Aceasta lipsa de stress se traduce in confort, masina este ceva care isi face treaba, fara sa iti bati capul, fara sa ma gandesc ca se descarca pentru ca o tin afara la -20 de grade. Pot merge toata noaptea fara sa opresc in vreun loc dubios sau pot merge cu 130km/h pe autostrada 800km odata, deci pot ajunge din Sibiu in Munchen in 10 ore sau in 7 ore in Viena, o pun pe ACC si doar trebuie sa tin mainile pe volan, nici macar nu apas vreo pedala. Merita acest confort 500 euro pentru 10000km? Din plin! Sigur, o a doua masina electrica pentru frecat intr-un oras mare sau pe distante mici poate fi o solutie, insa deja ideea de a avea doua masini implica cheltuieli duble cu anvelopele, cu asigurarile, reviziile, reparatiile neacoperite de garantie samd. Ramane de vazut in ce directie se vor duce autoturismele, in timpuri in care ideile revolutionare apar des, e posibil ca viitorul sa fie electric. Sau nu. Momentan achizitia unei masini electrice e mai mult o dorinta de a imbratisa o tehnologie mai noua, o apartenenta la o idee ecologica si mai putin o justificare rationala. Lucrul asta se vede si in alte sectoare aflate in etape initiale ale dezvoltarii, nu e specific doar masinilor. Felicitari celor care se implica in aceasta etapa, eu astept intotdeauna tehnologia sa devina matura.
    1 point
  22. Ce legatura are? Faptul ca ti-ai cumparat ID3 a dus la crearea unui nou parc eolian sau fotovoltaic? Deci suntem ecologisti, doar pana ne afecteaza pe noi, mediul nu mai conteaza.. 😕 Da, este dreptul lui. Nu sunt nici eu, nici tu in masura sa judecam. De asta exista stat, ca sa reglementeze. Ce am spus eu, si vad ca unii o iau personal, este doar atat: Hai sa lasam gargara ECO friendly in Romania, cel putin pentru moment. Chiar ma intreb, cam cati dintre noi avem centrale de apartament? Sau cati colecteaza selectiv? Sau cati recicleaza? Nu te judeca nimeni ca ti-ai luat electrica. Ai facut o achizitie din motivele stiute de tine, ce spun este ca in Romania, noi incepem mereu de la coada, in loc sa o luam pas cu pas. Ca exemplu, pana acu ceva ani, nu stiu daca mai e in vigoare, in Norvegia, nu se dadeau incentive la masini electrice, daca in anul precedent, nu se producea cel putin 92% energie din surse regenerabile
    1 point
  23. Ai dreptate, insa tu vezi partea goala a paharului, iar cei care au facut deja tranzitia la electrice, au vazut partea plina a paharului. Este clar ca cei de la bloc vor fi mai putin tentati sa isi ia o electrica (cu toate ca @Rave din cate stiu sta la bloc, deci daca vrei, se poate), insa un procent semnificativ (multa lume sta in zona limitrofa a marilor orase, la case, duplex-uri sau blocuri) incepe sa realizeze ca pentru fataiala aia de colo-colo, zilnica, de 50-100km merge foarte bine o hibrida sau o electrica, pentru ca pur si simplu e mai placuta la condus, mai fasneata, o incarci acasa la un pret mic, problemele de fiabilitate/reviziile sunt o joaca la electrice comparativ cu masinile conventionale (cred ca poti sa uiti de revizii si nu reprezinta un pericol pentru functionarea masinii, comparativ cu una conventionala unde daca treci de 30k km, uleiul deja e compromis) si, de ce nu, este si cool sa ai o electrica. Eu am condus cateva electrice pana acum si sincer sa iti spun, mi-as lua una chiar si pentru feeling. O masina conventionala, in special una diesel, parca e din trecutul indepartat, tractor. Poate sa aiba mama DSG-ului, ca tot invechita se simte. Autonomia, desigur e o problema momentan, insa deja exista tehnologia pentru a rezolva aceasta problema, deci e doar o chestiune de timp (vezi QuantumScape). Timpul de incarcare nu mi se pare un inconvenient atata timp cat incarci acasa sau cand faci popas in calatorii si oricum stai 30-60 minute sa iti revii.
    1 point
  24. Cat ai presiunea diferentiala inainte de regenerare si dupa , la relanti, motor cald ?
    1 point
  25. Corect@tudy_cnu - sa fie, abia astept! Recunosc, nu stau excelent la planificare (sunt lenes), las planurile de concediu pe mana prietenilor ( I just tag along 😊 ). Pentru urmatorul post cred ca o prezint, sper sa fie si interes, experienta mea cu WeConnect si integrarea cu Siri shortcuts si Alexa: - "Siri, warm my car" - python cod, pt ca app-ul official e prea lent si dureaza prea mult pana dai comenzile ( iar sunt lenes aici, e mai rapid cu voice assistant )
    1 point
  26. Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu am nimic cu oamenii care-si iau electrice...insa nu stiu cum dracu se face dar toate masinile astea mai noi arata ca niste pokemoni. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  27. Multumesc pentru urari. Cateva poze la ceas de seara. Un mare plus pentru farurile Matrix Led, chiar isi fac treaba.
    1 point
  28. Salut si felicitari pt masina. Am citit cu mare interes toate postarile pentru ca ma tenteaza si pe mine una similara dar am cateva nelamuriri, care ma cam tin in loc, referitoare la garantia, durata de viata a bateriei si de costurile de inlocuire a acesteia. Daca ai asemnea info ar super daca ai posta ceva aici, cred ca sunt multi care se gandesc la aspectul asta. Ar fi interesant de vazut si planul de service pt urmatorii ani. Am gasit una din 2016 cu 160.000KM cam la 20.000 euro. Din ca am inteles pana acum este fix perioada cand iese din garantie nu prea stiu ce ma asteapta mai departe d.p.d.v. al bateriei. Felicitari inca o data.
    1 point
  29. Da am reusit eu. Voi uploada poze cu masina inainte si dupa ce am pus trapa cat si poze facute cu telefonul in timpul operatiunii deaceea scuzati calitatea dar se distinge ce dezastru trebuie facut sa se monteze trapa. Se desface tot pavilionul ca o conserva. Indicat ar fi sa iei toata instalatia de pavilion de la masina donatoare si asa nu ve avea de conectat decat 4 fire plus minus in care vei avea fir tras la blocul de sigurante si alte 2 fire pe modulul de comfort si gata. Pt. cei care au postat anterior nu iti trebuie vreun service cu pretentii pt. operatiune decat un meserias bun si priceput. De notat ca masina mea este in 2 usi deci fata de cele in 4 are mai mult de sudat la incheietura pavilionului cu aripa. Totul functioneaza perfect in urma transplantului. Nu stiu de ce nu ma lasa sa uploadez toate pozele odata voi uploada in mai multe reply-uri
    1 point
  30. Mi-am luat hate-ul asta la fiecare Golf nou cumpărat, e-Golf-ul fiind campion...
    0 points
  31. Inseamna ca eu sunt mai norocos ( tot aprox 75kg si 1,85m ) si nu am nicio pb la drum lungi, si am facut si 1000+ km dintr-o bucata.
    0 points
  32. sa nu exageram, avem mai multi colegi care au raportat ca cei de la Odorhei le-au spus ca trebuie sa cumpere altul ca operatia nu a reusit. Or avea succes de multe ori, dar sa nu exageram cu ridicatul in slavi ca nu e nimic perfect si sigur 100%. Mai bine vandut la cei care le cumpara second hand si montat unul nou, masina va va multumi. Oricum costa trambalarea cu demontatul, trimisul, curatatul, remontatul fara sa stii cu adevarat ce ai obtinut. Ce inseamna "ca nou"? cum poti fi sigur de asta... evident, e doar o opinie personala a mea.
    0 points
  33. Salut! 180.000 km, 2016, autonomie 35-42 km in conditii de bucuresti cu AC pornit si lumini de zi
    0 points
  34. de ce as umbla eu fara unelte de masurat optime? o pun la perete seara sa vad unde bat si o reglez din ochi?
    -1 points
  35. Au trecut ceva ani peste noi si nu ne am dezamagit unul pe altul.Tin la batranica mea .Incerc sa pun pe ea ce e mai bun (faruri xenon oem,baterie Banner de 80 A,etc)
    -1 points
  36. Nu stiu daca sa plang sau sa rad. "Regele" SUV-urilor, noul Kushaq ! https://www.autocarindia.com/car-news/skoda-vision-in-suv-christened-kushaq-419588
    -1 points
  37. Culmea e ca doar euro 5 (CLHA si CKFC) face asa nu am auzit nici un euro 6 (CRKB si CRLB) cu problema asta. Neoficial cica lipsa bujiei 3 cu senzor e cauza acestor probleme de pornire si relanti.
    -1 points
  38. Pai poate nici nu au nevoie de bujia aia speciala, doar motoarele cu variable valve timing ar avea nevoie. Este legat de faptul ca practic cu VVT motorul are compresie variabila in functie de pozitia valvelor si acea bujie reperzinta o metoda de masurare in timp real. CLHA si CKFC au VVT ?
    -1 points
  39. ah, deci 10h, nu mananci (poate in masina, in mers)..doar bei o cafea si pleci mai departe. deci 1h la 10h pauza... (alea 7 incarcari sunt aucm iarna, vara poate mai putine). si totul este f safe...sa conduci mereu 10H + 1H pauza. uitasem ca pe aici toti sunt globe trotter care fac asta mereu saptamanal/lunar. da, e diferenta mare, dar e diferenta mare si cand respiri aer curat si te gandetsi ca poate lasi si altceva in urma nu noxe... plus diferenta de cost (cat timp unele incarcari sunt gratuit in RO, sau macar electricitatea este mai iefitna decat combustibil fosil) daca vreau munchen rapid, iau avionul, 100e, 5h totul si gata probabil de aia au facut si chinezii optiunea de a face 1400km in 4h ... dar da, la ora asta electrica nu este pt distante mari pe autostrada, nu cred ca e aici cineva care combate asta,
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!